No SSO cookie

Vali Porcisteanu vs Mihai Marinescu

voteaza
(0/ 0)
Vali Porcisteanu vs Mihai Marinescu
MotorSport Romania · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

La sediul central Colina Motors din Bucuresti, Vali Porcisteanu a concurat pe simulator impotriva lui Mihai Marinescu si a presei auto din Romania.

 
 

Cel mai bun pilot roman al momentului, Mihai Marinescu, a concurat pe un Ford Fiesta WRC impotriva campionului national de Raliuri, Vali Porcisteanu si a unei parti a presei, prezenta la evenimentul organizat de Colina Motors, dealer autorizat Ford Romania.

Intrecerea a avut loc pe un simulator montat la bordul unui Ford Fiesta WRC, folosind o platforma Playstation 3, foarte aproape de realitate, gratie posibilitatii folosirii pedalelor de frana si acceleratie, dar si a force feedback-ului din volan.

Incercarea de pe simulator s-a dovedit a fi dificila nu numai pentru reprezentantii presei, dar si pentru cei doi piloti, care la un moment dat au condus pe rand schimband locurile intre ei si folosindu-se de cunostintele comune, unul din postul de pilot, respectiv copilot.

Per ansamblu a fost o experienta interesanta care a relevat faptul ca a pilota un vehicul WRC nu este tocmai usor, chiar daca de la un simulator pana la senzatiile unei curse reale este distanta lunga si aproape imposibil de acoperit. Viata bate filmul ca sa parafrazam o expresie deja celebra.

Cu aceasta ocazie, Mihai Marinescu a adus cu el si ultima cupa pe care a castigat-o, weekendul trecut.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Oferind un raport calitate-preț excelent, Opel Corsa este un model practic și accesibil, cu un interior plăcut și cu o poziție dominantă pe lista scurtă a viitorilor cumpărători care aleg segmentul B.

  • Renault Megane GT TCe 205 AT7

    Renault Megane GT TCe 205 AT7

    Un motor turbo pe benzină cu 205 CP, cutie de viteze în 7 trepte și dublu ambreiaj, padele și Launch Control, interior expresiv și sportiv cu tapițerie Alcantara și scaune sport, sistem de direcție pentru roțile din spate pentru a reduce subvirarea, alături de un preț de pornire de 22.100 Euro inclusiv TVA, pot fi secretele succesului în această nișă tot mai competitivă a hot hatch-urilor.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
3.5000 :: 22.23MB