No SSO cookie

Audi A4 2.0 TDI S Line

voteaza
(0/ 0)
Audi, Stapanul Inelelor
Nota redactor
0.0
Nota cititor
0.0

Audi A4 2.0 TDI S Line

Toata lumea vorbeste despre Audi. Dupa Volkswagen, care e ceva mai apropiat de buzunarele romanilor, si cu siguranta in top 3-ul preferintelor carpato-danubiene, Audi este la mare cautare, datorita categoriei premium din care face parte. Si desi e ravnita de multi, sunt voci care contesta calitatile marcii Audi, pretinzand ca nu e nimic altceva decat politica de marketing. Pretentia de cunoscator care da verdictul:"se putea renunta la cutare gadget, sau butonul ala nu era necesar", e precum o fata mare care n-ajunge mireasa pentru ca e prea cusurgioaica. Audi a implementat tone de tehnologie tocmai pentru ca esteun brand, este diferit, este superior adica este Stapanul Inelelor. Pentru toti cei care contesta brandul fara sa-l cunoasca sfatul meu este sa conduceti un Audi si sa va exprimati parerile dupa aceea. Versiunea testata de masini.ro este un Audi A4 2,0 TDI Common-Rail de 143 CP. Nu este cu siguranta top-end-ul modelului, dar stati linistiti, este o masina care stie sa atraga privirile. Motor Stapanul Inelelor este in mod clar si Stapanul Tehnologiei Diesel, mai precis, TDI. Motorul de 2,0 litri Common-Rail, prevazut cu filtru de particule si incadrat in norma de poluare Euro 5, este un motor extrem de elastic si dinamic in acelasi timp. Capabil sa dezvolte 143 CP, este in acelasi timp si un motor economic. Fisa tehnica pusa la dispozitie de Porsche Inter Auto Romania, cei care ne-au pus masina la dispozitie, releva faptul ca in ciclu mixt, Audi A4 2,0 TDI consuma doar 5,5l/100 km. Ceea ce poate fi adevarat, daca in regim urban, indiferent de stilul de condus, agresiv, sau spartan, modelul testat a consumat un maxim de 9l/100 km, fapt care se poate vedea si din fotografiile facute cu aceasta ocazie. Cuplul motor al masinii, se regasesta integral la o turatie destul de joasa, cei 320 Nm fiind disponibili incepand cu 1750-2500 rpm. Nici la capitolul sprint Audi A4 2,0 TDI nu sta deloc rau. Doar 9,4 secunde ii sunt necesare ca sa atinga 100 km/h cu plecare de pe loc. Ceea ce e laudabil, cand vorbim de o masina care nu are in target segmentul sport. Iar viteza maxima, de 215 km/h este absolut suficienta pentru oricare autostrada din lume! Trecand peste spicuirile din fisa tehnica, modelul testat de masini.ro s-a comportat admirabil atat in oras cat si in putinul ciclu extraurban in care a fost testat. Zvelt si dinamic, agresiv, puternic, cu plecari line de pe loc si cu o stabilitate de invidiat, cu o transmisie care se poate manevra cu doua degete, in toate cele sase trepte de viteza. Daca in oras mersul se poate asigura exclusiv in treapta a treia, sau daca doresti sa fii la limita legala, in a patra, la drum lung, soferul nu are nevoie decat de treptele cinci si sase, cuplul motor si plaja destul de lunga a vitezelor asigurand un mers constant neturat al motorului diesel. Feeling Cum am mai spus, nu poti vorbi despre feelingul Audi pana nu il conduci. Si nici sa stabilesti jaloane vis a vis de alte marci, pana cand nu ai mers cu un Audi. Feelingul oferit de Audi A4 esta acela ca ai in stapanire o masina adevarata. Creata ca sa stai comod in ea, spatios, o masina atenta la toate nevoile tale, de la pozitia la volan, pana la sound-ul din habitaclu. O masina care stie sa-ti creeze ambientul necesar si perfect, cel dorit de tine, si ajustat in urma reglajelor de pe complicatul bord. Da, senzatia ca Audi A4 nu este o masina la indemana oricarui incepator, devine prezenta dupa primele zece minute petrecute la bord. Multitudinea de reglaje, bordul plin de martori luminosi, genialul buton care inlocuieste anacronica maneta de frana de mana, toate m-au convins: Audi A4 nu este o masina pe care sa o dai pe mana unui incepator. Cat despre feelingul conducatorului auto? Simplu, data fiind apetenta romanului la tot ce e produs german si are patru roti, vorbind de un Audi de ultima generatie, S Line, e clar: feelingul unui cuceritor teuton, invidiat de toti. In plus Audi A4 confera o sezatie de maxima siguranta si stabilitate, o masina care se inscrie perfect in sintagma perfectiunii germane. Design Audi A4 are designul caracteristic masinilor cu greutate, o berlina cu stil, care nu face rabat la nimic cand vine vorba de personalitatea marcii si incadrarea sa in segment. Fara a avea detalii stilistice care sa o evidentieze in mod voit, Audi are o linie usor de retinut, fiind o berlina aflata la limita dintre sport si lux, avand cate putin din fiecare. Probabil ca acest stil il face usor de retinut si remarcat in trafic. In exterios Audi A4 este o perfecta linie continua, fara umflaturi sau alte iesiri ale caroseriei menite sa scoata in relief o parte sau alta. Totul este calculat sa fie plan, liniar, fluid. Nu vorbim insa de o masina plata. Vorbim de o berlina care s-a dorit un tot unitar de succes, nu o masina care sa fie retinuta pentru fata, spate sau eleron! In interios, calitatea materialelor este primul lucru pe care-l observi. Imbinarea lor, finisajele, asezarea ergonomica si accesibila din orice punct de catre sofer, fac contrast cu designul exterior. Daca designul exterior are un aspect mai degraba monahal si sobru, interiorul este de-a dreptul exuberant. Fara vreo urma de aer boem, pragmatic si totusi nu atat de plictisitor ca alte interioare de masini germane. Audi a depasit granita pragmatismului german si a eliberat inventivitatea cand s-a ocupat de interiorul lui A4. Si pachetul S Line, pe care-l gasiti detaliat in sectiunea DOTARI, face ca interiorul sa fie lipsit de lemn, care personal mi se pare nepotrivit. Aluminiul care l-a inlocuit este de mult mai mare efect si mult mai bine integrat si asimiliat de interiorul cu plafon negru. Pret Pretul modelului testat de masini.ro, Audi A4 2,0 TDI, S Line este de 32.942 Eurto fara TVA si 39.200 Euro cu TVA inclus. La care se mai adauga totalul optionalelor extra, 6965 Euro fara TVA - 8288 Euro cu TVA inclus. Nu voi comenta nimic asupra pretului masinii, Audi este o marca exclusivista, deci, noblesse oblige, cum am mai spus si in alte cazuri similare. Corvin (Cristian Szilvassy)
 

