No SSO cookie

Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

voteaza
(0/ 0)
Un model ce generează o senzație plăcută de confort
Nota redactor
4.7
Nota cititor
0.0

Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

Mazda 6 este în acest moment vârful de gamă al celor de la Mazda și începând cu acest an, odată cu lansarea unui facelift, a beneficiat de adăugarea unor noi tehnologii de siguranţă și a unor mici modificări la gama motorizărilor sau la capitolul interior. Modelul actual a fost lansat în luna august a anului 2016, în timp ce prima generație a autoturismului de clasă medie a fost lansată în anul 2002.

Cea de-a treia generație poartă numele de cod GJ și acum GL după facelift, fiind vândută în prezent și lansată oficial în cadrul Salonului Auto Internațional de la Moscova, în august 2012. Această generație pune la dispoziția publicului două versiuni de caroserie, respectiv un sedan cu 4 uși și un wagon cu 5 uși.

Versiunea actuală vine cu numeroase elemente premium și va continua să puncteze ideea că nu trebuie compromisă plăcerea de a conduce din rațiuni practice sau de rafinament. Facelift-ul din 2016 a adus schimbări importante față de varianta anterioară, iar principalele noutăți includ un exterior restilizat, un interior ușor modificat, o suită de tehnologii noi de siguranță activă și control asupra dinamicii. Versiunea actuală găzduiește un șasiu nou care a debutat în 2014 și a cărui modularitate este folosită foarte bine de către cei de la Mazda, având în vedere că acum este folosit și pentru CX-5 și se așteaptă utilizarea sa și pentru viitorul CX-9.

Am avut ocazia să testăm versiunea G192 a sedan-ului în echiparea Revolution Top, vârful de gamă disponibil în acest moment în România și am fost plăcut impresionați în urma acestui test, având totodată la dispoziție transmisia automată cu 6 trepte.

 

MOTOR

Mazda 6 lasă viitorul proprietar să aleagă din nici mai mult, nici mai puțin de cinci variante diferite de motorizare, toate având însă un numitor comun: economia de combustibil și grija pentru mediul înconjurător. Gama de motorizări prezintă trei variante SKYACTIV pe benzină: derivatele de 145 și 165 CP ale motorului SKYACTIV-G 2.0 și SKYACTIV-G 2.5 de 192 CP, precum și două motoare diesel, bi-turbo, de 150 și 175 CP, variante ale SKYACTIV-D 2.2, angrenate fie de transmisii manuale sau automate.

Motorizarea testată este vârful de gamă pe benzină SKYACTIV-G de 2,5 litri cu 192 CP și transmisia automată în 6 trepte. Această motorizarea aspirată vine cu o cilindree de 2.488 cmc ce oferă 192 CP la 5.700 rpm şi un cuplu decent de 256 Nm disponibil la 3.250 rpm. Norma de poluare în care se încadrează acesta este Euro 6, nivelul de emisii CO2 fiind 148 g/km.  În plus, toate modelele sunt echipate standard cu sistemul i-STOP, care opreşte şi reporneşte automat motorul în momentul în care autovehiculul staţionează la semafor sau în coloană.

Motoarele pot fi comandate în combinaţie cu transmisia manuală în 6 trepte SKYACTIV-MT, sau automată în 6 trepte SKYACTIV-Drive, cea testată de către noi. Combinaţia dintre motorul G192 şi cutia de viteze automată cu 6 trepte este una foarte reuşită din punctul de vedere al confortului și dinamicii la rulare, toată puterea transferându-se bine către şosea cu ajutorul tracțiunii față, schimbările de trepte fiind aproape insesizabile şi consumul fiind foarte bine menţinut la valori reduse. Unitatea disponibilă pe motorizarea testată are atașată cutia de viteze automată care practic „stoarce” toate resursele disponibile în propuslorul japonez, ajuând în același timp la un condus lin și la o accelerație graduală foarte plăcută atunci când trebuie, respectiv în mediul urban.

În unele momente motorul de 2,5 litri ar putea părea ușor zgomotos, mai ales când turația trece de prima jumătate a plajei disponibile, însă insonorizarea foarte bună reduce o mare parte a acestui inconvenient.

