Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Toyota Avensis partea a VI-a
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Toyota
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20
Colonelu'
QUOTE (_Constantin_ @ May 19 2008, 03:04 AM) *
Am mers zilele astea mai mult cu un Avensis 2.0 D4D si sincer sunt impresionat. E primul diesel care chiar se conduce ca o benzina, zgomotul este foarte mic si se tureaza ridicol de repede. Ca si comparatie ... Pasat 1.9 TDi cu care iarasi am mers mult zilele astea, zgomotul mult mai mare, INSA mult mai vioi, chiar violent. Am ajuns la concluzia ca Avensis si Pasat sunt masini cu scopuri total diferite.

Constantine, diferentele pe care le-ai simtit intre cele doua masini rezulta din implementarile diferite pe care le-au abordat cei doi constructori, fapt pe care l-ai exprimat si tu: "E primul diesel care chiar se conduce ca o benzina...".
La VW au pus accent pe brutalitatea cuplului care se simte de la turatii foarte joase datorita turbinei care intra puternic de pe la 1.500 de ture. Din pacate, motorul se si plafoneaza mult mai rapid.
La Toyota turbina intra progresiv in actiune, fapt care induce o crestere liniara a puterii, iar in momentul in care se trece de zona cuplului maxim poti actiona in continuare pedala de acceleratie pentru ca exploatezi partea de turatie. In acest fel, motorul se plafoneaza abia in jurul valorii de 4.500 de ture.
HORIA100213
Am fost azi la drive-test cu Lexus IS 220d, echipare Luxury. Motorul este identic cu cel de pe Avensis D-CAT, de 177 CP.
Impresii:
- design exterior si interior premium, fara discutie
- materiale superbe la interior, ceasuri de bord fascinante
- directie sport, precisa si grea chiar si la viteze de 70-80 km/h (un vis)
- sasiu rigid - masine tine exceptional drumul si nu am avut niciun moment senzatia ca "lucreaza" caroseria
- la 140 km/h parca eram in Avensis la 100 km/h si nu exagerez deloc
- motorul te infinge in scaun la peste 2.200-2.400 de ture
- pozitie la volan joasa, sportiva
- suspensie clar sportiva, dar - paradoxal - cu o amortizare mai buna si mai silentioasa a denivelarilor mici si medii decat la Avensis (nu ma refer la gropi si precizez ca Lexusul din test avea jante de 17)

La puncte mai putin forte:
- chiar daca are 2.000 de ture, la apasarea brusca a acceleratiei, trece circa 1 secunda pana caii putere trec la treaba - turbo lag-ul a fost f. clar pt. mine, dupa peste 100.000 de km pe vvt-i
- schimbatorul de viteze mi s-a parut destul de rigid la schimbarea treptelor si nu chiar un exemplu de precizie, dar cursa este OK (scurta, adica)
- locul in spate mai mic ca la Avensis, portabagajul si mai mic, dar nu e neaparat un defect - masina are alt public-tinta

Una peste alta, am inteles ca orice comparatii de gen "Lexus in dotare de baza sau Mondeo sau Laguna 3 sau Passat cu echipare buna" nu-si au rostul. Lexusul m-a convins nu prin dotari de gen scaune si volan electric, ci prin tinuta de drum si senzatii. Este altceva, este premium. Nu stiu daca se poate explica in cuvinte, trebuie drive-test pentru a intelege.

Am postat impresiile mele deoarece au in oferta Lexus IS 220d in varianta de baza la pretul - incredibil pentru un Lexus - de 26.421 de euro cu TVA inclus, la care se adauga 600 de euro vopseaua metalizata. Este adevarat ca se asteapta 4-5 luni masina, dar pe mine nu m-ar deranja.

