Marinescu a reusit sa obtina locul patru in cursa de la Silverstone dupa ce la un moment dat avea sanse sa ajunge pe primul loc.
Brasoveanul a pornit din a patra pozitie a grilei de start iar dupa primele viraje a reusit sa ajunga pe pozitia a doua. La jumatatea cursei, intre acesta si lider exista o diferenta de 0sec422. Chiar si asa, romanul nu a reusit sa urce pe pozitia intai datorita unor probleme cu pneurile care erau mult prea uzate, monopostul fiind foarte greu de controlat in aceste conditii. Din aceasta cauza nu a reusit sa pastreze nici macar locul doi, el terminand pe pozitia a patra.
Speram sa vedem mai mult in cursele viitoare si ii uram mult succes.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!