No SSO cookie

GENEVA LIVE: Ford Fiesta WRC

voteaza
(0/ 0)
GENEVA LIVE: Ford Fiesta WRC
Noutati-auto · · 3 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Ford a prezentat la Geneva noul Fiesta RS WRC, model care va concura anul acesta in Campionatul Mondial de Raliuri. Acesta inlocuieste vechiul Focus RS WRC, model a carui prima generatie a fost introdusa in 1999.

 
 
Noul Ford Fiesta WRC a fost realizat in colaborare cu M-Sport, echipa care se ocupa de dezvoltarea modelelor Ford WRC, acestia au fost condusi de fostul pilot Malcolm Wilson. Oficialii Ford au declarat ca folosirea tehnologiei bazate pe modelele de serie indica calitatea produselor Ford si increderea care o au in acestea.

Modelul Fiesta WRC a primit noul propulsor Ecoboost de 1.6 litri si o noua transmisie secventiala cu sase rapoarte. Noul propulsor dezvolta o putere maxima de 300 CP si cuplu de 450 Nm. Modelul Fiesta RS WRC a primit de asemenea o noua suspensie si un sistem de franare Brembo performant.

Noul model WRC va fi pilotat in sezonul 2011 de catre Mikko Hirvonen si Jari-Matti Latvala. Echipa Ford Abu Dhabi World Rally spera ca noul model sa le ofere un plus in sezonul 2011 pentru a castiga titlul mult dorit.

Andrei Monenciu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (3)

scris de Anonim

credeam ca este destul de clar paragraful, dar daca aveti nevoie de mai multe informatii, urmariti link-ul pe Wiki http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Focus_WRC

scris de Anonim

Ce gogoasa ! Auzi Ford Focus WRC lansat in '99. Nici prima generatie de Focus WRC nu a fost lansata in '99 ci mai inainte d'apoi de generatia a doua hahahaha

scris de Anonim

E foarte haios primul paragraf. Cica a fost lansat in '99. DIn stiinta mea umila Focus WRC gen. II a fost lansat in 2005 parca... in '99 poate a fost lansat gen. I dar nici asa nu e bine caci McRae o alerga pe speciale si in '98 :))))

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
1.1641 :: 17.8MB