Am intrebat cum se explica si cat vor mentine pretul asta si mi-au raspuns ca nu pentru multa vreme. Cica Lexus vrea sa promoveze motorizarea diesel, dar ca se va trece in scurt timp la alt pret (premium). Nu e normal ca Lexusul sa aiba pret de Avensis, au spus agentii de vanzari. Trebuie sa recunosc ca am cam fost de acord cu ei. E clar ca Lexus ofera altceva, iar expresiile de gen "o Toyota mai scumpa" nu au nicio acoperire in realitate. M-am convins definitiv de asta.
vio
pai IS nu este compact ???!!! io asa stiu ca in toate testele se compara cu serie 3 , A3 si asa mai departe ... e normal sa fie mai mic la int ,,,
22nst
is-ul nu este din grupa cu avensis-ul, seria 3, clasa c ?
gs-ul cu seria 5, clasa e
ls cu seria 7, clasa s
Legionaru'
IS face parte din clasa compacta. thumbsup.gif
OvidiuH
IS-ul concureaza cu Mercedes-Benz C-Class, BMW Seria 3, Audi A4 si Infiniti G35.
HORIA100213
Lexus IS este o masina de clasa medie. Este adevarat ca la 4,52 metri se situeaza la limita inferioara a clasei medii.
HORIA100213
Am fost astazi la revizia de 105.000 km. Pret final - 1.506,54 lei

Preturile reperelor fara TVA:
- placute frane fata - 278,06
- curatator frana - 10,35
- lichid de frana (1 litru) - 54,13
- 5 litri ulei motor - 154,19
- ulei cutie de viteze - 100,72 (normal trebuia la 120.000 km, dar cum am avut problema la cutie s-a dat programarea peste cap)
- filtru aer - 61,54
- filtru polen - 117,16
- curea transmisie - 252,69 (corect ar fi trebuit sa scrie curea accesorii)
- garnituri buson golire - 2,61
- filtru ulei - 5,23
- manopera - 207

Au cam marit preturile la toate cu 20-35% fata de ce aveau la revizia de 90.000 km. Nici discurile de frana fata, care nu mi-au sosit dupa trei saptamani de la comanda, nu sunt ieftine: 770 RON (TVA inclus).
OvidiuH
QUOTE (HORIA100213 @ May 20 2008, 04:03 PM) *
Lexus IS este o masina de clasa medie. Este adevarat ca la 4,52 metri se situeaza la limita inferioara a clasei medii.

The Lexus IS is a series of compact executive cars produced by the Lexus marque of Toyota Motor Corporation.
Colonelu'
1. Lexus IS utilizeaza platforma de GS. Este mai inghesuita in spate, dar asta e! Ce, in seria 3 ai mai mult loc?

2. Este corecta denumirea de "curea transmisie" deoarece nu face altceva decat sa transmita o miscare de pe un ax pe altul fara a fi dependenta strict de niste puncte de referinta ca in cazul curelei de distributie, unde daca nu sunt axele bine puse la punct nu functioneaza motorul.
22nst
computerul de bord cred ca-i prost...
azi mi se aprinde becul rosu la benzina, mai aveam range 34 km... pana ajung eu la benzinarie m-au trecut toate apele... am mers o bucata buna pe range 0 (zero)
fac plinul si intra doar 48 de litrii!!!
StefanVVTi
QUOTE (22nst @ May 20 2008, 09:01 PM) *
computerul de bord cred ca-i prost...
azi mi se aprinde becul rosu la benzina, mai aveam range 34 km... pana ajung eu la benzinarie m-au trecut toate apele... am mers o bucata buna pe range 0 (zero)
fac plinul si intra doar 48 de litrii!!!

Pai daca faci plinul decat pana la primul "tzac" al pistolului! tongue.gif Ia sa umplii tu bine, sa vezi atunci cati litri mai intra! thumbsup.gif
22nst
nu conteaza...
mereu pun pana la primul tzac, asa ca nu ar trebui sa fie erori la pompa.
Colonelu'
tzac-pac, stai ca trag smile.gif

Si eu am patit cu range 0, becul rosu aprins de vreo 40 km inainte si am mers cu grija pana la peco cca 3km. Culmea a fost sa bag 35 litri si sa imi arate pe ceas ca si cum as fi bagat 45 litri.
Oricum, ciudata rau indicatia liniutelor de la ceasul rezervorului. Nu pot sa-mi dau seama deloc cand am doar 1/4 consumati si cand am 1/2. Nu pot aprecia deloc cat mai am in rezervor.
OvidiuH
E comuna eroarea asta. Am scris si eu in topicul de la masina mea despre ea.
drabisan
QUOTE (Colonelu' @ May 20 2008, 09:30 PM) *
Nu pot sa-mi dau seama deloc cand am doar 1/4 consumati si cand am 1/2. Nu pot aprecia deloc cat mai am in rezervor.


