Audi TT a fost lansat pe piata in anul 1998 si gratie designului sau distinct, a devenit rapid o masina considerata revolutionara. Modelul actual (in foto, versiunea RS), in timp ce din punct de vedere dinamic este superior, a devenit, gratie evolutiei celorlalti producatori, un model mai degraba integrat decat revolutionar, asa cum a fost precedentul TT.
Exista insa niste zvonuri care crediteaza iminenta lansare a unui TT de generatia a treia, pregatit in secret de Audi pentru a fi prezentat la Tokyo Motor Show 2011, care se apropie cu pasi repezi.
Detaliile cunoscute sunt extrem de putine, precisa fiind doar directia in care doreste Audi sa indrepte noul TT. Astfel, datorita dorintei producatorului german de a introduce pe piata o versiune mai ieftina a modelului R4, prevazut cu o motorizare de mijloc de gama sport, noul TT va fi indreptat catre limita superioara a segmentului premium, pentru a-i face loc pe piata fratelui mai putin costisitor.
Oricum, se asteapta ca TT sa retina caracteristicile care l-au facut celebru, precum motorizarea fata si tractiunea integrala. Din punct de vedere stilistic, noul TT este posibil sa adopte cateva dintre liniile de design prezentate pe conceptele recent lansate, cum ar fi Quattro, care a debutat anul trecut la Paris.
Din partea companiei Audi nu se aude nici macar o musca efectuand un rond, germanii anuntand doar debutul A1 Sportback in cinci portiere, ca evenimentul major al standului de la salonul japonez. Insa indiferent daca Audi va prezenta o versiune concept, sau una gata pentru productia de serie a noului TT, nu ne ramane decat sa mai asteptam putin.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
scris de bogdan7817 3 December 2011 21:55
ramane de vazut cu ce ne vor impresiona la a 4 a generatie
scris de bogdan7817 3 December 2011 21:55
mult mai impunatoare pe strada, mai aerodinamica, iar versiunea RS chiar reprezinta punctul culminant
scris de bogdan7817 3 December 2011 21:53
arata perfect, mai ales alb
scris de ianis28 24 November 2011 00:05
Daca las un mesaj frumos nu imi schimba si mie masina?E tot audi numai ca nu TT .Arata super.
scris de cameluss 22 November 2011 21:45
TTeste o masina remarcabila ,,
scris de ovyy 22 November 2011 08:22
Nu stiu cat de mult succes au avut pe piata romaneasca celelalte versiuni (generatii), ma refer aici cate a vandut compania Porsche Romania (importatorul automobilelor Volkswagen, Skoda, Seat, Audi si Porsche). Oricum nu vezi foarte multe pe drumurile patriei.
scris de carmenflorin 22 November 2011 06:34
super tare masina va face impresie la Tokyo
scris de carmenflorin 22 November 2011 06:31
nasina asta nu cred ca ai ce ii reprosa
scris de carmenflorin 22 November 2011 00:44
TTeste o masina interesanta care va atrage atentia cu siguranta la Tokyo
scris de Jesse13DWN 21 November 2011 21:40
Performantele si pretul unui Audi TT merg in tandem. Chiar merita sa ai o asemenea masina.
scris de cristina_balanici 21 November 2011 20:36
Audi FTW
scris de sims 21 November 2011 20:31
cu asa masina ce-ti mai trebuie?
scris de tavypolitu 21 November 2011 20:29
Tokyo de anu' asta s-ar putea sa aduca mai multe noutati de la Audi, mai multe decat stim noi... :D
scris de tavypolitu 21 November 2011 20:28
TT este una dintre cele mai interesante "vitezomane" mici facute la nemti, oricum modelul a avut succes printre europenii din vest inca de la debut....
scris de cristina_balanici 21 November 2011 20:26
Impresionant!
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!