Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Toyota Avensis partea a VI-a
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Toyota
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20
OvidiuH
Am văzut BMW seria 3 și Range Rover cu roată de rezervă temporară. Dacă la o mașină pe care dai 60.000 EUR primești așa ceva, ce mai poți zice...
drabisan
Si macar daca la Avensisurile cu roata mica ar fi rezervorul mai mare...ar avea o "logica". Dar e exact acelasi rezervor, cu exact acelasi loc pentru rezerva.
Bine, in lumile civilizate, mai nimeni nu schimba roata. Cheama asistenta tehnica si rezolva. Dar la noi...
Legionaru'
CITAT(toynjoy @ Apr 20 2008, 04:10 PM) *
Pt. Legionaru'...sa-i uram ''La multi ani'' de Florii!!!



Multumesc frumos!
cipicaduh
QUOTE (boursuk_buimaque @ Apr 16 2008, 08:09 PM) *
Nu ma pot plange de zgomote sau alte probleme de calitate. Repet ca imi place, dar...
De asemenea, ma asteptam la o stabilitate si mai buna la viteza mare pt o masina de talia avensisului (dar asta este chiar foarte subiectiva); Relativ la cursa schimbatorului de viteze, ma asteptam sa fie mai precisa si mai scurta, dar din nou poate fi vorba de niste asteptari prea mari.
Oricum, vreau sa subliniez ca sunt multumit si oricum nu imi voi lua curand o alta masina (de altfel, clar ca nici nu imi voi permite).
DRIVE SAFE!

Bineinteles ca impatimitii Avensis de aici nu vor recunoaste nici in ruptul capului ca directia electrica imprecisa de pe benzinar,coroborata cu suspensiile setate pe confort care te balanseaza putintel la viteze mari sau pe drumuri valurite, e o ciorba nu prea gustoasa. Eu sunt patit si sunt destul de multi ca mine. Daca accepti ca aceasta masina e facuta sa reactioneze si sa se comporte intr-un mod foarte domol si fara nici o sclipire de sportivitate,vei gasi un confort de exceptie.
http://www.masini.ro/forum/content-page/16...vensis/page/40/
Hoinar
QUOTE (cipicaduh @ Apr 21 2008, 05:41 PM) *
...


cipicaduh, cum se comporta Avensis-ul comparativ cu celelalte din aceeasi clasa? Exceptand Accord-ul cu care ai comparat pana acum. C5, 407, Laguna, Vectra, Mondeo ... si celelalte care or mai fi in clasa asta. Mie mi se pare ca totusi tu ceri prea multa sportivitate de la o masina conceputa pentru confort.
_Constantin_
cipicaduh ... 100% de acord.
boursuk_buimaque
QUOTE (victoris @ Apr 17 2008, 10:46 AM) *
QUOTE (boursuk_buimaque @ Apr 16 2008, 04:09 PM) *
Ma enerveaza faptul ca roata de rezerva are janta din tabla si nu pot permuta rotile pentru o uzura uniforma, dar presupun ca este o chestie generala (la Clio a fost la fel).

Cum sa permutezi rotile cu janta de rezerva? Nu ai rezerva temporara? Pentru a obtine o uzura uniforma poti schimba rotile intre ele, poti trece caucicurile de pe fata pe spate, de pe o parte pe alta, desi daca le studiezi, pe multe cauciucuri scrie "this side out" si mai au o sageata care indica sensul de rotatie recomandat.


