Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Toyota Avensis partea a VI-a
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Toyota
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20
StefanVVTi
QUOTE (Colonelu' @ Sep 18 2008, 11:20 AM) *
Dar sa va povestesc o faza nostima de tot pe care am patit-o acum 2 zile:

Trebuia sa ma intalnesc cu un client la Moldova Mall, in Iasi. Cand ajung, gasesc un loc de parcare foarte aproape de intrarea principala. Dupa intalnire, cobor la masina sa plec mai departe. Cand ajung in dreptul masinii apas in cheie sa deschid usile. Surpriza! Masina nu se deschide!. Apas in continuare, cand pe butonul de deschis, cand pe ala de inchis, doar doar se va intampla ceva. Trag de clanta de la portiera, masina - nimic si nimic! Imi zic in minte: sa vezi ca s-a dus bateria din cheie si de aia nu vrea sa deschida, dar totusi e prea repede, ca masina nu are nici un an. Ma gandesc: "Daca nu vrea sa se deschida din telecomanda, atunci bag cheia in broasca". Ma dau un pic in spate si vad in coltul geamului un abtibild Gemini. Hopa, masina mea nu are asa ceva - "Sa vezi ca s-a jucat unul si mi-a lipit bulina cu Gemini!" Eu, in continuare tot apasam pe butoanele din cheie - rezultatul: NIMIC! Fac un pas si mai in spate, spre botul masinii, si ma uit la numarul de inmatriculare: SURPRIZE, SURPRIZE! Era un Avensis bleumarin, cu geamuri fumurii, exact ca a mea, dar a altcuiva! Rusinat, imi aduc aminte ca masina mea era parcata cativa metri mai incolo, de partea cealalta.

Daca adevaratul proprietar m-a vazut cum am actionat asupra masinii lui, imi cer mii de scuze, a fost fara nici o intentie. blush.gif

Foarte tareee! smile.gif) Mi s-a intamplat si mie ceva asemanator la SIAB, anul trecut. Intru in parcarea aia (de rahat, by the way), parchez, langa mine parcheaza un Chrysler 300C. Nimic neobisnuit... intru pe-acolo, imi clatesc ochii, vine vremea sa plec spre Craiova. Revin in parcare, aproximativ pe unde parcasem masina, avand ca punct de reper Chrysler-ul care sarea in ochi mult mai repede. Gasesc respectiva masina, dar...unde-i a noastra?! Bai sa vezi ca ne-au furat masina tocmai de aici...deja ma crizasem, imi bagam toate cele si injuram organizatorii smile.gif) Ma duc in stanga, in dreapta, in spate...nimic! Chrysler-ul da, Lolla nu! Dupa vre 4-5 minute de nervi, ridic privirea si la vreo 3 randuri mai in fata vad un Chrysler IDENTIC si pe Lolla langa el, cuminte, asteptandu-ne! smile.gif) M-a pocnit rasu` si am zis ca-i montez o chestie d-aia cum avea masina lui Batman, sa o chem si ea sa vina! teehee.gif
9er
CITAT(Hoinar @ Sep 18 2008, 10:35 AM) *
CITAT(Niner @ Sep 18 2008, 08:36 AM) *
CITAT(Legionaru' @ Sep 18 2008, 12:49 AM) *
Am ajuns la 51.000 km.Masina se incapataneaza sa mearga insa la 100.000 ma astept sa "cada" tot motorul cum spunea un posesor de Audi cand imi cautam masina intalnindu-ma cu el in showroom-ul VW&Audi.



O sa cada pe spate de ras.


