Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Toyota Avensis partea a VI-a
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Toyota
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20
victoris
QUOTE (Niner @ Sep 5 2008, 09:37 AM) *
La verificarea de 1000 km le voi atrage atentia asupra aspectului. Stie careva ceva de pneurile astea cu care a venit echipata, adica Dunlop Sport 3000?
Sa o stapanesti sanatos!
Si a mea tot cu aceleasi anvelope a venit, Dunlop Sport 3000A. Ce pot sa iti spun despre ele? Au aderenta buna pe uscat si chiar si pe ploaie. Pe gheata si zapada nu te baza pe ele, trebuie sa mergi incet ca sa nu derapezi. Un aspect negativ: sunt foarte zgomotoase pe drumuri cu criblura sau de beton cariat. Te cam dor urechile daca mergi cu mai mult de 90 km/h. La drumurile cu asfalt insa merg foarte bine.
Colonelu'
Pana la urma, ai fost sa iti verifici presiunea in roti?
9er
CITAT(OvidiuH @ Sep 8 2008, 09:58 AM) *
Alea sunt o dimensiune mult mai mare decat ce ai tu. 1.8 vine cu 205/55/R16. Niste Dunlop SP SPORT 3000 91V pe dimensiunea asta costa 330 RON/bucata.


asa este, corect.
9er
CITAT(victoris @ Sep 8 2008, 10:36 AM) *
CITAT(Niner @ Sep 5 2008, 09:37 AM) *
La verificarea de 1000 km le voi atrage atentia asupra aspectului. Stie careva ceva de pneurile astea cu care a venit echipata, adica Dunlop Sport 3000?
Sa o stapanesti sanatos!
Si a mea tot cu aceleasi anvelope a venit, Dunlop Sport 3000A. Ce pot sa iti spun despre ele? Au aderenta buna pe uscat si chiar si pe ploaie. Pe gheata si zapada nu te baza pe ele, trebuie sa mergi incet ca sa nu derapezi. Un aspect negativ: sunt foarte zgomotoase pe drumuri cu criblura sau de beton cariat. Te cam dor urechile daca mergi cu mai mult de 90 km/h. La drumurile cu asfalt insa merg foarte bine.


Eu sunt de mult timp invatat ca iarna sa merg cu pneuri de iarna. Ma bucur ca sunt ok pentru perioadele mai calde. Iarna voi trece pe Vredestein Snowtrac 2 sau altceva comparabil. Si pentru Rav am luat din primul an pneuri de iarna, niste Michelin-uri.

Multumesc la fel de urari!
9er
CITAT(Colonelu' @ Sep 8 2008, 12:50 PM) *
Pana la urma, ai fost sa iti verifici presiunea in roti?



Nu, inca nu ne-am intors acasa si prin zona asta, Olimp-Neptun-Jupiter, n-am vazut vulcanizari. Stiu ca e o benzinarie Mol langa Costinesti, parca, la ea ma opresc direct maine cand plecam. Maine seara dau valorile exacte din roti.
Watcher
Mare Atentie!
Presiunea in anvelope se verfica (si corecteaza!) NUMAI cu cauciucurile RECI.
Deci nu mergi 20 km pana la benzinarie si dupa aia desumfli anvelopele!
OvidiuH
Corect, masina trebuie sa stea macar cateva ore, altfel nu rezolvi nimic. Cea mai simpla solutie e sa-ti iei un compresor cu manometru. "Investitia" te costa vreo 50-60 RON si scapi de o grija.
9er
Multumesc mult pentru sfaturi, sunt de mare ajutor! Chiar se merita sa-mi cumpar unul, va deservi 3 masini, "investitia" se amortizeaza rapid.
Colonelu'
QUOTE (OvidiuH @ Sep 8 2008, 03:18 PM) *
Corect, masina trebuie sa stea macar cateva ore, altfel nu rezolvi nimic. Cea mai simpla solutie e sa-ti iei un compresor cu manometru. "Investitia" te costa vreo 50-60 RON si scapi de o grija.

