Cel mai bun pilot roman al momentului, Mihai Marinescu, a concurat pe un Ford Fiesta WRC impotriva campionului national de Raliuri, Vali Porcisteanu si a unei parti a presei, prezenta la evenimentul organizat de Colina Motors, dealer autorizat Ford Romania.
Intrecerea a avut loc pe un simulator montat la bordul unui Ford Fiesta WRC, folosind o platforma Playstation 3, foarte aproape de realitate, gratie posibilitatii folosirii pedalelor de frana si acceleratie, dar si a force feedback-ului din volan.
Incercarea de pe simulator s-a dovedit a fi dificila nu numai pentru reprezentantii presei, dar si pentru cei doi piloti, care la un moment dat au condus pe rand schimband locurile intre ei si folosindu-se de cunostintele comune, unul din postul de pilot, respectiv copilot.
Per ansamblu a fost o experienta interesanta care a relevat faptul ca a pilota un vehicul WRC nu este tocmai usor, chiar daca de la un simulator pana la senzatiile unei curse reale este distanta lunga si aproape imposibil de acoperit. Viata bate filmul ca sa parafrazam o expresie deja celebra.
Cu aceasta ocazie, Mihai Marinescu a adus cu el si ultima cupa pe care a castigat-o, weekendul trecut.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!