No SSO cookie

MINI Cooper S F56

voteaza
(0/ 0)
Un model cu design sportiv, modern și nonconformist
Nota redactor
4.8
Nota cititor
0.0

MINI Cooper S F56

Brandul premium MINI, parte a BMW Group, și-a dorit creșterea numărului de modele vândute la nivel mondial și o conștientizare mult mai bună din partea publicului larg, iar ca ținta de vânzări să poată fi atinsă ușor au lansat în anul 2013 noul MINI Hatchback cu 3 uși, cea de-a treia generație a subcompactei premium cu origini englezești. Acesta a fost prezentat oficial în noiembrie 2013, chiar în ziua în care se împlineau 107 ani de la nașterea celui care a dat viață brandului britanic, Alec Issigonis, având parte atunci de un debut oficial la Salonul Auto Los Angeles și Salonul Auto Tokyo.

Varianta cu 3 uși a lui MINI Hatchback poartă numele de cod F56 şi oferă un spaţiu extins pentru pasageri şi bagaje comparativ cu generațiile anterioare, fiind primul autoturism construit pe noua platformă denumită UKL a grupului BMW, care se caracterizează prin arhitectura sa modulară, putând să găzduiască modele cu tracțiune față sau integrală.

La 16 ani de la relansarea mărcii în 2001 și la 58 de ani de la lansarea inițială a mărcii, am testat noul MINI Cooper S echipat cu pachetul John Cooper Works și multe alte opționale montate, alături de o vopsea nemetalizată Alb Pepper care se potrivește perfect stilului purist al autoturismului britanic și care alături de liniile negre prezente pe capotă oferă o notă nonconformistă specifică MINI.

 

MOTOR

În prezent, MINI cu trei uşi poate fi achiziționat cu una dintre cele 7 variante de motorizare din noua generaţie, cu trei sau cu patru cilindri, precum şi tehnologie MINI TwinPower Turbo, având puteri cuprinse între 95 CP şi 231 CP. Istoria MINI în ceea ce privește motorizările este destul de lungă și variată, având în vedere că originalul MINI relansat în 2001 a beneficiat de o motorizare de 1,6 litri produsă în Brazilia de către Tritec Motors, o companie comună a celor de la BMW și Chrysler, care a fost ulterior dizolvată. Următorul model MINI lansat în 2005 a beneficiat de un nou motor de 1,6 litri produs împreună cu grupul PSA Peuegot Citroen, construit de această dată în Marea Britanie și dezvoltat cu tehnologia BMW Valvetronic. Actuala generație aduce o schimbare majoră prin renunțarea la orice tip de colaborare pentru motorizări, cei de la BMW dezvoltând propriile soluții pentru micul automobil cu origini britanice.

Modelul Cooper S testat de noi beneficiază de motorul în 4 cilindri de 2,0 litri cu 192 CP, disponibili între 5.000 și 6.000 rpm. Cuplul de 280 Nm își face simțită prezența încă de la 1.350 rpm și se menține până la 4.600 rpm, fiind unul dintre punctele forte ale noii generații de motoare, caracterizată prin emisii de CO2 scăzute și prin contribuția semnificativă la sentimentul de go-kart specific modelelor mărcii.

Deși trendul actual al downsizing-ului ar fi impus cel puțin rămânerea la aceeași cilindree precum generația anterioară, iată că germanii de la BMW Group au ales schimbarea cilindreei față de propulsorul de 1,6 litri turbo cu 184 CP și 240 Nm pe care îl aveau anterior, trecând acum la un motor modern, care beneficiază de sincronizarea variabilă a arborelui cu came (Double-VANOS) și sistem VALVETRONIC pentru gestiunea variabilă a supapelor, aceste aspecte conducând la un consum scăzut în condițiile unor performanțe foarte bune.

Cuplat la transmisia automată Steptronic Sport cu 6 trepte disponibilă opțional și având în vedere că are de pus în mișcare o masă de doar 1.250 kg, oferă resurse foarte bune de putere la orice turație și este extrem de economic, protejând în același timp mediul înconjurător datorită emisiilor de CO2 de doar 126 g/km și normei Euro 6 în care se încadrează cu succes.