Nu ai observat si ca a doua jumatate tine mai putin decit prima? E orientativo-zapacitor! La toate cele 3 masini, marci diferite, pe care le-am condus in ultimul an e la fel.
Nu-mi pun baza deloc nici pe computer si, mai ales, pe ceasul pentru nivel!
22nst
oare astia de la toyota cunosc problema asta?

si range-ul este ciudat. imediat dupa plin zicea ca fac 630 km cu benzina din rezervor, dupa cateva ore de mers in bucuresti, range-ul scade destul de tare (avand consumuri astonimice 15-20 l/100km pe bord si cum dau de drum liber sau ies din buc, (si consumul ajunge la valori normale) imi scade foarte greu sau nu mai scade... ciudat functioneaza.
computerul de bord de la logan este de 100 de ori mai destept decat asta de pe avensis.
vio
e de al sonda de combustibil ,,,, si de la rezervor...la ave cand e roshu bag cam 52-56 de litrii . la corolla cam 47-52 si la LC cam 75 din 90 .
22nst
asa, am inteles dar de ce faci dublu post? tongue.gif

calculatorul de bord functioneaza ciudat si calculeaza la fel de ciudat!
drabisan
Teoretic problema ar fi trebuit sa se rezolve la face-lift.
La predecesoare erau 2 probleme:
- range-ul care ajungea la valori cit aia de furnica (mie-mi spunea cu plin ca am de mers sub 300km)
- urcat/coborit/viraje puternice - se reseta computerul pe motive de sonda

La vremea aia am schimbat computerul, am spus pe aici printr-un episod. Acum range-ul e decent, dar tot nu-mi pun baza pe el.
vlademir
mie recent mi-a aratat 0 km, sotia intrase in sevraj, si la pompa am escoperit ca mai mult de 52 de litri nu pot baga. Deci mai puteam merge lejer 60 de km. Dar nu ma riscam, asta cred ca e si ideea constructorului, sa te sperie in timp util.
Legionaru'
La Avensis, motorizarile pe benzina, pompa de combustibil se afla in rezervor si isi face racirea in benzina.
Probabil ca cei 6-8 litri care mai raman la range 0 sunt pt. racirea pompei.
22nst
si pompa se incinge si evapora benzina sweat.gif
HORIA100213
Legionaru`, am intrebat de rolele intinzatoare de la lantul de distributie. Raspunsurile primite de la mecanicul meu, in care am deplina incredere:

- rolele(sau rola, nu mai retin exact) au(are) compensare hidraulica automata a uzurii
- in cazul uzurii peste limita, senzorul de la axul cu came sesizeaza si pe bord se aprinde martorul luminos defectiune motor
- uzura peste limite provoaca si un zornait la accelerare sau decelerare (cand il veti auzi veti veni oricum in goana la service, mi-a spus omul)
- stiind stilul meu de condus (peste 5.000 rpm cat mai mult posibil), mecanicul mi-a spus ca nu ar trebui sa am ABSOLUT nicio problema cel putin 300.000 km la motorul de 1.8 vvt-i
- in cazul unui condus - sa-i zicem ponderat - distributia trebuie sa reziste si chiar rezista minimum 500.000 km, a adaugat mecanicul
- au masini de firma cu multi km (peste 200.000) si nu exista probleme la distributie (masinile au fost forjate ca orice auto de firma)

In alta ordine de idei, dupa ce mi-au uns balamalele la usi si broastele, au disparut si zgomotele de la chedere pe drumuri proaste! Trebuie sa ma obisnuiesc iar cu inchisul usii. Acum aluneca prea usor si o trantesc de fiecare data.
vio
de obicei la astfel de motoare distributia se strica cand arunci motorul
Colonelu'
Motoarele pe lant nu au role intinzatoare de distributie, ci niste patine, ceva cam in genul celei de la Dacie.
In acest link veti vedea undeva pe la min.4 cand se monteaza lantul de distributie ce leaga cele doua axe cu came de vilbrochen cum apar doua patine intinzatoare in laterale: http://www.youtube.com/watch?v=sZF6BZeWvUw
HORIA100213
QUOTE (Colonelu' @ May 21 2008, 05:09 PM) *
Motoarele pe lant nu au role intinzatoare de distributie, ci niste patine, ceva cam in genul celei de la Dacie.
In acest link veti vedea undeva pe la min.4 cand se monteaza lantul de distributie ce leaga cele doua axe cu came de vilbrochen cum apar doua patine intinzatoare in laterale: http://www.youtube.com/watch?v=sZF6BZeWvUw


Ai dreptate, patine a fost termenul folosit de mecanic, dar eu eram fixat pe role de la discutia anterioara cu Legionaru`. Oricum, pentru mine, ca-i rola, ca-i patina, tot aia e, adica prea multa profunzime tehnica. Ce stiu sigur e ca distributia pe lant e mult mai fiabila si necesita mult mai putina intretinere decat distributia pe curea.

