No SSO cookie

Gala Campionilor FRAS - Masini.ro da nota finala

voteaza
(0/ 0)
Gala Campionilor FRAS - Masini.ro da nota finala
Editoriale · · 1 Comentarii
Nota utilizator
0.0

A venit momentul bilantului. Ce ne-a placut si ce nu ne-a placut la Gala Campionilor FRAS 2011.

 
 

Se stie ca Federatia Romana de Automobilism Sportiv (FRAS) a depus eforturi considerabile pentru a organiza  in conditii cat mai bune aceasta Gala a Campionilor. Este criza, bugetele sunt restranse precum o curea care se incheie aproape de sira spinarii, costurile sunt peste tot mari, bani nu sunt...
Masini.ro a fost partener media oficial al evenimentului, deci prezenti fix in mijlocul evenimentului, putem trage niste concluzii pertinente, obiective si mai ales, speram noi, folositoare FRAS pentru editiile care urmeaza.

Asadar, iata lista lucrurilor care nu ne-au placut:

1. Locatia aleasa.
Desi s-a mers pe ideea ca Sinaia este mai aproape de buricul tarii si ca tuturor le va fi mai lesne de ajuns, acest aspect are o gramada de inconveniente. Preturile diN Sinaia sunt comparabile cu cele de pe Coasta de Azur, iar in lipsa unui protocol adecvat, vorbesc din punctul de vedere al jurnalistului care se duce la un eveniment pentru ca il intereseaza sa faca un material, ei bine, sa platesti 20 lei parcarea si 40 lei o pizza, la care mai pui 6 lei o apa minerala, spune totul. Daca mai trebuia sa platim si cazarea, probabil ca FRAS s-ar fi multumit cu prezenta jurnalistilor locali si a piscotarilor din blogosfera, care conteaza, dar nu prea... Ahh si mai costa ceva banuti si deplasarea...
Propunem pe aceasta cale, oficial, ca urmatoarea Gala a Campionilor sa se desfasoare mai aproape de Bucuresti, deoarece cei mai multi sportivi provin din aceasta zona - Bucuresti-Ilfov- sau oricum mult mai aproape de Capitala, decat de Sinaia. Accesul e mult mai facil, toate mijloacele de tarnsport vin la Bucuresti, deci are sens. In aceasta idee, mi-as permite sa propun Domeniile Stirbey, loc unde daca este nevoie as facilita personal accesul.

2. Prezenta restransa a sportivilor la Rally Show.
Parca in  niciun an nu au fost atat de putini sportivi. 7 sau 8, daca nu ma inseala memoria. Pai un Rally Show cu 8 masini, este cam putin, dragii mei sportivi. Mai ales ca in sala de premeire ati fost cam toti.

3. Lipsa unor perosnalitati din afara sportului auto, insa in legatura cu acesta.
Sa fim seriosi, Gheorghe Gheorghiu este un nume, insa numai pentru pasionati. Si aia, pasionati cu multa pasiune in ei! Iar Florentin Petre este si el un nume, daca iubesti echipa Dinamo. Si pana la urma, Florentin Petre a fost prezent in calitate devip-fotbalist, sau pilot? Ca sincer, nu prea ii iese niciuna dintre ele.

4. Organizarea din Cazinoul Sinaia.
Pilotii despre care vorbim au avut grija sa-si aduca mama, tata, sora, iubita, copii, cainele de companie, pisica din casa, ma mir ca n-a fost vreunul cu o colivie cu doi canari. Presa a bantuit in zona, in cautarea locurilor de la cele doua mese (2 mese!), evident neincapatoare, in conditiile in care un pilot carea primit o cupa pentru ca a iesit locul 2 din 3 a venit cu intreg satul dupa el. Este de notat si comentariul unei doamne, care desi avea locuri libere la masa, a interzis jurnalistilor sa ia loc acolo, pe motiv ca "aici sta un campion si trebuie sa aiba vizibilitate!" Pai stimata doamna, daca noi, presa, nu scriem despre fiul dumneavostra, o sa fie campion in scara blocului unde locuiti! Pentru ca nimeni nu va sti nimic despre el. Asta ca sa nu mai pomenim de mese  inrtegi ocupate langa scena, de prietenii sefului de sala, care sincer, are al naibii de multi prieteni!