Noul motor MINI garantează că vă veți bucura de experiența condusului atât în mediul urban, datorită cuplului disponibil încă de la turații joase, cât și în extraurban datorită puterii sale de care a dat dovadă pe tot parcursul celor câteva zile în care l-am testat. Datorită insonorizării bune a habitaclului și construcției motorului care generează foarte puțin zgomot, nivelul de sunet resimțit în interior este foarte mult diminuat, fiind unul fin și plăcut, cel al evacuării sport fiind singurul care se face auzit și care trezește sentimente speciale atunci când sunt produse detonații în timpul decelerării pe modul SPORT.

Depășirile efectuate în mediul extraurban nu trebuie să creeze absolut deloc sentimente de teamă în rândul posesorilor MINI Cooper S pentru că rezerva de putere disponibilă în orice moment este foarte bună pentru a efectua o depășire extrem de rapidă.

Combinația dintre motorul de 2,0 litri turbo și cutia de viteze automată este foarte reușită, dacă veți rula preponderent în mediul urban ar fi indicat să luați în calcul achiziționarea acestei transmisii automate Steptronic Sport pentru 1.868 Euro, chiar dacă renunțați în acest fel la alte opționale dorite.

 

COMPORTAMENT

Comportamentul lui MINI Cooper S este unul foarte sportiv, dar totodată închegat. Datorită transmisiei automate Steptronic Sport cu 6 trepte micul model vă oferă un ansamblu nou de performanțe dinamice, perfect adaptate sentimentului go-kart specific pe care dorește să îl transmită, grație schimbărilor line și rapide ale treptelor de viteză.

Având console scurte și roți dispuse către extremitățile caroseriei, condusul unui MINI nu este niciodată unul clasic, ci mai degrabă o conectare cu șasiul la nivel perceptiv, având senzația că toată mașina vă înconjoară și faceți parte din același „tablou”. Direcția este extrem de comunicativă și ușoară, iar confortul în timpul rulării este bun, fiind puțin penalizat doar de către suspensia fermă, mai mult în modul SPORT. Zgomotele provenite din exterior sunt bine filtrate, inclusiv cele ale vântului sau ale anvelopelor.

Modelul testat beneficia de „MINI Driving modes” care vine cu un comutator rotativ poziționat la baza manșonului selectorului de viteze și astfel se pot schimba modurile de condus disponibile. În modul MID automobilul se va comporta extrem de echilibrat și veți beneficia de sentimentul de go-kart specific MINI, acesta fiind și cel care se activează implicit la fiecare pornire a motorului. Modul GREEN este conceput special pentru a economisi combustibil prin eficientizarea diferitelor funcții și vine la pachet cu funcţia Coasting, o caracteristică importantă pentru cei care utilizează un stil de condus eficient, în care automobilul rulează „liber” atunci când viteza nu depășește 160 km/h, atunci când șoferul eliberează acceleraţia şi nu apasă frâna. Față de celelalte moduri, unde atunci când se eliberează accelerația intervine frâna de motor și treptele sunt retrogradate automat, eficiența este net superioară. Modul SPORT poate fi activat atunci când doriți să beneficiați de un sentiment de go-kart maximizat, obținut printr-un răspuns extrem de rapid din partea accelerației, printr-o rigiditate superioară din partea suspensiei adaptive Electronic Damper Control (EDC) disponibilă opțional contra sumei de 505 Euro și printr-o asistare redusă din partea servodirecției, pentru a oferi o cantitate mai mare de feedback.

Modelul produs în Oxford beneficiază de suspensii MacPherson pentru puntea față și multi-link pentru puntea spate, fiind complet revizuite față de generația anterioară, pentru a menține în continuare comportamentul dinamic specific mărcii și mai ales pentru a contribui la un sentiment de siguranță transmis către șofer.

Utilizând preponderent modul MID, rularea are loc într-un mod relaxant, confortabil și cu o eficiență bună a consumului de carburant, testul nostru relevând un consum mediu de 7,4 l/100 km, o valoare nu foarte apropiată față de 5,4 l/100 km, cea oferită oficial pentru motorizarea testată. Trebuie să luăm în calcul că totuși nu este o valoare mare având în vedere faptul că nu am pus în niciun moment accentul pe economia de combustibil și în condițiile în care drumul parcurs a fost aglomerat atât în mediul urban cât și extraurban, iar aerul condiționat a rămas tot timpul pornit.