Sigur, mi-a placut cand am auzit ca exista un senzor la axul cu came care te anunta cand ceva nu e bine. A sunat foarte bine pt. urechile mele. Daca imi aduc bine aminte, axul cu came actioneaza supapele. Daca nu gresesc, axul cu came e actionat de bielele montate pe pistoane. Sau arborele cotit e actionat de biele?! Da, cred ca e totusi arborele cotit.

Mai stiu ca segmentii pistoanelor preiau uleiul folosit la racire si lubrifiere, ca bujiile dau scanteie pentru aprinderea amestecului carburant la MAS si ca daca sunt cu iridium e si mai bine si ca, in general, cu cat sunt consumabilele mai de calitate - cu atat prelungesti viata motorului. Spre rusinea mea, nici acum nu sunt prea sigur unde e situata chiulasa (sus sau jos), dar mai aud si eu ca sunt garnituri de chiulasa care se ard. De, sunt profran, ce sa-i fac. Cam aici se termina cunostintele mele despre interiorul motorului cu aprindere cu scanteie.

Era sa uit, tot am auzit de vilbrochen si habar n-am cu ce se ocupa piesa in cauza. Daca ar fi sa fac o inductie deloc logica si mult prea empirica, ar fi ceva legat de vibratii sau rotatii transmise de undeva catre ceva. Nu stiu, ca n-am absolvit in domeniu, da` imi place cum suna. Suna, asa, foarte tehnic, aproape macho: vilbrochen. Pare exact genul de cuvinte folosit la discutiile intre baeti de baeti.
Colonelu'
Ca o completare la link-ul dat mai sus, mai atasez unul in care se vede in clar cum actioneaza si functioneaza diversele piese din motor:
http://www.youtube.com/watch?v=qXA3tAROnBw...feature=related


@ Pentru toti cei care sunt "atehnici",

Mai jos dau cateva definitii pentru unele piese din motor, mai pe intelesul larg:

- Vilbrochen = popular i se mai spune si "arbore cotit"; este axul central al motorului, inima lui, de care sunt prinse bielele
- Biela = este piesa prin intermediul careia se transforma miscarea rectilinie a pistoanelor in miscare de rotatie catre vilbrochen
- Axul cu came = poate fi situat in blocul motor (de ex. cum este la Dacie) sau in partea superioara, in chiuloasa; acesta actioneaza deschiderea supapelor si este actionat de catre vilbrochen prin intermediul lantului de distributie (sau a curelei de distributie, dupa caz). La Toyota au montat acel senzor pe axul cu came pentru a sesiza momentul in care nu se mai sincronizeaza cu vilbrochenul datorita largirii patinelor - popular se spune ca nu mai este pusa distributia "la punct".
- Segmentii = sunt montati pe pistoane cu scopul de a mari capacitatea de compresie in cilindri, datorita faptului ca nu se poate realiza fizic un piston care sa intre fest in cilindru si sa poata apoi culisa usor; practic, segmentii joaca rolul unor garnituri de etansare pe de o parte, iar pe de alta joaca rolul unor rulmenti, datorita materialelor diferite din care sunt construite pistoanele fata de camasa cilindrului (pistoanele se fac din aluminiu, pentru a fi cat mai usoare, iar cilindrii se fac din fonta).
Pentru a rezista frecarilor in timpul miscarii pistoanelor in cilindri, segmentii au nevoie de ungere. Lipsa ungerii duce la topirea acestora, la fel cum se intampla si atunci cand fierbe motorul.
- Chiuloasa = este piesa de aluminiu situata peste blocul motor in care sunt plasate in supapele si bujiile, cat si, functie de tipul constructiv al motorului, axele cu came
- Bujiile cu Iridium = sunt mai eficiente decat bujiile clasice datorita faptului ca varful de Iridiu suporta mai bine descarcarea scanteilor, realizand flacari mai puternice, dar si prin faptul ca "se consuma" mai greu in timp, ceea ce duce la o durata de viata mai mare. Durata de viata reprezinta de fapt perioada in care distanta dintre cei doi electrozi se pastreaza in raportul stabilit din fabrica. Topirea electrodului central duce la marirea distantei, deci la scaderea fortei scanteii si implicit la scaderea fortei motorului si cresterea consumului de carburant.
Colonelu'
Uite ca intre timp am mai gasit un film sugestiv:
http://www.youtube.com/watch?v=famZ0x1Ce-0&NR=1

