No SSO cookie

Proteste la Dacia

voteaza
(5/ 1)
Proteste la Dacia
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
5.0

Recent, la Dacia au avut loc o serie de proteste realizate de angajatii nemultumiti. Producatorul auto mioritic a dorit sa ii forteze pe angajati sa intre in concediu de odihna neplatit in 3 si 4 ianuarie.

 
 

Degeaba sunt cei de la Dacia pe val in ultima perioada, mai exista si probleme. Angajatii de la Dacia par sa fie obligati sa intre intr-un concediu de odihna intre 3 si 4 ianuarie. Pentru acest concediu, angajatii ar urma sa primeasca 85% din remuneratia celor doua zile, bani ce vor fi platiti integral.

Directia Comunicare Dacia a declarat: "Pentru a nu acumula stocuri la inceputul anului, in zilele de 3 si 4 ianuarie 2013 nu se vor fabrica vehicule, iar salariatii din sectoarele aferente activitatii de fabricatie vehicule vor ramane la domiciliu. Pentru a proteja veniturile angajatilor, resursele lor si ale companiei, s-a decis ca salariatii sa aiba posibilitatea de a alege intre concediu de odihna, platit 100% si plata cu 85%. Uzina Mecanica si Directia Logistica au o activitate sustinuta, dar persoanele din aceste sectoare care nu vor lucra in datele de 3 si 4 ianuarie vor intra in acelasi sistem ca la Uzina Vehicule".

In urma acestei decizii luate de Dacia, angajatii din trei sectii au oprit miercuri activitatea timp de patru ore. Reprezentantii sindicatelor au declarat ca salariatii sunt nemultumiti ca in 3 si 4 ianuarie sunt nevoiti sa stea in concediu fara plata si ca vor ca in cele doua zile sa fie platiti cu 85% din salariu.

Protestul initiat de ei a avut succes avand in vedere  cele mentionate la inceputul articolului. Pana la urma cei de la Dacia, avand un suflet bun, au decis sa respecte doleantele angajatilor.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2075 :: 22.18MB