Cei de la MINI declară un consum urban de 6,9 l/100 km, o valoare reală situându-se în jurul a 9,5 l/100 km, fiind valabilă în cazul unui București aglomerat și în cazul folosirii aerului condiționat. În extraurban este prezentat un consum oficial de 4,5 l/100 km. Noi am reușit să obținem în extraurban un consum de 6,0 l /100 km, pe autostradă și DN1.

Este disponibil sistemul start-stop care opreşte motorul la semafor sau în alte condiţii de staţionare, foarte util în cazul deplasărilor urbane, unde se dovedește a fi foarte puțin intruziv în confortul șoferului.

Acceleraţia de la 0 la 100 km/h se realizează în 6,7 secunde iar viteza maximă a acestei motorizări, declarată de producător, este de 233 km/h.

În concluzie pentru acest capitol putem afirmă că inginerii BMW Group au realizat un exercițiu perfect de echilibru între o rulare confortabilă și sentimentul de go-kart specific modelelor MINI, ajutați la acest capitol și de către transmisia automată Steptronic Sport care oferă un rafinament sporit, ajutând comportamentul lui Cooper S să fie unul închegat și care transmite șoferului un feedback excelent în ceea ce privește rularea, acesta practic contopindu-se cu mașina.

 

DESIGN

Atunci când germanii de la BMW Group au preluat brandul MINI, cineva se pare că le-a reamintit cât de special este designul MINI pentru atât de mulți oameni și cum proporțiile acestor automobile sunt esențiale pentru atracția publicului. După preluarea mărcii britanice și relansarea ei, lucrurile au mers foarte bine din punctul de vedere al designului, astfel că între această a treia generație a subcompactei și originalul MINI proiectat de către Issigonis în 1959 se poate face o analogie clară din punctul de vedere al aspectului. Inginerul de origine greacă Alec Issigonis, căruia i-a fost încredințată proiectarea modelului MINI de către șeful British Motor Company a realizat în cadrul unui proiect lung și complex un model ce s-a caracterizat prin console scurte, faruri cu formă rotundă și o zonă posterioară specifică, lucruri care au făcut modelele MINI să fie recunoscute ușor timp de peste o jumătate de secol.

Actuala generație MINI Hatchback în 3 uși (F56) beneficiază de o creștere semnificativă în dimensiuni față de generația precedentă (R56), modelul cu origini britanice fiind mai lung cu 98 mm, cu 44 mm mai lat și cu 7 mm mai înalt. Această nouă generație care a cuprins introducerea platformei UKL vine și cu un șasiu realizat din oțel de înaltă rezistență pentru a mări rigiditatea automobilului, alături de un ampatament mărit cu nu mai puțin de 28 mm care se traduce într-un spațiu interior mai mare, însă prin acest aspect teoretic s-ar minimiza extrem de puțin comportamentul dinamic, pentru că restul de 70 mm care au fost adăugați lungimii se află în zona consolelor, dar în realitate nu se simte acest aspect, după cum vom vedea în rubrica Comportament.

La capitolul exterior merită menționat un detaliu interesant care ține de istoria modelelor MINI și anume faptul că în timpul proiectării primei generații (R50/R53), modelul din lut după ce a fost terminat nu avea proiectată evacuarea și pentru a grăbi finalizarea sa a fost aplicată în zona inferioară a parții spate o doză de suc din aluminiu pentru a simboliza evacuarea. Efectul, chiar dacă ușor diminuat, s-a păstrat până la generația actuală, forma evacuării finale fiind vizibil asemănătoare cu partea superioară a unei doze de suc.

Atunci când este comandat pachetul John Cooper Works la exterior, prizele de aer largi prezente în partea inferioară a barei față joacă un dublu rol, atât estetic cât și funcțional și alături de componentele din plastic şi eleronul montat pe hayon sunt departe de a fi doar simple figuri de stil ale designului, toate având un rol funcţional foarte important în ceea ce priveşte aerodinamica, răcirea sau chiar reducerea masei.

