GM se va implica in mod activ alaturi de Walt Disney Imagineering in dezvoltarea „Test Track”.
“Test Track” va fi prezentat de catre cea mai cunoscuta marca GM, Chevrolet. Cum Chevrolet a implini recent 100 de ani, noul contract de colaborare va permite companiei General Motors sa-si expuna povestea in cele mai inedite moduri in fata a milioane de invitati din intreaga lume si sa ramana in continuare sponsorul auto oficial al World Disney World Resort.
„In calitate de marca globala, Chevrolet are placerea de a prezenta „Test Track” invitatilor din intreaga lume”, a declarat Joel Ewanick, director international de marketing pentru General Motors. „Cele mai bune inventii ale companiilor Disney si Chevrolet vor aduce impreuna invitatilor o experienta unica in ceea ce priveste procesul de design al autovehiculelor pe care le pot vedea pe sosele astazi si in viitor.” a adaugat acesta.
Potrivit planurilor, pista de testare (Test Track) GM actuala isi va inchide portile in aprilie 2012, urmand ca deschiderea celei noi sa fie programata pentru toamna aceluiasi an.
Invitatii isi vor putea crea propriile prototipuri si, desigur, vor putea vedea ultimele modele lansate de Chevrolet intr-un salon auto inedit.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!