Recenta etapa Formula 1 de la Sepang a fost destul de controversata prin miscarile dictate de echipele castigatoare. Sebastian Vettel a castigat la Sepang dupa ce a avut un duel aprins cu coechipierul sau, Mark Webber.
Webber a fost mai rapid decat Vettel, insa acest lucru nu i-a convenit campionului si a solicitat ca Webber sa se dea la o parte din fata sa in turul 27. Solicitarea ar fi fost ignorata de catre echipa, insa acest lucru s-a intamplat pe canalul oficial de comunicare. La final de cursa, Webber a declarat: "La ultima oprire la boxe mi s-a transmis ca aceasta cursa s-a terminat pentru mine. Am lasat-o mai moale si Vettel m-a depasit".
O alta controversa s-a iscat la echipa Mercedes. Pilotii echipei s-au luptat pentru pozitia a treia. In ultimele zece tururi Hamilton a avut o serie de probleme cu pneurile. In spatele sau se afla coechipierul Rosberg care nu a fost lasat sa treaca. Cei de la Mercedes i-au transmis lui Rosberg sa ramana unde este si sa nu incerce sa il depaseasca pe Hamilton.
Cat despre Alonso, acesta a avut parte de un ghinion imens. In momentul startului acesta si-a avariat aripa fata dupa ce l-a lovit pe Vettel. El a fost nevoit sa abandoneze in turul doi, refuzand sa intre la boxe pentru a schimba componenta problema.
Am avut o cursa interesanta, plina de controverse si interese dictate de echipele castigatoare. Avand in vedere aceste lucruri, sezonul 2013 se anunta unul interesant.
Pos | No | Driver | Team | Laps | Time/Retired | Grid | Pts |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 1 | Sebastian Vettel | Red Bull Racing-Renault | 56 | 1:38:56.681 | 1 | 25 |
2 | 2 | Mark Webber | Red Bull Racing-Renault | 56 | +4.2 secs | 5 | 18 |
3 | 10 | Lewis Hamilton | Mercedes | 56 | +12.1 secs | 4 | 15 |
4 | 9 | Nico Rosberg | Mercedes | 56 | +12.6 secs | 6 | 12 |
5 | 4 | Felipe Massa | Ferrari | 56 | +25.6 secs | 2 | 10 |
6 | 8 | Romain Grosjean | Lotus-Renault | 56 | +35.5 secs | 11 | 8 |
7 | 7 | Kimi Räikkönen | Lotus-Renault | 56 | +48.4 secs | 10 | 6 |
8 | 11 | Nico Hulkenberg | Sauber-Ferrari | 56 | +53.0 secs | 12 | 4 |
9 | 6 | Sergio Perez | McLaren-Mercedes | 56 | +72.3 secs | 9 | 2 |
10 | 18 | Jean-Eric Vergne | STR-Ferrari | 56 | +87.1 secs | 17 | 1 |
11 | 17 | Valtteri Bottas | Williams-Renault | 56 | +88.6 secs | 18 | |
12 | 12 | Esteban Gutierrez | Sauber-Ferrari | 55 | +1 Lap | 14 | |
13 | 22 | Jules Bianchi | Marussia-Cosworth | 55 | +1 Lap | 19 | |
14 | 20 | Charles Pic | Caterham-Renault | 55 | +1 Lap | 20 | |
15 | 21 | Giedo van der Garde | Caterham-Renault | 55 | +1 Lap | 22 | |
16 | 23 | Max Chilton | Marussia-Cosworth | 54 | +2 Laps | 21 | |
17 | 5 | Jenson Button | McLaren-Mercedes | 53 | +3 Laps | 7 | |
18 | 19 | Daniel Ricciardo | STR-Ferrari | 51 | +5 Laps | 13 | |
Ret | 16 | Pastor Maldonado | Williams-Renault | 45 | +11 Laps | 16 | |
Ret | 15 | Adrian Sutil | Force India-Mercedes | 27 | +29 Laps | 8 | |
Ret | 14 | Paul di Resta | Force India-Mercedes | 22 | +34 Laps | 15 | |
Ret | 3 | Fernando Alonso | Ferrari | 1 | Accident | 3 |
Note - Raikkonen qualified seventh but dropped three grid places for impeding
Pos | Team | Points |
---|---|---|
1 | Red Bull Racing-Renault | 66 |
2 | Lotus-Renault | 40 |
3 | Ferrari | 40 |
4 | Mercedes | 37 |
5 | Force India-Mercedes | 10 |
6 | Sauber-Ferrari | 4 |
7 | McLaren-Mercedes | 4 |
8 | STR-Ferrari | 1 |
9 | Williams-Renault | 0 |
10 | Marussia-Cosworth | 0 |
11 | Caterham-Renault | 0 |
Pos | Driver | Nationality | Team | Points |
---|---|---|---|---|
1 | Sebastian Vettel | German | Red Bull Racing-Renault | 40 |
2 | Kimi Räikkönen | Finnish | Lotus-Renault | 31 |
3 | Mark Webber | Australian | Red Bull Racing-Renault | 26 |
4 | Lewis Hamilton | British | Mercedes | 25 |
5 | Felipe Massa | Brazilian | Ferrari | 22 |
6 | Fernando Alonso | Spanish | Ferrari | 18 |
7 | Nico Rosberg | German | Mercedes | 12 |
8 | Romain Grosjean | French | Lotus-Renault | 9 |
9 | Adrian Sutil | German | Force India-Mercedes | 6 |
10 | Paul di Resta | British | Force India-Mercedes | 4 |
11 | Nico Hulkenberg | German | Sauber-Ferrari | 4 |
12 | Sergio Perez | Mexican | McLaren-Mercedes | 2 |
13 | Jenson Button | British | McLaren-Mercedes | 2 |
14 | Jean-Eric Vergne | French | STR-Ferrari | 1 |
15 | Valtteri Bottas | Finnish | Williams-Renault | 0 |
16 | Esteban Gutierrez | Mexican | Sauber-Ferrari | 0 |
17 | Jules Bianchi | French | Marussia-Cosworth | 0 |
18 | Charles Pic | French | Caterham-Renault | 0 |
19 | Giedo van der Garde | Dutch | Caterham-Renault | 0 |
20 | Max Chilton | British | Marussia-Cosworth | 0 |
21 | Daniel Ricciardo | Australian | STR-Ferrari | 0 |
22 | Pastor Maldonado | Venezuelan | Williams-Renault | 0 |
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!