Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Toyota Avensis partea a VI-a
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Toyota
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20
M A R I A N
What are u guys talking about?
vio
.......nothing else matters.....sau

...And Justice for ALL
M A R I A N
De cand vine Metallica la Bucuresti vorbesti in metafore... biggrin.gif
vio
nope .. ii vad a 3 oara ,, si i-as vede de nenumrate ori ... era o metafora a s...rului....
ZORRO
Am mai adaugat la cei 129 cai putere inca 2 dracusori putere !! E mai dracoasa masinuta acum!!
Merci AVE22 pentru cornite!
Click to view attachment
Click to view attachment
_Constantin_
Aviz pentru posesorii de diesel de 128 2.0 D4D ... si-a facut un baiat din Buc chip la ea .... 162 cp si 400 Nm ... eu zic ca e bine.
Colonelu'
QUOTE (_Constantin_ @ Apr 8 2008, 08:09 PM) *
Aviz pentru posesorii de diesel de 128 2.0 D4D ... si-a facut un baiat din Buc chip la ea .... 162 cp si 400 Nm ... eu zic ca e bine.

Unde, cum, cat...? smile.gif
adrian_flavius
Si consumul unde s-a dus? De curiozitate... thumbsup.gif
mohordbx
De regula consumul scade la chip-uire..depinde de "stage-ul" ales. smile.gif
DAN
QUOTE (mohordbx @ Apr 9 2008, 08:29 AM) *
De regula consumul scade la chip-uire..depinde de "stage-ul" ales. smile.gif

stage-ul nu are nici o treaba cu chip-uirea, ci cu turbocompresorul care este Stage 1, 2 sau 3.Insa aici nu e cazul.
Colonelu'
@Constantin,
Multam sefu' de ajutor.



Am vorbit cu baietii de acolo si mi-au spus ca pretul e de 450 Euro, cu garantia satisfactiei de 1 luna si garantie totala de 1 an. Mi-au dat si un nr de telefon al unui client pentru a putea cere un feed-back, dar din pacate inca nu mi-a raspuns pana la ora la care scriu.
Cand am info suplimentare, revin.
adrian_flavius
Dane, teoretic, daca umblu la soft, pierd garantia, nu? Ca nu am chef sa fac vreo boacana...mai bine stau asa pana iese din garantie, si pe urma ma interesez ce si cum...
22nst
dar daca le cipuiti nu se va uza mai repede ambreiajul? care nu-i facut sa suporte 160 cp si 400 nm
va trebui sa inbunatatiti si franele, pt a va opri in siguranta... mai multi cai, vei merge mai tare, trebuie sa te si opresti si chiar si suspensia...
si da, se pierde garantia... pt ca iti schimba softul.
22nst
dan, imi poti spune cat costa o janta de aliaj pentru avensis 2.0 d4d? (modelul LCA)
DAN
QUOTE (22nst @ Apr 9 2008, 11:54 AM) *
dan, imi poti spune cat costa o janta de aliaj pentru avensis 2.0 d4d? (modelul LCA)

Jantele au celasi model ca cele de pe masina ta.Un pret exact nu stiu..cel mai bine e sa suni in service.Din cate stiu e undeva la 1300 ron
adrian_flavius
QUOTE (22nst @ Apr 9 2008, 11:48 AM) *
si da, se pierde garantia... pt ca iti schimba softul.


atunci Totosul meu ramane stock...oricum, pentru mine, e destul de puternic...dupa ce s-o mai "lasa" motorul un pic, probabil ca va fi si mai bine ca acum... thumbsup.gif
22nst
hai sa formulez altfel...
vei pierde garantia daca vei avea probleme cu masina si aia din service vor descopiri ca s-a umblat pe la calculator si s-au schimbat parametrii de functionare smile.gif
adrian_flavius
pai tocmai din acest motiv prefer sa stau 3 ani cu ea asa cum e... whistling.gif

avem destule proverbe romanesti relativ la chestii de genul asta: de ce ti-e frica nu scapi sau da-mi Doamne mintea romanului de pe urma...asa ca mai bine raman la setarile stock...3 ani sau 100 000 km...dupa aia, mai vorbim... laugh.gif...
Colonelu'
Revin cu amanunte dupa discutia cu proprietarul masinii tunate:

