No SSO cookie

Volkswagen Touran Cross

voteaza
(0/ 0)
Volkswagen Touran Cross
Nota redactor
0.0
Nota cititor
0.0

Volkswagen Touran Cross

Desi este perceput ca o evolutie de sine statatoare derivata din Touran, Volkswagen Touran Cross este doar o versiune de echipare a modelului de baza. Si la aceasta ora, Touran Cross este unica varianta destinata celor care doresc sa paraseasca asfaltul, fara a se avanta prea departe pe pantele muntilor. Asta deoarece atat Golf cat si Polo Cross sunt in asteptare, vechile modele fiind scoase de pe liniile de productie. Si cum vorbim de o versiune de echipare, diferentele dintre test-drive-ul facut cu Touran Trendline 1,9 TDI si Touran Cross 1,9 TDI, sunt spre dezamagirea multora, doar de ordin estetic. Primele deosebiri, dintre Cross si modelul de baza, sunt garda la sol care este urcata cu 12 mm, prezenta jantelor din aliaj, care inlocuiesc clasicele jante din otel si bandourile cu rol deopotriva protectiv cat si ornamental care incadreaza pasajele rotilor si se continua pana pe spoilerul fata, respectiv cel din spate. Pe portierele din spate apare inscriptia Cross Touran, pentru ca nu cumva privitorul sa creada ca are in fata un Touran simplu. O alta diferenta, tot de ordin optic, este designul lampilor spate, care au primit un retus extrem de soft prin schimbarea culorilor de baza. In rest, cum masini.ro a avut in teste exact echiparea motrica disponibila si pe Touranul clasic, cum am mai spus, diferentele sunt doar de ordin optic. Cei 12 mm inaltime in plus nu schimba cu nimic comportamentul masinii in oras, si sincer, nici pe macadam. Touran Cross - echipare 1,9 TDI, cutie de viteze manuala cu sase trepte, 105 CP. Pentru detalii suplimetare, accesati test-drive-ul anterior, realizat cu modelul Touran Trendline 1,9 TDI. La capitolul dotari standard, Cross aduce in schimb un plus: ParkAssist-ul dezvoltat de inginerii de la VW. Acesta utilizeaza senzori fata si spate pentru a ajuta soferul sa gaseasca pozitia optima pentru a parca, apoi asteapta ca soferul sa schimbe in marsarier. Din acel moment, masina preia comanda directiei, in timp ce soferul nu trebuie decat sa controleze viteza si sa franeze. Si da, senzorii de parcare, care se subinteleg, sunt si ei un plus fata de versiunea de baza. Una peste alta, Cross arata mai agresiv si mai cool decat fratele cel simplu si daca as fi pus sa aleg, n-as sta o clipa pe ganduri, Cross ar fi alegerea, desi s-ar putea spune ca nu poati fi definita ca o alegere pragmatica. Pretul poate fi insa un criteriu, deoarece VW Cross Touran, 1,9 TDI varianta testata de masin.ro, costa 22.985 Euro fara TVA, 27.352 Euro cu TVA inclus. Corvin (Cristian Szilvassy)
 

Comentarii (0)

Pentru a comenta vă rugăm să vă autentificaţi sau să vă înregistraţi.

Cauta drive test:

Cauta

Drive Test

  • Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta MT6

    Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta MT6

    Poziția înaltă la volan combinată cu un aspect exterior elegant și un rafinament mult îmbunătățit față de generația anterioară contribuie la o bună percepție din partea publicului, astfel încât nici concurența destul de agresivă nu poate veni să destabilizeze poziția fruntașă pe care o are în segmentul său

  • Renault Megane IV dCi 130 MT6

    Renault Megane IV dCi 130 MT6

    Pentru a câștiga o bună parte din vânzările segmentului compact, cei de la Renault au dezvoltat un model complet nou și sofisticat, cu un exterior frumos și un interior high-tech, totul completat de numeroasele sisteme de siguranță

  • Toyota Yaris 1.33 Dual VVT-i Multidrive S

    Toyota Yaris 1.33 Dual VVT-i Multidrive S

    Dacă vă doriți ca viitoarea mașină să aibă costuri de întreținere foarte reduse și veți petrece alături de ea mai mult timp în oraș, Yaris este alegerea perfectă, completată de prezența unui design modern și tineresc

  • Mercedes-Benz C 200 Coupe

    Mercedes-Benz C 200 Coupe

    Atletic și sportiv, design-ul plin de viață și rafinat al modelului C Coupe face o impresie foarte bună pe șosea și întruchipează luxul modern

  • Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio a trecut prin mai multe modificări estetice de-a lungul timpului, acum fiind un model supermini șic, dar rafinat. Ca orice autoturism din acest segment este un model practic, suficient de mare pentru patru adulți și cu o capacitate de încărcare potrivită pentru o sesiune săptămânală de cumpărături.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.7094 :: 17.1MB