Da, nene, ai dreptate. Trebuie sa recunosc ca am picat de pacalici la faza asta. Citisem de rezerva temporara, cred ca tot pe acest forum, dar nu sunt sigur, si dupa ce am luat masina, am ridicat chestia aia din portbagaj si m-am uitat la rezerva. Si am vazut janta de tabla neagra si cauciucul ... normal! (asa mi s-a parut atunci). Si mi-am zis ca nasol ca n-am a 5-a roata de aliaj, dar bine ca macar o am de latime normala.
Dupa intrebarea ta la obiect, m-am mai uitat inca o data si "canci" latime normala. Asa ca ce sa mai vorbim de permutari. Cel putin la Clio de l-am condus pana acum, rezerva mi-a imbatranit noua fiind pt ca avea janta de tabla.
De fapt faza cu permutarea e o reminiscenta si mai veche de pe vremea cand eram sofer de Dacia. Asa ca sa uitam subiectul. Sunt si asa destul de jenat de mine.
boursuk_buimaque
QUOTE (drabisan @ Apr 19 2008, 08:40 PM) *
QUOTE (boursuk_buimaque @ Apr 16 2008, 10:09 PM) *
portbagajul trebuie trantit ca sa se inchida si acelasi lucru l-am constat si la cele doua avensis-uri din show-room-ul din Pipera.
Ma enerveaza faptul ca roata de rezerva are janta din tabla si nu pot permuta rotile pentru o uzura uniforma, dar presupun ca este o chestie generala (la Clio a fost la fel).
De asemenea, ma asteptam la o stabilitate si mai buna la viteza mare pt o masina de talia avensisului (dar asta este chiar foarte subiectiva); Relativ la cursa schimbatorului de viteze, ma asteptam sa fie mai precisa si mai scurta, dar din nou poate fi vorba de niste asteptari prea mari.


Pot sa le iau pe rind:
- portbagajul - e usor de tot; eu venind de la un hach mi s-a parut ca se inchide singur; chiar si acum il cam trintesc rau uneori, pentru ca inca folosesc un hach si acolo inchid portbagajul de citeva ori pe zi;
- janta de tabla e NASPA! Cel putin NASPA! La vremea la care mi-am luat masina, vorbind pe forum, toti se plingeau de janta. Si am iesit seara, la inceput de noiembrie, in tricou, sa ma uit ce janta am. Bafta mea era ca la vremea aia inca se dadeau jante de 17, de aliaj, ca rezerva, la benzina. Ce vremuri...habar nu aveam ce bijuterie am luat:)
- gumele bune oricum au pe ele sens de rotatie, asa ca nu poti sa le schimbi in X. Ca fac extrem de urit. Asta e, calitatea are si dezavantaje; fata-spate e singura varianta, recomandat e la fiecare 10.000km.
- stabilitatea la viteza??? Aici nu inteleg ce te deranjeaza...Mie imi pare ok de tot pina la cit poate; chiar e o masina stabila, de aia nici nu e asa sportiva;
- cursa schimbatorului - da, putea fi mai scurta, ce-i drept...


- Cu portbagajul nu ma poate convinge nimeni. Trebuie trantit! Chiar condus cu mana. Am ca termen de comparatie pe cealalta care este, se zice, de o calitate inferioara si aia se inchide perfect.

- Cu stabilitatea problema sta astfel: Cu clio la 140 pe autostrada, daca treceam pe langa un tir, se legana cam nasol. Eu mi-am zis: am avensis, nene, ia sa-l vedem, e mai mare, mai greu, cu ditamai ecartamentul. Si la viteza pe autostrada, in aceleasi conditii, tot se balanseaza. E drept ca mai putin si la o viteza mai mare, dar sincer ma asteptam la putin mai mult.
Chiar spun in mesajul meu ca poate aveam asteptari prea mari, nu stiu. Si in plus poate ca e cam devreme sa trag o concluzie transanta.
Oricum, per total, sunt foarte multumit si mi-am transformat timpul de aprox. o ora cat stau pe zi in trafic dintr-o perioada de nervi intr-una agreabila, cel putin pana imi trece euforia.
Si asa, (sac!) ca sa nu inchei intr-o nota optimista, ma enerveaza ca atunci cand actionez spalatorul de parbriz, intai pleaca stergatoarele si apoi stropeste, astfel incat prima cursa este pe uscat (stropeste sub ele).

