No SSO cookie

Volkswagen Touran Cross

voteaza
(0/ 0)
Volkswagen Touran Cross
Nota redactor
0.0
Nota cititor
0.0

Volkswagen Touran Cross

Desi este perceput ca o evolutie de sine statatoare derivata din Touran, Volkswagen Touran Cross este doar o versiune de echipare a modelului de baza. Si la aceasta ora, Touran Cross este unica varianta destinata celor care doresc sa paraseasca asfaltul, fara a se avanta prea departe pe pantele muntilor. Asta deoarece atat Golf cat si Polo Cross sunt in asteptare, vechile modele fiind scoase de pe liniile de productie. Si cum vorbim de o versiune de echipare, diferentele dintre test-drive-ul facut cu Touran Trendline 1,9 TDI si Touran Cross 1,9 TDI, sunt spre dezamagirea multora, doar de ordin estetic. Primele deosebiri, dintre Cross si modelul de baza, sunt garda la sol care este urcata cu 12 mm, prezenta jantelor din aliaj, care inlocuiesc clasicele jante din otel si bandourile cu rol deopotriva protectiv cat si ornamental care incadreaza pasajele rotilor si se continua pana pe spoilerul fata, respectiv cel din spate. Pe portierele din spate apare inscriptia Cross Touran, pentru ca nu cumva privitorul sa creada ca are in fata un Touran simplu. O alta diferenta, tot de ordin optic, este designul lampilor spate, care au primit un retus extrem de soft prin schimbarea culorilor de baza. In rest, cum masini.ro a avut in teste exact echiparea motrica disponibila si pe Touranul clasic, cum am mai spus, diferentele sunt doar de ordin optic. Cei 12 mm inaltime in plus nu schimba cu nimic comportamentul masinii in oras, si sincer, nici pe macadam. Touran Cross - echipare 1,9 TDI, cutie de viteze manuala cu sase trepte, 105 CP. Pentru detalii suplimetare, accesati test-drive-ul anterior, realizat cu modelul Touran Trendline 1,9 TDI. La capitolul dotari standard, Cross aduce in schimb un plus: ParkAssist-ul dezvoltat de inginerii de la VW. Acesta utilizeaza senzori fata si spate pentru a ajuta soferul sa gaseasca pozitia optima pentru a parca, apoi asteapta ca soferul sa schimbe in marsarier. Din acel moment, masina preia comanda directiei, in timp ce soferul nu trebuie decat sa controleze viteza si sa franeze. Si da, senzorii de parcare, care se subinteleg, sunt si ei un plus fata de versiunea de baza. Una peste alta, Cross arata mai agresiv si mai cool decat fratele cel simplu si daca as fi pus sa aleg, n-as sta o clipa pe ganduri, Cross ar fi alegerea, desi s-ar putea spune ca nu poati fi definita ca o alegere pragmatica. Pretul poate fi insa un criteriu, deoarece VW Cross Touran, 1,9 TDI varianta testata de masin.ro, costa 22.985 Euro fara TVA, 27.352 Euro cu TVA inclus. Corvin (Cristian Szilvassy)
 

Comentarii (0)

Pentru a comenta vă rugăm să vă autentificaţi sau să vă înregistraţi.

Cauta drive test:

Cauta

Drive Test

  • Dacia Sandero Stepway

    Dacia Sandero Stepway

    În puține cuvinte Sandero Stepway poate fi caracterizat ca o mașină perfectă pentru cei nepretențioși, relativ robustă și fiabilă, care beneficiază de un aspect veritabil de crossover, această transformare a modelului supermini Sandero fiind realizată cu succes.

  • Mazda MX-5 Revolution MT6

    Mazda MX-5 Revolution MT6

    MX-5 vă captivează încă din primele secunde de condus și vă face să treceți peste orice considerent logic sau practic legat de ce anume v-ați dori de la un automobil

  • Hyundai i40 1.7 CRDi 7-DCT

    Hyundai i40 1.7 CRDi 7-DCT

    Cu un aspect îndrăzneț, un interior spațios și o listă lungă și completă de dotări, i40 s-a făcut remarcat mai mult ca oricând, imediat după lansarea acestei generații.

  • Mitsubishi Outlander MY2016 2.2 DI-D 4WD AT

    Mitsubishi Outlander MY2016 2.2 DI-D 4WD AT

    Outlander MY2016 este mult mai bun în comparație cu generația anterioară, iar calitatea interiorului și dinamica la rulare sunt acum competitive în segmentul foarte aglomerat și mult-disputat al crossoverelor compacte

  • BMW X1 xDrive20d AT8

    BMW X1 xDrive20d AT8

    BMW X1 vrea să ne demonstreze cu tot dinadinsul că a trecut vremea în care un SUV era privit ca un model mare, greoi, fantastic în off-road dar foarte slab pe drumurile asfaltate

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2530 :: 17.89MB