No SSO cookie

Vali Porcisteanu vs Mihai Marinescu

voteaza
(0/ 0)
Vali Porcisteanu vs Mihai Marinescu
MotorSport Romania · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

La sediul central Colina Motors din Bucuresti, Vali Porcisteanu a concurat pe simulator impotriva lui Mihai Marinescu si a presei auto din Romania.

 
 

Cel mai bun pilot roman al momentului, Mihai Marinescu, a concurat pe un Ford Fiesta WRC impotriva campionului national de Raliuri, Vali Porcisteanu si a unei parti a presei, prezenta la evenimentul organizat de Colina Motors, dealer autorizat Ford Romania.

Intrecerea a avut loc pe un simulator montat la bordul unui Ford Fiesta WRC, folosind o platforma Playstation 3, foarte aproape de realitate, gratie posibilitatii folosirii pedalelor de frana si acceleratie, dar si a force feedback-ului din volan.

Incercarea de pe simulator s-a dovedit a fi dificila nu numai pentru reprezentantii presei, dar si pentru cei doi piloti, care la un moment dat au condus pe rand schimband locurile intre ei si folosindu-se de cunostintele comune, unul din postul de pilot, respectiv copilot.

Per ansamblu a fost o experienta interesanta care a relevat faptul ca a pilota un vehicul WRC nu este tocmai usor, chiar daca de la un simulator pana la senzatiile unei curse reale este distanta lunga si aproape imposibil de acoperit. Viata bate filmul ca sa parafrazam o expresie deja celebra.

Cu aceasta ocazie, Mihai Marinescu a adus cu el si ultima cupa pe care a castigat-o, weekendul trecut.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3990 :: 17.9MB