- Masina nu este resoftata (scuze de romanizarea limbii engleze), ci se adauga un Power Box, la fel ca la TTE, deci NU se intra in rescrierea softului
- Se poate adauga un buton din care sa faci schimbul intre mai multe moduri (harti) de putere, variind intre cea stock si +X%
- Avand in vedere ca cei care ne-am luat diesel nu prea suntem tentati pentru liniute, daca mergem in acelasi stil ca si pana acum vom inregistra consumuri mai mici, datorita unei puteri/cuplu mai mari la aceeasi turatie. Desigur, la o utilizare barbara, poti distruge masina repede chiar si in varianta stock - depinde doar de sofer cum pretuieste bunul pe care il manevreaza
- Se pare ca ECU masinii ne invata stilul de condus si ca ne furnizeaza puterea in functie de cum am invatat-o. Adica: masina isi pastreaza niste rezerve de putere (la orice turatie) astfel incat sa le poata ceda oricand este nevoie. Problema e ca daca noi o "obisnuim" cu un stil mai batranesc, atunci aceasta rezerva este mult mai mare si se livreaza mai greoi in momentul in care se urca la volan unul mai vitezoman, care va percepe mult mai usor diferentele intre masina lui si cea "lenesa". Se poate face o "resoftare" in acest sens prin decuplarea bateriei pentru min. o jumatate de ora, apoi abordarea unui stil sportiv. In acest fel imi explic eu si diferentele de timpi obtinuti intre masina lui Legionaru si altele "identice" (am spus identice intre ghilimele doar pentru ca au acelasi motor de 1.8i).

In acelasi ton cu "invatarea" stilului de condus al soferului de catre masina, imi amintesc de cele povestite de un posesor de Yaris cu cutie Multi Mode si care spunea ca la dus, a condus masina in modul manual, tinand-o in ture ridicate pentru a putea depasi mai usor tirurile, dar si pentru ca se grabea sa ajunga la destinatie. La intoarcere a introdus-o in modul automat si a sesizat cu surprindere ca masina retrograda automat in treapta care ii dadea acea turatie ridicata pentru a intra usor in depasiri, la fel cum a facut-o el la dus.


@22nst
Avensis-ul de 2.0D are aceleasi elemente de franare si ambreiaj ca si cel de 2.2D care este livrat in variantele cunoscute de 150CP si 177CP, si care sunt mai mari decat la 1.8i, de exemplu. De aceea nu este necesara redimensionarea lor odata cu marirea cuplului si a puterii.


@adrian_flavius
Proverbul "de ce ti-e frica nu scapi" trebuie inteles inteles cu ajutorul unui alte zicale: "Fiecare devine ceea ce gandeste", adica tu atragi cu mintea ta prin intermediul rezonantei ganduri pozitive sau negative. Daca tu te gandesti in mod negativ la o problema, cu siguranta vei avea toate sansele sa o dai in bara.
Cat despre: "da-mi Doamne acum mintea romanului de pe urma!", ai dreptate daca urmezi zicala: "masori de doua ori si tai odata".



adrian_flavius
Gata, m-am lamurit...mersic, Colonele... laugh.gif

Cat despre proverbe, eu sunt un optimist de fel, asa ca nu am de ce sa atrag chestii "urate"...dar nu-mi place (personal, nu impun nimanui aceeasi parere/impresie) sa stiu ca ceva poate merge rau...sunt adeptul situatiilor win-win, si am intotdeauna un plan de rezerva, poate chiar mai multe, pentru orice situatie...

Daca lucrurile stau asa cum ai spus, e tentant un chip-tuning...mai ales ca nu se umbla la soft-ul original...zi asa, ECU ma "citeste", si stie ce vreau eu...pai de aia a inceput Totosul sa mearga mai "sprinten", de ceva vreme...
Mariustom
Pentru că discuția voastră are ca subiect tuning-ul mașinii, vă supun atenției cel puțin 2 topicuri de pe forumul nostru, acestea fiind:
- http://www.masini.ro/forum/content/Engine/...hip-ECU-Tuning/
- http://www.masini.ro/forum/content/Engine/...l-pasionatului/ (mai ales wink.gif )
precum și aria dedicată: http://www.masini.ro/forum/category/76/Engine/ unde veți găsi informații utile și interesante thumbsup.gif


ninja.gif
Colonelu'
@Mariustom
Am inteles sefu'! Sa traiti!

Problema e ca pentru motoarele de Avensis nu prea se gasesc solutii asemeni celorlalte masini europene, iar cei care au masini europene nu sunt interesati sa furnizeze informatii si noua in cazul in care le gasesc, of course.