Toate cele bune!
Stiinta82
QUOTE (boursuk_buimaque @ Apr 21 2008, 08:28 PM) *
- Cu portbagajul nu ma poate convinge nimeni. Trebuie trantit! Chiar condus cu mana. Am ca termen de comparatie pe cealalta care este, se zice, de o calitate inferioara si aia se inchide perfect.


mie mi se pare ca se inchide super usor;il conduci cu mana si apesi putin(nu trebuie trantit)
mariusdruta
Sunt perfect deacord cu opinia lui cipicaduh referitor la directia si suspensiile avensisului.
Pentru o limuzina de clasa medie, axata pe fiabilitate comfort si siguranta, sta bine in curbe, in rest, imi pare rau pentru cei care au cumparat-o pentru sau vor si performante (cat de cat) sportive.
Pentru a nu crea flame, mentionez doar din exemplele date de un coleg mai inainte Mondeo si Vectra, masini care nu sunt nici ele sportive dar stau mai bine la acest capitol decat avensis.
vio
voi vretzi tractoare sau mashini usor de condus ???... io zic ca directia la ave e f buna ca nu ati reushit voi sa va adaptati la ea asta e o alta poveste . nu e imprecisa deloc si feedbakul e f bun. suspensia e setata pt confort deci nu ai ce sa ii reprosezi ...

de fapt ce nu va place la directia asta asistata electric ??? ca se misca prea usor ??? sau ca raspunde prea aiurea la viteze mari ?? tineti cont ca a ave exista si acea punte spate mobila care are si acea libertate de miscare ( un fel de carma pe puntea spate) si tre sa inveti mashina cum se misca cu totul ...
mariusdruta
Cu miile de scuze de rigoare, te rog frumos, permite-mi sa imi mentin opinia, in ciuda argumentelor pertinente. Uachei???
Multumesc.

P.S. Masina (avensisul) e posibil sa nu o fi invatat inca, deabia am trecut de 100000 de km.
vio
deci vreti tractoare ....sa covrigatzi la ele de...
giximan
QUOTE (cipicaduh @ Apr 21 2008, 04:41 PM) *
Bineinteles ca impatimitii Avensis de aici nu vor recunoaste nici in ruptul capului ca directia electrica imprecisa de pe benzinar


Si eu m-am plans de directie, la inceput. Eram convins ca nu e in regula ceva... Dupa un timp te obisnuiesti... si ai grija smile.gif
b_john
Mie mi se parea ca la viteza mica era directia imprecisa si trebuia sa invart cam mult de volan, dar m-am obisnuit si cu asta si acum este ok.La viteza mare directia este impecabila ,la fel ca si comportamentul in curbe; daca soseaua este ok(in schimb nu recomand abordarea curbelor cu denivelari accentuate la limita deoarece pierde aderenta si ai toate sansele sa iesi in decor).
Legat de sportivitate :depinde foarte mult de sofer si de cat de tare vrea sa auda motorul, deci e atat de "domoala" cat de domol este soferul.Suspensiile cred ca sunt setate bine (cel putin mie nu-mi provoaca dureri pietrele de la rinichi la denivelari).
drabisan
QUOTE (giximan @ Apr 23 2008, 09:27 AM) *
QUOTE (cipicaduh @ Apr 21 2008, 04:41 PM) *
Bineinteles ca impatimitii Avensis de aici nu vor recunoaste nici in ruptul capului ca directia electrica imprecisa de pe benzinar


Si eu m-am plans de directie, la inceput. Eram convins ca nu e in regula ceva... Dupa un timp te obisnuiesti... si ai grija smile.gif


Daca ajuta, m-am plins si eu, si la 2.0 benzina e hidraulica. Intr-adevar, pe drumuri denivelate, cind mai si accelerez, are un feedback poate prea puternic. Si asta chiar daca sint gumele mai late! Dar cum alea oricum nu sint drumuri unde sa accelerez, m-am invatat sa nu mai...
khru3l
M-a lovit si pe mine "boala" masinii noi. Dupa indelungi cautari, stat pe net si citit formuri, drive testuri eram indecis intre Avensis si Accord. Dar dupa ce am citit cele 16 pagini de pe acest thread acum sunt sigur ca vreau sa iau 1.8 benzina luna/executive. Desi sunt tinerel biggrin.gif prefer o masina batraneasca uneia mai sportive dintr-un singur motiv: vreau sa stau ca boierul la volan fara sa simt damburi, linii de tramvai, denivelari etc ... si preferabil daca e sa o calc sa am cu ce.

