No SSO cookie

Bogatii Chinei cumpara supermasini

voteaza
(0/ 0)
Bogatii Chinei cumpara supermasini
Noutati-auto · · 6 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Numarul crescut de milionari din China ajuta producatorii de supermasini sa se dezvolte

 
 

Cu economia europeana intr-o spirala economica descendenta si cu SUA avand propriile sale probleme financiare, unde ar trebui producatorii de supermasini sa mearga pentru a-si vinde masinile cu preturi de sase sau chiar sapte cifre?

Ei bine, China este probabil cea mai buna piata acum. Numarul de miliardari a crescut de la 189 in 2010 la 271 in 2011, iar numarul de milionari a ajuns la aproape un milion, mai precis 960.000, cu 85.000 mai mult ca in 2010.  Asia are aprox.3.3 milioane de milionari, mai mult decat Europa si apoape ca in America de Nord.

De aceea, fiecare constructor de supermasini participa la prima editie din Asia a Top Marques Show, care are loc in Macao, de la 24-27 noiembrie.

Organizatorii show-ului se asteapta la 20.000 de vizitatori din China si alte tari asiatice, care vor avea sansa de a vedea Ferrari si Lamborghini, precum si multe oferte exclusive si scumpe de la alte companii, cum ar fi Koenigsegg si Pagani.

Unul dintre vizitatori este Steve Chen, care se uita la recent lansatul Pagani Huayra, masina de 1.1 milioane dolari. Chen detine in prezent 15-16  masini de top si se gandeste daca sa-si mai ia un Huayra sau un Bugatti Veyron Grand Sport.
"Ma duc la o multime de expozitii auto in China. Mi-au placut masinile de cand eram copil si colectionez multe marci diferite de automobile", spune Chen, care a vizitat, de asemenea, fabrica Bugatti  in Franta, dar crede ca 6.1 milioane dolari pentru un Veyron SS cu 1200 CP este un pic prea mult ...

Lee Wilson, seful Lamborghini de la Beijing China, spune ca "piata Chinei pentru supermasini este in crestere rapida, mult mai repede decat intreaga piata auto", care, oricum, este deja cea mai mare din lume.
Incepand din 2011, SUA nu mai este numarul unu pe piata: acest titlu este acum al Chinei. De aceea, producatorii italieni de supermasini si-au adaugat alti cinci dealeri, la cei 14 existenti pe piata chineza.

Lee spune ca cei mai multi dintre clientii chinezi de Lamborghini "valoreaza cel putin 16 milioane dolari", doua treimi dintre ei sunt in varsta de 20 – 32 ani  si noua din zece platesc in numerar. 10-20% dintre ei isi conduc masinile mai ales la sfarsit de saptamana pe pista, iar 10% nu le-au condus niciodata.
"Unele dintre aceste masini nu au nici un kilometru la bord, fiind duse „pe sus” la domiciliu. Noi spunem ca sunt masini de colectie", spune Lee.

Cu alte cuvinte, iata cum o tara comunista va ajuta producatorii capitalisti de masini ca sa nu falimenteze.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (6)

scris de bogdan7817

se aseamana cu boom-ul din 1992-1995 din Rusia

scris de bogdan7817

China reprezinta de cativa ani o buna piata de desfacere atat pentru constructorii de masini cat si pentru alte domenii.

scris de ovyy

In aceasta perioada, marile companii se orienteaza catre alte piete si anume cele din ASIA.

scris de carmenflorin

oricum pe ei criza i-a ocolit , asa ca de ce na daca isi permit

scris de ovyy

Pe toate canalele media, se anunta ca bogatii chinezi sunt interesati de masini de lux, adica cele scumpe. In aceasta perioada este o piata importanta....nu trebuie ratata.

scris de sims

cu economie ca a lor normal ca-si permit si masini pe masura...de ce nu m-a facut mama chinez?

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.4277 :: 17.87MB