Pentru cei care nu cunosc termenii tehnici din engleza:

- camhsaft = ax cu came
- crankshaft = vilbrochen (arbore cotit)
- inlet valve = supapa admisie
- outlet valve = supapa evacuare
- spark plug = bujie cu scanteie
- glow plug = bujie cu incandescenta
- flywheel = volanta
- cam lobe = cama
- pulley = rola
Legionaru'
CITAT(22nst @ May 21 2008, 01:43 PM) *
si pompa se incinge si evapora benzina sweat.gif


Nu.
Pompa se incinge si neavand benzina indeajuns sa se raceasca, se arde!
vio
ar lua foc rezervorul smile.gif biggrin.gif ...
ZORRO
Azi am luat masina de la vopsitoria Ansini , am avut doua portiere zgariate ,de un nemernic, o urma de pumn si cateva urme de criblura pe masca de fata.. Spre surprinderea mea lucrarea a iesit bine, nu se observa nici o diferenta de culoare sau denivelare. Devizul insa a fost de 2700 lei si iar nu m-au pus sa semnez nicaieri, am primit doar cheia si o urare de bine.
Am dat si eu ceva inainte, am avut si o pila si totusi: pe cand sa plec multumit din parcare , bag in viteza la mers inapoi si vad ca senzorii de parcare nu functioneaza. Seful de service trimite un baietas, si gaseste 2 litri de apa in portbagaj, sub cutia de plastic din dreapta in spatele stopului, si bineinteles ca modulul de la senzori era full cu apa. Cei de la vopsitorie macar si-au recunoscut vina . Dupa curatare si suflare cu aer treaba s-a rezolvat, dar am ramas la concluzia ca inca nu avem firme serioase reparatii auto in romania.
In plus am cam gasit mizerie in masina, desi nu aveau motive sa stea pe scaune.
victoris
Motive sa stea pe scaune nu au da' stau. Mai asculta baietii o muzica, ceva, o manea, daca au de unde. Masina trebuia spalata si aspirata la sfarsit.
Amavut-o si eu in service si la sfarsit mi-au dat-o luna.
M A R I A N
QUOTE (ZORRO @ May 23 2008, 08:06 AM) *
Azi am luat masina de la vopsitoria Ansini , am avut doua portiere zgariate ,de un nemernic, o urma de pumn si cateva urme de criblura pe masca de fata.. Spre surprinderea mea lucrarea a iesit bine, nu se observa nici o diferenta de culoare sau denivelare. Devizul insa a fost de 2700 lei si iar nu m-au pus sa semnez nicaieri, am primit doar cheia si o urare de bine.
Am dat si eu ceva inainte, am avut si o pila si totusi: pe cand sa plec multumit din parcare , bag in viteza la mers inapoi si vad ca senzorii de parcare nu functioneaza. Seful de service trimite un baietas, si gaseste 2 litri de apa in portbagaj, sub cutia de plastic din dreapta in spatele stopului, si bineinteles ca modulul de la senzori era full cu apa. Cei de la vopsitorie macar si-au recunoscut vina . Dupa curatare si suflare cu aer treaba s-a rezolvat, dar am ramas la concluzia ca inca nu avem firme serioase reparatii auto in romania.
In plus am cam gasit mizerie in masina, desi nu aveau motive sa stea pe scaune.


Sa-i omori si alta nu...Si pentru 2 portiere pretul este cam dublu fata de cel mai scump vopsit de care am auzit (cel putin in Galati).
Eu categoric imi iau o zi-doua libere cand trebuie sa vopsesc ceva la masina si stau langa vopsitor/tinichigiu, ii dau de mancare, ciubuc, tigari, incurajari...dar scutesc orice enervare ulterioara.
drabisan
Si, in treacat, le spui si ca esti avocat si ca obisnuiesti sa-i maninci pe aia de nu te trateaza corect whistling.gif
M A R I A N
Nooooooo, n-au nici cea mai mica teama pentru ca stiu ca numai la ei ma duc biggrin.gif
Colonelu'
QUOTE (M A R I A N @ May 24 2008, 12:20 AM) *
Nooooooo, n-au nici cea mai mica teama pentru ca stiu ca numai la ei ma duc biggrin.gif

Atunci sa iti dau un buldoexcavator sa le faci amenajari interioare? whistling.gif
alecspricop
Buna ziua domnilor!!!!

