No SSO cookie

Volkswagen Passat Variant Highline

voteaza
(0/ 0)
Volkswagen Passat Variant Highline
Nota redactor
0.0
Nota cititor
0.0

Volkswagen Passat Variant Highline

Fara indoiala, Passat este modelul de masina cel mai dorit de catre romanii care au pasit pe pragul social definit ca "mediu". Destinat publicului de varsta medie, cu un job remunerat cel putin la nivel mediu, cu o pozitie sociala idem, Passat este alegerea celor care au ceva bani pusi deoparte si nu doresc sa faca rabat nici la capitolul calitate, dar nici la al etichetei. Pentru ca trebuie sa recunoastem, VW reprezinta astazi un cumul de tehnologie, istorie, si eticheta. Versiunea testata de masini.ro este ultimul update adus modelului Passat, oferit in varianta break, sau Variant dupa denumirea celor de la VW, Passat Variant Highline. Adresat celor cu nevoi mai mari pentru depozitare, Passat Variant imbina stilul si confortul Passatului clasic cu spatiul suplimentar din portbagaj, fara a diminua in vreun fel designul sau linia caracteristica gamei. Echipat -tipic german, cu un diesel din generatia TDI Common-Rail de 2 litri, cuplat la o transmisie manuala cu sase trepte si supraechipat cu 4x4 permanent, 4Motion, Passat Variant este o adevarata cazemata pe roti. Doar are 1,6 tone! Motor Motorul 2,0 TDI este o evolutie a clasicului 1,9 TDI, care a scris legenda TDI in lume. 2,0 TDI Common-Rail, 140 CP, cu numai 3 CP mai putin decat A4 cu aceeasi echipare! Generatia 2,0 TDI Common-Rail a aparut anul trecut. cand echiparile diesel incepusera sa piarda treren datorita faptului ca erau ceva mai zgomotoase, emisiile poluante erau mai mari si in plus, scumpirea motorinei redusese eficienta legendara a motoarelor diesel. 2,0 TDI Comnmon-Rail a fost raspunsul inginerilor germani la aceste probleme. Cu numai 100 cmc in plus, performanta motorului crescuse de la 105-110 CP, la 140! Echipat cu filtru de particule, vehicului are emisiile poluante echivalente unei masini din clasa inferioara ei, 156 gr/km. Consumul este un alt punct forte: 7,2 urban/ 4,6 extraurban / 5,6 mixt si respectiv 7,5 / 4,8 / 5,8 (pentru varianta cu filtru de particule). COmportamentul Passatului 2,0 TDI in oras, unde incep toate testele, a fost mai mult decat satisfacator. Actuala echipare a redus sentimentul de lent in primele trei trepte de viteza. In plus a disparut si zgomotul prezent pe generatia anterioara, PD. Este adevarat ca ai 140 CP, pe care-i simti toti in viata undeva la peste 4000 rpm, dar in realitatea, astea-s doar cifre. Cei 320 Nm disponibili pe o plaja extrem de vasta, inca de la 1759 rpm, fac diferenta! Este adevarat, PAssatul Variant 2,0 TDI nu rupe gura targului la capitolul performante extreme. In comparatie cu alti jucatori de pe piata inscrisi in acelasi segment. Dar sa nu uitam: vorbim de o masina de familie, nu de vreo masina destinata liniutelor! Feeling Problema la Passat este ca atunci cand urci in el, o faci cu ideile preconcepute ale tarii din care provii: e o masina-emblema, e o legenda, e un vis devenit realitate, etc. Cand o faci ca profesionist si nu-ti pasa de miturile urbane, lasi doparte dorinta de a darama legendele, sau de a le contrazice, si privesti masina pragmatic, obiectiv si echidistant, ai o alta mare problema! In varianta Highline, Passat ofera mult mai mult decat ar fi fost necesar intr-o masina de familie. Interiorul, desi nu se ridica la nivelul celui din A4, nu de face deloc de rusine, trasand o linie clara intre el si restul gamei de VW. Passat Variant este cea mai neobisnuita imbinare de lux si stil, tipic german, cu versatilitatea obligatorie a unei masini de familie, combinate cu pragmatismul ingineresc "Volkswagenian". Iar din exterior, Passat este o poezie, desi -parerea mea personala- asemanarea dintre actuala generatie Passat si actuala generatie de Jetta este uneori deranjanta, Parca ar fi aceeasi masina, la dimensiuni diferite. Per ansamblu, feelingul oferit de Passat Variant e ca undeva germanii au gresit. Au pus prea multe intr-o masina de familie, sau au montat gresit un portbagaj destinat depozitarii intr-o masina dintr-o clasa superioara. O "greseala" care place. Design Liniile lungi, concurente, fluide, care pornesc de la botul masinii catre spate, au redus imaginea de masina cotdian-etalon, pe care a stabilit-o vechea generatie de Passat si pe care au copiat-o cei mai multi concurenti din segment. Passatul este acum mai agresiv, datorita grilei frontale, agresivitate imprumutata si suratelor de show-room. Nu este vorba de agresivitatea unei masini care scuipa flacari pe esapament, ci agresivitatea serioasa a unei masini care se pozitioneaza vis-a-vis de conducatorul ei care poarta cravata. Din lateral, liniile drepte si cele concurente lor diminueaza ideea de tanc german, lasand sa scape imaginea unei feline mari, cu muschii la vedere. O felina care are 4774 mm lungime, 1820 mm latime si 1517 mm inaltime Interiorul aduce in primul rand mult spatiu. Toti cei cinci ocupanti, daca nu se numesc Ghita Muresan, pot sta cu picioarele intinse comod, fara a se deranja intre ei. Si in plus, tuturor le incap bagajele in aceeeasi masina, ba se mai pot cara si bagajele celor care din motive de fite si-au luat un coupe cu doua locuri. Portbagajul are 588 litri capacitate, iar daca posesoru unui Passat Variant s-a decis sa-si mute casa, prin renuntarea la locurile din spate, rabatand scaunele, capacitatea totala utila devine imensa: 1716 litri! Materialele noii generatii Passat schimba parerea celor care cred ca criza economica i-a facut pe nemti sa foloseasca materiale de slaba calitate. Mai mult, combinatia de piele Alcantra si piele ecologica, pun capat dfiscutiilor pe aceasta tema! Insertiile cromate, atat la interior cat si la exterior, dau o nota de noblete si evidentiaza fericit anumite parti ale masinii. Iar atingerea schimbatorului de viteze si a volanului ofera o senzatie placuta, datorita pielii fine care le imbraca. Pret Masini,ro a testat varianta top-end a modelului VW Passat Variant, anume Highline. Fiind un vehicul personalizat dinpunctul de vedere al optiunilor, are un alt pret. De aceea, va oferim pretul variantei medii de echipare, Trendline: 18.907 Euro fara TVA, 22.499 Euro cu TVA inclus. Versiunea testata de noi, de 2.0 TDI, 140 CP, cutie manuala cu sase trepte si 4 Motion, in echiparea Highline porneste de la 25.695 Euro fara TVA, la care se mai adauga optionale de alte cateva mii de euro. Corvin (Cristian Szilvassy)
 

