No SSO cookie

Proteste la Dacia

voteaza
(5/ 1)
Proteste la Dacia
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
5.0

Recent, la Dacia au avut loc o serie de proteste realizate de angajatii nemultumiti. Producatorul auto mioritic a dorit sa ii forteze pe angajati sa intre in concediu de odihna neplatit in 3 si 4 ianuarie.

 
 

Degeaba sunt cei de la Dacia pe val in ultima perioada, mai exista si probleme. Angajatii de la Dacia par sa fie obligati sa intre intr-un concediu de odihna intre 3 si 4 ianuarie. Pentru acest concediu, angajatii ar urma sa primeasca 85% din remuneratia celor doua zile, bani ce vor fi platiti integral.

Directia Comunicare Dacia a declarat: "Pentru a nu acumula stocuri la inceputul anului, in zilele de 3 si 4 ianuarie 2013 nu se vor fabrica vehicule, iar salariatii din sectoarele aferente activitatii de fabricatie vehicule vor ramane la domiciliu. Pentru a proteja veniturile angajatilor, resursele lor si ale companiei, s-a decis ca salariatii sa aiba posibilitatea de a alege intre concediu de odihna, platit 100% si plata cu 85%. Uzina Mecanica si Directia Logistica au o activitate sustinuta, dar persoanele din aceste sectoare care nu vor lucra in datele de 3 si 4 ianuarie vor intra in acelasi sistem ca la Uzina Vehicule".

In urma acestei decizii luate de Dacia, angajatii din trei sectii au oprit miercuri activitatea timp de patru ore. Reprezentantii sindicatelor au declarat ca salariatii sunt nemultumiti ca in 3 si 4 ianuarie sunt nevoiti sa stea in concediu fara plata si ca vor ca in cele doua zile sa fie platiti cu 85% din salariu.

Protestul initiat de ei a avut succes avand in vedere  cele mentionate la inceputul articolului. Pana la urma cei de la Dacia, avand un suflet bun, au decis sa respecte doleantele angajatilor.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2592 :: 22.19MB