No SSO cookie

Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

voteaza
(0/ 0)
Jaguar F-PACE este un SUV plăcut la condus și totodată surprinzător de practic
Nota redactor
4.8
Nota cititor
0.0

Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

Jaguar F-PACE (cu numele de cod X761) este un SUV de lux cu dimensiuni medii realizat de constructorul britanic Jaguar, primul model lansat de cei de la Jaguar în segmentul SUV-urilor. Acesta a fost anunțat în mod oficial la Salonul Auto Internațional de la Detroit din 2015, vânzările începând în primăvara lui 2016, în urma unei prezentări la Salonul Auto Internațional de la Frankfurt, în septembrie 2015. Designul lui F-PACE se bazează pe conceptul Jaguar C-X17 din anul 2013.

F-PACE este construit la uzina Jaguar Land Rover din Solihull, împreună cu Jaguar XE și odată cu începerea producției sale s-au format un număr suplimentar de 1.300 locuri de muncă.

Un prototip de producție F-PACE și-a făcut debutul public pe data de 4 iulie 2015, conducând echipa de ciclism Team Sky în cadrul Grand Départ din Utrecht, Olanda, la începutul Tour de France 2015. Livrările către clienți au început în aprilie 2016 în Europa și în mai 2016 în Statele Unite.

Vânzările din anul 2016 au fost de aproximativ 46.000 unități la nivel global, acesta fiind cel mai bine vândut model din portofoliul Jaguar, așa cum era de așteptat.

Am testat un F-PACE dotat cu motorizarea diesel de 2,0 litri i4D, transmisia automată ZF cu 8 trepte, tracțiune integrală, în echiparea Prestige și cu numeroase dotări opționale adăugate cu scopul de a spori confortul pasagerilor.

 

MOTOR

În prezent, Jaguar F-PACE poate fi achiziționat cu una dintre cele șapte variante de motorizare, trei fiind propulsoare pe benzină, iar patru fiind diesel. Clienții pot alege între motorizarea pe benzină 2.5t de 2.0 litri care generează 250 CP, cea V6 de 3.0 litri cu denumirea 35t care produce 340 CP și vârful de gamă pe benzină de 3.0 litri V6 cu 380 CP, disponibil doar pe echiparea F-PACE S.

În ceea ce privește diesel-urile disponibile acestea sunt în număr de patru și anume cel de 2.0 litri și 163 CP, cel de 2.0 litri cu 180 CP pe care l-am testat, cel de 2.0 litri cu două turbocompresoare care produce 240 CP și vârful de gamă V6 de 3.0 litri cu 2 turbocompresoare și 300 CP.

Am testat un F-PACE echipat cu motorul diesel de 2.0 litri cu patru cilindri, care beneficiază de o cilindree de 1.999 cmc și dezvoltă 180 CP, disponibili la 4.000 rpm. Cuplul de 430 Nm își face simțită prezența încă de la 1.750 rpm și se menține la valoarea maximă până la 2.500 rpm, fiind unul dintre punctele forte ale noii generații de motoare, caracterizată prin emisii de CO2 scăzute și prin contribuția semnificativă la sentimentul unei dinamici sporite specific modelelor mărcii britanice.

Cuplat la transmisia automată ZF cu 8 trepte, înrudită cu aceea de pe modelele BMW, MINI, Audi, Maserati, Rolls-Royce, Bentley sau Land Rover actuale și având în vedere că are de pus în mișcare o masă de 1.775 kg, oferă resurse foarte bune de putere la orice turație și este extrem de economic, protejând în același timp mediul înconjurător datorită emisiilor de CO2 de doar 139 g/km și normei Euro 6 în care se încadrează cu succes.

Combinația dintre motorul de 2.0 litri diesel și cutia de viteze automată este foarte reușită, dacă veți rula preponderent în mediul urban fiind indicat să luați în calcul achiziționarea acestei combinații, nu are vreun rost să vă gândiți la transmisia manuală cuplată la diesel-ul de 2.0 litri. În acest mod sunteți sigur că toate resursele de putere se transferă într-un mod eficient și rapid către trenul de rulare, care le distribuie către șosea cu ajutorul sistemului de tracțiune spate sau a celui de tracțiune integrală AWD, toate aceste subansamble funcționând foarte bine împreună și generând o percepție de comportament închegat, premium, așa cum se cuvine unui model premium din acest segment, reflectând totodată modul inteligent în care inginierii mărcii au pus cap la cap toate aceste sisteme înglobate în SUV-ul de clasă medie testat.