@adrian_flavius
Eu nu urmaresc niciodata sa impun vointa mea in fata vointei celorlalti, nici cu forta nici cu binele. Las intotdeauna sa functioneze liberul arbitru al celorlalti, adica libara alegere.
Nu stiu daca ati sesizat cu totii, dar prezentarile din posturile mele au fost scrise la un mod cat mai impartial, astfel incat fiecare sa culeaga ce ii convine, pe de o parte, iar pe de alta, sa incit in unele cazuri si la un brain-storming, pentru ca sa facem si ceva constructiv din care fiecare sa poata intelege cat mai mult, doar de aceea si stam pe forum. thumbsup.gif
victoris
O janta pe 16 x 205 model LCA (cele cu 8 spite mai inchise la culoare) costa 2118 lei fara TVA, am intrebat si eu saptamana trecuta in service.
adrian_flavius
Incearca la magazine specializate pe jante si anvelope, nu are sens sa dai atatia bani doar pentru ca e de la Toyota...intr-adevar, orice ai vrea sa cumperi direct de la reprezentanta, te rupe la pret...am vrut sa iau antifurturi pentru roti, si mi s-a spus ca un set de 4 bucati plus capul de cheie costa peste 600 ron...pentru 4 amarate de piulitze...asa ca am renuntat...

In alta ordine de idei, stie cineva cam cat costa un scut de protectie pentru motor/baie de ulei? (carenaj)... Si original de la Toyota, dar si, eventual, daca se gaseste ceva after-market...chiar si pe net, prin alte tari...daca e mai ieftin acolo, il comand, il platesc, si il montez la reprezentanta Toyota; ar fi bine sa fie metalic, dar chiar si un plastic mai dur/rezistent tot ar fi ceva...la ce drumuri sunt prin Romanica, nu strica... whistling.gif
_Constantin_
Moooa ... si eu atat vroiam sa cer pe toate ... si sunt de 17".
ZORRO
CITAT(adrian_flavius @ Apr 10 2008, 07:57 AM) *
In alta ordine de idei, stie cineva cam cat costa un scut de protectie pentru motor/baie de ulei? (carenaj)... Si original de la Toyota, dar si, eventual, daca se gaseste ceva after-market...chiar si pe net, prin alte tari...daca e mai ieftin acolo, il comand, il platesc, si il montez la reprezentanta Toyota; ar fi bine sa fie metalic, dar chiar si un plastic mai dur/rezistent tot ar fi ceva...la ce drumuri sunt prin Romanica, nu strica... whistling.gif


Scut motor gasesti la o firma din Odorheiul Secuiesc http://www.scutmotor.ro/ , incearca la nr asta 0745306420 ca sa vezi de pret si alte detalii. Daca cunosti vreo firma de piese auto poti sa-l comanzi prin ei si iese si pretul mai mic. Eu asa am facut si m-a costat 550 lei, asta in vara trecuta.
Montatul l-am facut la service-ul Toyota din Craiova si a durat 10 minute.
Mai gasesti scuturi si la : http://www.enginehouse.ro/scuturi_protectie.html dar erau mai scumpe.
Toyota aduce exact aceleasi scuturi dar la pret mai mare!!
giximan
QUOTE (Colonelu' @ Apr 9 2008, 03:41 PM) *
Se pare ca ECU masinii ne invata stilul de condus si ca ne furnizeaza puterea in functie de cum am invatat-o. Adica: masina isi pastreaza niste rezerve de putere (la orice turatie) astfel incat sa le poata ceda oricand este nevoie. Problema e ca daca noi o "obisnuim" cu un stil mai batranesc, atunci aceasta rezerva este mult mai mare si se livreaza mai greoi in momentul in care se urca la volan unul mai vitezoman, care va percepe mult mai usor diferentele intre masina lui si cea "lenesa". Se poate face o "resoftare" in acest sens prin decuplarea bateriei pentru min. o jumatate de ora, apoi abordarea unui stil sportiv. In acest fel imi explic eu si diferentele de timpi obtinuti intre masina lui Legionaru si altele "identice" (am spus identice intre ghilimele doar pentru ca au acelasi motor de 1.8i).


