No SSO cookie

EXCLUSIV: Interviu cu Mihai Marinescu

voteaza
(0/ 0)
EXCLUSIV: Interviu cu Mihai Marinescu
MotorSport Romania · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Mihai Marinescu a acordat recent un interviu pentru Masini.ro. Tanarul pilot roman a raspuns la o serie de intrebari venite din partea noastra. Daca sunteti curiosi si vreti sa aflati mai multe, atunci va invitam sa cititi mai departe.

 
 

Tanarul pilot roman din Formula 2, Mihai Marinescu, a acordat recent un interviu pentru site-ul nostru, Masini.ro. Mihai Marinescu este un pilot talentat, reusind sa dovedeasca acest lucru de-a lungul anilor. Prin el, Romania a reusit sa isi faca simtita prezenta intr-o competitie de renume mondial, Formula 2. Speram ca persoanele abilitate sa vada talentul lui Mihai si sa-l ajute sa-si continue visul.

Iar acum, va invitam sa cititi interviul.

1. Ca sa vedem putin parcursul tau, ne poti spune la ce varsta ai inceput sa ai contact cu motorsportul si cum ai avansat de-a lungul anilor?

Mihai Marinescu: Am inceput in anul 2000, in karting in campionatul national, la clasa cated, trecand la juniori in 2002. 2005 a fost primul sezon in auto, Formula Renault 1.6, 2006-2007 Formula Renault 2.0, 2008 F BMW, 2009 Formula Renault 3.5, 2010-2012 F2.

2. Legat de Formula 2, ne poti spune cum ai ajuns sa participi in cadrul acestei competitii importante? Cine te-a remarcat si/sau cine a venit cu aceasta oportunitate

Mihai Marinescu: A fost decizia noastra de a participa in Formula 2. Este un campionat de talie mondiala, croit pentru pilotii care nu au bugetele exorbitante din alte serii. Este o alegere logica si fireasca pentru noi, deoarece rezultatele foarte bune din sezonul trecut nu ne-au ajutat sa creem un buget mai mare pentru 2012 pentru a participa intr-un alt campionat.

3. Avand in vedere experienta ta vasta in motorsport, probabil ai si un pilot care te-a inspirat si care te-a influentat in cariera. Care ar fi acela?

Mihai Marinescu: Incepand tarziu in motorsport (fata de cei cu care concuram la aceea perioada), am incercat sa acumulez repede experienta de cursa urmarind toti pilotii importanti.

4. Suntem siguri ca ai un program strict de pregatire inaintea fiecarei curse. In ce consta acesta?

Mihai Marinescu: Antrenamentul fizic este foarte important si nu trebuie niciodata neglijat. Pe langa acesta lucrez mult si la strategia weekendului de cursa, setari, mersul antrenamentelor si lucrurile pe care vrem sa le incercam pentru cursa. Ca toate acestea sa fie cu succes, odihna si linistea sunt importante pentru mine.

5. Visul tau e sa ajungi sa pilotezi in Formula 1 si suntem siguri ca o vei face intr-o zi. Totusi, vrem sa te intrebam, cat la suta conteaza talentul si cat la suta conteaza banii ca sa ajungi sa pilotezi intr-o astfel de competitie?

Mihai Marinescu: Sportul este foarte politizat astazi. Nu pot da un procentaj, insa conteaza sa ai relatii bune in spate.

6. De-a lungul ultimilor 2 ani sa zicem, ai fost remarcat de persoane din Formula 1? Ai fost abordat cu propuneri de participare in cadrul competitiei supreme din motorsport?

Mihai Marinescu: Nu, nu am fost abordat.

7. Din actualul sezon de Formula 1, care pilotul tau favorit si de ce?

Mihai Marinescu: Alonso si Button. Ambii sunt calmi si cumpatati, dar cand vine vorba de a „ataca” nu stau la discutii.

8. Acum sa revenim putin pe plaiurile mioritice. De ce crezi ca ramurile sportive automobilistice din Romania nu sunt promovata in mass-media ca in alte tari?

Mihai Marinescu: Deoarece nu exista cultura in acest sens. Neavand reprezentanti, nimeni nu a fost interesat. Neavand circuite specifice in tara, nimeni nu a putut accede usor la acest sport. Am spart gheata si acum observ ca incet de tot interesul creste. Cu cat avem mai multi piloti in competitiile internationale de mototrsport, cu atat va fi mai usor sa ne promovam si sa fim promovati.

9. Care sunt ceilalti piloti romani care crezi ca au sansa sa faca cariera in competitiile de monopost?

Mihai Marinescu: Robert Visoiu este un tanar promitator care poate avea sanse. Are norocul de a nu avea problemele financiare cu care ma lupt.

10. Ce calitati consideri ca ar trebui sa aibe un pilot pentru a ajunge sa participe in cadrul unor competitii de motorsport cunoscute la nivel mondial?

Mihai Marinescu: Sa ii fie „foame”! Sa fie determinat si motivat, cu dorinta de munca si foame de victorii.

11. Sa vorbim putin despre tine acum. Cum decurge o zi obisnuita din viata lui Mihai Marinescu? O zi in care Formula 2 este exclusa din ecuatie (cum iti place sa iti petreci timpul liber? cum iti place sa te relaxezi? cum te distrezi? ce hobby-uri ai?)

Mihai Marinescu: Momentan timpul liber nu exista. Sunt concentrat si pe terminarea studiilor la Universitatea Transilvania din Brasov, Facultatea de Inginerie Mecanica, sectia Automotive Engineering, avand in aceasat vara sutinerea proiectului de diploma. Sportul este o parte mare din mine, iar cand am timp liber prefer sa mi-l petrec facand ciclism, jucand tenis sau mergand cu skiurile.

12. Cum te vezi peste 10 ani? Atat din punct de vedere personal cat si din punct de vedere profesional

Mihai Marinescu: Ma vad tot in motorsport. Este un microb de care nu mai pot scapa. Ca voi fi pilot sau inginer sau proprietar de echipa, numai timpul va hotari.

13. Doresti sa le transmiti ceva fanilor tai si cititorilor nostri?

Mihai Marinescu: Sa nu renunte niciodata la ideea ca si Romania poate avea reprezentanti foarte buni in motorsportul mondial

In incheiere, echipa Masini.ro iti multumeste pentru interviul acordat si iti doreste  multa bafta, sa gasesti un sponsor pe care te poti baza pe parcursul intregului sezon si abia asteptam sa scriem articole cu noile podiumuri ocupate in 2012!

Puteti afla mai multe despre Mihai, citind blogul sau.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1605 :: 17.79MB