Imi plac suspensiile setate pe confort chiar daca la drive test nu am depasit 140 km/h pe un drum cu multe curbe unele nu foarte largi, s-a comportat foarte ok; am facut si cateva depasiri in scurt in oras si mi-a placut cum a reactionat. Probabil sunt obisnuit cu directia pentru ca vin de pe fiat si am mers f mult cu city servo chiar si in afara si dupa un timp inveti masina si directia si stii ce poate si ce se intampla daca e sa tragi mai brusc de volan.

Mdaaa .... cred ca maine dim am sa ma duc sa dau avansul =D


M A R I A N
QUOTE (khru3l @ Apr 24 2008, 06:20 PM) *
eram indecis intre Avensis si Accord. prefer o masina batraneasca uneia mai sportive dintr-un singur motiv: vreau sa stau ca boierul la volan fara sa simt damburi, linii de tramvai, denivelari etc ...


Nici in Accord nu se simt gropile si denivelarile insa daca esti familist sau calatoresti cu prietenii, Avensisul ofera spatiu mai mare, atat pentru pasagerii din spate cat si pentru bagaje.

Felicitari pentru alegere!
khru3l
It has been done turned.gif
adrian_flavius
felicitari...acum intri in perioada aia cu "frisoane", cand parca nu mai ai stare, pana cand vine masina...ce termen de livrare ti-au dat? am observat ca in ultimul timp baietzii livreaza destul de repede, nu te tin mult...felicitari inca o data...si sa fie intr-un ceas bun!
22nst
QUOTE (khru3l @ Apr 25 2008, 12:20 AM) *
vreau sa stau ca boierul la volan

asta imi aminteste de cantecul ala cu...

"ca boieru' la volan
conduc dacia logan
rosu am cerut culoare
ca atrage domnisoare"

http://www.youtube.com/watch?v=wELWOSQUbtw
khru3l
Mersi mersi .. masina vine pe 19 mai deci e ok smile.gif

cat despre boierie si volan, nu stiam de clipul respectiv laugh.gif
22nst
Asteptare usoara smile.gif
Avensis 1.8 este o algere exceleta!
Nu stiu cum este la Fiat servodirectia dar pe Avensis este electica si mie imi pare ca merge foarte usor chiar daca unii spun ca este imprecisa.
Stiinta82
@khru3l,foarte buna alegere;am fost si eu in situatia ta sa aleg intre Avensis si Accord si pe zi ce trece ma bucur de alegerea facuta;
cat despre asteptare...eu pe 9 apr am dat comanda si pe 18 apr a venit
asteptare usoara
OvidiuH
QUOTE (22nst @ Apr 25 2008, 08:37 PM) *
Nu stiu cum este la Fiat servodirectia dar pe Avensis este electica si mie imi pare ca merge foarte usor chiar daca unii spun ca este imprecisa.

Nu cred că imprecisă e cuvântul, ci mai degrabă mai lipsită de feedback.
kate
[quote name='khru3l' date='Apr 24 2008, 10:20 PM' post='267055']
M-a lovit si pe mine "boala" masinii noi. Dupa indelungi cautari, stat pe net si citit formuri, drive testuri eram indecis intre Avensis si Accord. Dar dupa ce am citit cele 16 pagini de pe acest thread acum sunt sigur ca vreau sa iau 1.8 benzina luna/executive. Desi sunt tinerel biggrin.gif prefer o masina batraneasca uneia mai sportive ....

Salut,
Felicitari, ai ales bine .Sa sti ca nu este deloc o masina batraneasca, este una care are stil, si pe care ai sa-l descoperi dupa putin timp.
Sa o stapanesti sanatos!
Legionaru'
Am aruncat o privire peste optionalele de la Avensis si o sa-mi comand un set de covorase de cauciuc si o maciulie pt. schimbator de aluminiu.As fi vrut si un ornament pt. frana de mana dar e cam scump.