Mazda 6 este un model de clasă medie care se laudă cu tehnologia SKYACTIV, în fapt aceasta reflectând atitudinea producătorului japonez faţă de mediul înconjurător și față de viitorii clienți. Tehnologia SKYACTIV se reflectă într-un mod foarte interesant în comportamentul mașinii, motorul fiind oferit cu o ardere mai eficientă a combustibilului, dar totodată fiind proiectat să funcţioneze perfect împreună cu toate subansamblele sale pentru a crea un autoturism eficient, cu performanţe bune şi cu o bună economie de combustibil, lucru căutat tot mai des de către cumpărători. Motorul astfel obţinut are un randament mai mare cu un cuplu maxim mărit şi cu emisii de CO2 mai mici.

 

COMPORTAMENT

Tot ceea ce înseamnă construcție ușoară a caroseriei își dovedește cu prisosință funcționalitatea atunci când vine vorba despre comportamentul rutier. Astfel, Mazda 6 este una dintre cele mai manevrabile autoturisme din segmentul său, care oferă totodată un sentiment suprem de siguranță redat datorită comportamentului închegat atât în mediul urban cât mai ales în cel extraurban, unde spre exemplu stabilitatea la vânt lateral este exemplară chiar și la o viteză de 130 km/h pe autostradă.

Putem afirma că japonezii au reușit să creeze un model fără compromisuri la acest capitol, care moștenește puțin din calitățile lui MX-5 în ceea ce privește dinamica și direcția, deși dimensiunile generoase nu sunt conștientizate de către conducător datorită structurii ușoare și manevrabilității corecte. De asemenea, zgomotul rulării a fost mult diminiuat față de vechea generație, iar acum insonorizarea a căpătat valențele unui autoturism din gama premium, cu foarte puține sunete resimțite în habitaclu.

Confortul pasagerilor se află la un nivel superior în Mazda 6, acest lucru datorându-se în mare parte suspensiei setate pentru absorbția gropilor întâlnite la tot pasul pe drumurile românești, iar acest lucru poate doar să ne bucure, având în vedere că vorbim despre o mașină cu origini japoneze care ar fi putut păstra doza aceea de duritate specifică acestora.

Cei de la Mazda au implementat odată cu facelift-ul din acest an sistemul G-Vectoring Control (GVC), fiind primul dintr-o serie nouă de tehnologii, denumită sugestiv SKYACTIV-VEHICLE DYNAMICS. Sistemul GVC ajută mult la obținerea unui comportament dinamic cât mai corect, ajustând cuplul motor în funcție de modul în care este acționat volanul, pentru a obține un comportament rutier superior și pentru a intensifica sentimentul Jinba Ittai, de unitate cu mașina, specific Mazda. Concret, sistemul decelerează la intrarea într-un viraj și transferă sarcina pe puntea față pentru o aderență mai bună și crește din nou forța de accelerație când unghiul de virare este constant simultan cu transferul greutății pe puntea din spate. Comportamentul vehiculului este mai aproape de intenția șoferului, reducându-se nivelul corecției volanului, indiferent de condițiile de drum, chiar și în situația unor manevre de urgență. Sistemul are în centru șoferul și pasagerii, reducând oboseala și crescând confortul.

Motorizarea aspirată pe care am testat-o, de 2,5 litri pe benzină și 192 CP, se dovedește a fi alegerea cea mai inspirată din gama actuală a celor de la Mazda dacă vă doriți un motor rafinat și cu rezerve de putere suficiente. Se remarcă datorită puterii disponibile dar și consumului menținut la valori reduse. Cu un răspuns bun și o schimbare lină a treptelor de viteză, cutia automată montată pe mașina testată aduce un beneficiu în plus acestui autoturism, prin sporirea confortului șoferului și mai ales prin optimizarea cifrelor de consum. Pe parcursul testului nu am simțit în nicio situație nevoia unei puteri mai mari din partea propulsorului, ceea ce înseamnă că acesta face față cu succes atât drumurilor urbane unde cuplul mare disponibil la turații joase este necesar, cât și drumurilor extraurbane, acolo unde depășirile sunt realizate fără nicio emoție.

Stabilitatea și confortul sunt îmbunătățite și datorită faptului că pe lângă suspensia spate independentă de care a beneficiat încă de la lansare, s-au adăugat modificări ale suspensiilor atât pe față cât și pe spate, odată cu acest ultim facelift.

Direcția este asistată electric și transmite șoferului un sentiment de siguranță datorită preciziei sale ce se lasă remarcată în special pe drumurile virajate, însă cu toate acestea nivelul feedback-ului resimțit este unul destul de slab, având totuși un alt avantaj major în efectuarea drumurilor lungi, acolo unde reducerea efortului pe care trebuie să îl depună șoferul pentru a manevra autoturismul se reflectă în sporirea confortului și a senzației de relaxare.