 

COMPORTAMENT

Foarte plăcut la condus și totodată foarte confortabil, acestea au fost sentimentele principale trăite în timpul testului. În spatele volanului caracteristica principală pe care o puteți observa este modul în care se conduce Jaguar F-PACE. Dinamic dar confortabil în același timp, cu o senzație generală de automobil foarte ușor, un truc dificil de realizat de către alți producători dar simplu de experimentat dacă vă urcați într-un model britanic precum cel testat. Cei de la Jaguar se pare  că au reușit această performanță remarcabilă prin utilizarea unui șasiu de aluminiu foarte ușor și totodată rigid, combinat cu suspensia multi-link configurată foarte bine astfel încât toate denivelările prezente pe șosea să fie preluate în cel mai eficient mod păstrând în același timp contactul ferm cu solul, rezultând un feedback superior altor modele testate până acum.

Rigiditatea torsională ridicată a caroseriei permite suspensiei faţă cu braţe dublu triunghiulare, derivate din cele ale modelului F-TYPE, precum şi suspensiei spate Integral Link să atingă un nou nivel de performanţă. F-PACE stabileşte noi puncte de referinţă cu dotări standard precum Torque Vectoring sau Sistem de Direcţie Servoasistat Electric (EPAS), menite să ofere cel mai prompt răspuns.

Sistemul de tracțiune integrală cu distribuție electronică a cuplului (AWD) al F-PACE este cel mai sofisticat de pe modelele Jaguar și are cea mai mare capacitate de distribuție diferențiată a cuplului. Dispune de sistemul avansat de control intern dezvoltat pentru F-TYPE AWD, care se numește Intelligent Driveline Dynamics (IDD). IDD păstrează caracteristicile de agilitate și manevrabilitate precum un model cu tracțiune pe roțile din spate, dar poate transfera perfect cuplul pe roțile din față pentru a exploata avantajele de performanță ale tracțiunii suplimentare, pe toate suprafețele și mai ales în condiții meteorologice dificile.

F-PACE poate fi echipat cu două tipuri de transmisii: una manuală cu 6 trepte asociată doar motoarelor  diesel de bază și alta automată cu 8 trepte, regăsită pe modelul testat. Chiar dacă pentru fanii manualei un F-PACE combinat cu aceasta ar fi un adevărat răsfăț, credem sincer că nu se potrivește cu un SUV premium de clasă medie această dotare, simțind cu adevărat că un Jaguar merită să fie propulsat cu ajutorul unei automate de calitate și rafinată, așa cum este ZF-ul montat pe toate modelele mărcii. Afirmăm acest lucru din două motive: pentru că transmisia automată cu 8 trepte este foarte bună în toate aspectele, având o schimbare lină, rapidă și discretă a treptelor, astfel încât puterea se simte că este transmisă către sol într-un mod neîntrerupt. Comoditatea în utilizare este un alt punct forte, în timp ce confortul specific unui Jaguar este menținut la cote înalte, iar sportivitatea nu este pierdută datorită aspectelor menționate anterior. În al doilea rând, selector cutiei de viteze automate, sub formă rotativă, care se înalță automat din consola centrală odată cu  pornirea motorului și se retrage la oprirea sa, devine un element de stil aparte, fiind preluat de pe celelalte modele ale mărcii și face habitaclul mai special în acest mod, chiar dacă la prima vedere pare un lucru banal, putem afirm că acesta face diferența între clasic și extravagant, lucru dorit de către mulți dintre viitorii posesori de F-PACE. Sistemul de tracţiune All Surface Progress Control (ASPC) poate restabili în numai câteva secunde tracţiunea prin control electronic în situaţiile în care aderenţa la suprafaţa de rulare este scazută, indiferent de vreme. Pentru a profita la maximum de aderența disponibilă, sistemul ASPC controlează automat accelerația și frânele, permițând vehiculului să pornească ușor, conducătorul auto trebuie doar să vireze. ASPC funcționează între 3,6 km/h și 30 km/h, iar șoferul selectează viteza dorită utilizând comutatoarele de control ale vitezei de croazieră.