Sunt un mindru (inca smile.gif) posesor de avensis 2.0 d4d. totdata sunt si foarte nou inregistrat pe acest forum, recomandat fiindu mi de mai multi prieteni.....Inainte urmaream posturile de pe toyota forum (unul din cele doua).
Ei bine.....iata ma ajuns in pragul celor 45.000 km si simt cum incep sa ma precipit......vine momentul reviziei, si cum in romania suntem inconjurati numai de profesionisti....ma intelegeti, nu?
Pe linga aspectul asta mai sunt stresat si de faptul ca am strins deja vreo doua constatari de la politie/service (chei luate pe aproape toata supraf masinii, un dobitoc care nu a stiut sa iasa dintr o parcare si mi a infundat usor si deplasat masca fata, un alt dob care vroia sa isi faca loc la stop si ma impingea din spate - cu mine si nevasta mea in masina!!!!!!!!!!), rezulta ceva de dat de treaba baietilor de la tinichigerie si mai ales vopsitorie.
Tocmai de aceea m am gindit ca ar fi bine sa ma sfatuiesc si cu dumneavoastra smile.gif. o sa va intreb punctual, stiu ca s a mai discutat dar voi redeschide subiectul:

1. Ce service recomandati pentru rev de 45k? Eu la 30k am fost anul trecut in brasov si mi s a parut ca au fost ok. Poate si pentru ca de abea deschisesera - nu facusera inca nici deschiderea oficiala. Am citit ca multi au fost multumiti de cei din Pitesti, nemultuiti totusi de cei din brasov....
2. Problema care doare cel mai tare: Un service bun cu vopsitorie buna si tinichigerie (pt indreptat usor aripa si schimbat bara spate care are montati si senzori de parcare) Cei de la asig mi au dat autorizatie de vopsire totala, e bine sau era mai bine partiala? Totodata, cei de la asig (allianz) cu sediul in Service TOP LAC AUTO - MILITARI mi au spus ca cei de acolo sunt foarte profi si ca au si scoala de vopsitori. Cica la ei vine si SAAB sa vopseasca, si AUTOITALIA, AVIA etc. E adevarat, in curtea lor am vazut multe masini noi si de la marci prestigioase.
3. au cam inceput sa imi scirtie scaunele. Stiti cumva daca lucrul asta e acoperit de garantie? sau daca e vreo solutie?

In fine, in final o sa va povestesc si una din experientele mele (TOTAL NEFERICITE) cu cei de la TOYOMOTOR - Splai (Vitan) si cu siguranta dupa aceea imi veti intelege si emotiile mele legate de vopsitul masinii: Anul trecut am avut iarasi ghinionul ca cineva sa imi zgirie masinuta si sa mi o loveasca unul in parcare exat unde o am si acum lovita: aripa stinga fata + spoiler. Mi am spus ca daca tot o las la ei sa mi o repare, sa imi iau si senzori de parcare si alrma ca sa mi le monteze tot TOYOMOTOR ca doar sunt oficiali si ar tebui sa stie cel mai bine.........zis si facut.
Bineinteles ca au intirziat cu vreo zece zile termenul de executie a lucrarilor de repararare, montare si vopsire. Si au cerut un miliard de scuze asta numai dupa ce i am amenintat ca ii reclam la OPC. Mi am recuperat o pe "Toyo" intr un final seara tirziu (pe la 19.00 - iarna) deci intuneric bezna. Ma m uitat eu un pic, la prima vedere totul parea ok........a doua zi insa.......reparatia de tinichigerie era facuta "la pauza de cafea" dupa cum mi a spus un prieten care lucreaza la un alt service. Nu se mai pastrau lufturile, nervura de pe aripa nu mai avea aceeasi forma iar colturile de imbinare erau la misto. Tot in aceeasi zi am observat ca nemernicii de la service (cei care mi au montat senzorii si alarma) mi au murdarit / amprentat in mai multe locuri tapiteria crem - pe la imbinari. Si colac peste pupaza, tuiterul din portiera stinga fata mi l au dat jos (pentru a trece firul de la antena telecomenzii), probabil ca i au rupt clemele si l au lipit (grosier si mirlaneste) cu SUPERGLUE!!!!!!era patat de amprentele lor pline de lipici.......Pur si simplu imi venea sa urlu de furie! Din pacate nu am facut mimic in afara de a mi promite ca nu voi mai merge niciodata la ei.....Sunt legat de acea masina si oricum, daca m as fi intors la ei nu cred ca mai puteam face ceva atit timp cit senasem de primire....e adevarat ca mi au dat garantie la ce aub facut dar asta insemna sa ma tiganesc cu ei si daca as fi avut sorti de izbinda sa ma lipsesc iarasi cine stie cit timp de masina........NU VA RECOMAND SA MERGETI SA VA REPARATI MASINA LA TOYO MOTOR SPLAI. Acum cred ca ma intelegeti