Consumul mixt de 6,3 l/100 km, anunţat oficial, nu am reuşit să îl obţinem, însă cu puţină grijă suntem siguri că se poate realiza această performanță, valoarea obținută de noi fiind foarte apropiată, respectiv de 7,0 l/100 km. Consumul urban declarat este de 8,5 l/100 km, în timp ce în extraurban ne este indicată valoarea de 5,0 l/100 km.

În timpul testului, consumul urban s-a situat în jurul valorii de 10 l/100 km, acest lucru fiind valabil în condiţiile unui trafic extrem de aglomerat în Bucureşti, iar cel extraurban a fost de 6,0-6,5 l/100 km, toate valorile fiind obţinute în condiţiile în care aerul condiţionat a rămas tot timpul pornit şi am utilizat un stil de condus relaxat, dar fără a pune un accent important pe economia de combustibil.

Acceleraţia de la 0 la 100 km/h se realizează în 7,8 secunde iar viteza maximă a acestei motorizări, declarată de producător, este de 223 km/h.

În concluzie, întregul comportament dinamic este bazat pe agilitate, stabilitate și precizie, oferind senzația plăcută de confort ce se întâlnește acum la aproape toate modelele producătorului nipon.

 

DESIGN

Atunci când privim modelul japonez și ne raportăm la design-ul exterior nu avem ce să-i reproșăm, la fel ca și celorlalte modele ale mărcii, pentru că segmentul mediu este unul în care sobrietatea și convenționalul domină aspectul exterior al modelelor sale, iar Mazda 6 aduce un stil nou și modern, care captează toate privirile în trafic și devine ușor de recunoscut grație elementelor comune întâlnite în toată gama producătorului nipon. Un alt motiv pentru care putem considera acest design ca fiind unul foarte reușit este integrarea corectă a proporțiilor masive ale mașinii în linia de design specifică mărcii, acest lucru contribuind la o senzație de calitate și bun gust ce rar este întâlnită în segmentul non-premium.

Privind modelul nipon din lateral observăm o alură foarte dinamică și totodată simplă, cu trei linii proeminente care pornesc toate din partea frontală și se opresc în partea centrală sau partea din spate. Conceptul ce a stat la baza designului său este a fost prezentat în 2011, se numește Takeri și a împrumutat modelului de serie un exterior modern, curat și agresiv, care captează imaginația celor ce îl privesc și atrage multe priviri în trafic, mai ales dacă este vorba despre versiunea Sedan vopsită în noua culoare premium Gri Machine.

Deși atât Sedan-ul cât și Wagon-ul sunt printre cele mai mari modele din clasă, design-ul Kodo specific celor de la Mazda coagulează toate trăsăturile importante într-un amestec de linii fluide și perfect poziționate, astfel încât să scoată în evidență forța și agilitatea modelului testat.

Grila tipică modelelor Mazda lansate în ultima perioadă, de forma unor aripi, generează ideea dinamismului atunci când privim modelul din față. Atât bara din față cât și cea din spate au o prezență ușor agresivă, iar plafonul coborât ușor către zona din spate sugerează atenția la detalii a designerilor Mazda, în timp ce farurile cu LED al căror design a fost preluat aproape în totalitate de la conceptul Takeri, subliniază postura serioasă şi îndrăzneaţă a maşinii.

Tratamentul SKYACTIV aplicat de către cei de la Mazda pentru modelul testat are un puternic impact în faptul că dimensiunile sale generoase nu se echivalează și în ceea ce privește masa, iar cu ajutorul unui oțel de înaltă rezistență și a altor optimizări la nivelul caroseriei, Mazda 6 este mai mare și mai ușor față de multe alte modele din segmentul său.

 

INTERIOR

La fel cum nici la exterior modificările nu sunt atât de vizibile, habitaclul modelului nipon vine cu o serie de schimbări minore. Pentru un confort superior, antifonarea generală a fost îmbunătățită, iar anumite elemente de la interior sunt schimbate. Head Up Display-ul are acum o rezoluție color, mai bună, și se ajustează în funcție de felul cum este aranjat și scaunul electric al șoferului, instrumentarul de bord integrează un ecran color TFT LCD cu o grafică superioară, iar butoanele integrate pe volan au fost rearanjate pentru a fi mai ergonomice.