Masina se incapataneaza sa mearga perfect in continuare.
Am fost la Bailesti de Paste la parinti si a condus sotia.Consum 6,1.Eu pe drumul ala nu scot niciodata mai putin de 8,5.Cand sunt singur bineinteles.
bebelacus
am vazut un LC cu motorul tunat in service la noi, cu piese originale toyota. deci operatiunea agreata de ei.
are cineva idee daca exista ceva disponibil si pt avensis 2.0 d-4d? se poate instala in perioada de garantie? ma gindesc ca cei de la toyota sport ar putea furniza kitul la cerere, daca exista. m-ar intersa si pretul estimativ. ma oftic ca la omentul respectiv nu prea am dat atentie si nici nu am cerut amanunte. o voi face cind mai ajung la service dar ma gindesc ca voi stiti si ati vazut/auzit mai multe.
ar fi interesant sa cresti puterea la cca 170 cp si cuplul pe masura.
Legionaru'
Arunca un ochi aici: http://www.tte.de/popup/tp_engine_tuning.htm
adrian_flavius
bebelacus, la Pitesti mi-au spus ca se poate face chip-tuning si pentru D-4D de 2 litri, cum am si eu...chestie agreata de dealer, totul facut in reprezentanta, deci nu se pierde garantia...motorul se duce spre 150 CP, iar cuplul spre 400 Nm...iar pretul, estimat de reprezentantul de vanzari (pana acum nu am avut motive sa ma plang de el...) a fost undeva in jur de 200 de euro, plus-minus ceva maruntis...nu cred ca e mult...da' cel mai bine suni direct la ei si ii intrebi...daca vrei un numar de telefon de la Pitesti, da-mi PM... thumbsup.gif
Colonelu'
Pentru motoarele de pe Avensis T25, de 2.0D (cod motor 1AD-FTV) si 2.2D (cod motor 2AD-FTV) nu exista inca kituri de chip-tuning de la TTE (sau Power Box, cum le numesc ei). Tot ceea ce se gaseste pe piata sunt de la diversi tuneri. Nu stiu ce monteaza cei de la service Pitesti, dar nu imi vine sa cred ca e de la Toyota, nu mai zic de pretul de 200 euro care este foarte mic in comparatie cu ce am gasit eu.

bebelacus, vezi ca in urma cu cateva pagini sunt rezultatele cautarii mele in acest sens. Motorul meu este 2.0D (1AD-FTV).
adrian_flavius
...eu am scris numai ce mi-a spus consilierul de vanzari whistling.gif ...oricum eu nu am de gand sa fac chestia asta, deocamdata, pentru ca nu simt nevoia, si i-am si spus-o tipului...da' se poate da un telefon, sa ne lamurim...daca ajung pe la el, cer eu mai multe detalii...

Oricum, nu cred, sincer, ca e de la Toyota, dar, fiind montat la ei, probabil ca ofera garantie pentru chestia respectiva, ca si posibilitatea mentinerii garantiei masinii per ansamblu...
bebelacus
multzam. voi intreba si la cta sa vad care e treaba. insa daca e adevarat, chiar merita. desi pare cam sf raportat la preturile accesoriilor toyota.
drabisan
Acum exact 1 saptamina am facut o achizitie importanta: papuci noi pentru Avensis.
Intrucit Legionaru si cu mine am votat in unanimitate Toyo Proxes T1R ca urmatoarea pereche de gume pentru masinutele noastre...cu de'astea am incaltat-o si eu.
Prima impresie, joia trecuta, a fost senzationala - eram absolut incintat cit sint de silentioase!
Aderenta am testat-o simbata, in cele mai proaste conditii posibile - vint puternic lateral. Combinat cu faptul ca mi-au pus un ventil prost pe stinga fata, care scapase in nici 48 de ore 0,3 atmosfere...foarte neplecut. Silentioase la viteza mica, dar instabile la viteza mare.
Am rezolvat problema cu ventilul si am facut o plimbare in viteza, cu viraje abordate mai sportiv.
Sint abolut incintat!
Net superioare Dunlop-urilor SP3000 cu care am avut-o incaltata pina acum! Nici alea nu-s deloc gume slabe, chiar sint foarte bune, dar astea sint clar peste din toate punctele de vedere. Ce mi se pare absolut senzational (mai senzational decit OTV-ul) este cit pot sa fie de silentioase!
Dupa aproape 900km cu ele pot sa spun ca sint fericit cu noua achizitie!

Si 2 poze, ca sa vedeti si cum arata pe janta.