Comentarii (0)

Pentru a comenta vă rugăm să vă autentificaţi sau să vă înregistraţi.

Cauta drive test:

Cauta

Drive Test

  • Dacia Sandero Stepway

    Dacia Sandero Stepway

    În puține cuvinte Sandero Stepway poate fi caracterizat ca o mașină perfectă pentru cei nepretențioși, relativ robustă și fiabilă, care beneficiază de un aspect veritabil de crossover, această transformare a modelului supermini Sandero fiind realizată cu succes.

  • Mazda MX-5 Revolution MT6

    Mazda MX-5 Revolution MT6

    MX-5 vă captivează încă din primele secunde de condus și vă face să treceți peste orice considerent logic sau practic legat de ce anume v-ați dori de la un automobil

  • Hyundai i40 1.7 CRDi 7-DCT

    Hyundai i40 1.7 CRDi 7-DCT

    Cu un aspect îndrăzneț, un interior spațios și o listă lungă și completă de dotări, i40 s-a făcut remarcat mai mult ca oricând, imediat după lansarea acestei generații.

  • Mitsubishi Outlander MY2016 2.2 DI-D 4WD AT

    Mitsubishi Outlander MY2016 2.2 DI-D 4WD AT

    Outlander MY2016 este mult mai bun în comparație cu generația anterioară, iar calitatea interiorului și dinamica la rulare sunt acum competitive în segmentul foarte aglomerat și mult-disputat al crossoverelor compacte

  • BMW X1 xDrive20d AT8

    BMW X1 xDrive20d AT8

    BMW X1 vrea să ne demonstreze cu tot dinadinsul că a trecut vremea în care un SUV era privit ca un model mare, greoi, fantastic în off-road dar foarte slab pe drumurile asfaltate

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.4818 :: 17.92MB