5. Vocea initiala a evenimentului.
Intr-o prima faza, la Gala Premiilor a vorbit la microfon cineva din conducerea FRAS. O fi fost domnul Mazilu, o fi fost vicele dansului, habar nu am. Cred ca au incercat amandoi, pe rand. Domnilor, ramaneti la a conduce o Federatie, lasati pe altii la microfon, pentru ca nu va iese de nicio culoare! Multumim cerului, providentei si cui mai este nevoie ca purtatorul de cuvant FRAS, Elena Hirtan, a preluat comunicarea si totodata accesul in statia de amplificare! A animat atmosfera, i-a invitat pe campioni si pe numeroasele rude ale acestora sa aplaude, pentru ca deh, sportivitatea se opreste in afara pistei, a avut un discurs coerent si s-a facut auzita.

6. Sistemul de open bar.
Cand ai peste 500 de invitati, sa ai open bar si bufet suedez este o crima mai mare decat daca ai aduce o clasa de copii in fata unui  magazin de dulciuri inchis. Mai ales cand nu exista o lista clara acelor care vr veni la eveniment, nu se stie ca pilotul X vine singur, sau cu toata scara blocului, iar jurnalistii descopera brusc fenomenul automobilistic pentru ca e o masa gratis, deci vin gramada, desi in tot sezonul, tragi cu puisca dupa vreunul din presa auto pe langa circuite. O lsita domnilor, cati invitati avem, confirmari, numar limitat de locuri si repet, la 500 de insi, folositi armata de chelneri din dotarea Cazinoului Sinaia, altfel rudele de la tara fac actiunea lacusta plus termita, iar oamenii care chiar au tot dreptul sa ia o masa calda, dupa 12 ore de stat in picioare, raman cu buza umflata si dau fuga inapoi la pizza aia de 40 de lei!


Ce ne-a placut:

1. Organizarea. Se vede ca la FRAS a venit cineva care stie cum si in ce fel se organizeaza un eveniment. N-a fost perfect, insa mult mai aproae de o nota mare, decat de o corijenta. Vorbim desgur de organizarea pe ansamblu.

2. Respectul autoritatilor si organizatorilor fata de media.
Trecand peste minusurile mai sus mentionate, daca ai ecuson si vesta pe care scrie Media, esti un mic zeu. Ai voie langa pista, ai voie in standuri, nu te trage nimeni de maneca, ca la alte evenimente, ca iaic nu ai voie, ca ai basca, sau de ce nu ai caciula. Presa rullz!

3. Preluarea de catre Elena Hirtan a rolului de amfitrion al Galei.
Repet, am scris si mai sus, era un eveniment compromis daca nu se intampla asta.

4. Preluarea de catre FRAS a tuturor materialelor aparute in presa, dupa eveniment.

5. Hostesele, desi putine la numar.

6. Ideea de Mos Craciun, MC la Rally Show.

7. Faptul ca desi putini, pilotii au dat tot ce au putut, atat ei, cat si masinile lor, ceea ce a sporit spectacolul.

8. Faptul ca nu a plouat, nu a nins, nu au fost minus zece grade. Felicitari FRAS pentru asta!


Asadar, per ansamblu, am asistat la o Gala a Campionilor 2011, precedata de acel Raly Show, care, in total, se cheama ca a fost un eveniment de nota 7, spre 8.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (1)

scris de lilif

O Gala imbracata in haine de gala...scurt si la obiect. Felicitari masini.ro pentru implicare la eveniment :). Superb articolul!!!

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3490 :: 21.78MB