Fratilor, o sa radeti, dar si eu am auzit aceeasi treaba f recent. Nu mai stiu exact de la cine..sau detalii, dar exact aceeasi informatie, cum ca masinile japoneze merg bine 3 ani sau cca 100k km, dupa care li "se duce" motorul...smile.gif


Bai, frate, ma lasi? Inca se mai vehiculeaza glumite d-astea? Cred ca sunt mai mult de 5 ani de cand am auzit prima oara placa asta si nu s-a schimbat inca. Probabil ca oamenii asteapta sa faca masina suta de mii si sa cada lata.
adrian_flavius
Pot sa confirm si eu ca faza inca mai circula...sa tot fie vreo doua saptamani de cand am discutat cu cineva (posesor de Passat, by-the-way...), care, atunci cand a aflat ca fac peste 2000 km/luna cu Totosul, s-a aratat tare impacientat: "...pai inseamna ca o sa faceti 100 000 km cu ea in mai putin de 3 ani...si o sa vi se duca tot motorul...nici o piesa din el nu va mai fi buna..."...tipul aproape ca s-a jurat ca are o cunostinta care a patit asa ceva...in Pitesti, chiar nu stiu cate Toyote de 3 ani sunt... ca sa completez, eu eram in cautarea unui elevator, sa fac rulajul la roti, iar tipul era cu motorul facut bucati la service-ul (particular) in care inseninasem si eu...si ma cunostea de acum cativa ani, cand facuse un credit sa-si cumpere un Logan "coaja"...asa ca am intrat in vorba...

Eu ma apropii cu pasi repezi de 15 000 km (am vreo 13 800+ pe bord...), asa ca o sa incep sa citesc, sa vad ce ar cam fi de schimbat la Totos...daca poate cineva sa faca un rezumat, sa ma scuteasca de citit tot topicul, dau o bere...sau doua...sau o lada...sau trecem pe vin, ca tocmai am arvunit 300 kg de struguri (cabernet tot...), numai buni de transformat in licoarea lui Bachus... :lol
Colonelu'
Pai eu am tot 2.0D si tocmai am trecut de revizia de 30.000. Daca te uiti in caietul de service, ai sa gasesti ce se schimba si la ce interval. La revizia de 15.000 caietul de service zice ca se schimba doar uleiul si filtrul de ulei, in rest se fac verificari. Sugestia mea este sa iti schimbi si filtrul de aer si cel de polen. Acestea din urma ai putea sa ti le schimbi si personal, cumparandu-le de la un magazin de profil, si s-ar putea sa iesi mai ieftin.
Ca marci de filtre recomand doar marci consacrate: Mann, Knecht-Mahle, care sunt producatori de prima echipare, sau Nipparts - acesta din urma fiind un impachetator de diverse piese doar pentru marcile japoneze.
hadriano
Salut
sunt si eu un nou posesor de Avensis, dar luat SH.Modelul T22, an 2002, SW-break,motor 2l, D-4D, 163000 pe bord reali.Masina de italia, folosita intr-o firma mare, 5 ani garantie, calarita de toti si dusa la service cu sfintenie.Am trecut de la dacie, as minti sa zic ca o dacie rea, mesterita de mine pe la motor si suspensii, dar ..dacie.
Am dat de topicul asta si am fost f incantat.Am descoperit ca toate impresiile mele nu sunt doar impresii, legat de frana, lumini, etc.
Mi-a placut mult kitul de suspensie, f fain, un pic cam scumputz dar asta e.Am fost pasionat de suspensii si stiu destule despre ele.Cine vrea masina, isi pune suspensii.Punct.si invata sa conduca smile.gif.
O sa ma interesez sa vad de ceva asemanator dar la un pret mai bun.As fi interesat si de un chiptunig, dar nu prea imi e f clar cum treaba asta si in cine poti avea incredere.Are cineva pus pe masina si ne poate da relatii concret?Cele de la TTE cam cat costa ca nu am gasit nicaieri preturi.
Imi place avensisul, desi e modelul de acum 6 ani, si mers cu el ca lumea, nu are absolut nici o problema.Nimic.Am facut in doua sapt 8000 de km si merge perfect.As vrea sa mesteresc la el, dar nu am ce, cred ca un mp3 , ca nu am decat radio si cd.VA salut cu stima.
Mariustom
Bine ai venit pe forum smile.gif

