No SSO cookie

VW Shanghai prezinta noul Passat Lingyu

voteaza
(0/ 0)
VW Shanghai prezinta noul Passat Lingyu
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

VW Shanghai prezinta ultimul sau model, Passat Lingyu, o masina create special pentru piata chinezeasca.

 
 
[poza1s] Deja exista peste 4000 de cereri pentru aceasta masina inainte ca VW Shanghai sa inceapa in mod oficial vanzarile. Designul apartine in totalitate centrului SVW Design si se axeaza in mod strict pe gusturile si cerintele publicului chinez. O calitate deosebita o reprezinta folosirea generoasa a cromului pentru grila radiatorului in forma de U si pentru partea laterala a geamurilor. In ultimii ani, VW a investit in jur de 300 milioane euro in dezvoltarea sa in China si in mentinerea sa pe aceasta piata. Datorita designului sau elegant, Lingyu va redefini standardele clasei sale. Shanghai VW are ca tinta un public cu valori traditionale si cu succese atat pe plan material cat si familial. Acest public este atasat de familie, cauta armonia si respecta traditiile chinezesti.Noul model va fi lansat in 6 variante disponibile. Patru din ele sunt echipate cu un motor 1.8T/110 kW, iar celelalte doua cu 2.8V6/140 kW. VW Passat se produce in China din 2000. Pana in acest moment compania a vandut in jur de 410.000 vehicule pe piata chineza. [poza2s] [poza3d]

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Mercedes-Benz E 200 W213 AT9

    Mercedes-Benz E 200 W213 AT9

    Exercițiul de echilibru între o rulare confortabilă dar totuși sigură și controlabilă a fost realizat într-un mod desăvârșit în Clasa E, comportamentul său fiind unul închegat, ce transmite șoferului un feedback foarte bun în ceea ce privește rularea.

  • Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Oferind un raport calitate-preț excelent, Opel Corsa este un model practic și accesibil, cu un interior plăcut și cu o poziție dominantă pe lista scurtă a viitorilor cumpărători care aleg segmentul B.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2417 :: 22.17MB