Parerea mea e ca nu se renteaza cumpararea unui asemenea compresor pentru ca ... de cati bani dai, jumatate face si de un sfer te tine. Am avut prin '98 o asemenea scula si facea mai mult zgomot de cat treaba. Cand l-am desfacut am ramas masca atunci cand am vazut ca pistonul avea un diametru de cca 1 cm. Iar de manometru ... nu stii cat e de precis.
Nu stiu cum e prin alte zone, dar ultima oara cand am mai facut presiunea la roti la o vulcanizare m-a costat 1 leu. Mai nou, atunci cand alimentez in peco ma duc si mai verific presiunea si nu ma costa nimic.
drabisan
9er FELICITARI, de 2 ori: 1 pentru masina si 2 pentru ca ai "reinviat" topicul smile.gif
OvidiuH
QUOTE (Colonelu' @ Sep 8 2008, 05:26 PM) *
Parerea mea e ca nu se renteaza cumpararea unui asemenea compresor pentru ca ... de cati bani dai, jumatate face si de un sfer te tine. Am avut prin '98 o asemenea scula si facea mai mult zgomot de cat treaba. Cand l-am desfacut am ramas masca atunci cand am vazut ca pistonul avea un diametru de cca 1 cm. Iar de manometru ... nu stii cat e de precis.
Nu stiu cum e prin alte zone, dar ultima oara cand am mai facut presiunea la roti la o vulcanizare m-a costat 1 leu. Mai nou, atunci cand alimentez in peco ma duc si mai verific presiunea si nu ma costa nimic.

Eu am unul luat din Brico de vreo 2 ani și își face treaba cu brio (în 10 ani or mai fi evoluat și ele). Manometrul îți dai seama că e precis dacă atunci când iei de 2-3 ori consecutiv (la interval de câteva secunde) presiunea la o roată îți arată aceeași valoare. La vulcanizare sau la peco nu vei putea niciodată să stabilești presiunea exactă, roțile nefiind reci. E totuși o cheltuială infimă care te poate scăpa de multe bătăi de cap. Dacă ai o pană, în loc să te apuci să "dai la pompă", bagi compresorul și într-un minut e roata umflată, mai umfli roțile la bicicletă, o minge...
9er
CITAT(drabisan @ Sep 8 2008, 08:56 PM) *
9er FELICITARI, de 2 ori: 1 pentru masina si 2 pentru ca ai "reinviat" topicul smile.gif



Hahahahaha, mersi sincer, dar dupa ce v-am citit eu pe voi vreo 3 ani, ma simteam dator sa contribui.
9er
CITAT(OvidiuH @ Sep 8 2008, 09:44 PM) *
CITAT(Colonelu' @ Sep 8 2008, 05:26 PM) *
Parerea mea e ca nu se renteaza cumpararea unui asemenea compresor pentru ca ... de cati bani dai, jumatate face si de un sfer te tine. Am avut prin '98 o asemenea scula si facea mai mult zgomot de cat treaba. Cand l-am desfacut am ramas masca atunci cand am vazut ca pistonul avea un diametru de cca 1 cm. Iar de manometru ... nu stii cat e de precis.
Nu stiu cum e prin alte zone, dar ultima oara cand am mai facut presiunea la roti la o vulcanizare m-a costat 1 leu. Mai nou, atunci cand alimentez in peco ma duc si mai verific presiunea si nu ma costa nimic.

Eu am unul luat din Brico de vreo 2 ani și își face treaba cu brio (în 10 ani or mai fi evoluat și ele). Manometrul îți dai seama că e precis dacă atunci când iei de 2-3 ori consecutiv (la interval de câteva secunde) presiunea la o roată îți arată aceeași valoare. La vulcanizare sau la peco nu vei putea niciodată să stabilești presiunea exactă, roțile nefiind reci. E totuși o cheltuială infimă care te poate scăpa de multe bătăi de cap. Dacă ai o pană, în loc să te apuci să "dai la pompă", bagi compresorul și într-un minut e roata umflată, mai umfli roțile la bicicletă, o minge...



Eu unul voi incerca sa gasesc o specie de compresor cat mai evoluata. Stiti vreunul?
vio
o pompa de mana cu cilindru mare ,... in 5 min maxim imi fac presiunea la toate rotzile , e mai eficienta decat compresorul care il am
Watcher
Ai idee unde se gaseste acest obiect?
Si eu vreau tocmai pentru reliability dar nu prea stiu unde sa caut.

Hoinar
QUOTE (Watcher @ Sep 9 2008, 10:53 AM) *
Ai idee unde se gaseste acest obiect?
Si eu vreau tocmai pentru reliability dar nu prea stiu unde sa caut.