În privința mașinii îți doresc muuuulți km fără probleme iar colegii cu Toyota o să-ți dea detalii despre ce ai întrebat thumbsup.gif


ninja.gif
9er
CITAT(adrian_flavius @ Sep 19 2008, 06:01 PM) *
Pot sa confirm si eu ca faza inca mai circula...sa tot fie vreo doua saptamani de cand am discutat cu cineva (posesor de Passat, by-the-way...), care, atunci cand a aflat ca fac peste 2000 km/luna cu Totosul, s-a aratat tare impacientat: "...pai inseamna ca o sa faceti 100 000 km cu ea in mai putin de 3 ani...si o sa vi se duca tot motorul...nici o piesa din el nu va mai fi buna..."...tipul aproape ca s-a jurat ca are o cunostinta care a patit asa ceva...in Pitesti, chiar nu stiu cate Toyote de 3 ani sunt... ca sa completez, eu eram in cautarea unui elevator, sa fac rulajul la roti, iar tipul era cu motorul facut bucati la service-ul (particular) in care inseninasem si eu...si ma cunostea de acum cativa ani, cand facuse un credit sa-si cumpere un Logan "coaja"...asa ca am intrat in vorba...

Eu ma apropii cu pasi repezi de 15 000 km (am vreo 13 800+ pe bord...), asa ca o sa incep sa citesc, sa vad ce ar cam fi de schimbat la Totos...daca poate cineva sa faca un rezumat, sa ma scuteasca de citit tot topicul, dau o bere...sau doua...sau o lada...sau trecem pe vin, ca tocmai am arvunit 300 kg de struguri (cabernet tot...), numai buni de transformat in licoarea lui Bachus... :lol



Frate, da-i numarul de telefon al lui Horia din Oradea, care se apropie rapid de suta. De a doua suta de mii de kilometri. Probabil ca daca i-ar vedea masina s-ar baga sub ea sa vada daca nu cumva da la pedale sau din picioare ca Flintstone!!!
PalCo
QUOTE (drabisan @ Aug 13 2008, 05:00 PM) *
..... De fapt e un adaptor care se monteaza la mufa pentru magazia de cd-uri. Sint 2 variante: cu stick usb sau cu ipod. Eu mi-am luat cu stick pentru ca nu am si nici nu am in plan un ipod. Cel cu stick usb emuleaza perfect, dar perfect o magazie de cd-uri. Doar ca o magazie are 6 cd-uri audio pe cind pe un stick de 4G intra de vreo 10-12 ori mai multe mp3-uri sau aceleasi 6 cd-uri in format wave.
Concluzie: extrem de usor de folosit, comenzile de pe volan functioneaza perfect si se aude EXTREM de bine! Muzica, normal, trebuie sa fie de calitate (bitrate mare sau wav-uri ripuite ca la carte), dar asta e valabil in orice situatie. Plus ca schimbarea track-urilor/"discurilor" e instantanee!

Afiseaza numele melodiei (fisierului) de pe stick, daca apesi (activezi) functia TXT (cd-text)?
drabisan
Nope, sub nici o forma! Doar numarul cd-ului (aka al directorului de pe stick) si numarul trackului (al melodiei din director). Numele nu!
Personal nu ma deranjeaza, pentru ca oricum pe ecranul ala nu incapea niciodata numele unei piese...asa ca...
9er
Mda, si am identificat si misterul franei bruste de la 80 kmh la care masina mi-a plecat in dreapta spate. Nu mai tin minte daca am spus, dar presiunea in pneuri era buna pe toate rotile.

Astazi am fost la verificarea de 1000 km, ma rog eu am ajuns la ei cu 1121 km. M-am dus hotarat sa reclam franele, care erau din ce in ce mai slabe. Astfel, prima pedala incepea sa se simta dupa jumatatea cursei si de fiecare data apasam pana la capat ca sa ma opresc, de fiecare data cam cu emotii. Cand mergeam in coloana, mai testam franele si la a doua pedala se intarea pedala, zici ca trebuia aerisita instalatia ca la Daciile vechi. Comparativ cu franele Ravului era dezastru, dupa parerea mea nici macar la jumatatea fortei de franare. In primele zile Ravul aproape ca ne dadea cu capul de bord, ingheta instantaneu. Chiar am mers ultimele 2 seri cu Ravul si diferenta mi s-a parut enorma si ingrijoratoare, chiar alarmanta.

