Modelul a debutat anul acesta la IAA, târgul auto din Frankfurt, Germania. Clienții din Germania și alte țări europene pot comanda acum noul Audi RS 4 Avant. Prețul de pornire este de 79.800 Euro.
Motor îmbunătățit de 2.9 litri TFSI al noului RS 4 Avant livrează un nou standard în ceea ce privește cuplul și eficiența. Între 1.900 și 5.000 rpm, motorul V6 turbo livrează un cuplu impresionant de 600 Nm - cu 170 Nm mai mult decât la modelul precedent. Cu puterea sa de 331 kW (450 CP), echivalentul a 155,5 CP pe litru, RS4 4 Avant accelerează de la 0 la 100 km/h în 4,1 secunde. Pachetul dinamic crește viteza maximă controlată electronic de la 250 km/h la 280 km/h. Vehiculul consumă doar 8,8 litri de combustibil la 100 km. Consumul este cu 17% mai redus decât la modelul precedent.
Prin folosirea motorului 2.9 litri TFSI V6 twin turbo, Audi Sport continuă povestea legendarului RS 4 Avant aflat la prima generație. Modelul RS 4 lansat în 1999 era de asemenea echipat cu V6 twin turbo - primul motor turbo supraalimentat de la Audi. Cu o putere de 280 kW (380 CP), motorul oferă o performanță de 141 CP pe litru. Primul RS 4 Avant ajungea de la 0 la 100 km/h în 4,9 secunde. Cererea enormă a acestui model care a adus motorul V6 twin turbo pe piață, a făcut ca Audi să dubleze numărul de modele față de cel planificat inițial petru producție. În total, brandul a produs 6.030 de unități din prima generație RS 4.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!