No SSO cookie
Interiorul noului Audi RS6 Plus
Noutati-auto

Audi RS6 Plus va fi prezentat sub forma unei editii limitate de marca germana la Geneva.

Imagini (3) Data: 1 March 2010 Comentarii (0)

Primele imagini cu interiorul lui Dacia Duster
Noutati-auto

Iata primele imagini cu inrteriorul noului model Duster, primul SUV Dacia!

Imagini (2) Data: 14 December 2009 Comentarii (0)

VIDEO: Noul Opel Astra, filmat din interior
Noutati-auto

Va prezentam un video cu noul Opel Astra filmat in timp ce se afla pe circuit.

Imagini (1) Data: 26 May 2009 Comentarii (1)

ANALIZĂ COMPLETĂ: Audi Q7
Noutati-auto

Audi Q7 a fost actualizat ca design, dar şi din punct de vedere tehnic. SUV-ul de talie mare se remarcă prin noul design al familiei Q şi oferă caracteristici dinamice superbe, plus confort excelent, la care se adaugă şi spaţiul extrem de generos de la interior.

Imagini (18) Data: 1 September 2019 Comentarii (0)

Cum să conduci în siguranță pe timp de iarnă. Sfaturi de la profesioniști
Noutati-auto

Când vine vremea pentru trecerea la anvelopele de iarnă, trebuie să te asiguri că acestea sunt încă utilizabile. Pentru a verifica adâncimea benzii de rulare, poți folosi moneda de 2 euro. Verificarea Indicatorului de Siguranță (DSI) este o metodă foarte simplă. Acest indicator, care se găsește în toate produsele Nokian Tyres, este un șir de numere inscripționat pe banda de rulare. Pe măsură ce anvelopa se uzează, numerele încep să se șteargă. Cel mai vizibil număr care rămâne pe anvelopă indică adâncimea benzii de rulare. Adâncimea benzii de rulare este foarte importantă în special atunci când se conduce pe lapoviță; pe drumuri alunecoase, canelurile devin mai importante. Cum să monitorizezi anvelopele Anvelopele de iarnă fără crampoane conferă aderență prin modelul și materialele benzii de rulare, de aceea utilizatorii acestor tip de anvelope trebuie să le verifice canelurile și șanțurile. Aderența se realizează datorită laturilor ascuțite ale canelurilor și al compusului de cauciuc moale. Anvelopele își pierd aderența atunci când sunt ferme în loc de flexibile și au caneluri joase, cu margini rotunjite. În plus, autoturismele din zilele noastre au, în general, tracțiune față, sunt mai grele decât au fost vreodată, iar puterea motoarelor lor a crescut. Un stil agresiv de condus facilitează uzura accelerată a anvelopei. La fiecare 6.000 – 8.000 km este recomandat să schimbi anvelopele din fața cu cele din spate, deoarece se uzează diferit în funcție de locul în care au fost puse. Nu uita să verifici presiunea din pneuri atunci când le schimbi. Stabilește din timp nivelul corect de presiune Primele nopți geroase sunt un moment potrivit pentru trecerea la anvelopele de iarnă. Pe o astfel de vreme, zonele umbroase pot fi acoperite de gheață dimineața. Trebuie să fii foarte atent atunci când schimbi anvelopele. Greșelile pot distruge definitiv anvelopele sau pot provoca slăbirea acestora în timpul condusului. Martin Dražík, Product Manager-ul Nokian Tyres din Europa Centrală, ne reamintește câteva măsuri de precauție. Spre exemplu, anvelopele direcționale au o direcție specifică de rotație. Aceste au un model în formă de săgeată care trebuie să fie așezat cu vârful înainte. În cazul în care anvelopele sunt așezate greșit, acestea nu vor oferi aderența necesară în condiții de vreme dificilă de iarnă. „Ar trebui să stabilești nivelul corect de presiune al anvelopelor înainte să efectuezi schimbarea lor. Uneori, oamenii merg la service-ul auto pentru verificarea presiunii din pneuri abia după ce au trecut la anvelopele de iarnă. Dacă se întâmplă ca vreo anvelopă sa aibă presiunea foarte scăzuta, drumul până la service îi poate provoca daune iremediabile.”, ne spune Dražík. Dacă jantele folosesc piulițe cu profil conic, arcul acestora ar trebui să fie îndreptat spre interior. De asemenea, ar trebui să te aiguri că ai mutat toate inelele de centrare necesare pentru anvelopele de iarnă. În caz contrar, se va produce o vibrație în timpul condusului. Chiar dacă sunt multe detalii pe care trebuie să le cunoști, schimbarea anvelopelor se poate învăța în timp. „Începe prin asistarea unei persoane care se pricepe la schimbarea anvelopelor. Nu este o acțiune dificilă.”, spune Dražík. În orice caz, dacă simți că nu este un lucru pe care îl poți face, ar trebui să lași un profesionist să se ocupe. „Schimbarea anvelopelor de pe vehiculele noi apărute nu este tocmai simplă. Dimensiunile anvelopelor au crescut, acest lucru însemnând că este nevoie de un spațiu de depozitare mai mare și de mai multă forță pentru a le manipula.”, adugă Martin Dražík. Clienții hotelurilor Vianor pentru anvelope primesc sugestii de perioade în care ar trebui să-și schimbe anvelopele înainte de fiecare sezon. Un profesionist va verifica în ce condiții se află anvelopele înainte să le schimbe. În acest mod, șoferul știe că anvelopele pe care le folosește sunt sigure și în conformitate cu legile în vigoare. Sfaturi pentru schimbarea anvelopelor · Fă testul cu moneda: Pune o monedă de 2 euro în șanțul anvelopei. Dacă marginea argintie rămâne în afara șanțului, ar trebui să-ți înlocuiești anvelopele. Această margine are 4 mm grosime, iar limita minimă legală pentru adâncimea beznii de rulare este de 3 mm. · Toate produsele Nokian Tyres au un Indicator de Siguranță (DSI) care permite șoferilor să verifice condițiile și nivelul de siguranță al anvelopelor. Acest indicator va arăta adâncimea șanțurilor principale, adică nivelul la care se află adâncimea benzii de rulare. · Asigură-te că ai o cheie tubulară în cruce, o cheie dinamometrică și un cric bun. Cricul din dotarea mașinii nu este făcut pentru folosirea repetitivă. · Verifică manualul mașinii pentru punctele corecte de ridicare și pentru recomandarea producătorului în ceea ce privește presiunea anvelopelor. Anvelopele de iarnă ar trebui umflate cu 0.2 bari mai mult decât cele de vară. · Ai nevoie de o platformă dură și stabilă pentru schimbarea anvelopelor. · Dacă mașina ta are jante din aliaj, strânge piulițele la fiecare 100-200 km. · La fiecare 6.000 – 8.000 km, ar trebui să muți roțile de pe axele motoare, pe cele cu rotații libere. Din acest motiv ar trebui să marchezi ordinea în care depozitezi anvelopele. Sfaturile au fost oferite de Martin Dražík, Product Manager al Nokian Tyres din Europa Centrală.