Comentarii (0)

Pentru a comenta vă rugăm să vă autentificaţi sau să vă înregistraţi.

Cauta drive test:

Cauta

Drive Test

  • Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta MT6

    Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta MT6

    Poziția înaltă la volan combinată cu un aspect exterior elegant și un rafinament mult îmbunătățit față de generația anterioară contribuie la o bună percepție din partea publicului, astfel încât nici concurența destul de agresivă nu poate veni să destabilizeze poziția fruntașă pe care o are în segmentul său

  • Renault Megane IV dCi 130 MT6

    Renault Megane IV dCi 130 MT6

    Pentru a câștiga o bună parte din vânzările segmentului compact, cei de la Renault au dezvoltat un model complet nou și sofisticat, cu un exterior frumos și un interior high-tech, totul completat de numeroasele sisteme de siguranță

  • Toyota Yaris 1.33 Dual VVT-i Multidrive S

    Toyota Yaris 1.33 Dual VVT-i Multidrive S

    Dacă vă doriți ca viitoarea mașină să aibă costuri de întreținere foarte reduse și veți petrece alături de ea mai mult timp în oraș, Yaris este alegerea perfectă, completată de prezența unui design modern și tineresc

  • Mercedes-Benz C 200 Coupe

    Mercedes-Benz C 200 Coupe

    Atletic și sportiv, design-ul plin de viață și rafinat al modelului C Coupe face o impresie foarte bună pe șosea și întruchipează luxul modern

  • Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio a trecut prin mai multe modificări estetice de-a lungul timpului, acum fiind un model supermini șic, dar rafinat. Ca orice autoturism din acest segment este un model practic, suficient de mare pentru patru adulți și cu o capacitate de încărcare potrivită pentru o sesiune săptămânală de cumpărături.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.8145 :: 21.13MB