No SSO cookie

Geneva LIVE: Bugatti 16C Galibier

voteaza
(0/ 0)
Geneva LIVE: Bugatti 16C Galibier
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Bugatti a prezentat publicului de la Geneva noul concept 16C Galibier, botezat dupa cea mai dificila catarare din Turul Frantei.

 
 

Bugatti a prezentat inca de anul trecut noul concept 16C Galibier, un prototip cu patru usi inchinat competitiei cicliste Tour de France. Exclusivista marca franco-italiana a prezentat si publiculuid e la Geneva noul concept coupe cu ptaru usi care aduce aminte de stralucirea automobilului clasic.


Chiar daca eleganta clasica este principiul fundamental dupa care a fost modelat 16 C Galibier, Bugatti a tinut sa raporteze noua sa bijuteria la contemporaneitate implementand lumini LED sau un sistem de evacuare sportiv. Daca la exterior grila frontala si gurile de aerisire dau agresivitatea specifica modelelor sport, la interior doar prezenta afisajului digital ne aduce aminte ca Bugatti Galibier este automobil din zilele noastre. In rest, eleganta si luxul sunt cuvintele de ordine, toate acestea dominate de ideea simplitatii. Productia noului Galibier va incepe abia in 2013, la un an de la terminarea oficiala a productiei lui Veyron.
 

Noul Bugatti 16C Galibier va fi propulsat de un motor de 8.0 litri cu 16 cilindri cu 986 de cai putere. Alaturi de motorul gigant, Bugatti anunta sistem de tractiune integrala si frane ceramice, motive suficiente pentru a realiza ca viitorul coupe cu patru usi va fi cel mai puternic si mai rapid din lume.


Robert Gherghe

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
1.1478 :: 22.21MB