Adaptive Surface Response (AdSR) face ca sistemul AWD să fie și mai eficient în condiții dificile. Integrat în JaguarDrive Control, AdSR identifică tipul suprafeței și optimizează sistemului de propulsie și trenul de rulare, setările de frânare și sistemul de control al stabilității dinamice. Prima dată a fost lansat pe modelul XF, iar acum AdSR a fost îmbunătățit cu un al treilea mod conceput pentru zăpadă adâncă și pietriș.

Pentru șoferii care se confruntă cu provocări similare, dar care doresc să păstreze controlul pedalei de accelerație, este disponibil LFL (Low-Friction Launch). Această funcție utilizează o mapare a accelerației foarte progresivă, făcând vehiculul mai ușor de controlat în condiții de drum alunecos.

F-PACE este echipat cu Servodirecţie Asistată Electric, reglată pentru a oferi un răspuns instantaneu, cu un consum de energie scăzut, comparativ cu sistemele hidraulice. Aceasta am observat pe parcursul testul că reacționează rapid la comenzi și oferă un feedback foarte mulțumitor, având totodată o precizie remarcabilă, toate aceste elemente contribuind la o senzație sporită de siguranță și control asupra mașinii. Răspunsul accelerației este setat pe confort și economie în modul de condus Normal și devine foarte prompt la selectarea modului Dynamic. Selectorul modurilor de condus se află pe consola centrală lângă selectorul transmisiei automate și se numește JaguarDrive Control. Sunt disponibile modurile Normal, Eco, Dynamic sau Winter. Fiecare dintre ele modifică vizibil răspunsul direcției, transmisiei automate și accelerației. Modul Eco promovează un stil de condus economic, oferind informații privind schimbarea treptelor de viteză și feedback privind consumul de combustibil, iar modul Dynamic îmbunătățește răspunsul accelerației și reduce servoasistarea direcției. La modelele cu transmisie automată, în modul Dynamic treptele de viteză se schimbă la turații mai mari, iar timpul necesar acestei operații este mai redus. La selectarea modului Winter, sistemul reduce automat accelerația și asigură progresivitatea necesară pentru deplasarea pe carosabil alunecos, acoperit cu apă, zăpadă sau gheață.

Rularea are loc într-un mod relaxant, confortabil, fără efort și cu o eficiență bună a consumului de carburant, testul nostru relevând un consum mediu de 7,3 l/100 km, o valoare nu foarte apropiată față de cei 5,3 l/100 km anunțați oficial pentru motorizarea testată. Trebuie să luăm în calcul că totuși nu este o valoare mare având în vedere masa autoturismului, faptul că nu am pus în niciun moment accentul pe economia de combustibil și în condițiile în care drumul parcurs a fost aglomerat atât în mediul urban cât și extraurban, iar aerul condiționat a rămas tot timpul pornit.

Cei de la Jaguar declară un consum urban de 6,2 l/100 km, o valoare reală situându-se în jurul a 9 l/100 km, fiind valabilă în cazul unui București aglomerat și în cazul folosirii aerului condiționat. În extraurban este prezentat un consum oficial de 4,7 l/100 km, această valoare putând fi atinsă foarte ușor la o rulare constantă cu 90-100 km/h în treapta a 8-a, anticipând foarte mult traficul. Noi am reușit să obținem în extraurban un consum de 5,8 l /100 km, pe autostradă și pe DN1.

Este disponibil sistemul start-stop care opreşte motorul la semafor sau în alte condiţii de staţionare, foarte util în cazul deplasărilor urbane, unde se dovedește a fi foarte puțin intruziv în confortul șoferului.

Acceleraţia de la 0 la 100 km/h se realizează în 8,7 secunde iar viteza maximă a acestei motorizări, declarată de producător, este de 208 km/h.