Compresoare: http://www.scule-ieftine.ro/catalog/12/56/...resor-0-0-0.htm
Pompe: http://www.scule-ieftine.ro/catalog/12/57/...pompa-0-0-0.htm

Nu fac reclama la site...da' si eu de mult ma uit dupa un compresor auto. Poate are cineva un model de care e multumit si poate sa ne spuna mai mult.
Colonelu'
Cine vrea sa faca sport si sa termine treaba in 5 minute, isi ia pompa de picior cu manometru. Cine vrea sa huzureasca si sa revina dupa o juma' de ora, isi ia compresor alimentat la bricheta. teehee.gif
OvidiuH
Eu am un compresor de 250 PSI RoGrup. Nu recomand alea mici de mana, pentru ca probabil adormi langa roata.
Cu asta verific si completez in 5 minute toate rotile.
FAR EASTERN
Eu am luat un robotzel Powerpack de la Xantrex(Duracell) care face: umfla obecte, porneste masini(starter), alimenteaza la 220 diferite aparate cu consum pana in 400w si are si o laterna cu acumulatori. E bun dar cam incomod, pentru ca are ceva kile(vreo 5-10). Compresorul chiar isi face treaba repede.
Se incarca de la bricheta masinii sau de la reteaua de 220V.
9er
CITAT(FAR EASTERN @ Sep 9 2008, 02:14 PM) *
Eu am luat un robotzel Powerpack de la Xantrex(Duracell) care face: umfla obecte, porneste masini(starter), alimenteaza la 220 diferite aparate cu consum pana in 400w si are si o laterna cu acumulatori. E bun dar cam incomod, pentru ca are ceva kile(vreo 5-10). Compresorul chiar isi face treaba repede.
Se incarca de la bricheta masinii sau de la reteaua de 220V.



any links?
Legionaru'
Ultimul plin l-am facut cu Mol EVO si la relanti a inceput sa apara fenomenul care s-au mai plans cativa posesori, oscilatia relantiului.
Cu OMV Carerra 100 nici vorba sa faca asa ceva.In concluzie, revin la Carerra 100!
drabisan
Sa intelegem ca ai terminat cu vopsitul? Cum a iesit?
Hoinar
QUOTE (drabisan @ Sep 11 2008, 05:34 AM) *
Sa intelegem ca ai terminat cu vopsitul? Cum a iesit?


Terminat. Multumit. http://www.masini.ro/forum/index.php?s=&am...st&p=281281 smile.gif
Vedem poze acusica.
FAR EASTERN
QUOTE (Niner @ Sep 9 2008, 05:35 PM) *
QUOTE (FAR EASTERN @ Sep 9 2008, 02:14 PM) *
Eu am luat un robotzel Powerpack de la Xantrex(Duracell) care face: umfla obecte, porneste masini(starter), alimenteaza la 220 diferite aparate cu consum pana in 400w si are si o laterna cu acumulatori. E bun dar cam incomod, pentru ca are ceva kile(vreo 5-10). Compresorul chiar isi face treaba repede.
Se incarca de la bricheta masinii sau de la reteaua de 220V.



any links?



Nu pot sa dau acum dar cauta xantrex pe google.
vio
Leginare mai bine treci tu pe Lukoil ca e si mai eftina se consuma si mai greu si nu oscileaza wink.gif)
22nst
ba da, oscileaza si cu lukoil

am pus de muuuulte ori de la luk, rezervoare consecutive si tot este stresanta cu ac pornit. la mine fiind in drive nu pote sa se tureze dar se simte in masina o vibratie...

OvidiuH
Eu sunt consecvent cu Mol 95. Nu am simtit diferenta cand am incercat alte tipuri de benzina, in afara de un zgomot ceva mai suparat al motorului la carburantii de 99.
vio
Ionele e si normal sa varieze turatia motorului cu AC ul pornit , anormal e sa nu faca asa ... crede ma io numai luk am bagat . plus ca relatiul sta la 600 acolo unde tre.. pe avensis nu se tine cont de benzina si merge de nu are treaba nu oscileaza nu nimic plus ca e stock asa cum la luat de la fabrica ...
OvidiuH
QUOTE (22nst @ Sep 11 2008, 10:53 AM) *
ba da, oscileaza si cu lukoil

Cand motorul e rece si ai multi consumatori, e normal sa varieze usor turatia. Nu prea are legatura cu tipul de benzina.
drabisan
Pe modelul >2003, ZZT250, e o problema cunoscuta, cu variatia turatiei. Am mai discutat asta acum vreo 2 ani, tot pe aici. Si nu are legatura cu benzina. Exista si un buletin al Toyota, doar ca nu se aplica masinii mele...

Dar ma asteptam ca modelul >2006 sa nu mai aiba problema asta.

Ciudat...
9er
Eu sunt adept Mol, statia Titan. Nu voi baga in ea decat 98 sau 99.

