No SSO cookie

Audi A4 2.0 TDI S Line

voteaza
(0/ 0)
Audi, Stapanul Inelelor
Nota redactor
0.0
Nota cititor
0.0

Audi A4 2.0 TDI S Line

Toata lumea vorbeste despre Audi. Dupa Volkswagen, care e ceva mai apropiat de buzunarele romanilor, si cu siguranta in top 3-ul preferintelor carpato-danubiene, Audi este la mare cautare, datorita categoriei premium din care face parte. Si desi e ravnita de multi, sunt voci care contesta calitatile marcii Audi, pretinzand ca nu e nimic altceva decat politica de marketing. Pretentia de cunoscator care da verdictul:"se putea renunta la cutare gadget, sau butonul ala nu era necesar", e precum o fata mare care n-ajunge mireasa pentru ca e prea cusurgioaica. Audi a implementat tone de tehnologie tocmai pentru ca esteun brand, este diferit, este superior adica este Stapanul Inelelor. Pentru toti cei care contesta brandul fara sa-l cunoasca sfatul meu este sa conduceti un Audi si sa va exprimati parerile dupa aceea. Versiunea testata de masini.ro este un Audi A4 2,0 TDI Common-Rail de 143 CP. Nu este cu siguranta top-end-ul modelului, dar stati linistiti, este o masina care stie sa atraga privirile. Motor Stapanul Inelelor este in mod clar si Stapanul Tehnologiei Diesel, mai precis, TDI. Motorul de 2,0 litri Common-Rail, prevazut cu filtru de particule si incadrat in norma de poluare Euro 5, este un motor extrem de elastic si dinamic in acelasi timp. Capabil sa dezvolte 143 CP, este in acelasi timp si un motor economic. Fisa tehnica pusa la dispozitie de Porsche Inter Auto Romania, cei care ne-au pus masina la dispozitie, releva faptul ca in ciclu mixt, Audi A4 2,0 TDI consuma doar 5,5l/100 km. Ceea ce poate fi adevarat, daca in regim urban, indiferent de stilul de condus, agresiv, sau spartan, modelul testat a consumat un maxim de 9l/100 km, fapt care se poate vedea si din fotografiile facute cu aceasta ocazie. Cuplul motor al masinii, se regasesta integral la o turatie destul de joasa, cei 320 Nm fiind disponibili incepand cu 1750-2500 rpm. Nici la capitolul sprint Audi A4 2,0 TDI nu sta deloc rau. Doar 9,4 secunde ii sunt necesare ca sa atinga 100 km/h cu plecare de pe loc. Ceea ce e laudabil, cand vorbim de o masina care nu are in target segmentul sport. Iar viteza maxima, de 215 km/h este absolut suficienta pentru oricare autostrada din lume! Trecand peste spicuirile din fisa tehnica, modelul testat de masini.ro s-a comportat admirabil atat in oras cat si in putinul ciclu extraurban in care a fost testat. Zvelt si dinamic, agresiv, puternic, cu plecari line de pe loc si cu o stabilitate de invidiat, cu o transmisie care se poate manevra cu doua degete, in toate cele sase trepte de viteza. Daca in oras mersul se poate asigura exclusiv in treapta a treia, sau daca doresti sa fii la limita legala, in a patra, la drum lung, soferul nu are nevoie decat de treptele cinci si sase, cuplul motor si plaja destul de lunga a vitezelor asigurand un mers constant neturat al motorului diesel. Feeling Cum am mai spus, nu poti vorbi despre feelingul Audi pana nu il conduci. Si nici sa stabilesti jaloane vis a vis de alte marci, pana cand nu ai mers cu un Audi. Feelingul oferit de Audi A4 esta acela ca ai in stapanire o masina adevarata. Creata ca sa stai comod in ea, spatios, o masina atenta la toate nevoile tale, de la pozitia la volan, pana la sound-ul din habitaclu. O masina care stie sa-ti creeze ambientul necesar si perfect, cel dorit de tine, si ajustat in urma reglajelor de pe complicatul bord. Da, senzatia ca Audi A4 nu este o masina la indemana oricarui incepator, devine prezenta dupa primele zece minute petrecute la bord. Multitudinea de reglaje, bordul plin de martori luminosi, genialul buton care inlocuieste anacronica maneta de frana de mana, toate m-au convins: Audi A4 nu este o masina pe care sa o dai pe mana unui incepator. Cat despre feelingul conducatorului auto? Simplu, data fiind apetenta romanului la tot ce e produs german si are patru roti, vorbind de un Audi de ultima generatie, S Line, e clar: feelingul unui cuceritor teuton, invidiat de toti. In plus Audi A4 confera o sezatie de maxima siguranta si stabilitate, o masina care se inscrie perfect in sintagma perfectiunii germane. Design Audi A4 are designul caracteristic masinilor cu greutate, o berlina cu stil, care nu face rabat la nimic cand vine vorba de personalitatea marcii si incadrarea sa in segment. Fara a avea detalii stilistice care sa o evidentieze in mod voit, Audi are o linie usor de retinut, fiind o berlina aflata la limita dintre sport si lux, avand cate putin din fiecare. Probabil ca acest stil il face usor de retinut si remarcat in trafic. In exterios Audi A4 este o perfecta linie continua, fara umflaturi sau alte iesiri ale caroseriei menite sa scoata in relief o parte sau alta. Totul este calculat sa fie plan, liniar, fluid. Nu vorbim insa de o masina plata. Vorbim de o berlina care s-a dorit un tot unitar de succes, nu o masina care sa fie retinuta pentru fata, spate sau eleron! In interios, calitatea materialelor este primul lucru pe care-l observi. Imbinarea lor, finisajele, asezarea ergonomica si accesibila din orice punct de catre sofer, fac contrast cu designul exterior. Daca designul exterior are un aspect mai degraba monahal si sobru, interiorul este de-a dreptul exuberant. Fara vreo urma de aer boem, pragmatic si totusi nu atat de plictisitor ca alte interioare de masini germane. Audi a depasit granita pragmatismului german si a eliberat inventivitatea cand s-a ocupat de interiorul lui A4. Si pachetul S Line, pe care-l gasiti detaliat in sectiunea DOTARI, face ca interiorul sa fie lipsit de lemn, care personal mi se pare nepotrivit. Aluminiul care l-a inlocuit este de mult mai mare efect si mult mai bine integrat si asimiliat de interiorul cu plafon negru. Pret Pretul modelului testat de masini.ro, Audi A4 2,0 TDI, S Line este de 32.942 Eurto fara TVA si 39.200 Euro cu TVA inclus. La care se mai adauga totalul optionalelor extra, 6965 Euro fara TVA - 8288 Euro cu TVA inclus. Nu voi comenta nimic asupra pretului masinii, Audi este o marca exclusivista, deci, noblesse oblige, cum am mai spus si in alte cazuri similare. Corvin (Cristian Szilvassy)
 