 

DESIGN

Ca și în cazul celorlalte modele actuale, cei de la Jaguar au mizat pe o arhitectură ușoară din aluminiu și pentru primul lor SUV. Întregul exterior reprezintă o combinație armonioasă între puritatea formei moderne și fluide și a proporțiilor echilibrate, alături de câteva elemente cheie inspirate de către modelul F-TYPE, cum ar fi linia de design a zonei posterioare, a gurilor de aerisire și a blocurilor optice spate. În plus, forma inedită a grilei fata, a capotei, farurile cu tehnologie full-LED, jantele de 19 inchi și consolele scurte transpun în realitate viziunea artistică a conceptului C-X17.

Arhitectura ușoară a aluminiului a dat echipelor de proiectare și inginerie Jaguar punctul de plecare ideal. Șasiul lui F-PACE a fost creat de la început ca o structură modulară, astfel încât roțile pot fi poziționate exact acolo unde sunt necesare pentru a furniza proporțiile, dinamica și practicul esențiale pentru un crossover de performanță.

Ampatamentul și ecartamentul nu sunt împărțite cu niciun alt model Jaguar. Cu o lungime de 4.731 mm și un ampatament de 2.874 mm, F-PACE oferă privitorului un profil elegant și o scurtă prelungire a zonei frontale, aspect caracteristic al designului Jaguar, împreună cu un interior deosebit de spațios.

Fiind absolut fidel principiilor de design, F-PACE este imediat recunoscut ca un model Jaguar. Deși are un design exterior foarte bine proporționat, oferă tot spațiul interior pe care l-ați aștepta de la un SUV și acest lucru a fost posibil datorită abordării disciplinate a suprafețelor, proporțiilor și purității liniilor, fiind proiectat ca un SUV pe care îl considerăm a fi unul dintre cele mai echilibrate și mai atractive din clasa sa.

Lungime (mm) Lățime (mm) Înălțime (mm) Ampatament (mm)
Jaguar F-PACE 4746 1936 1667 2874
BMW X3 4708 1891 1676 2864
Porsche Macan 4697 1923 1624 2807
Lexus RX 4890 1895 1690 2790
Audi Q5 4663 1893 1659 2819
Mercedes-Benz GLC 4656 1890 1639 2873
Volvo XC60 4688 1902 1658 2865

 

INTERIOR

S-ar putea să vă imaginați că stilul său impresionant ar conduce la o vizibilitate diminuată. Din fericire, atunci când vă aflați pe scaunul șoferului beneficiați de o vizibilitate bună și o suprafață vitrată generoasă, chiar dacă poziția de condus este mai joasă față de multe alte SUV-uri rivale. Vizibilitatea este împiedicată puțin doar de către linia înaltă a geamurilor laterale și de luneta de dimensiuni reduse, dar toate modelele sunt dotate cu senzori de parcare față și spate pentru a ajuta la contracararea acestui mic neajuns.

Interiorul capătă accente importante în domeniul tehnologiei pentru că toate modelele F-PACE dispun standard de un sistem de infotainment cu ecran tactil de 8.0 inch, pe care Jaguar îl numește InControl Touch. Acesta include un navigație, radio DAB, o mufă USB, Bluetooth și un hotspot Wi-Fi încorporat și chiar se poate sincroniza cu telefonul pentru a rula o selecție de aplicații.

Calitatea percepută a interiorului este probabil cel mai important aspect al lui Jaguar F-PACE. Zona superioară a tabloului de bord este învelită în piele, iar consola centrală neagră lucioasă ajută la definirea ambianței interioare premium pe care clienții acestui brand o doresc întotdeauna.

SUV-ul englezilor dispune de un spațiu suficient pentru acomodarea a cinci persoane, iar întreg habitaclul îmbină armonios materiale și finisaje de cea mai buna calitate cu dotări deja clasice precum scaune spate încălzite, cu reglare electrică și tehnologii de ultimă oră, precum sistemul InControl Touch Pro și display-ul virtual HD, de 12,3 inchi, toate pentru a spori confortul pasagerilor. Mai mult decât atât, dispune și de cel mai mare portbagaj dintre competitorii săi, 650 litri.

Este puțin probabil să aveți probleme cu spațiul pe locurile din față, chiar dacă sunteți cu adevărat înalți. În același timp, buzunarele prezente pe ușile din față sunt de o mărime rezonabilă (suficient de mare pentru o sticlă de apă sau suc de un litru) și există mai multe spații pentru depozitare în consola centrală și sub cotieră.