Legionaru'
Jantele astea..................offfffffffff! sad.gif
M A R I A N
QUOTE (drabisan @ May 1 2008, 08:34 AM) *
Acum exact 1 saptamina am facut o achizitie importanta: papuci noi pentru Avensis.
Intrucit Legionaru si cu mine am votat in unanimitate Toyo Proxes T1R ca urmatoarea pereche de gume pentru masinutele noastre...cu de'astea am incaltat-o si eu.
Prima impresie, joia trecuta, a fost senzationala - eram absolut incintat cit sint de silentioase!
Aderenta am testat-o simbata, in cele mai proaste conditii posibile - vint puternic lateral. Combinat cu faptul ca mi-au pus un ventil prost pe stinga fata, care scapase in nici 48 de ore 0,3 atmosfere...foarte neplecut. Silentioase la viteza mica, dar instabile la viteza mare.
Am rezolvat problema cu ventilul si am facut o plimbare in viteza, cu viraje abordate mai sportiv.
Sint abolut incintat!
Net superioare Dunlop-urilor SP3000 cu care am avut-o incaltata pina acum! Nici alea nu-s deloc gume slabe, chiar sint foarte bune, dar astea sint clar peste din toate punctele de vedere. Ce mi se pare absolut senzational (mai senzational decit OTV-ul) este cit pot sa fie de silentioase!
Dupa aproape 900km cu ele pot sa spun ca sint fericit cu noua achizitie!

Si 2 poze, ca sa vedeti si cum arata pe janta.


Foarte misto arata!

Normal ca-s silentioase, la ce profil au...

Eu am pe Corolla Dunlop SP Sport si la 30000 km inca nu am observat diferente majore fata de acum un an cand am cumparat masina. Poate ca nu sunt cele mai silentioase dar cu siguranta sunt foarte rezistente.
drabisan
Rezistenta m-a facut sa ma decid la o schimbare nu tocmai ieftina.
Se tocisera si, cel mai grav, una din gume se ovalizase.
Ovalizarea am observat-o la service in Pipera cind masina avea 24.000.
De tocit nu se tocisera grav, dar se cerea inlocuirea.
Colonelu'
Dupa cum am scris si pe topicul cu costurile reviziilor, pe 30 aprilie am facut revizia de 15.000 km. Pentru ca in aceasta perioada de timp am desfacut de cateva ori filtrul de polen si l-am mai scuturat de praf si alte insecte adunate, m-am gandit ca nu ar strica sa vin dotat in service cu filtrele de aer si de polen avand in vedere ca la acesta revizie nu este trecut in cartea de service a se schimba si acestea. Cand au desfacut filtrul de aer si am vazut cat era de negru de suparare nici nu am mai stat la discutii privind inlocuirea lui. La filtrul de polen nu mai zic ca iar avea o multime de praf. Avand in vedere ca toti acesti km i-am facut in proportie de 70-80% in exterior si totusi cantitatea de praf din filtrul de aer era considerabila, nu pot totusi sa inteleg cum de Toyota nu recomanda cel putin pt RO a se schimba si aceste filtre la fiecare revizie.
Nu stiu cum arata filtrul de aer pt benzinare, dar cel pt diesel are si o bucata de material tip pasla peste pliurile de hartie, iar a incerca sa sufli acel filtru cred ca nu ar face altceva decat sa il imbacseasca si mai tare. In concluzie, recomand cu cea mai mare caldura sa va schimbati filtrele de aer (cat si de polen) la fiecare revizie si nu la fiecare 30.000 km cum scrie in cartea de garantii, mai ales la cei cu motoare diesel unde nevoia de aer este mult mai mare.

Tot la aceasta revizie am schimbat si becurile stock cu Osram Night Breaker (+90 more light; +10% whiter light):
http://www.osram.com/osram_com/Professiona.../NIGHT_BREAKER/
De retinut faptul ca becurile stock sunt tot Osram.
Astazi am avut ocazia sa le si probez la intoarcerea de la Borsec si pot sa spun ca se vede clar diferenta. Chiar de la montaj, electricianul dupa ce a schimbat primul bec a aprins faza scurta sa vedem diferenta intre cel stock si cel schimbat si amandoi am sesizat ca cel schimbat avea o lumina mai alba.