Aspectul incisiv al părții frontale, foarte bine echilibrată din punct de vedere vizual și completată de farurile rotunde cu estetică unică, alături de lămpile spate cu design vertical, arcele roților evazate ce includ semnalizatoarele laterale de direcție cu design tip branhii, linia laterală cu formă dreaptă și ornamentele din plastic negru situate în zona inferioară fac parte de asemenea din puritatea stilului unic caracteristic MINI și ajută la o foarte simplă recunoaștere a modelului.

Pachetul exterior John Cooper Works aduce un spoiler spate prezent pe acoperiș, cu două zone decupate pentru circulația aerului și oferă o notă de dinamism atunci când modelul britanic este privit din lateral. Principalele caracteristici ale părţii posterioare care definesc un MINI cu pachetul John Cooper Works sunt cele două ieșiri funcționale pentru evacuare, cele două lămpi de ceață situate în lateralele barei şi cele două grile din plastic negru, practic această echipare având 4 grile separate față de una continuă în echiparea standard. Zona din spate denotă faptul că vorbim despre o mașină subcompactă și inspiră totodată stabilitate, creând astfel un sentiment de siguranță și prefigurând o ținută de drum remarcabilă.

 

INTERIOR

La fel ca și exteriorul, interiorul lui MINI este nonconformist și beneficiază de elemente retro pentru a bucura toți fanii mărcii. Vitezometrul situat în centrul bordului a fost mutat într-un loc mai vizibil și convențional, în cadrul tabloului de bord, iar zona centrală a fost eliberată pentru a-i face loc sistemului de infotainment, care poate beneficia de un display mai mic sau mai mare, în funcție de echipare.

Puteți observa cu ușurință că habitaclul este dominat de un sentiment de control și de ergonomie asupra organizării spațiului disponibil, beneficiind de o planșă de bord inovatoare ce înglobează clasicul cadran rotund plasat în zona centrală, care acum nu mai servește drept vitezometru, ci este gazda display-ului de 6,5 inch sau 8,8 inch al sistemului de infotainment.

Urmând principiul de bază al mărcii care spune că spațiul interior trebuie să fie utilizat în mod inteligent, cei de la BMW Group și-au arătat infulența asupra habitaclului prin utilizarea unor materiale foarte bune și prin poziționarea ergonomică a tuturor comenzilor, butonul de pornire-oprire motor fiind cel care atrage atenția imediat, prin culoarea roșie și forma neconvențională pe care o deține. Întreg interiorul se simte robust și bine proiectat, cu materiale de calitate și finisaje adaptate segmentului premium, alături de îmbinări foarte bune ale elementelor, ceea ce înseamnă că mica mașină cu origini britanice este superioară față de majoritatea rivalilor săi. Odată cu noua generație, MINI a transferat și butoanele pentru deschiderea geamurilor de pe consola centrală pe ușă.

Chiar dacă interiorul modelului testat de către noi poate părea monoton la prima vedere datorită nuanțelor de gri, alb și negru care acoperă majoritatea materialelor prezente, fiind contrastate doar de către cusăturile roșii de pe volan și selectorul de viteze, putem afirma că aparențele înșală pentru că sistemul de LED-uri prezent în zona panourilor ușilor, în zona plafonierei, la picioarele ocupanților locurilor din față și pe consola centrală contribuie la crearea unei ambianțe cu adevărat premium, având ca principal avantaj personalizarea completă în funcție de preferințele fiecăruia, datorită posibilității de schimbare a culorii. Acest sistem de LED-uri răspândește o lumină subtilă, dar prezentă în tot habitaclul, fiind completat de către lămpile LED care luminează zona din imediata vecinătate a exteriorului ușii, pentru un plus de confort la accesul pe timp de noapte.

Pentru a spori și mai mult senzația de confort şi a oferi un plus de vizibilitate atât șoferului cât și pasagerilor, așa cum spuneam anterior, ecranul sistemului de infotainment este instalat în centrul planşei de bord și este înconjurat de o bandă LED interactivă ce își schimbă culoarea în mod dinamic, în funcție de mai mulți factori precum temperatura setată, apropierea de obstacole dacă există senzorii de parcare montați sau chiar în funcție de evenimente raportate de sistemul de navigație, de exemplu ieșirea de pe autostradă, iar după ce mașina a fost încuiată inelul LED pulsează cu o lumină roșie pentru a simboliza că MINI este blocat și în siguranță. Tot sistemul de LED-uri din habitaclu, inclusiv banda situată în jurul display-ului central, se poate opri în cazul în care vă deranjează în timpul rulării.