Imagini (0) Data: 15 December 2018 Comentarii (0)

Accesorii auto pentru Audi A4 care dau dependenta de sofat
Noutati-auto

Pe piata exista o gama bogata de accesorii de interior si exterior care pot face soferilor experienta condusului mai placuta, mai confortabila si mai sigura.

Imagini (0) Data: 7 September 2018 Comentarii (0)

ANALIZĂ COMPLETĂ: Noul Dacia Duster
Noutati-auto

Modelul emblematic al mărcii Dacia se prezintă cu un nou design, atât la exterior, cât și la interior, și cu o gamă extinsă de echipamente. Noul Duster păstrează însă atuurile care au contribuit la succesul primei generații : un spațiu interior generos, capacități remarcabile în off-road și un preț fără egal. Dacia prezintă Noul Duster la Salonul de la Frankfurt 2017, în compania a 30 de clienți, admiratori ai mărcii.

Imagini (58) Data: 12 September 2017 Comentarii (0)

Noi detalii despre Volvo XC40
Noutati-auto

Prin lansarea pe piață a noului SUV mic, de oraș XC40, Volvo Cars definește noi soluții inovatoare pentru una dintre cele mai stringente probleme cu care se confruntă zilnic conducătorii auto de pretutindeni: lipsa spațiilor de depozitare adecvate și funcționale în interiorul mașinii.

Imagini (8) Data: 25 August 2017 Comentarii (0)

EDIȚIE SPECIALĂ: BMW Seria 7 Edition 40 Jahre
Noutati-auto

De patru decenii, cifra "7" a fost vârful de gamă pentru BMW Seria 7 şi a însemnat tot ce poate să ofere mai bun marca în ceea ce priveşte exclusivitatea, luxul şi tehnologiile sofisticate. Cu dotări exclusiviste pentru designul interior şi exterior, BMW Seria 7 Edition 40 Jahre evocă lunga tradiţie a mărcii în acest segment. Ediţia specială va avea premiera mondială la ediţia 2017 a Salonului Internaţional Auto de la Frankfurt (IAA). Modelele BMW Seria 7 Edition 40 Jahre sunt produse într-o serie limitată de 200 de unităţi şi adaptate în funcţie specificaţiile personale ale clienţilor. Modelele vor fi produse la uzina BMW din Dingolfing, care a fost locul de naştere al acestor sedanuri de lux încă din 1977.

Imagini (12) Data: 5 August 2017 Comentarii (0)

Audi urmărește optimizarea timpului petrecut în mașinile robot
Noutati-auto

Cum ar trebui să fie experiența condusului autonom într-o mașină premium? Audi urmăreșe să răspundă la această întrebare alături de Institutul Fraunhofer pentru Inginerie Industrială IAO. În simulatorul futurist de condus, experții în interacțiunea dintre oameni și mașini au investigat de exemplu cum poate interiorul unei mașini să devină un spațiu de lucru perfect. Concluziile au fost folosite de către producătorul auto pentru a optimiza configurarea personală a interiorului vehiculelor din viitor. Cooperarea este parte a proiectului "25th Hour".

Imagini (36) Data: 5 August 2017 Comentarii (0)

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1595 :: 19.03MB