Desi este posibil tehnic ceea ce zici, nu cred ca de fapt asta e la baza. Mi-e greu sa cred ca dupa o decuplare a bateriei masina va avea caracterul (stilul) 0, adica cel din fabrica. Caracterul mai lenes sau sportiv, impus in timp masinii de catre sofer, se regasea si pe vechile Dacii 1300(10). Si nu aveau nici un ECU. Totul se bazeaza de fapt pe uzura fizica a anumitor elemente de contact in miscare.
drabisan
Eu chiar cred ca electronica e instruita sa invete.
Masina mea nu e invatata sa mearga potolit, ca atita poate soferul.
Dar, daca sint nevoit sa merg cuminte, sau atirn dupa vreun sir de tiruri mai multa vreme, cam 20-30 de minute, am observat ca in prima faza nu e masina cu care sint eu invatat. Isi revine foarte repede, dar, pentru citeva secunde sint nevoit sa o talpasesc bine de tot, ca sa imi arate ce poate.
Prin comparatie, cind merg in forta, imi da totul in primul moment, cind am eu nevoie.

Si nu e vreo chestie subiectiva, chiar asa se intimpla! Am observat de foarte multe ori.
boursuk_buimaque

Am citit cu interes (si rabdare) cele 6 parti de ...Avensis. Am invatat lucruri noi, m-am si amuzat si mi-am privit (si) altfel masina.
Cu acordul vostru, voi participa la discutii si eu ca nou posesor de Avensis 1,8 Luna.
Ca impresie generala, deocamdata sunt foarte multumit, desi, ca sa fiu carcotash, mai sunt aspecte ce pot fi imbunatatite (totdeauna).

Chip in taci.
drabisan
Sa te bucuri de ea! 1.8-ul e masina predominanta in aria asta...
adrian_flavius
welcome, man...si bine ai venit printre noi... laugh.gif...
boursuk_buimaque
CITAT(adrian_flavius @ Apr 13 2008, 10:03 PM) *
welcome, man...si bine ai venit printre noi... laugh.gif...


Multumesc de intampinare, baieti.

Toate cele bune!
OvidiuH
QUOTE (boursuk_buimaque @ Apr 13 2008, 04:41 PM) *
Ca impresie generala, deocamdata sunt foarte multumit, desi, ca sa fiu carcotash, mai sunt aspecte ce pot fi imbunatatite (totdeauna).
Chip in taci.

Așteptăm impresii, fie ele negative sau pozitive. Poate unele se mai pot rezolva.
ZORRO
CITAT(boursuk_buimaque @ Apr 13 2008, 04:41 PM) *
Am citit cu interes (si rabdare) cele 6 parti de ...Avensis. Am invatat lucruri noi, m-am si amuzat si mi-am privit (si) altfel masina.
Cu acordul vostru, voi participa la discutii si eu ca nou posesor de Avensis 1,8 Luna.
Ca impresie generala, deocamdata sunt foarte multumit, desi, ca sa fiu carcotash, mai sunt aspecte ce pot fi imbunatatite (totdeauna).

Chip in taci.


Sa te bucuri de masina cat vrea sufletul tau, si sa nu ai parte de evenimente neplacute !
Eu tocmai m-am pricopsit, intr-o parcare, cu o zgarietura adanca si un stalp deformat de la un nesimtit .
Baietii din Craiova ce vopsitorie recomandati??

Click to view attachment Click to view attachment
Legionaru'
Recomand ANSINI.
ZORRO
Cel de la Casco a zis ca am timp 2 ani sa inchid dosarul, asa sa fie , chiar daca nu ma reasigur la ei?
victoris
QUOTE (ZORRO @ Apr 16 2008, 09:15 AM) *
Cel de la Casco a zis ca am timp 2 ani sa inchid dosarul, asa sa fie , chiar daca nu ma reasigur la ei?

Da, in principiu asa este. Numai ca autorizatia de reparatie de la politie este valabila 30 de zile, perioada in care ar trebui sa te adresezi unui service sa-ti faci o programare. Normal, dosarul de dauna se inchide pe polita de asigurare valabila in momentul producerii pagubei, deci nu conteaza daca iti mai faci o noua polita la ei sau in alta parte.
Lovitura pe care o ai e pe plafon, cumva? Nu e foarte clar din poza.
Ca un sfat, incearca se se dezechipeze cat mai putin la ea. Orice demontare - remontare de diverse capitonaje etc. devine ulterior sursa de zgomote.
ZORRO
Lovitura este exact deasupra usii, pe stalp sau cum se cheama portiunea care coboara si pe langa parbriz !
boursuk_buimaque
QUOTE (OvidiuH @ Apr 15 2008, 11:17 PM) *
QUOTE (boursuk_buimaque @ Apr 13 2008, 04:41 PM) *
Ca impresie generala, deocamdata sunt foarte multumit, desi, ca sa fiu carcotash, mai sunt aspecte ce pot fi imbunatatite (totdeauna).
Chip in taci.

