Masini.ro a fost parteneri media oficial al Galei Campionilor FRAS 2011. De aici, de la Gala Premiilor, cat si de la Rally Show, am publicat deja o gramada de materiale, insa inaintea bilantului - vazut prin ochii nostri- este momentul sa intram "subtire" in culisele celor doua parti ale evenimentului.
Cand esti un picut atent, in afara fotografiilor "aranjate", unde subiectul stie ca-l pozezi si este atent la mimica, asezare, etc, mai sunt si pozele gen paparazzi. Si acestea snt cele mai delicioase.
Asadar, va propunem o scurta calatorie foto, unde veti vedea fetele frumoase care au participat la Gala Campionilor, una dintre ele in cautarea inelului pierdut prin caile nazale, pe Girtofan cand se stramba, pe fostul premier Calin Popescu Tariceanu intr-o fotografie cu capul plecat, asa cum ar trebui sa mearga peste tot, pe Florentin Petre cu masina impinsa din lipsa de pilot dibaci, insa acordand apoi sute de autografe, pe Gheorghe Gheorghiu pozand candid, purtatorul de cuvant al FRAS completand caietul cu amintiri si pozand alaturi de vedete, presa auto surprinsa in fel si chip si un copil dulce, de-ti creste glicemia privind la el, care este fascinat de unicul lucru pe care l-a inteles din toata Gala: o masinuta teleghidata. Nu lipseste Mos Craciun, alaturi de frumoasele hostese aduse de FRAS (care stau in zona interzisa spectatorilor), sau interpelat de secretarul FRAS, Victor Dragan, care spera ca sacul sa fie mai bogat cu sportul auto pentru sezonul care vine. Si o reclama atat de prost facuta incat te umple de ras: placari faine, totul pe un pat vibrat. Oare limba romana nu-si mai seaca vreodata izvorul de interpretari?!
Nu este un articol, sau fotoreportaj in stilul "hater" ese doar un mic pamflet, din ciclul "sa ne mai descretim fruntile". Evenimentul a fost unul cum rar vezi in Romania si vom reveni astazi cu un material asupra lui, tot in rubrica editoriale. Si printre fotografii se gasesc si cele care intra la rubrica fete frumoase si atat.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!