În vârstă de 36 de ani, Ştefan Gaibu este cel mai tânăr manager dintre cei care conduc activităţile de producţie derulate pe platforma industrială de la Mioveni.
S-a alăturat Dacia în anul 2001 şi a acumulat o experienţă bogată în domeniile de transport piese şi vehicule, logistică şi gestiune. Gaibu îi succede în funcţia de director al Direcţiei Logistice Dacia lui Jean Detrun, care urmează să iasă la pensie.
„Este începutul unei mari provocări profesionale. Cred cu tărie în puterea şi energia generației mele, în capacitatea ei de a reuși şi a se adapta într-un mediu social, economic şi dinamic. Este un crez condiționat de câteva conduite obligatorii: asumarea puterii cu discernământ, moralitate, dorinţa autentică şi entuziastă de a depăşi propriile limite şi demersul permanent al îmbogăţirii spirituale şi profesionale, al energiei investite în cunoaștere. Un atu important în reușita profesională este pasiunea. Pasiunea pentru lucrul bine gândit, bine structurat. Pentru Direcţia Logistică Centrală Dacia, anul 2013 va fi unul de consolidare, dar şi un an plin de noi provocări, proiecte noi şi proiecte la nivel internaţional, de o importanţă majoră pentru familia Dacia şi Renault. Ştiu că am alături o echipă matură şi experimentată şi îmi asum rolul de a o ghida către aceste provocări. Cu siguranță vom reuși împreună!” a declarat Ştefan Gaibu.
Ştefan Gaibu s-a născut în anul 1976 şi este absolvent al Universităţii de Medicină şi Farmacie Nicolae Testemițanu din Republica Moldova. Deţine două diplome de MBA obţinute în Franţa în domeniile administraţia întreprinderilor şi a afacerilor. Se angajează în anul 2001 la Dacia ca organizator Transport, ulterior ocupând poziţiile de şef serviciu Transport şi Gestiune Ambalaje, şef departament Transport Naţional, şef departament Transport Piese şi Vehicule şi director al Renault Industrie Roumanie. În anul 2012 este numit director executiv adjunct al Direcţiei Logistice Dacia, iar din luna ianuarie a acestui an, devine director executiv al aceleiaşi Direcţii.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!