No SSO cookie

Infiniti G37S sedan - bona deghizata

voteaza
(0/ 0)
Infiniti G37S sedan
Nota redactor
0.0
Nota cititor
0.0

Infiniti G37S sedan - bona deghizata

Pentru ca ne-am dorit sa vedem care ar fi diferenta dintre G37S coupe si G37S sedan, am avut la dispozitie intreg wekendul trecut varianta in patru usi a sportivei de lux japoneze.
Si pentru ca despre coupe am scris deja un intreg review, ma voi opri strict asupra diferentelor.

Daca ar fi sa aleg intre sedan si coupe, as fi pus intr-o situatie de grea incercare.
Coupeul arata cu siguranta mai frumos, este mai spectaculos, arata mai potent si daca vrei sa intorci privirile, cu siguranta ai ales bine.
Insa ce te faci cu latura practica?
Alegi sedanul, unde te bucuri de cele patru portiere si de faptul ca daca e strict necesar, poti duce un al treilea, sau chiar al patrulea pasager. Insa in varianta sedan, Infiniti G37S are un aer domesticit.

Sa nu intelegeti gresit! Nu arata "cuminte", arata doar "mai cuminte" decat coupeul. Si asta poate reprezenta un avantaj, pe de o parte datorita lipsei de cunoastere a marcii nipone, pe de alta parte datorita prejudecatilor care spun ca n-are ce "mare scula" de masina sa fie! Adica treci mai lesne neobservat in trafic, si eviti "pilotii de duminica" care parca stau la panda sa te provoace.

Dar diferentele se opresc aici. Ai spatiu suplimentar pentru pasagerii din spate, ai un portbagaj deloc neglijabil si ai in plus 2 portiere si un aer usor domestic.
Sub capota se afla aceeasi bestie de 3,7 litri capabila sa arunce pe sosea aceiasi 330 CP si sa te propulseze la 100 km/h in 5,8 secunde gratie cutiei de viteze automate cu sapte trepte. Un luptator al asfaltului deghizat in bona cumsecade. Nu starniti bona, zic!

A starnit-o Daniel Onoriu, la intoarcerea de la ultima etapa de Viteza in coasta. Pe sosea, intre Brasov si Ploiesti, unde Infiniti G37S sedan i-a aratat gratios, desi nu fara efort, spatele in doua randuri. Asta la intrecerile lansate. Pentru ca G37S are un extrem de mare potential in accelerarile dintre vitezele deja mari. Si da, oponentul nu era deloc neglijabil, un Mitsubishi Evo V, masina de antrenament.
A venit randul \\"liniutelor\\" deoarece Evo cam tusea peste 200 km/h, pe cand G37 se juca senin si 240 km/h erau o joaca de copil. Plus ca accelereaza mult mai bine intre 100 si 200 km/h.
La plecarile de pe loc G37 a pierdut datorita cutiei automate si rapoartelor acesteia, insa am certitudinea ca daca dispuneam de cutie manuala, Evo V ar fi pierdut din nou.
Infiniti G37S este acel tip de automobil care te face, teobliga sa-l adori! Este de nedescris senzatia de confort combinat cu sportivitate si siguranta pe care ti-o confera masinuta asta, indiferent daca vorbim de varianta coupe sau sedan. Este o masina de vis, care te face sa traiesti aspirational, ca sa citez o sursa din AutoItalia. Ti-l fixezi ca target si nu te lasi pana nu-l vezi parcatin garajul propriu! Pentru ca merita toti banii!

Varianta sedan se mai diferentiaza dintr-un aspect fata de coupe. Pretul este mai mic, celputin pretul de pornire. Astfel, acesta, testat de masini.ro, costa 43.500 de Euro cu TVA inclus, tapiteria de piele inclusa.
Modelul testat are insa adaugate optionale precum vopsea metalizata (800 E), transmisie automata in 7 trepte (2.100 E), trapa de sticla (1000 E), pachetul multimedia cu navigatie, Bose Premium Sound si DVD (3.200 E), si ICC-ul (Intelligent Cruise Control). Total: 51.800 Euro cu TVA inclus. Bani la care concurenta iti poate oferi... maxim o versiune domestica prin definitie si cam... atat!

Pentru alte detalii suplimentare cum ar fi: performante, consum, dotari, cititi materialul dedicat versiunii coupe.

Corvin (Cristian Szilvassy)
 

Comentarii (1)

scris de Anonim

Nu are rost sa comentez iarasi sfidarea privind mentionarea cu seninatate a incalcacarii legilor referitoare la vitezele maxime admise pe drumurile publice! Nu inteleg cum se poate asa ceva in Media/Presa? La Top Gear si in alte emisiuni si reviste DE CE NU SE FACE ASA CEVA? Macar NU MENTIONATI! Si cel mai bine NU Depasiti vitezele legale! Am avut prieteni care mi-au murit pt ca de-alde "Sena" ca tine Cristian Szilvassy, au considerat ca au mai multe drepturi si mai multa LIBERTATE (apropo cauta definitia Libertatii pt care s-a luptat in Dec 1989) decat ceilalti participanti in trafic pe drum public!

Pentru a comenta vă rugăm să vă autentificaţi sau să vă înregistraţi.

Cauta drive test:

Cauta

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

  • Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Întregul comportament dinamic este bazat pe agilitate, stabilitate și precizie, oferind senzația plăcută de confort

  • Toyota RAV4 Hybrid Luxury

    Toyota RAV4 Hybrid Luxury

    Spiritul practic este cel care domnește în SUV-ul japonez, deoarece interiorul său versatil și spațios este cel mai important aspect pozitiv.

  • Mercedes-Benz E 200 W213 AT9

    Mercedes-Benz E 200 W213 AT9

    Exercițiul de echilibru între o rulare confortabilă dar totuși sigură și controlabilă a fost realizat într-un mod desăvârșit în Clasa E, comportamentul său fiind unul închegat, ce transmite șoferului un feedback foarte bun în ceea ce privește rularea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2785 :: 17.09MB