Pentru ca s-a amintit din nou de tuningul la dieselul de pe Avensis, astazi pe drum tot m-am gandit daca renteaza. Rationamentul meu este urmatorul: daca am nevoie de o urgenta, retrogradez pana in treapta care imi da o turatie de vreo 2.500 rot/min si il tin pe cel din fata la aspiratie, iar cand am prins momentul "l-am halit", caci treptele sunt destul de elastice si urc usor pana in 4.000 daca chiar trebuie, altfel pe la 3.500 e destul sa schimb treapta. As putea sa iau o decizie mai in tema doar daca as avea spre testare cateva zile un astfel de dispozitiv.
vlademir
Eu le-am schimbat cu niste Bridgestone Turanza si n-as zice ca sunt prea silentioase. Fac un zgomot mai mare decat faceau anvelopele de iarna.
_Constantin_
Bridgestone se stie ca sunt foarte rigide si in consecinta fac zgomot. Avantajul e ca sunt mai durabile. thumbsup.gif
vlademir
Cele venite in echipare erau tot Bridgestone si parca nu faceau atat zgomot. Si m-au tinut 66.000 km.
Colonelu'
Revin cu cateva precizari referitoare la revizie. Inca de cand am luat masina am sesizat ca frana de mana tinea foarte sus si nici acolo nu bloca bine rotile. Cand am facut revizia, baietii probabil ca au sesizat problema si au dat rotile jos si au reglat distanta la sabotii de frana, astfel incat acuma simt si eu ca am frana de mana cu adevarat functionala.

In alta ordine de idei, zilele astea am mai bagat aproape 1.000 de km. Ieri, datorita unui mers constant, am obtinut la un moment dat si o medie de 4.8%. Eu cred ca in principiu se pot obtine valori ale consumului foarte apropiate de cele date de constructor, chiar daca modul in care sunt ele calculate este unul extrem de depasit chiar si pentru traficul din occident. Problema cea mai mare a noastra o constituie doar nivelul prea mic al infrastrustructurii rutiere in comparatie cu explozia de masini care circula si se tot inmatriculeaza in continuare, dar si lipsa de bun simt in trafic.
drabisan
"Problema" cu frina de mina o aveam si eu. Si, la fel, a fost rezolvata in service fara ca eu sa ma pling de ea.
La fel, tinea sus si oricum tinea destul de slab.
Dupa revizia de 1 an au rezolvat baietii problema de nici nu mai pot sa plec cu ea de pe loc, cind sint "ametit" si uit sa las frina...

Cit priveste infrastructura...mai e nevoie de comentarii? Cind in tara asta nu sint 200 de km fara localitate!...Si cind prim-ministrul se duce sa inaugureze 28 de km de autostrada...Si cind a inceput campania electorala si brusc s-au apucat sa faca o centura de nord pentru Bucuresti...si cind am aflat ca dupa 19 ani de la revolutie nu este incheiata licitatia pentru bucata lipsa a lui A2...si cind autostrada Bucuresti-Brasov e inca in stadiul de cumparat terenuri...sa mai enumar???
Ce mor de ciuda ca nu pot sa las capitala pentru Oradea sau Timisoara sau Arad...sa fiu aproape de civilizatie...
M A R I A N
QUOTE (drabisan @ May 3 2008, 08:45 AM) *
Ce mor de ciuda ca nu pot sa las capitala pentru Oradea sau Timisoara sau Arad...sa fiu aproape de civilizatie...


Asta este si regretul meu...Cel putin in daca as locui in Oradea, sigur mi-as lua casa in Artand (prima localitate ungureasca)...
adrian_flavius
Zilele astea (1 mai- 4 mai) am tras un circuit prin nordul Moldovei...masina e mai mult decat confortabila la drum lung, elastica in reprize, rapida in depasiri...singura "buba": farurile...am condus si noaptea, atat vineri (vreo 2 ore...), cat si sambata (pana spre 2 dimineata...)...se poate mai bine...am mai multa lumina la Matiz decat la Totos...cred ca, in curand, schimb becurile...in rest, mai multe informatii pe topicul cu totul despre masina mea... thumbsup.gif
_Titus_
Salut la toti !
Am rugamintea sa ma luminati in cateva probleme vis-a-vis de Avensis .