Cum spuneam am reclamat la service problema si am facut si comparatia cu Ravul. Au incercat sa-mi spuna ca nu se compara masinile si le-am spus ca sunt constient de asta, dar totusi sa verifice pentru ca pur si simplu nu franeaza. Concluzia? Surprize-surprize!!! Toate cele 4 discuri de frana au deja santuri pe ele, desi mai bine le-as spune canioane, atat de adanci sunt. Mai mult, discul dreapta spate are 2!

Am fost anuntat ca vor fi schimbate, impreuna cu placutele de frana, pe garantie. N-am mai vazut pe cineva sa obtina o aprobare asa repede. Nu mai mult de 45 de secunde. Pe la 14.30 plecam de la ei (Pipera, o "delicatesa" rutiera desavarsita), iar la 18.00 ma sunau sa ma programeze la schimbare. 9 octombrie. Ma intreb daca sa mai merg cu ea asa.

A propos, cred ca pana la urma i-au facut aerisirea franelor pentru ca tin mult mai bine. Se pare ca mai exista cineva cu probleme similare, cu masina livrata cam in aceeasi perioada cu a mea.

Bafta mea. Mi-am propus sa-mi cumpar masina asta inca de acum aproximativ 4 ani. Toata lumea va rade de mine si va spune ca m-am tepuit cu multlaudatul Avensis.

Dar, speranta moare ultima, sper sa nu mai am si alte probleme.........
Hoinar
Pacat ca nu poti sa le schimbi tu si sa-ti deconteze ei...ca sa nu mai astepti dupa ei....

Ce sa zic...ciudat moment. Si Hoinarita mea a avut un moment interesant in seara asta, zicea ca la un moment parca nu i-au tinut franele, si ca a intrat ABS-ul (eu banuiesc o linie de tramvai de langa serviciul meu), dar totusi se oprea greu. La orice frana dupa aia...masina ingheta...E singurul moment pana acum (inclusiv liniute sau evitat carute) in care masina n-a oprit in functie de pedala...de asta banuiesc o alunecare pe linie de tramvai. Daca se mai intampla o singura data....bagam .... in ele discuri + placute...si cautam ceva fain wink.gif.

Sper sa-ti rezolve problema usor si fara griji!
M A R I A N
QUOTE (Hoinar @ Sep 26 2008, 07:23 PM) *
Si Hoinarita mea a avut un moment interesant in seara asta, zicea ca la un moment parca nu i-au tinut franele, si ca a intrat ABS-ul (eu banuiesc o linie de tramvai de langa serviciul meu), dar totusi se oprea greu. La orice frana dupa aia...masina ingheta...E singurul moment pana acum (inclusiv liniute sau evitat carute) in care masina n-a oprit in functie de pedala...de asta banuiesc o alunecare pe linie de tramvai. Daca se mai intampla o singura data....bagam .... in ele discuri + placute...si cautam ceva fain wink.gif.


Eu zic sa stati linistiti.
Voi numai "probleme" din astea aveti cu Haurisu' vostru...imi aduc eu aminte de ceva legat de o linie continua cu striatii pe Valea Prahovei? whistling.gif
Mariustom
CITAT(Niner @ Sep 26 2008, 10:00 PM) *
...
Bafta mea. Mi-am propus sa-mi cumpar masina asta inca de acum aproximativ 4 ani. Toata lumea va rade de mine si va spune ca m-am tepuit cu multlaudatul Avensis.

Dar, speranta moare ultima, sper sa nu mai am si alte probleme.........

