No SSO cookie

Marele Premiu al Orasului Brasov

voteaza
(0/ 0)
Marele Premiu al Orasului Brasov
MotorSport Romania · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

CNVCD debuteaza in forta: 3 Ferrari la start si 90 de sportivi pe lista de inscrieri.

 
 

Campionatul National de Viteza in Coasta Dunlop (CNVCD) debuteaza in acest week-end la Brasov si aduce cu sine mai multe noutati. Prima etapa, “Drumul Poienii” sau “Marele Premiu al Orasului Brasov”, revine in calendarul competitional dupa sase ani de absenta, anuntandu-se una extrem de disputata, 90 de piloti fiind inscrisi pe lista de start.

Printre acestia se afla  cunoscutul  om de afaceri brasovean Marcel Butuza, un obisnuit al intrecerilor moto de rally-raid, care va participa cu un Ferrari 458 Challenge. Pe langa continuarea aventurii Dakar, pe doua roti, unde isi doreste sa se alinieze la start la inceputul anului viitor, el alearga si in intreceri auto de circuit, cum ar fi Cupa Ferrari 458 Challenge, unde a obtinut de curand primele puncte ale sezonului, pe circuitul italian de la Monza. Un al doilea Ferrari care va concura pe “Drumul Poienii” este cel al pilotului italian Armando Battocchi, cunoscut drept competitor in aceeasi  Cupa Ferrrari organizata in “Cizma”. Pasionat si de intrecerile de viteza in coasta, sportivul a declarat ca doreste sa participe la intreg sezonul competitional CNVCD. Un al treilea Ferrari pe care il gasim pe lista de inscrieri apartine lui  Horatiu Ionescu-Cristea, singurul pilot care a adus in Romania pana in prezent un prototip de top dedicat curselor de viteza in coasta. La etapa inaugural a CNVCD pilotul bucurestean va pilota un Ferrari 308 GTB de fabricatie 1977, cu care concureaza la categoria rezervata masinilor istorice.

Pentru CNVCD sezonul 2013 insemna si modificari importante de regulament si in desfasurarea competitiei. S-a renuntat la etapele duble din week-end, ceea ce a dus la injumatatirea numarului competitiilor din calendar. Noul format al intrecerilor prevede impartirea etapelor in doua zile, cu antrenamente si calificari alergate sambata, in timp ce ziua de concurs este duminica. Pentru stabilirea clasamentului vor conta ambele manse de concurs, rezultatul cumulat fiind luat in calcul, ceea ce va elimina mansele cu participare redusa. Intr-un weekend un pilot are ocazia sa parcurga traseul de zece ori, programul fiind: Sambata - 4 manse de antrenament + 2 manse de calificari; Duminica - 2 manse de antrenament + 2 manse de concurs. Mansele de calificari vor fi rasplatite cu puncte bonus, primii doi clasati la fiecare clasa urmand sa primeasca doua, respectiv un punct. Astfel, se urmareste motivarea concurentilor si in mansele de calificare. Festivitatea de premiere va fi si ea modificata, urmand sa aiba loc imediat dupa ultima mansa de concurs, chiar pe traseu. Astfel, la coborarea din ultima mansa, concurentii se vor opri la linia de start, unde premierea va fi oficiata pe loc, inainte de definitivarea eventualelor contestatii.



PROGRAM



Sâmbătă 27 Aprilie
09:00 – 10:20 – Recunoasteri I
10:30 – 12:00 – Recunoasteri II
14:00 – 16:00 – Antrenamente Cronometrate I
16:00 – 18:00 – Antrenamente Cronometrate II

Duminică 28 Aprilie
09:00 – 10:20 - Recunoasteri III
10:30 – 12:00 – Recunoasteri IV
14:00 – 16:00 – Concurs I
16:00 – 18:00 – Concurs II

19:00 - Festivitate de premiere

Start: Brasov, Livada Postei
Lungime Traseu: 5,17 km

Inchiderea traseului (DN1E, Brasov – Poiana Brasov)
Sambata 27 Aprilie si Duminica 28 Aprilie: 08:45-12:00; 13:45-18:00

Marele Premiu al Orasului Brasov este sustinut de Consiliul Local si Primaria Brasov, iar partener oficial este compania Kremsmueller Romania. Masinile oficiale ale intrecerii vor fi oferite de Contempo Cars Brasov, ceilalti parteneri ai evenimentului fiind Hotel Atlas***, Arinovis, Olmedo, Silnef Security si Comprest.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.0988 :: 15.85MB