Butoanele prezente în portbagaj pentru rabatarea banchetei 40:20:40 nu sunt doar un moft, ele vă permit să rezolvați această operațiune într-un timp cât mai scurt și cu un minim de efort, fiind foarte potrivite în utilizarea cotidiană ca și mașină de familie. Puteți alege bancheta spate cu înclinarea spătarului reglabilă electric.

Scaunul pasagerului din față este reglabil pe înălțime în dotarea standard, reglarea electrică completă fiind disponibilă ca opțiune. Ajustarea suportului lombar se află pe lista de opțiuni.

F-PACE deține supremația în segmentul său pentru spațiul portbgajului, valoarea de 650 litri îl poziționează pe locul 1, aceasta fiind superioară față de modele precum BMW X3 (550 litri), Volvo XC60 (505 litri), Porsche Macan (500 litri), Audi Q5 (550 litri), Lexus RX (553 litri) și Mercedes-Benz GLC (550 litri).

 

TEHNOLOGIE

Un alt capitol la care F-PACE excelează este sistemul de infotainment. Beneficiază de un display touchscreen de 8 inch care oferă un acces ușor și intuitiv la toate funcțiile disponibile, având totodată parte de aplicații InControl disponibile pentru a fi descărcate pe telefonul mobil, care permit printre altele localizarea autoturismului într-o parcare sau încuierea de la distanță, alături de alte funcții foarte utile. Sistemul de infotainment InControl răspunde rapid la comenzi și oferă o navigare logică prin meniuri, cu toate că pictogramele de dimensiune mică ar putea pune probleme atunci când doriți să le accesați în timpul rulării. Conectivitatea online vine standard pe acest model și necesită un smartphone conectat la vehicul, permițând utilizarea diferitelor aplicații precum streaming de muzică, calendar sau e-mail.

Sistemul handsfree Bluetooth și streaming-ul audio sunt standard pe toată gama F-PACE, la fel precum mufa USB, radio-ul digital DAB, comenzile audio pe volan sau controlul vocal.

Sistemul audio Meridian montat opțional pe modelul testat are 380W și include 10 difuzoare și 1 subwoofer, putând fi catalogat ca fiind foarte bine setat pentru habitaclul lui F-PACE. Pentru locurile din spate nu există un pachet de infotainment ce poate fi montat, însă cu ajutorul suporturilor pentru iPad ce pot fi montate pe tetierele din față se poate crea o tehnologizare și a acestei zone, însă fără vreo posibilitate de încărcare datorită lipsei unei prize de 12V în zonă.

Modelul testat nu beneficia de sistemul Head Up Display, însă considerăm că ar fi necesar să îl achiziționați, pentru că este unul dintre cele mai avansate, având o tehnologie de proiecție laser, care permite generarea unor imagini clare, cu o luminozitate ridicată și un contrast bun, acestea rămânând vizibile chiar și în lumina puternică a soarelui. Este vorba despre informații precum viteza de rulare, limita de viteză în zona respectivă, informații de navigație și informații privind viteza setată pe cruise control sau limitatorul de viteză.

O cameră video stereo este montată în spatele oglinzii retrovizoare pentru a oferi o imagine 3D a drumului, aceste date fiind folosite de funcţii precum frânarea autonomă de urgenţă şi sistemul de avertizare la părăsirea benzii de rulare.

 

SIGURANTA

Jaguar F-PACE încă a nu a fost testat de către cei de la EuroNCAP.

În standard există disponibile airbag-uri frontale pentru şofer şi pasagerul din dreapta faţă, airbag-uri cortină în față și în spate și airbag-uri laterale pentru ocupanții locurilor din față.

Sistemele de siguranţă existente în dotarea standard sunt numeroase: sistem de antiblocare al roților la frânare, sistem dinamic de control al stabilității și controlul dinamic al tracțiunii, sistem frânare de urgență autonom (AEB), avertizare la părăsirea benzii de rulare (LDW). Sistemele de asistență disponibile sunt numeroase și oferă un grad sporit de siguranță activă şi unele dintre acestea garantează un mod de condus mai relaxat.

