No SSO cookie

Kobayashi nu crede ca vor fi mai multe depasiri in F1

voteaza
(0/ 0)
Kobayashi nu crede ca vor fi mai multe depasiri in F1
Formula 1 · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Kamui Kobayashi a declarat ca nu se asteapta ca numarul depasirilor sa creasca in mod considerabil in Formula 1 incepand cu sezonul 2011, nici sistemul KERS si nici eleronul reglabil nefiind create de asa natura incat sa intensifice spectacolul din Marele Circ.

 
 
Japonezul Kamui Kobayashi, pilot al echipei Sauber, s-a declarat sceptic cu privire la inmultirea depasirilor in Formula 1 odata cu revenirea sistemelor KERS si cu introducerea eleroanelor spate ajustabile.

'' Nu cred ca sistemul KERS va ajuta pentru ca aproape toata lumea il are. '' si-a inceput declaratia niponul, care a adaugat: '' Mai ramane doar eleronul reglabil si nu cred ca ideea cu distanta de o secunda intre masina care-l activeaza si masina din fata este cea mai buna.''

Kobayashi nu s-a declarat totusi de acord cu Sebastian Vettel, cel care spunea ca noile modificari tehnice vor cauza probleme pilotilor, facandu-i sa nu mai fie atenti la ce se intampla pe circuit. In schimb, pilotul japonez este de parere ca este de datoria pilotilor sa se adapteze la aceste modificari si ca aceia care se vor acomoda mai usor cu acestea vor avea un atu consistent in fata celorlalti.

In incheiere, pilotul Sauber a dorit sa scoata in evidenta modificarea care, din punctul sau de vedere, va face cursele mai interesante, si anume introducerea noilor pneuri Pirelli. Despre acestea, Kobayashi a spus ca sunt diferite din aproape toate punctele de vedere fata de vechile pneuri, ceea ce face misiunea pilotilor mai grea si ceea ce va face spectacolul mai intens pentru spectatori.

Adrian Diaconescu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1661 :: 22.2MB