No SSO cookie

Volkswagen Touran Cross

voteaza
(0/ 0)
Volkswagen Touran Cross
Nota redactor
0.0
Nota cititor
0.0

Volkswagen Touran Cross

Desi este perceput ca o evolutie de sine statatoare derivata din Touran, Volkswagen Touran Cross este doar o versiune de echipare a modelului de baza. Si la aceasta ora, Touran Cross este unica varianta destinata celor care doresc sa paraseasca asfaltul, fara a se avanta prea departe pe pantele muntilor. Asta deoarece atat Golf cat si Polo Cross sunt in asteptare, vechile modele fiind scoase de pe liniile de productie. Si cum vorbim de o versiune de echipare, diferentele dintre test-drive-ul facut cu Touran Trendline 1,9 TDI si Touran Cross 1,9 TDI, sunt spre dezamagirea multora, doar de ordin estetic. Primele deosebiri, dintre Cross si modelul de baza, sunt garda la sol care este urcata cu 12 mm, prezenta jantelor din aliaj, care inlocuiesc clasicele jante din otel si bandourile cu rol deopotriva protectiv cat si ornamental care incadreaza pasajele rotilor si se continua pana pe spoilerul fata, respectiv cel din spate. Pe portierele din spate apare inscriptia Cross Touran, pentru ca nu cumva privitorul sa creada ca are in fata un Touran simplu. O alta diferenta, tot de ordin optic, este designul lampilor spate, care au primit un retus extrem de soft prin schimbarea culorilor de baza. In rest, cum masini.ro a avut in teste exact echiparea motrica disponibila si pe Touranul clasic, cum am mai spus, diferentele sunt doar de ordin optic. Cei 12 mm inaltime in plus nu schimba cu nimic comportamentul masinii in oras, si sincer, nici pe macadam. Touran Cross - echipare 1,9 TDI, cutie de viteze manuala cu sase trepte, 105 CP. Pentru detalii suplimetare, accesati test-drive-ul anterior, realizat cu modelul Touran Trendline 1,9 TDI. La capitolul dotari standard, Cross aduce in schimb un plus: ParkAssist-ul dezvoltat de inginerii de la VW. Acesta utilizeaza senzori fata si spate pentru a ajuta soferul sa gaseasca pozitia optima pentru a parca, apoi asteapta ca soferul sa schimbe in marsarier. Din acel moment, masina preia comanda directiei, in timp ce soferul nu trebuie decat sa controleze viteza si sa franeze. Si da, senzorii de parcare, care se subinteleg, sunt si ei un plus fata de versiunea de baza. Una peste alta, Cross arata mai agresiv si mai cool decat fratele cel simplu si daca as fi pus sa aleg, n-as sta o clipa pe ganduri, Cross ar fi alegerea, desi s-ar putea spune ca nu poati fi definita ca o alegere pragmatica. Pretul poate fi insa un criteriu, deoarece VW Cross Touran, 1,9 TDI varianta testata de masin.ro, costa 22.985 Euro fara TVA, 27.352 Euro cu TVA inclus. Corvin (Cristian Szilvassy)
 

Comentarii (0)

Pentru a comenta vă rugăm să vă autentificaţi sau să vă înregistraţi.

Cauta drive test:

Cauta

Drive Test

  • Mercedes-Benz E 200 W213 AT9

    Mercedes-Benz E 200 W213 AT9

    Exercițiul de echilibru între o rulare confortabilă dar totuși sigură și controlabilă a fost realizat într-un mod desăvârșit în Clasa E, comportamentul său fiind unul închegat, ce transmite șoferului un feedback foarte bun în ceea ce privește rularea.

  • Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Oferind un raport calitate-preț excelent, Opel Corsa este un model practic și accesibil, cu un interior plăcut și cu o poziție dominantă pe lista scurtă a viitorilor cumpărători care aleg segmentul B.

  • Renault Megane GT TCe 205 AT7

    Renault Megane GT TCe 205 AT7

    Un motor turbo pe benzină cu 205 CP, cutie de viteze în 7 trepte și dublu ambreiaj, padele și Launch Control, interior expresiv și sportiv cu tapițerie Alcantara și scaune sport, sistem de direcție pentru roțile din spate pentru a reduce subvirarea, alături de un preț de pornire de 22.100 Euro inclusiv TVA, pot fi secretele succesului în această nișă tot mai competitivă a hot hatch-urilor.

  • Mazda CX-5 CD150 MT6 Takumi

    Mazda CX-5 CD150 MT6 Takumi

    Toate dotările și sistemele de care dispune sunt înglobate în crossover-ul de clasă medie fără compromisuri în ceea ce priveşte plăcerea de a conduce şi fiabilitatea specifice Mazda.

  • Suzuki SX4 1.0 Passion AllGrip

    Suzuki SX4 1.0 Passion AllGrip

    Suzuki S-Cross este o maşină foarte bună pentru oricine, nu doar pentru familişti sau pentru cei care preferă să ştie că pot evada oricând din cotidian pe un drum care nu a beneficiat vreodată de asfalt.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.4065 :: 17.1MB