A propos, ca ramasesem dator cu presiunea in pneuri. Nu am mai facut-o cand am plecat, pentru ca pur si simplu nu am avut unde. La benzinaria de langa Costinesti nu functiona jucaria. Asa ca am facut-o azi, la acelasi Mol din Titan. Spre surprinderea mea, dar si a dealerului meu, cei de la Toyota Romania o reglasera, astfel ca aveam 2,2 pe toate rotile. Desi oficial asa ar trebui sa le faca la toate, neoficial.......stiti voi, a la Roumanie. Dar la a mea toate erau pe 2,2.

Cu proxima ocazie voi incerca sa ii mai trantesc o frana brusca sa vad daca se repeta fenomenul. Oricum, la verificarea de 1000 km raportez incidentul.
9er
Mi se pare foarte silentios motorasul asta. Doua doamne erau cat pe ce sa se suie pe capota mea la mare. Una dintre ele ziua, dar a doua era seara, eu cu masina m-am oprit la 1 metru de ea si cu toate ca aveam farurile aprinse, ea s-a intors hotarata inspre mine.........si era sa-i cada geanta din mana cand m-a vazut asa aproape fara sa ma auda. Il busise rasul si pe barbata-su................
22nst
credeam ca avensis-ul meu automat este limitat la 5000 rpm (in ultima treapta), echivalentul a 195 km/h (atat zice toyota viteza maxima)
am reusit sa depasesc acest prag, am atins 201 km/h pe gps
9er
CITAT(22nst @ Sep 14 2008, 08:07 PM) *
credeam ca avensis-ul meu automat este limitat la 5000 rpm (in ultima treapta), echivalentul a 195 km/h (atat zice toyota viteza maxima)
am reusit sa depasesc acest prag, am atins 201 km/h pe gps



Unde?
22nst
in germaniA2, pe autostrada aia fara limita de viteza, unde credeai?
9er
Si, de curiozitate, cat era consumul instant?
22nst
17 l/100km sad.gif
vio
230 cu A6 le azi pe o bucata de hautostrada de a lu highlander ...:-d . am zis ori io ori pompele duse si pistoanele ... ce am observat la mashina asta . merge mai bine cu motorina mai nasoala de camioane sau dubitze e ceva gen 0.005% sulf fatza de 0.001% sulf cea de la shell sau esso ce mai au ei ... daca tot am facut un pic off o recomandare ...

MERGETI IN SCOTIA FACETI TURUL EI SAU STATI IN HIGHLANDS.....E SUPERB , DIVIN , PARADISIAC (sa folosesc asa un cuvant friki) merita , merita,merita ....
9er
CITAT(22nst @ Sep 14 2008, 09:27 PM) *
17 l/100km sad.gif


Sincer? Ma asteptam la mai mult. Deci poate, puturoasa.
22nst
da, poate smile.gif
dar cu siguranta nu viteza este scopul ei, chir daca ajunge si la 200km/h (real) dureaza mult pana atinge viteza asta
cu fostul avensis 1.8 manual, am atins fara nici o greata 215km/h (real)
9er
CITAT(22nst @ Sep 15 2008, 11:38 AM) *
da, poate smile.gif
dar cu siguranta nu viteza este scopul ei, chir daca ajunge si la 200km/h (real) dureaza mult pana atinge viteza asta
cu fostul avensis 1.8 manual, am atins fara nici o greata 215km/h (real)


Da, desi nici cu 200 nu mi-e rusine. E adevarat, ajunge mai greu, dar pe mine, cel putin, nu ma afecteaza aceasta perfomanta mai lenta.

Nici acum nu m-am obisnuit cu dimensiunile, cel putin la parcare mi se pare mai usor de parcat Ravul. Iar frana m-a dezamagit, tine jos de tot si e moale. Ravul ne baga cu capul in geam pana ne-am obisnuit, apasam putin si ingheta. Poate o regleaza astia de la service.
22nst
da, asta cu frana este valabil la un condus relaxant, unde nu bruschezi comenzile.
incearca sa pui o frana brusca (cu aparase brusca) sa vezi ca se intareste imediat smile.gif (intra in functiune asistenta la franare)
9er
Adevarul e ca nu m-am obisnuit inca cu combinatia dintre automata si franarea doar din pedala, eu ma obisnuisem sa ma ajut destul de mult si cu frana de motor. Stiu ca si asta are schimbatul secvential, dar nu pentru dat de schimbator am luat-o.