Putem afirma cu ușurință faptul că interiorul MINI-ului actual este în multe privințe asemănător celui clasic. Asta înseamnă că veți întâlni în habitaclu un aer retro, dar din fericire fără un compromis prea mare în ceea ce privește ergonomia. Astfel, controlul sistemului de aer condiționat este clasic dar logic și sistemul de infotainment este perfect integrat în zona centrală a bordului, sub formă rotundă.

MODULARITATE

 

 

TEHNOLOGIE

Puteți urmări traseul călătoriei pe ecranul central de 8,8 inch care nu dispune de funcție tactilă, alături de mesaje informative, selecţii muzicale, informaţiile din agenda telefonică sau cea personală şi puteți vedea chiar şi ce se întâmplă în spatele maşinii datorită camerei video pentru marşarier, puteți citi e-mail-urile direct de pe display sau le puteți auzi în sistemul audio, datorită funcției de redare a textului.

Echipat cu sistemul de navigație Professional, disponibil contra cost pentru 1.576 Euro, modelul testat dispune de opțiunea de afișare 3D a terenului și clădirilor, ale cărui informații disponibile la nivel de stradă și număr sunt foarte precise, chiar și în cazul unor localități mai mici, pentru că este deja știut faptul că marile orașe beneficiază de cea mai mare atenție din partea dezvoltatorilor hărților, acestea fiind realizate cu mare acuratețe pe majoritatea sistemelor de navigație disponibile.

Acest sistem include 20 GB spațiu de stocare pentru diferite fișiere audio sau video dar și controllerul cu funcție tactilă întâlnit și pe modelele BMW, foarte intuitiv și perfect funcțional, deoarece nu am întâlnit în timpul testului situația în care o literă scrisă cu degetul pe acest controller să nu fie recunoscută corect. Este completat de către funcția de redare vocală a literei scrise, care vine să definească interactivitatea la bordul MINI. Funcția Splitscreen a sistemului Professional merită toate laudele pentru că se pot afișa în același timp două tipuri de informații ale sistemului de infotainment.

MINI Connected oferă un flux important de informaţii pentru cei care nu se pot desprinde de mediul digital nici la volan, astfel că puteți urmări ultimele postări ale prietenilor pe Facebook, pe Twitter sau puteți comunica destinaţia de călătorie pe Foursquare. În același mod puteți fi ținuți la curent cu cele mai recente ştiri prin RSS feed, puteți asculta muzica de la posturile de radio din întreaga lume prin intermediul funcţiei de radio pe internet sau puteți căuta diverse lucruri utilizând funcţia de căutare online. Cu varietatea din ce în ce mai mare de aplicaţii MINI Connected Ready puteți beneficia de o conexiune cu mediul online din ce în ce mai puternică la bordul subcompactei britanice. Pentru România sunt disponibile în acest moment aplicaţiile audio Deezer, AUPEO!, Stitcher, TuneIn, Audible şi Snippy, dar şi aplicaţia social media de comunicare a poziţiei Glympse sau chiar aplicația GoPro pentru controlarea camerei video. Alte funcţii exclusive pentru MINI sunt Driving Excitement, Mission Control, Dynamic Music şi MINIMALISM.

Funcţia Driving Excitement este cel mai simplu mod de a spori distracţia în călătoriile cu MINI, pentru că funcţia Excitement Analyser poate evalua cât este de sigur pentru conducătorul auto să accelereze şi să vireze sau cât de bine sunt planificate schimbările de viteză şi frânările. Funcţia MINIMALISM Analyser din sistemul infotainment înregistrează diferite date de condus care vor ajuta șoferul să-şi eficientizeze stilul de condus în aşa fel încât să se distreze şi să protejeze mediul înconjurător. Stilul de condus poate stabili ritmul audio utilizând funcţia Dynamic Music și poate alege una dintre cele 13 piese create exclusiv pentru MINI. Funcţia Mission Control oferă șoferului posibilitatea de a interacţiona direct cu automobilul său, pentru că poate afișa pe display-ul central temperatura aerului din exterior sau poate aminti acestuia să-şi fixeze centura de siguranţă, precum şi alte mesaje în funcţie de situaţie.