Nu chiar toată lumea, dar bănuiesc eu pe unii whistling.gif

Marian, merci pt aducerea aminte, iar m-a înveselit întâmplarea. Daar, face parte din experiența ce se câștigă făcând, nu privind thumbsup.gif
Și, e un pas înainte nu ... înapoi rolleyes.gif unsure.gif
9er
Mda, ghinion de nesansa. Mergem inainte!
22nst
eu sunt la al 2-lea avensis si nici unul nu a avut aceasta problema
la asta automat a aparut la inceput un sant pe discul de frana dreapta fata dar nu mi-a afectat franarea sau cine stie ce... intre timp a disparut.
9er
Am nimerit eu un lot prost de placute de frana.
drabisan
QUOTE (Niner @ Sep 27 2008, 02:11 PM) *
Mda, ghinion de nesansa. Mergem inainte!



E mama lu' ghinion, cum sa se duca 4 discuri in 1000 de km. Or fi fost ale tale din mamaliga! Oricum, maxim de ghinion!
9er
Luni dimineata trec prin fata blocului tau si ti le arat, daca vrei. Sunt foarte pronuntate si azi am observat ca si pe celelalte 3 discuri incepe sa apara al doilea sant.
hadriano
Salut
Ciudat rau faza cu discurile.Dar eu cred ca de vina sunt placutele, au o compozitie aiurea.Ce marca sunt?
SI mie imi pare cel putin ciudata frana la avensis.Eu avand model 2002.Comparatia cu dacia neaerisita e f buna.NU as putea zice ca nu franeaza, dar are o cursa lunga si parca se duce in gol.Chiar prefer sa nu franeze brusc la cea mai mica atingere, dar parca e exagerat.Si simptomul de a doua pedala tare mie imi spune aer in sistem.Culmea ca nu progreseaza, sa zici ca tine tot mai putin, e la fel de mii de km.Cineva spnea ca asa e facuta intentionat frana, sa nu bruschezi calatorii, dar parca nu imi place.Ceea ce ma incanta a masina asta, e motorul.
9er
Da, se pare ca suspectii de serviciu sunt placutele. Sunt cele cu care a venit masina echipata, dar crede-ma ca mi-a fost lehamite sa ma mai uit si la marca. Dar cobor sa iau ceva din masina mai tarziu si ma uit.

Frana a fost, sa zicem, necorespunzatoare inca de la inceput si bineinteles s-a degradat din ce in ce mai mult.

Revin.
Colonelu'
Santurile de pe discurile de frana apar datorita pietricelelor de pe drumurile mult iubitei noastre patrii, care se interpun intre placute si discuri. Urmariti ca de fiecare data cand spalati masina sa rugati pe baietii de la spalatorie sa insiste la final cu turbojetul in zona etrierului, pentru a inlatura cat mai mult din murdaria care pica pe roti de pe contra-aripa interioara sau din interiorul jantei.


Hoinareilor, aveti maica grija cand mai mergeti pe liniile de tramvai, ca acusi incep ploile si ninsorile si cand o sa puneti frana avand una sau doua din roti pe sina, o sa trageti o sperietura ca 3 zile nu o sa va atingeti de volan. teehee.gif
9er
Asa este, dar 4 discuri in 1000 de kilometri e o coincidenta cam mare, nu crezi?
Colonelu'
QUOTE (Niner @ Sep 28 2008, 11:29 AM) *
Asa este, dar 4 discuri in 1000 de kilometri e o coincidenta cam mare, nu crezi?

Nu exista coincidenta, exista sincronicitate. La tine s-au sincronizat cu o deplasare printr-o zona mai ... prafuita. teehee.gif
hc robert75
QUOTE (Niner @ Sep 28 2008, 10:29 AM) *
Asa este, dar 4 discuri in 1000 de kilometri e o coincidenta cam mare, nu crezi?