Pe de alta parte, doar 650 km..........mai avem timp sa ne cunoastem.
cristsib
QUOTE (drabisan @ Sep 11 2008, 02:18 PM) *
Exista si un buletin al Toyota

Unde? M-ar interesa sa-l citesc, si la mine mai variaza turatia (masina este din 2004).
drabisan
EG6011-TOY si eg7014_0_1 pe toyota-tech.eu. Sint pe bani, dar nu multi. Daca le vrei ti le dau pe un mail. Da-mi pm.
Legionaru'
Am ajuns la 51.000 km.Masina se incapataneaza sa mearga insa la 100.000 ma astept sa "cada" tot motorul cum spunea un posesor de Audi cand imi cautam masina intalnindu-ma cu el in showroom-ul VW&Audi.
9er
CITAT(Legionaru' @ Sep 18 2008, 12:49 AM) *
Am ajuns la 51.000 km.Masina se incapataneaza sa mearga insa la 100.000 ma astept sa "cada" tot motorul cum spunea un posesor de Audi cand imi cautam masina intalnindu-ma cu el in showroom-ul VW&Audi.



O sa cada pe spate de ras.
Hoinar
QUOTE (Niner @ Sep 18 2008, 08:36 AM) *
QUOTE (Legionaru' @ Sep 18 2008, 12:49 AM) *
Am ajuns la 51.000 km.Masina se incapataneaza sa mearga insa la 100.000 ma astept sa "cada" tot motorul cum spunea un posesor de Audi cand imi cautam masina intalnindu-ma cu el in showroom-ul VW&Audi.



O sa cada pe spate de ras.


Fratilor, o sa radeti, dar si eu am auzit aceeasi treaba f recent. Nu mai stiu exact de la cine..sau detalii, dar exact aceeasi informatie, cum ca masinile japoneze merg bine 3 ani sau cca 100k km, dupa care li "se duce" motorul...smile.gif
FAR EASTERN
Pai normal. Ce, te pui cu tehnica japoneza????? Au implantat microswitch-uri care actioneaza o bombita la exact 3 ani sau 100 k km si pa! Tre' sa-ti iei alta masina. verymad.gif
Colonelu'
Eu tocmai am facut revizia de 30.000 km. Raman la ideea ca schimbatul filtrului de aer la fiecare 30.000, asa cum recomanda cartea de service, in conditiile de praf din Romania este o mare greseala. Asemeni pot sa spun si despre filtrul de habitaclu. Pentru cei care nu mai retin sau nu stiu, la revizia de 15.000 am schimbat filtrul de aer si de habitaclu (desi nu era prevazut de service), apoi am mai schimbat doar filtrul de habitaclu pe la 20.000.
Daca va arat cum arata aceste doua filtre (le-am lasat in portbgaj cu gandul sa le fac poze), cu siguranta o sa imi dati dreptate. Si va rog sa retineti ca acesti km i-am facut in proportie de 70-80% in exterior. In ultima parte, inainte de revizie chiar simteam ca motorul nu mai trage asa bine, acceleratia facandu-se liniar in toata plaja de turatii.


Dar sa va povestesc o faza nostima de tot pe care am patit-o acum 2 zile:

Trebuia sa ma intalnesc cu un client la Moldova Mall, in Iasi. Cand ajung, gasesc un loc de parcare foarte aproape de intrarea principala. Dupa intalnire, cobor la masina sa plec mai departe. Cand ajung in dreptul masinii apas in cheie sa deschid usile. Surpriza! Masina nu se deschide!. Apas in continuare, cand pe butonul de deschis, cand pe ala de inchis, doar doar se va intampla ceva. Trag de clanta de la portiera, masina - nimic si nimic! Imi zic in minte: sa vezi ca s-a dus bateria din cheie si de aia nu vrea sa deschida, dar totusi e prea repede, ca masina nu are nici un an. Ma gandesc: "Daca nu vrea sa se deschida din telecomanda, atunci bag cheia in broasca". Ma dau un pic in spate si vad in coltul geamului un abtibild Gemini. Hopa, masina mea nu are asa ceva - "Sa vezi ca s-a jucat unul si mi-a lipit bulina cu Gemini!" Eu, in continuare tot apasam pe butoanele din cheie - rezultatul: NIMIC! Fac un pas si mai in spate, spre botul masinii, si ma uit la numarul de inmatriculare: SURPRIZE, SURPRIZE! Era un Avensis bleumarin, cu geamuri fumurii, exact ca a mea, dar a altcuiva! Rusinat, imi aduc aminte ca masina mea era parcata cativa metri mai incolo, de partea cealalta.

Daca adevaratul proprietar m-a vazut cum am actionat asupra masinii lui, imi cer mii de scuze, a fost fara nici o intentie. blush.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.