Așteptăm impresii, fie ele negative sau pozitive. Poate unele se mai pot rezolva.


Nu ma pot plange de zgomote sau alte probleme de calitate. Repet ca imi place, dar...
Micile mele nemultumiri sunt subiective, de genul: vizibilitate proasta din cauza stalpului stanga-fata si de asemenea pentru mersul inapoi; cand brachez volanul la maxim, face un "clamp" (puteau si ei sa puna un element de cauciuc ca limitator de cursa, pt ca am o senzatie neplacuta de contact metal-metal, ca si cum as brusca directia ca un incepator); portbagajul trebuie trantit ca sa se inchida si acelasi lucru l-am constat si la cele doua avensis-uri din show-room-ul din Pipera.
N-am avut cine stie ce masina inainte (un Clio, pe care de fapt il mai am, este acum al sotiei), dar cand i-am inchis portbagajul, l-am trantit ca taranul, obisnuit cu asta noua. Ma enerveaza faptul ca roata de rezerva are janta din tabla si nu pot permuta rotile pentru o uzura uniforma, dar presupun ca este o chestie generala (la Clio a fost la fel). De asemenea, ma asteptam la o stabilitate si mai buna la viteza mare pt o masina de talia avensisului (dar asta este chiar foarte subiectiva); Relativ la cursa schimbatorului de viteze, ma asteptam sa fie mai precisa si mai scurta, dar din nou poate fi vorba de niste asteptari prea mari.

Dar...
Mi se par un deliciu:
- faptul ca acum am clima si nu mai stau sa tot butonez aerul conditionat;
- oglinzile pliabile electric, ca stau pe o strada ingusta si imi era cam lene sa dau ocol sa le pliez manual;
- cauciucurile de 205 (ca aspect general);
- senzorul de ploaie, face si el toti banii;
- stema de pe bot cum este integrata in calandru, este chiar cool, ca de altfel tot aspectul general de "limuzina clasica";
- luft-urile caroseriei foarte OK;
- si chestia cu retrovizorul anti-orbire este chiar OK, chit ca nu as fi optat pt el inainte;

Oricum, vreau sa subliniez ca sunt multumit si oricum nu imi voi lua curand o alta masina (de altfel, clar ca nici nu imi voi permite).

Sper ca nu v-am plictisit cu un post asa lung. Eventual, astept feed-back.

Pt. Zorro:
Nashpa pentru ca trebuie sa pierzi timp si in plus ti-ai facut o mie de draci pentru un dobitoc. Eu incerc sa ma pregatesc mental, ca este posibil mai ales in Bucuresti si sper sa se intample, daca mi s-o intampla ceva de genul asta cat mai tarziu. Cand masina este noua si mai ales iti si place, doare al dracului sa patesti asa ceva. Tu de cand ai masina?

DRIVE SAFE!
Legionaru'
Cu vizibilitatea din cauza stalpului o sa te obisnuiesti odata cu trecerea timpului.
Bracatul la maxim ma enerveaza si pe mine.
Portbagajul incearca sa-l conduci cu mana pana se inchide, dar nu foarte tare.
Stabilitatea la viteze mari mi se pare buna.Pe viraje abordate in forta e altceva.
Cursa schimbatorului pe mine nu ma deranjeaza.

Sa stapanesti sanatos masina!
_Constantin_
Si eu recomand ANSINI.
victoris
[quote name='ZORRO' date='Apr 16 2008, 03:37 PM' post='265859']
Lovitura este exact deasupra usii, pe stalp sau cum se cheama portiunea care coboara si pe langa parbriz !
[/quo
"Parte superioara cadru lateral" se cheama zona respectiva si este o prelungire a aripii spate. Din ce vad eu in poza postata de tine nu e ceva grav, 30 minute de lucru pt. un tinichigiu bun si aproape nu se mai vede nimic. Chituit, dat cu fuller si vopsit o sa arate ca noua. Nici nu e nevoie sa dezechipeze ceva.
victoris
QUOTE (boursuk_buimaque @ Apr 16 2008, 04:09 PM) *
Ma enerveaza faptul ca roata de rezerva are janta din tabla si nu pot permuta rotile pentru o uzura uniforma, dar presupun ca este o chestie generala (la Clio a fost la fel).