Comentarii (0)

Pentru a comenta vă rugăm să vă autentificaţi sau să vă înregistraţi.

Cauta drive test:

Cauta

Drive Test

  • Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Oferind un raport calitate-preț excelent, Opel Corsa este un model practic și accesibil, cu un interior plăcut și cu o poziție dominantă pe lista scurtă a viitorilor cumpărători care aleg segmentul B.

  • Renault Megane GT TCe 205 AT7

    Renault Megane GT TCe 205 AT7

    Un motor turbo pe benzină cu 205 CP, cutie de viteze în 7 trepte și dublu ambreiaj, padele și Launch Control, interior expresiv și sportiv cu tapițerie Alcantara și scaune sport, sistem de direcție pentru roțile din spate pentru a reduce subvirarea, alături de un preț de pornire de 22.100 Euro inclusiv TVA, pot fi secretele succesului în această nișă tot mai competitivă a hot hatch-urilor.

  • Mazda CX-5 CD150 MT6 Takumi

    Mazda CX-5 CD150 MT6 Takumi

    Toate dotările și sistemele de care dispune sunt înglobate în crossover-ul de clasă medie fără compromisuri în ceea ce priveşte plăcerea de a conduce şi fiabilitatea specifice Mazda.

  • Suzuki SX4 1.0 Passion AllGrip

    Suzuki SX4 1.0 Passion AllGrip

    Suzuki S-Cross este o maşină foarte bună pentru oricine, nu doar pentru familişti sau pentru cei care preferă să ştie că pot evada oricând din cotidian pe un drum care nu a beneficiat vreodată de asfalt.

  • Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta MT6

    Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta MT6

    Poziția înaltă la volan combinată cu un aspect exterior elegant și un rafinament mult îmbunătățit față de generația anterioară contribuie la o bună percepție din partea publicului, astfel încât nici concurența destul de agresivă nu poate veni să destabilizeze poziția fruntașă pe care o are în segmentul său

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.5671 :: 17.11MB