Va multumesc si imi cer scuze daca postul meu a fost prea lung sau daca se regaseste in discutiile anteruoare
Mariustom
offtopic.gif
CITAT(Colonelu' @ May 24 2008, 03:30 PM) *
Atunci sa iti dau un buldoexcavator sa le faci amenajari interioare? whistling.gif

Nu sunt permise "propunerile"/anunțurile de vânzare pe forum biggrin.gif whistling.gif smile.gif
rolleyes.gif



ninja.gif
Hoinar
QUOTE (alecspricop @ May 24 2008, 04:55 PM) *
....
3. au cam inceput sa imi scirtie scaunele. Stiti cumva daca lucrul asta e acoperit de garantie? sau daca e vreo solutie?
...


Da, se rezolva pe garantie. A avut un prieten aceeasi problema. Rezolvarea ia cateva minute...e de uns cu vaselina pe la sine.

QUOTE (Mariustom @ May 24 2008, 05:36 PM) *
offtopic.gif
QUOTE (Colonelu' @ May 24 2008, 03:30 PM) *
Atunci sa iti dau un buldoexcavator sa le faci amenajari interioare? whistling.gif

Nu sunt permise "propunerile"/anunțurile de vânzare pe forum biggrin.gif whistling.gif smile.gif
rolleyes.gif
ninja.gif


Nici de imprumut nu poate fi vorba? tongue.gif cat isi rezolva omu treaba... biggrin.gif
alecspricop

speram sa mi se ofere un astfel de raspuns smile.gif adevarukl e ca enervat si chiar frustrant citeodata smile.gif
oricum, stept cu nerabdare si raspunsuri la celelate intrebari - mult mai importante
ZORRO
Putintica rabdare alecspricop, a fost lumea plecata la munte si la mare. Colegii din Bucuresti o sa te ajute, atat cat pot si ei !
drabisan
QUOTE (alecspricop @ May 24 2008, 08:54 PM) *
speram sa mi se ofere un astfel de raspuns smile.gif adevarukl e ca enervat si chiar frustrant citeodata smile.gif
oricum, stept cu nerabdare si raspunsuri la celelate intrebari - mult mai importante



Pai accesibile si ca distanta sint doar 2 alte service-uri: Pipera sau Pitesti.
Mie-mi convine Pipera si n-am ce plinge despre ei (altceva decit iadul de trafic pina acolo). De Pitesti sint foarte multi foarte incintati.
De vopsit n-am vopsit-o pe a mea si nu pot sa-mi dau cu parerea...
ZORRO
Dupa cum spuneam , vineri am scos masina de la vopsit. Iar duminica am gasit-o lovita in bara din spate, in parcarea de la REAL. Trebuie sa merg la biserica sa dau acatiste , dar intrebarea este daca au efect eu nefiind credincios. Cred ca o pun pe navasta-mea...
Parte buna, daca se poate asa ceva, este ca cel de la vopsitorie mi-a promis ca-mi schimba bara, bara care a mai primit si anul trecut o lovitura serioasa si are ceva chit pe ea. Ii face el ceva si cheama la reconstatare..
confused.gif
alecspricop
Am citit/observat ca foarte multa lume este multumita de serviciile celor din Pitesti. Si daca tot stau in Militari, cred ca o sa apelez in cele din urma la acestia. Mai ales ca in curind fac si 45.000km, o sa coroborez ambele probleme smile.gif. Drept pentru care i am si sunat, m au programat cam in 10 zile (ceea ce mi se pare de bun simt) si au fost foarte politicosi.
Cit despre service urile din B, m am lecuit si vba ceea: sufli si n iaurt acum smile.gif

