Sinaia a gazduit pentru a treia oara consecutiv show-ul final oferit de campionii sezonului in centrul statiunii.
Mii de turisti au asistat la reprezentatiile oferite de Vali Porcisteanu, Dan Girtofan, Stefan Giui Junior, Costi Stratnic, Adrian Grigore, Bogdan Nastase si Paul Andronic. Acestia au avut copiloti oficiali si jurnalisti, fiind apaludati si incurajati de fanii si turistii, multi atrasi de zgomotul motoarelor puternice, de drifturi si mirosul de anvelope incinse.
Fotbalistul Florentin Petre, sportiv licentiat FRAS, care a si concurat in cateva etape de Viteza in Coasta obtinand rezultate foarte bune, si-a scos masina de concurs pentru ultima data anul acesta, demonstrand ca stie sa jongleze si cu volanul, nu doar cu balonul. Acesta a fost vizitat la stand de Mos Craciun, care s-a declarat dinamovist pe viata, din moment ce culorile echipei din Stefan cel Mare il reprezinta de cand se stie.
Trubadurul Gheorghe Gheorghiu a incercat pentru prima data emotiile si adrenalina unei curse, fiind pentru cateva minute copilotul lui Stefan Giui Junior, care l-a invartit de cateva zeci de ori pe asfaltul din centrul orasului. „Nu m-am mai dat pana acum, dar este senzational. Ma bucur ca am incercat, imi place spectacolul foarte mult si sper sa mai ajung si la alte evenimente
asemanatoare”, a declarat extrem de incantat Gigi Gheorghiu, dupa ce a coborat din masina de curse.
La finalul show-ului, Vali Porcisteanu, Campion National Absolut de Raliuri a primit o cupa din partea fanilor, fiind declarat „cel mai iubit pilot al anului”.
Dupa incheierea reprezentatiei automobilistice, primaria Sinaia a dat startul oficial al Sarbatorilor de Iarna. Dl primar Vlad Oprea a aprins luminile din centrul statiunii, dupa care a urmat un foc de artificii, s-au cantat colinde si s-au impartit covigi, mere si vin fiert.
Ziua dedicata campionilor la automobilism sportiv s-a incheiat la Casino Sinaia, unde sportivii din cele sapte campionate nationale organizate sub egida FRAS s-au reunit pentru a-i premia si felicita pe cei mai buni dintre ei. Premiile au fost inmanate de catre domnii Ovidiu Mazilu- presedintele FRAS, Stefan Vasile- vicepresedintele FRAS, Silviu Moraru- presedintele Comisiei Nationale de Raliuri, Radu Florin- Comisia de Off Road si de catre dl Vlad Oprea- primarul orasului Sinaia. Acesta a primit Premiul Special pentru implicarea si promovarea sportului automobilistic in orasul Sinaia, prin etapele de coasta „Sinaia Forever” si „Gala Campionilor FRAS”.
Premii speciale au primit si dna Alina Mihaiescu- reprezentant Dunlop, partenerul FRAS din 2006, pentru sustinerea si suportul oferit in dezvoltarea automobilismului sportiv in Romania, dar si jurnalistii care au contribuit la buna mediatizare a campionatelor FRAS.
Publicatia Rally Magazin a primit „Premiul Dumitru Lazar” pentru cea mai buna promovare a automobilismului sportiv, dar si o mentiune acordata de FRAS publicatiilor partenere in 2011, alaturi de Motorsportnews.ro si Autorally. Premiul pentru „cel mai bun PR al unei etape” i-a revenit lui Berti Panaiot, ofiterul de presa al „Raliului Sibiului”. FRAS a acordat o mentiune speciala lui Attila Balazs- Rallyphoto, pentru fotografiile realizate de-a lungul anilor la toate etapele de concurs, dar i-a premiat si pe Stefan
Bejenaru, Dan Terea si Gabi Gogiu, fotografi pasionati care au devenit partenerii Federatiei, oferind imagini pro bono pe parcursul intregului sezon competitional.
Gala Campionilor 2011 este organizata de FRAS in parteneriat cu Dunlop, Primaria Sinaia si Centrul International de Conferinte Casino Sinaia.
Sponsori: Murfatlar, Seat si Nordic Impex
Parteneri media: Masini.ro, Autorally.ro, Rallymagazin.ro, MotorSportNews.ro
Pe langa galeria foto de la festivitatea de premiere, vezi si galeria foto de la Rally Show.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!