Pe lângă creșterea silențiozității motorului avem parte și de o îmbunătățire generală a izolării fonice la bordul Mazda 6, odată cu schimbarea chederelor de la uși, a reducerii spațiilor dintre panouri și a materialelor de izolare fonică adăugate planșeului, consolei spate, plafonului și ușilor. Geamurile laterale din față, laminate, elimină și mai mult zgomotul produs de vânt.

Designul a fost îmbunătăţit pentru a spori caracterul unic Mazda dat de habitaclul centrat pe șofer, care include un volan cu un nou design, un nou Head Up Display cu o rezoluţie mai mare și grafică color cu o lizibilitate mai bună în condiţii variate de lumină, dar și un ecran TFT LCD de 4,6 inci care afișează informaţii pentru şofer cu o grafică îmbunătăţită.

Funcțiile disponibile pe display-ul central pot fi accesate atât prin atingerea acestuia cât și cu ajutorul comutatorului rotativ situat pe tunelul median, lângă noua frână de mână electronică. Zona superioară a bordului, de deasupra cadranelor este acoperită cu piele, iar cadranele beneficiază de grafică actuală. Mazda 6 plusează și la capitolul conectivitate și permite conectarea cu ușurință a smartphone-ului prin intermediul sistemului MZD Connect.

Întreg interiorul prezintă un feeling de înaltă calitate specific modelelor premium și nu celor de volum cum este modelul testat de către noi, iar atingerea materialelor precum pielea de pe scaune, volan, consola centrală sau uși, plasticele de pe bord sau zonele metalice prezintă un aspect plăcut.

Am putut observa pe parcursul testului nostru faptul că la interior confortul călătoriei a fost îmbunătăţit semnificativ mulţumită optimizărilor la nivelul suspensiei, iar izolaţia superioară reduce semnificativ zgomotul din cabină, modelul testat fiind demn pentru o comparație cu unele modele premium din segmentul său.

Cele nu mai puțin de 16 butoane poziționate pe volan nu au deloc rolul de a deranja șoferul, după 2-3 zile petrecute în compania modelului de clasă medie veți fi perfect obișnuiți cu locația și funcționalitatea acestora, neavând nici cea mai mică teamă de a le accesa fără a muta privirea de la drum.

Versiunea testată de către noi, Revolution Top, prezintă în standard un Head-Up Display care completează feeling-ul de interior premium și are un puternic aspect funcțional, fiind foarte util atât în mediul urban cât și la drum lung, pentru că dispare nevoia mutării privirii pentru a citi informațiile despre viteză, de exemplu, iar soluția adoptată de către producătorul nipon prin proiectarea informațiilor pe o suprafață de sticlă nu s-a dovedit deloc a fi greșit aleasă din punctul de vedere al funcționalității și ergonomiei, având în vedere faptul că majoritatea producătorilor adoptă în acest moment metoda clasică prin proiecția informațiilor direct pe suprafața parbrizului.

Fiind concentrat foarte interesant în jurul șoferului, interiorul oferă un nivel crescut al intuitivității, ergonomiei, confortului și controlului asupra tuturor comenzilor, comparativ cu alte modele din segmentul său și chiar cu generația anterioară. Panourile decorative și cusăturile detaliate ale diferitelor elemente adaugă o notă de somputozitate bordului sau fețelor ușilor și conduc la o senzație subliminală de interior premium.

Spațiul disponibil în interior este onorabil, datorită dimensiunilor exterioare foarte generoase, iar la nivelul portbagajului regăsim un volum de 480 litri şi o suprafață de încărcare plană și foarte lată. Se pare că la acest capitol modelul Mazda nu este frunțas în segmentul său, spațiul disponibil în portbagaj fiind mai mare doar față de Peugeot 508 (473 litri), dar mai mic față de Toyota Avensis (509 litri), Skoda Superb (625 litri), Opel Insignia Grand Sport (490 litri), Volkswagen Passat (586 litri) și Ford Mondeo (541 litri).

 

TEHNOLOGIE

Rezumându-ne la capitolul tehnologic al Mazda 6, observăm în primul rând un pachet important de soluții multimedia disponibile în sistemul MZD Connect. Sistemul audio premium BOSE cu 11 difuzoare este cel care se remarcă imediat ce pătrundeți în habitaclu, datorită monogramelor celebrei mărci, prezente pe difuzoarele integrate în portiere. Sunetul surround emis de sistemul dezvoltat special pentru Mazda, cu amplificator inclus, este foarte natural și echilibrat, oferind un sunet panoramic foarte bun alături de un semnal de bas foarte precis. Acesta beneficiază și de tehnologia de compensare a sunetului AudioPilot care ajută la contracararea sunetelor nedorite care provin din exterior în timpul rulării.