Traffic Sign Recogniciton este un sistem pentru detectarea automată a semnelor de circulație, care funcționează pentru afișarea limitelor de viteză, inclusiv a limitărilor temporare sau a semnelor privind depășirea interzisă, lucru realizat cu ajutorul camerei frontale. Adaptive Speed Limiter folosește informațiile provenite de la sistemul pentru detectarea semnelor de circulație și ajută șoferul să mențină viteza în limita legală, iar în cazul în care nu este detectat vreun semn de circulație poate utiliza datele de viteză provenite de la sistemul de navigație.

Blind Spot Monitor vă avertizează în cazul vehiculelor sau obiectelor plasate în unghiul mort, precum și cele care se apropie rapid din spate, cu ajutorul unei pictograme luminoase afișată în oglinda exterioară corespunzătoare. Reverse Traffic Detection este o funcție extinsă a Blind Spot Monitor și vă alertează prin intermediul ecranului sistemului de infotainment în timpul manevrelor de mers înapoi, asupra vehiculelor care se apropie din spate.

Park Assist vă ajută în cazul parcărilor laterale în spații înguste, având de controlat în acest caz doar accelerația și frâna, având la dispoziție și o funcție de părăsire a locului de parcare.

Adaptive Cruise Control utilizează tehnologia radar pentru a regla automat viteza astfel încât să mențină o distanță constantă și sigură față de autoturismul din față. În cazul în care autoturismul din față își micșorează viteza, Jaguar F-PACE încetinește pentru a menține o distanță sigură față de acesta și revine la viteza setată pe Cruise Control odată ce drumul este liber. Atunci când autoturismul din față se oprește complet, funcția Queue Assist intervine și va opri într-un mod lin autoturismul condus. Odată ce traficul se mișcă din nou, este necesar doar să atingeți ușor accelerație și autoturismul va urma mașina din față în continuare.

 

CALITATE-PRET

Preţul de pornire al Jaguar F-PACE în România este de 44.863 Euro inclusiv TVA pentru motorizarea diesel Ingenium, cu tracţiune spate şi transmisie manuală în 6 trepte, în echiparea E-Performance. Versiunea testată costă în standard 53.550 Euro inclusiv TVA, la care se adaugă opționalele și pachetele speciale, ajungându-se în configuraţia prezentată să coste nu mai puţin de 64.962 Euro inclusiv TVA.

Putem concluziona simplu prin faptul că Jaguar F-PACE este un SUV plăcut la condus și totodată surprinzător de practic. Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Chiar și înainte, doar privind modelul în prezentările oficiale ce au avut loc până la începerea vânzărilor, ne-am aşteptat să descoperim lucruri surprinzătoare în ceea ce privește dinamica, dincolo de aspectul atrăgător atât al exteriorului cât și al interiorului. Odată cu acest test, consistenţa lor, experimentată la bord, ne-a depăşit chiar și cele mai optimiste estimări în această privință.

Locaţie foto: Stejarii Country Club

Text şi foto: Andrei Marin

 

Comentarii (0)

Pentru a comenta vă rugăm să vă autentificaţi sau să vă înregistraţi.

Cauta drive test:

Cauta

Drive Test

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

  • Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Întregul comportament dinamic este bazat pe agilitate, stabilitate și precizie, oferind senzația plăcută de confort

  • Toyota RAV4 Hybrid Luxury

    Toyota RAV4 Hybrid Luxury

    Spiritul practic este cel care domnește în SUV-ul japonez, deoarece interiorul său versatil și spațios este cel mai important aspect pozitiv.

  • Mercedes-Benz E 200 W213 AT9

    Mercedes-Benz E 200 W213 AT9

    Exercițiul de echilibru între o rulare confortabilă dar totuși sigură și controlabilă a fost realizat într-un mod desăvârșit în Clasa E, comportamentul său fiind unul închegat, ce transmite șoferului un feedback foarte bun în ceea ce privește rularea.

  • Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Oferind un raport calitate-preț excelent, Opel Corsa este un model practic și accesibil, cu un interior plăcut și cu o poziție dominantă pe lista scurtă a viitorilor cumpărători care aleg segmentul B.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.5560 :: 21.18MB