E mult de cand tot auzim de viitorul Bugatti Galibier, mai precis de cand masina de lux a primit acordul pentru productie, in aprilie 2011.
Dar, desi se pare ca proiectul isi urmeaza calea, noul sef de la Bugatti Automobiles, Wolfgang Duerheimer a declarat ca designul masinii a fost semnificativ modificat.
"Eu sugerez ca vom continua dezvoltarea, dar vor exista unele schimbari remarcabile fata de conceptul original", a spus Durheimer unei publicatii britanice.
"Designul va fi diferit, in special de la montantul B spre spate, scaunele din spate vor fi imbunatatite facand mai mult loc picioarelor, masina va fi un pic mai lunga si puterea motorului va fi mai mare".
Duerheimer a subliniat faptul ca societatea a facut schimbari dupa ce a primit contributii din partea clientilor Bugatti.
"Jumatate dintre proprietarii de Veyron au fost deja in masina”, a spus el. "Veti recunoaste in continuare designul de la concept”
Galibier, care si-a facut prima iesire publica ca un concept la Geneva Motor Show 2010, are un motor cu 16 cilindri care poate functiona cu biocombustibil sau cu benzina si produce in jur de 1000 de cai putere.
Luxosul sedan sport este estimat sa coste in jur de 1 milion € si va ajunge pe piata in 2013 sau 2014.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
scris de carmenflorin 12 December 2011 21:39
Eu consider ca este insuficient de frumoasa .... este mai bine finisat
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!