Totusi, este cineva care a auzit de TOP LAC SERVICE? Cica ar fi destul de bine cotati pe piata si acolo vopsesc multie branduri.

vio
dap e f bun ,,, am un coleg de munca sia vopsit o skoda cu pompe duse acolo a iesit f bine . mai bine ca in fabrica pot sa zic si destul de ieftin si f repede
victoris
QUOTE (M A R I A N @ May 23 2008, 01:25 PM) *
QUOTE (ZORRO @ May 23 2008, 08:06 AM) *
Azi am luat masina de la vopsitoria Ansini , am avut doua portiere zgariate ,de un nemernic, o urma de pumn si cateva urme de criblura pe masca de fata.. Spre surprinderea mea lucrarea a iesit bine, nu se observa nici o diferenta de culoare sau denivelare. Devizul insa a fost de 2700 lei si iar nu m-au pus sa semnez nicaieri, am primit doar cheia si o urare de bine.
Am dat si eu ceva inainte, am avut si o pila si totusi: pe cand sa plec multumit din parcare , bag in viteza la mers inapoi si vad ca senzorii de parcare nu functioneaza. Seful de service trimite un baietas, si gaseste 2 litri de apa in portbagaj, sub cutia de plastic din dreapta in spatele stopului, si bineinteles ca modulul de la senzori era full cu apa. Cei de la vopsitorie macar si-au recunoscut vina . Dupa curatare si suflare cu aer treaba s-a rezolvat, dar am ramas la concluzia ca inca nu avem firme serioase reparatii auto in romania.
In plus am cam gasit mizerie in masina, desi nu aveau motive sa stea pe scaune.


Sa-i omori si alta nu...Si pentru 2 portiere pretul este cam dublu fata de cel mai scump vopsit de care am auzit (cel putin in Galati).
Eu categoric imi iau o zi-doua libere cand trebuie sa vopsesc ceva la masina si stau langa vopsitor/tinichigiu, ii dau de mancare, ciubuc, tigari, incurajari...dar scutesc orice enervare ulterioara.


Nu sunt doar doua portiere. Mai este si masca fata, care, daca "e meseriasi" trebuie vopsita toata. Deci sunt 3 elemente. Asta inseamna 900 lei elementul. Acuma, daca stai sa te gandesti e destul de mult. Depinde de ce tarife de manopera au si ce materiale de vopsitorie au utilizat. Sunt unele materiale foarte scumpe. Mai ales daca nu e vorba de reprezentanta unde se repara masini de acelasi tip. La un service unde are doua masini pe an de acelasi tip ca al tau evident ca el nu are pe stoc toti pigmentii necesari pentru vopseasi atunci se aprovizioneaza de pe piata locala de la un distribuitor care are asa ceva pe stoc. Si pretul nu e deloc mic. Eu lucrez intr-un service si m-i s-a intamplat sa scot deviz de 1800 pt 2 elemente de Logan. Nu pot spune ce vopsea am folosit ca e reclama, dar nu aveam model de fabrica si nu puteam sa tinem masina omului la nesfarsit.
Bine, daca programarile pentru intrare in service se intind pe 2, 3 luni inainte nu te afecteaza asa tare cativa clienti nemultumiti. Daca termenul de programare e in aceasi zi faci treaba buna ca ai nevoie de o bucata de paine.
adrian_flavius
Intrebare de baraj: cu cat creste consumul mediu, in conditiile in care masina, in trafic, are clima pornita in permanenta?...nu de alta, dar, acum 2-3 saptamani reusisem sa scad consumul urban sub 7l/100 km, iar de o saptamana si jumatate nu prea mai scade sub 7,5-8l/100 km...am avut chiar si 8.3 l/100 km, medie afisata pe bord, trafic exclusiv urban...cu clima pornita in permanenta...iar motorul e diesel...
Mariustom
Clima cuplată, prin al său compresor, produc un consum de ~ 1 litru/100 km în plus biggrin.gif
thumbsup.gif



ninja.gif
vio
depinde de mashina si depinde pe ce temp e setat AC ul ...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.