Unitatea de comandă HMI disponibilă de acum pe toate modelele mărcii este amplasată pe tunelul median dintre șofer și pasager, oferindu-vă posibilitatea de a controla o mulțime de funcții disponibile la bordul modelului japonez, totul realizându-se natural și cu un minim de efort, însă lipsa unui touchpad este resimțită de către noi, fiind obișnuiți cu acest tip de introducere a caracterelor de tip text. Comenzile ce pot fi accesate folosind controller-ul rotativ sunt cele ale sistemului audio, de navigație, setările vehiculului și ale telefonului, generând astfel informații ce sunt afișate pe display-ul color.

Ecranul tactil color de 7 inch, oferit începând cu lansarea acestui facelift, oferă acces la diferite informații precum raportări de trafic sau chiar oferă funcții de redare a fluxurilor de pe rețelele de socializare, mai exact Facebook sau Twitter. Sistemul de radio prezent pe toate echipările include un serviciu de radio digital (DAB) și garantează astfel o calitate superioară a sunetului, iar conexiunea prin USB sau Bluetooth a telefonului garantează apeluri de calitate, realizate cu un minim de efort și de concentrare, având în vedere toate comenzile disponibile în mod ergonomic pe volan. Sistemul MZD Connect mai oferă și posibilitatea ascultării posturilor de radio online cu ajutorul aplicației Stitcher, accesul la cărți audio, raportări de trafic în timp real și chiar accesul la toate conturile de e-mail salvate în telefon.

Capitolul tehnologic se continuă cu una dintre cele mai importante dotări, respectiv farurile adaptive cu tehnologie LED (ALH), ce includ un sistem avansat de control automat al fazei lungi și sunt formate din blocuri separate LED în fiecare far, controlabile independent. Pentru a evita afectarea vizibilităţii altor conducători auto, sistemul HBCS întrerupe doar faza lungă, care luminează în direcţia specifică de mers a vehiculului din sens opus sau a celui din faţă, lăsând celelalte LED-uri aprinse, pentru a asigura o mai bună vizibilitate pe timp de noapte. ALH, care dispune, de asemenea, de acoperire mai largă a fazei scurte şi de nivelare automată, include funcţiile sistemelor de ajustare automată a fazei lungi (HBC) şi de faruri adaptive (AFS), oferite în prezent de Mazda.

 

SIGURANTA

Modelul japonez a obținut 5 stele la testele EuroNCAP desfășurate în anul 2013. Procentele pentru protecţia adulţilor şi cea a copiilor au fost de 92%, respectiv 77%. Pentru siguranţa pietonilor procentul a fost de 66%, iar pentru asistenţa sistemelor de siguranţă de 81%. În standard sunt disponibile 6 airbag-uri: frontale pentru şofer şi pasagerul din dreapta faţă, airbag-uri cortină (windowbag) în față și spate și airbag-uri laterale pentru locurile din față.

Sistemele de siguranţă existente în dotarea standard sunt numeroase: sistem pentru evitarea blocării roţilor la frânare (ABS) cu distribuire electronică a forței de frânare (EBD) și asistenţă la frânare (EBA), controlul dinamic al stabilității (DSC) și sistemul de control al tracțiunii (TCS).

Celula de siguranță rigidă a habitaclului contribuie la o ținută de drum sigură și stabilă, având rolul principal de a proteja ocupanții în eventualitatea unui impact. Scaunele modelului testat sunt echipate cu puncte de ancorare ISOFIX pentru scaunul copiilor, fiind deja o dotare întâlnită la majoritatea modelelor actuale.