Cunosc pe cineva care a patit ceva similar, a cumparat Avensisul in 02.2008 si a mers cam 2000km, dupa care a observat ca exista multe santuri foarte pronuntate in discuri.A mers la service si au fost schimbate pe garantie toate 4, cica de vina sunt placutele de frana ecologice...Tipul era la al doilea Avensis, primul a fost din 2004 si in 40.000km nu se vedea nimic de genul asta la discuri.
9er
Da, singura chestie deranjanta e timpul pierdut.
hadriano
placutele alea "ecologice" nu mai contin azbest, de ani buni dar se pare ca compozitia lor nu e nimerita de toti.ok, acum ai garantie, dar gandeste ca poti lua placute de felul asta de la un magazin auto, le pui, si dupa 2000 vezi discurile ridate.daca cele originale fac astfel de probleme, cele de la piese de schimb....iti dai seama, loterie.
9er
CITAT(Colonelu' @ Sep 28 2008, 01:02 PM) *
CITAT(Niner @ Sep 28 2008, 11:29 AM) *
Asa este, dar 4 discuri in 1000 de kilometri e o coincidenta cam mare, nu crezi?

Nu exista coincidenta, exista sincronicitate. La tine s-au sincronizat cu o deplasare printr-o zona mai ... prafuita. teehee.gif


Bucuresti-A2-Jupiter-A2-Bucuresti si de atunci doar prin Bucuresti.

De altfel, tot orasul asta e o zona prafuita.
Colonelu'
Datorita constructiilor care apar peste tot si a lipsei de bun simt a celor care construiesc sau cara materiale de balastiera (pietris, nisip), poti avea "norocul" sa mergi pe o sosea in aparenta curata, dar cu resturi ramase in urma masinilor de santier. In acest fel este foarte usor sa colectezi nisip sau pietricele.

Eu nu vreau sa gasesc o scuza pentru ce ai patit tu, dar asta e lumea in care traim. unsure.gif

******************************************************

Pe de alta parte, rog pe toti cei care citesc si scriu pe aici sa nu mai dea vina pe faptul ca placutele de frana sunt ecologice. Nu are de a face lipsa azbestului cu deteriorarea unor discuri de frana. PUNCT.
Faptul ca sunt producatori de placute de frana care ofera mai multe calitati ale produsului pentru acelasi cod de placuta este cu totul altceva. Dar si in acest caz, diferenta de calitate se vede in cat de repede se uzeaza placuta sau cat de bine franeaza.
Pana si uzura diferita a placutelor de frana (de pe masinile identice a doi soferi diferiti) este cauzata de stilul de mers (a se citi "de franare") ale soferilor.

9er
Da, toata lumea in care traim e un mare santier. Pe mine nu ma incalzesc scuzele, de altfel nici nu le caut, important e ca masina nu franeaza cum trebuie si daca asa se rezolva problema atunci asta e.

Ecologice sau ba, sunt acoperite de garantie, se schimba si vad eu daca asa se rezolva problema. Daca nu............atunci chiar am o problema!
cipicaduh
Dar la 15.000 km de ce "ma fluiera" placutele de frana? Ca ma scoate din masina -uneori-scartaitul produs la apasarea lenta a pedalei de frana!
StefanVVTi
QUOTE (cipicaduh @ Sep 29 2008, 04:35 PM) *
Dar la 15.000 km de ce "ma fluiera" placutele de frana? Ca ma scoate din masina -uneori-scartaitul produs la apasarea lenta a pedalei de frana!

Se poate de la praf si mizerie...mie mi-au facut asa la 10 km dupa ce le schimbasem si am observat ca dupa ce o spal fie se aude foarte putin, fie deloc! wink.gif
22nst
cauta un drum liber, accelereaza pana la 100km/h apoi frana puternica pana la oprire biggrin.gif (de cateva ori)
la fostul avensis asa am scapat de scartait, care a aparut pe la 20000km biggrin.gif
vio
acu tie tia aparut un scartait la gruparea de neuroni din cutia craniana =))
9er
Hai ca eu chiar am luat-o razna. In seara asta eram in parcarea de la Auchan. In apropiere 2 Ave. Unul break, diesel, cauciucuri Michelin Pilot Primacy. Discurile erau ok. Mi-am amintit ca cineva m-a intrebat de marca de placute de frana asa ca m-am uitat: Bosch, marcate Toyota. Al doilea pe benzina, cutie manuala, negru, destul de nou. Cauciucuri Dunlop Sport 3000, ca ale mele. Placute Bosch-Toyota. Surpriza: ambele discuri de pe spate aveau santuri, la fel ca le mele.

