No SSO cookie

Cupa GTC 2012

voteaza
(0/ 0)
Cupa GTC 2012
MotorSport Romania · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Singura competitie auto oficiala organizata in zona Buzaului in 2012, un eveniment “fueled by Monster Energy Romania”Intre 25 si 28 octombrie, in statiunea Sarata – Monteoru, se va desfasura Cupa GTC, singura competitie auto din calendarul competitional 2012 din zona Buzaului. Organizata de clubul sportiv GTC MotorSport, cupa se va desfasura conform Regulamentului Comisiei Nationale de Off-road (C.N.O.R) si al Federatiei Romane de Automobilism Sportiv (F.R.A.S.).

 
 

“Particip impreuna cu o parte dintre membrii GTC MotorSport la competitii si practicam off-road-ul ca sport si hobby de mai bine de 10 ani. Infiintarea unui club sportiv si organizarea unui eveniment sportiv au fost pasi care au urmat firesc in evolutia nostra, ca sportivi si iubitori de off-road. Clubul GTC MotorSport este ancorat de GTC Auto, un nume prezent anual la cel putin 8 evenimente din calendarul competitional, un nume care sustine scena sportiva si off-road-ul romanesc din 2007” a declarat Razvan Cirap, Presedinte club GTC MotorSport.

Din 2006 si pana in 2011 s-a organizat cel mai mare concurs de off-road din Romania, iar in 2011 s-a organizat o etapa din Campionatul Mondial de Enduro, evenimente ce au transformat Buzaul intr-o zona cu traditie pentru off-road-ul romanesc. Traditia zonei, potentialul turistic si posibilitatea de a alege trasee tehnice pentru toate clasele auto 4x4, sunt doar cateva dintre motivele pentru care organizatorii au ales Sarata – Monteoru ca spatiu de desfasurare pentru prima editie a cupei GTC.

“Ne bucuram sa avem alaturi la acest eveniment partenerii traditionali ai GTC Auto si in mod special, in premiera pentru Romania si pentru o competitie sportiva 4x4, un promotor al off-road-ului la nivel mondial - Monster Energy - prin deja celebra lor abordare a evenimentelor sportive - “Fueled by Monster Energy Romania” a declarant Adrian Lozinca, Director Departament Competitii, GTC MotorSport.

Echipajele inscrise in competitie vor concura pe trasee diferite si vor putea opta pentru 4 clase competitonale: Extrem, Open Hard, Open Soft si Standard, fiecare clasa avand un anumit grad de dificultate. Lungimea medie a traseelor va fi de 50-70 km/zi. Trialul si probele speciale se vor desfasura intr-o zona special amenajata pentru public si mass media, cu acces facil masinilor de strada si spectatorilor.

Competitia se adreseaza atat sportivilor licentiati F.R.A.S., prin clasele Open Soft, Open Hard si Extrem, cat si incepatorilor care isi doresc o cariera sportiva, prin clasa Standard.

Desfasurare Cupa GTC - 25 – 28 Octombrie 2012:

Ziua 1 – Joi 25 Octombrie
Ora 10.00 – 10.30 - Conferinta de presa
Ora 12.00 – 21.00 - Inscrieri
Ora 21.15 – Prolog in nocturna
*transmisie video on-line in direct

Ziua 2 – Vineri 26 Octombrie
Ora 09.00 – 21.00 ZIUA 1 traseu 70 km/clasa
* transmisie video on-line in direct

Ziua 3 – Sambata 27 Octombrie
Ora 09.00 – 21.00 ZIUA 2 traseu 70 km/clasa
Ora 21.00 – GTC Party fueled by Monster Energy Romania
*transmisie video on-line in direct

Ziua 4 – Duminica 28 Octombrie
Ora 10.00 – Start Trial
Ora 15.00 – Festivitate de premiere
Ora 16.00 – Conferinta de presa
Ora 17.00 – Petrecere GTC
* transmisie video on-line direct

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.0983 :: 17.79MB