Volkswagen a castigat 34 "Lions", în cadrul Festivalului Internaţional al Creativităţii de la Cannes.
Producatorul german, care la această ediţie a câştigat cele mai multe premii faţă de celelalte ediţii, (8 aur, 14 argint si 11 bronz), a câştigat, de asemenea, un "Titanium Lion" pentru campania "Think blue".
Cu toate acestea, vedeta show-ului a fost, desigur, "The Force". În reclama TV Volkswagen vedem un Darth Vader în miniatură şi noul Passat. Acest spot, ce a fost urmarit de peste 40 de milioane de telespectatori pe Youtube, a castigat trei premii, două de aur şi unul de bronz.
"Acesta este un succes incredibil şi suntem foarte mândri de el, deoarece premiile recunosc munca noastră. Aceşti 34 "Lions", sunt rezultatul direct al angajamentului nostru faţă de inovaţie şi creativitate în toate domeniile ", a declarat Luca de Meo, director de marketing la Volkswagen Group.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!