Cum sa permutezi rotile cu janta de rezerva? Nu ai rezerva temporara? Pentru a obtine o uzura uniforma poti schimba rotile intre ele, poti trece caucicurile de pe fata pe spate, de pe o parte pe alta, desi daca le studiezi, pe multe cauciucuri scrie "this side out" si mai au o sageata care indica sensul de rotatie recomandat.
ZORRO
La Ansinii o sa merg , ca daca au fost altii multumiti poate o sa fiu si eu. Aveti vreo pila pe acolo ?
Dar asta dupa pasti, ca acum e mult de alergat !
Si va doresc sa nu aveti parte de nesimtiti cu apucaturi ciudate !!
toynjoy
Legionarule...cum suna Avensisul tau acum ... parca e gasit de draci.
Bestial! Mi-a placut si mai era putin sa ma convingi sa-mi cumpar unul thumbsup.gif
OCTAN_95
QUOTE (ZORRO @ Apr 17 2008, 11:50 AM) *
La Ansinii o sa merg , ca daca au fost altii multumiti poate o sa fiu si eu. Aveti vreo pila pe acolo ?
Dar asta dupa pasti, ca acum e mult de alergat !
Si va doresc sa nu aveti parte de nesimtiti cu apucaturi ciudate !!


Neplacuta problema ZORRO, sa ai mare grija la Airbag-ul cortina !!!
drabisan
QUOTE (boursuk_buimaque @ Apr 16 2008, 10:09 PM) *
portbagajul trebuie trantit ca sa se inchida si acelasi lucru l-am constat si la cele doua avensis-uri din show-room-ul din Pipera.
Ma enerveaza faptul ca roata de rezerva are janta din tabla si nu pot permuta rotile pentru o uzura uniforma, dar presupun ca este o chestie generala (la Clio a fost la fel).
De asemenea, ma asteptam la o stabilitate si mai buna la viteza mare pt o masina de talia avensisului (dar asta este chiar foarte subiectiva); Relativ la cursa schimbatorului de viteze, ma asteptam sa fie mai precisa si mai scurta, dar din nou poate fi vorba de niste asteptari prea mari.


Pot sa le iau pe rind:
- portbagajul - e usor de tot; eu venind de la un hach mi s-a parut ca se inchide singur; chiar si acum il cam trintesc rau uneori, pentru ca inca folosesc un hach si acolo inchid portbagajul de citeva ori pe zi;
- janta de tabla e NASPA! Cel putin NASPA! La vremea la care mi-am luat masina, vorbind pe forum, toti se plingeau de janta. Si am iesit seara, la inceput de noiembrie, in tricou, sa ma uit ce janta am. Bafta mea era ca la vremea aia inca se dadeau jante de 17, de aliaj, ca rezerva, la benzina. Ce vremuri...habar nu aveam ce bijuterie am luat:)
- gumele bune oricum au pe ele sens de rotatie, asa ca nu poti sa le schimbi in X. Ca fac extrem de urit. Asta e, calitatea are si dezavantaje; fata-spate e singura varianta, recomandat e la fiecare 10.000km.
- stabilitatea la viteza??? Aici nu inteleg ce te deranjeaza...Mie imi pare ok de tot pina la cit poate; chiar e o masina stabila, de aia nici nu e asa sportiva;
- cursa schimbatorului - da, putea fi mai scurta, ce-i drept...
22nst
adica tu ai roata de rezerva cu janta de aliaj?
si este la fel ca alea de pa masina?

super tare !
drabisan
Cum spuneam, am iesit pe o mare frigaciune, in tricou, sa vad ce janta am.
Si weekendul trecut au fost multi care se mirau ca de ce am eu janta identica in portbagaj...
Una peste alta, e revoltator ca producatorii vind masina cu jantele alea ridicole de rezerva...Eu am fost nevoit sa folosesc rezerva cind am ciobit un pic roata...
Cutting-cost-ul e de prost gust in cazul rezervelor! Pina la urma cit il costa pe producator sa puna janta normala? Muuuult mai putin decit il costa pe client cind e prost, cum am fost eu, si-si ciobeste o janta. Sau...e normal sa faci o pana si sa mergi cu maxim 70-80 la ora? De ce? Ca sa-ti vinda masina mai ieftin? De ce sa nu iei masina mai ieftina?
Inca un truc jegos de marketing...
toynjoy
Pt. Legionaru'...sa-i uram ''La multi ani'' de Florii!!!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.