Pentru versiunea testată, Revolution Top, există disponibile standard și asistentul inteligent de frânare în oraș (SCBS), care elimină stresul în timpul conducerii în zone aglomerate și care ajută foarte mult la reducerea sau chiar eliminarea accidentelor ușoare cauzate de neatenția la volan cu ajutorul senzorilor integraţi în bara față și a unui modul Laser integrat în oglinda retrovizoare, care monitorizează permanent distanţa şi viteza relativă în comparație cu maşina din faţă şi dacă detectează probabilitatea unei coliziuni la viteză mică, fiind activ la viteze sub 30 km/h, acţionează frânele pentru a opri vehiculul în cel mai scurt timp. Monitorizarea vehiculelor ce vin din spate (RVM) este un sistem integrat în oglinzile laterale care scanează benzile alăturate şi identifică vehicule pe o distanţă de până la 50 de metri față de vehiculul condus și vă atenționează prin activarea unui semnal vizual în oglinda din dreapta sau din stânga în funcție de zona unde se află vehicului respectiv, iar atunci când se acționează semnalizarea și un vehicul se află în imediata apropiere se aprinde intermitent lampa de avertizare din oglindă și se emite un semnal sonor pentru avertizarea șoferului cu privire la pericolul întâlnit dacă se schimbă banda. Sistemul de alertă la deplasarea în marșarier (RCTA) scanează zona din spatele vehiculului atunci când ieșiți dintr-o parcare în care nu aveți vizibilitate către strada în care urmează să pătrundeți și intervine prin intermediul unui semnal sonor atunci când se apropie vehicule care vă pot pune în pericol. Farurile adaptive cu LED controlează în mod automat direcţia, înălţimea şi raza de acoperire a fasciculului luminos pentru a îmbunătăţi vizibilitatea şi a vă ușura deplasarea pe timp de noapte, la acest aspect contribuind din plin și lumina albă emisă de acestea, pentru a reduce oboseala la drum lung. Dacă sistemul HBC (controlul automat al fazei lungi) detectează un vehicul în faţă, va decupla unul dintre LED-urile de fază lungă pentru a nu-l orbi pe şoferul vehiculului respectiv, în vreme ce restul LED-urilor vor lumina în continuare drumul.

Atunci când este selectată lumina de întâlnire sau faza scurtă, LED-urile luminează o zonă mai lată a șoselei și astfel vă va fi mai uşor să circulați pe drumuri virajate şi să observați pietonii aflați pe marginea drumurilor din mediul extraurban.

Când vă deplasați pe autostradă cu o viteză ridicată, sistemul ridică farurile pentru a garanta o vizibilitate mai bună pe o distanță mai mare, știut fiind faptul că în acele zone este nevoie de anticiparea oricărui pericol cât mai rapid.

Sistemul de alertă şofer reprezintă o premieră pentru Mazda. Acesta supraveghează starea conducătorului şi îi recomandă o pauză în cazul în care detectează o schimbare în comportamentul său. Totodată, tehnologia Smart City Brake Support Forward/Reverse (SCBS F/R) a adăugat funcţia de marşarier la sistemul actual de Frânare inteligentă în oraş (SCBS), care frânează în mod automat în cazul în care există un risc crescut de coliziune.

 

CALITATE-PRET

Preţul de pornire al Mazda 6 în România este de 21.090 Euro inclusiv TVA pentru motorizarea G145 pe benzină, cu tracţiune față şi transmisie manuală în 6 trepte, în echiparea Emotion. Versiunea testată costă în standard 31.290 Euro inclusiv TVA, la care se adaugă 650 Euro pentru vopseaua metalizată Gri Machine și 140 Euro pentru pielea albă, ajungându-se în configuraţia prezentată să coste nu mai puţin de 32.080 Euro inclusiv TVA.

Ne putem da cu părerea în cel mai pertinent mod și putem afirma că Mazda 6 a acumulat în ultimul timp o prezența masivă în mass-media, tocmai datorită calităților sale și mai ales datorită raportului calitate-preț care poate fi depășit cu greu în segmentul său.

În ultima perioadă cei de la Mazda au revizuit aproape întreaga gamă de modele, chiar și acelea care au debutat de curând au primit diverse îmbunătățiri, iar acest lucru se reflectă în cifrele de vânzări aflate în continuă creștere și în admirația publicului față de modelele mărcii.

Text şi foto: Andrei Marin

 

Comentarii (0)

Pentru a comenta vă rugăm să vă autentificaţi sau să vă înregistraţi.

Cauta drive test:

Cauta

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

  • Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Întregul comportament dinamic este bazat pe agilitate, stabilitate și precizie, oferind senzația plăcută de confort

  • Toyota RAV4 Hybrid Luxury

    Toyota RAV4 Hybrid Luxury

    Spiritul practic este cel care domnește în SUV-ul japonez, deoarece interiorul său versatil și spațios este cel mai important aspect pozitiv.

  • Mercedes-Benz E 200 W213 AT9

    Mercedes-Benz E 200 W213 AT9

    Exercițiul de echilibru între o rulare confortabilă dar totuși sigură și controlabilă a fost realizat într-un mod desăvârșit în Clasa E, comportamentul său fiind unul închegat, ce transmite șoferului un feedback foarte bun în ceea ce privește rularea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.6013 :: 21.18MB