Toate laudele aduse acestui sistem de infotainment prezent pe MINI merg în parte și către echipele de programatori români care lucrează în compania cu sediul în București, responsabilă cu realizarea unei părți importante a software-ului prezent în sistemul de infotainment.

 

SIGURANTA

MINI Cooper a fost testat în decembrie 2014 după noile reguli de către cei de la EuroNCAP și a obţinut 4 stele, cu un punctaj de 79% pentru ocupanţii adulţi, 73% pentru copii, 66% pentru protecţia pietonilor şi 56% pentru sistemele de siguranţă din dotarea sa. Probabil dacă ar fi testat un model actual, care poate beneficia de mai multe dotări în ceea ce privește siguranța activă și pasivă, situația s-ar fi schimbat în bine, obținând calificativul maxim de 5 stele.

Dacă aveți nevoie de ele, cele 6 airbaguri amplasate în tot habitaclul vă vor proteja întotdeauna, pentru că în standard există disponibile airbag-uri frontale pentru şofer şi pasagerul din dreapta, airbag-uri laterale pentru locurile din față și airbag-uri cortină. Capitolul siguranță pasivă este completat de către dispozitivele pentru pretensionarea centurilor de siguranță care au rolul de a ține pasagerii în scaun și de a evita un eventual contact cu  tabloul de bord sau spătarul scaunelor din față.

Oțelul de înaltă rezistență prezent în construcția caroseriei modelelor MINI are un impact foarte mare în reducerea greutății autoturismului și este proiectat pentru un singur scop, acela de a vă păstra în siguranță în cazul unui accident.

Sistemele de siguranţă existente în dotarea standard sunt sistemul pentru evitarea blocării roţilor la frânare (ABS), controlul dinamic al tracțiunii (DTC) și controlul dinamic al stabilității (DSC).

La capitolul siguranță activă pot fi comandate opțional sisteme precum Pilotul automat activ, Driving Assistant sau Sistemul de asistență la parcare.

 

CALITATE-PRET

Preţul de pornire al MINI Hatchback cu 3 uși în România este de 18.683 Euro inclusiv TVA pentru versiunea One echipată cu motorul pe benzină de 1,2 litri cu 102 CP și transmisie manuală cu 6 trepte. Versiunea testată costă în standard 26.002 Euro inclusiv TVA, la care se adaugă toate opționalele montate, ajungându-se la un total de 38.495 Euro inclusiv TVA.

Chiar dacă mulți ar fi tentați să creadă că un MINI nu ar fi potrivit ca singura mașină deținută, pe care să o folosiți zilnic, în realitate viața cu un MINI necesită un anumit compromis în special datorită suspensiei ușor ferme, însă dacă luăm în calcul factorul dinamic și plusăm prin adăugarea în ecuație a spiritului practic dar mai ales a rafinamentului, MINI poate fi acum un candidat cu adevărat special pe lista scurtă a celor care își doresc o mașină cu multă personalitate.

Se observă clar că MINI a crescut în dimensiuni, însă păstrează caracterul clasic al mărcii care îi va face pe mulți să zâmbească atunci când îl conduc. Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

Text şi foto: Andrei Marin

 

Comentarii (0)

Pentru a comenta vă rugăm să vă autentificaţi sau să vă înregistraţi.

Cauta drive test:

Cauta

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

  • Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Întregul comportament dinamic este bazat pe agilitate, stabilitate și precizie, oferind senzația plăcută de confort

  • Toyota RAV4 Hybrid Luxury

    Toyota RAV4 Hybrid Luxury

    Spiritul practic este cel care domnește în SUV-ul japonez, deoarece interiorul său versatil și spațios este cel mai important aspect pozitiv.

  • Mercedes-Benz E 200 W213 AT9

    Mercedes-Benz E 200 W213 AT9

    Exercițiul de echilibru între o rulare confortabilă dar totuși sigură și controlabilă a fost realizat într-un mod desăvârșit în Clasa E, comportamentul său fiind unul închegat, ce transmite șoferului un feedback foarte bun în ceea ce privește rularea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.5047 :: 17.16MB