1. Cum este versiunea combi ?As dori raspuns daca se poate de la posesori sau cineva care a mers suficient cu un break astfel incat sa-si formeze o parere .
2. Ce ziceti de motorul de 177 cai diesel , se potriveste cu plaiurile mioritice ? Merita cumparata o astfel de motorizare la o masina de 2 ani (sh) ? Ce motorina cere ?
3. Motorul acesta e pe lant sau pe curea ?
4. Modelul cu face-lift (2006 cred) are si imbunatatiri tehnice ? Mentionez ca acest facelift mi se pare putin cam "discret" rolleyes.gif In ce luna exact a fost facut ?
5. Jentile pe 17 cum sunt ? Scutura exagerat in traficul din Ro ?
6. Ce probleme ar putea sa apara la o astfel de masina (aka Avensis 2,2 dcat solplus sau executive)? Ceva costuri ascunse mari la consumabile , piese dedicate sau service costisitor , etc

Multumesc anticipat .

LE : mp3 player are? sau macar audio-in?
vlademir
Rapund la ce ma pricep: are mp3, nu are audio in, nu necesita o motorina speciala. Iar ca o parere personala, 177 cai mi se pare mult dar e posibil sa fiu subiectiv, depinde de piticii omului. Face lift-ul a adus cateva imbunatatiri la suspensii si la puntea spate, sigur scrie mai in detaliu pe undeva prin forum in zona primaverii 2007.
DAN
QUOTE (vlademir @ May 5 2008, 04:47 PM) *
Rapund la ce ma pricep: are mp3, nu are audio in, nu necesita o motorina speciala. Iar ca o parere personala, 177 cai mi se pare mult dar e posibil sa fiu subiectiv, depinde de piticii omului. Face lift-ul a adus cateva imbunatatiri la suspensii si la puntea spate, sigur scrie mai in detaliu pe undeva prin forum in zona primaverii 2007.

tin sa te contrazic....cea de 177CP necesita numai motorina euro 5..altfel..se infunda filtrul de particule...
drabisan
Titus, completez la ce stiu:
- cere cea mai buna motorina, euro 5, cea care e mai scumpa decit benzina cea mai buna;
- curea parca, nu-s absolut sigur
- faceliftul a aparut prin august 2006. Are citeva modificari tehnice, nu majore. Scrie pe undeva pe aici, dar nu stiu pe unde:(
- eu am jante de 17 si gume de 45, nu de 50 ca la facelift, si inca nu inteleg de ce exista ideea cum ca ar fi mai putin confortabile jantele mari! Cel putin a mea e super-buna dpdv confort. Bine, logic ca ar fi niste bombee de 60 sau 65 sau mai mari ar absorbi altfel denivelarile de pe piatra cubica, dar pina la urma nu e masina pentru off-road.
- problemele speciale la dcat apar atunci cind pui motorina proasta. Si sint niste probleme cam scumpe! In rest, nimic deosebit fata de un Avensis normal.
- are mp3 player si in functie de dotare, magazie de cd-uri.

Am un prieten care si-a luat una prin noiembrie 2007 si este super-incintat. S-a mai desumflat el din cauza de pret de motorina, dar masina merge fain!
_Titus_
multumesc celor care au raspuns thanks.gif

Totusi , nici un posesor de break ? blink.gif
Imi fac putin griji daca nu e cam mica fata de Mondeo pe care-l am acum (ma refer la capacitatea de incarcare)
Alta intrebare ar fi: cum este service-ul Toyota din Oradea ? ...sau mai bine merg la Debretin , la ei exista modelul d-cat in oferta mad.gif deci inseamna ca il si repara banana.gif

@vlademir 177 cai sunt numai bine , nu sunt deloc prea multi
@dan motorul e euro 4 de ce trebuie alimentat cu euro 5? prin Ungaria nu am vazut Euro5 ...daca-mi raspunzi te rog sa argumentezi

@drabisan cat consuma masina prietenului ?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.