No SSO cookie

Bugatti Galibier 16C a primit unda verde

voteaza
(0/ 0)
Bugatti Galibier 16C a primit unda verde
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Inca de cand a fost prezentat sub forma de concept in septembrie 2009, Bugatti Galibier 16C tot apare in versiune de productie la fiecare sase luni, pentru ca apoi sa nu se mai auda nimic.

 
 
 

De aceasta data, se pare insa ca opulentul sedan isi va lua destul de curand locul langa Veyron, iar asta s-ar putea intampla fie la sfarsitul acestui an, fie in prima parte a lui 2012.

 

In cazul in care a trecut prea mult timp si nu va mai aduceti aminte specificatiile, iata o lista, foarte pe scurt: 800 CP, patru usi, opulenta tipica Bugatti, un milion de euro minimum pe eticheta de pret.

 

Asa cum o arata si numele, Galibier are acelasi propulsor de 8 litri, cu 16 cilindri, pe care il ofera si Veyron. Spre deosebire de acesta insa, Bugatti va renunta la supraalimentarea prin patru turbine in favoarea a doua compresoare two-stage, ce asigura o acceleratie mai putin frenetica, potrivita unui sedan hyper-xxx - si inlocuiti xxx cu ce vreti voi dintre: mare, rapid, luxos, confortabil etc.

 

Daca inca pune cineva la indoiala ca vremea modelelor super-rapide cu patru locuri s-a intors, imi permit sa va aduc ceva argumente. Ferrari Four (desi cu doar doua usi), Lamborghini Estoque, Aston Martin Rapide si deja existentul Porsche Panamera ar trebui sa ajunga...

 

Cristian Iovitu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.8637 :: 17.88MB