Cand am ajuns acasa, m-am uitat si la placutele de la Avensisul meu: Bosch-Toyota. Sa fie o noua boala la Avensisuri?

A propos, poate proprietarul Avensisului negru din Auchan ne citeste si nu a vazut discurile. B 23 EOM. Mergi si schimba-le cat mai ai garantie, afecteaza franarea rau de tot!
vio
io bag de seama ca Avensisurile astea dupa face lift sunt cam varza ... cele dinainte erau perfecte ...
hadriano
NU era o scuza sau ceva de genul ca actualele placute nu contin azbest.Pur si simplu sunt prea dure.Poti vedea si pe cele de buzau,sermit, facute pt dacie si renault.sermit e o firma bunicica.Au o culoare neagra, par de granit.In general nu franeaza bine decat incalzite.Si sunt f dure.Dupa parerea mea, si din ce am vazut mesterind masini, nu conteza f mult ca au santuri discurile.Dimpotriva as putea spune.Placutele au o suprafata mai mare de contact, o presiune de contact mai mica si implicit o uzura oarecum mai mica.Problema e ca se decalibreaza si se slabeste rezistenta discurilor.In mod normal sunt de fonta, dar mai sunt si de otel.Una peste alta, cam aiurea pt o masina de talia Toyota, nu imi pare normal ca placutele originale sa faca asa probleme, si la atat de putini km.Eu sunt chiar "agitat" de calitatea pieselor de schimb, incapand de la banalee filtre, placute, ulei, curea de distributie, etc.Plus calitatea mecanicilor.asta ete.

Si apropo, dupa parerea mea nici nu se pune problema sa intre pietricele, nisip intre placute si discuri.Sau intre etrier si discuri.
hadriano
Salut baieti
Am o intrebare concreta: cum pit s aimi dau seama, sau sa aflu daca masina mea are parbriz atermic?..masina , avensis t22, an 2002.
MA bate gandul tare sa achizitionez un detector, si am citit de problemele cu tipul asta de parbrize.a sapat putin pe net dar nu am gasit nik la sigur.MUltumesc
vio
ave nu are...nici unu din modele
hadriano
nici cele vechi si nici cele noi? interesant.Ma mira putin ca pare totusi o chestie de confort geamul asta atermic.
Deci nu ar fi problema pt detector radar.Poate sunt offtopic, dar care ar fi solutia mai buna, ca performante si siguranta ( ma refer la circulatia prin tari unde nu e permis,etc) in bara din fata afara sau inauntru la bord?Multumesc
Legionaru'
Daca o sa-mi iau vreodata detector o sa fie model montat in bara.
S O R I N
Daca vrei sa dai 15 mil degeaba....

Daca mi spui si mie cateva argumente poate te cred...

Ce te deranjeaza la unul pe bord ?



Legionaru'
Mi se pare mai elegant.
S O R I N
Asta nu e argument...

Dar faci cum vrei, era o idee.... si eu am cochetat cu unul in bara si pana la urma mi am dat seama ca arunc banii aiurea..
adrian_flavius
Eu nu am avut nici un fel de probleme cu Totosul personal, pana acum, pe partea de franare...si e tot dupa face-lift...maine am programare pentru revizia de 15 000...am sunat ieri la reprezentanta, iar in 25 de minute am fost eu sunat inapoi, sa fiu intrebat cand imi covine, vineri de dimineata sau luni de dimineata...am zis s-o fac maine de dimineata, sa scap de un stres in w/e...
hadriano
argumente pro pt cele in bara:
- se pare ca sunt oarecum mai sensibile, au senzori laser mai aproape de numar, si in fata si in spate
- in tarile unde nu e permis, esti mai protejat nefiind asa vizibil
- nu mai stai cu grija s ail iei cu tine din masina mereu
- scapi de grija ca ai sau nu parbriz atermic( ma cam mira avensisul sa nu aibe macar ceva de genul)
argumente contra:
- costa binisor si nu neaparat fff justificat, dar e relativ
- la o granita sau chiar in interiorul unei tari unde nu e permis la o verificare poate fi descoperit si esti nevoit s ail arunci pur si simplu, daca vrei sa intrii in tara respectiva..caz citit pe alte forumuri,si te cam doare la inima si lka ficati cred sa pui in cos 15 mil, eu sincer nu cred ca as face asta, as gasi o solutie cumva smile.gif)
- e mai expus la o pupatura cu bara, la intemperii, etc, tre sa te programezi cu masina la montaj
Eu m-am decis ca sa zic asa pt un bell rx65, la 740 RON la altshop.Sper sa nu iau plasa cu detectorul sau magazinul asta online.DIN CE AM CITIT PE UN FORUM PE SOFTPEDIA PARE CA E JALE CU RADARELE.
9er
Desi eu sunt de parere ca nu exista intreb, pentru ca stiti vorba aia a lui JR: never say never. Exista vreo diferenta intre sistemul de franare al variantei pe benzina si al variantei diesel? Dieselul e mai greu, parca, asa ca...

Intreb pentru ca din ce observ, se pare ca numai variantele pe benzina au probleme cu franele.
Colonelu'
QUOTE (Niner @ Oct 2 2008, 03:34 PM) *
Desi eu sunt de parere ca nu exista intreb, pentru ca stiti vorba aia a lui JR: never say never. Exista vreo diferenta intre sistemul de franare al variantei pe benzina si al variantei diesel? Dieselul e mai greu, parca, asa ca...

Intreb pentru ca din ce observ, se pare ca numai variantele pe benzina au probleme cu franele.

Da, exista o diferenta: discurile de frana de pe diesel sunt mai mari in diametru decat cele la benzina. Dar sa stii ca si eu am santuri in discuri, inca de la inceput si pe fata si pe spate, dar acum s-au mai estompat.
9er
Mda, diametrul nu are legatura cu producerea santurilor. Ale mele nu au nici o sansa sa se estompeze, dimpotriva, se adancesc si chiar parca apar unele noi.
M A R I A N
QUOTE (Colonelu' @ Oct 2 2008, 08:41 AM) *
QUOTE (Niner @ Oct 2 2008, 03:34 PM) *
Desi eu sunt de parere ca nu exista intreb, pentru ca stiti vorba aia a lui JR: never say never. Exista vreo diferenta intre sistemul de franare al variantei pe benzina si al variantei diesel? Dieselul e mai greu, parca, asa ca...

Intreb pentru ca din ce observ, se pare ca numai variantele pe benzina au probleme cu franele.

Da, exista o diferenta: discurile de frana de pe diesel sunt mai mari in diametru decat cele la benzina.


Motorul diesel este mai greu decat cel pe benzina si, in consecinta, categoric va modifica masele si centrul de greutate ale masinii.
Mi se pare normal sa se adapteze un sistem de franare mai eficient pentru motorul diesel si banuiesc ca si suspensia este putin modificata.

Am un prieten care si-a cumparat pentru firma cateva autoturisme Skoda Fabia, benzina si diesel si mi-a spus ca pneurile fata ale masinilor diesel se uzeaza mai repede decat cele ale benzinarelor (a montat acelasi tip de pneuri pe toate masinile, tocmai pentru a observa clar diferentele)
9er
Sunt de acord, dar asta nu trebuie sa influenteze timpii, distantele sau efectul franarii. Ori, la a mea, tot la a doua pedala tine. Dupa ce imi monteaza discurile noi le cer proba.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.