No SSO cookie

Mitsubishi Outlander MY2016 2.2 DI-D 4WD AT

voteaza
(0/ 0)
Pentru publicul român, Outlander reușește să combine tot ce e mai important în momentul achiziției și acest lucru îi poate genera vânzări semnificative
Nota redactor
4.7
Nota cititor
0.0

Mitsubishi Outlander MY2016 2.2 DI-D 4WD AT

Outlander este un crossover de dimensiuni medii fabricat de japonezii de la Mitsubishi, fiind cunoscut inițial sub denumirea Airtrek atunci când a fost lansat în Japonia, în anul 2001. Numele original de Airtrek a fost ales cu scopul de a descrie capacitatea SUV-ului de a transporta pasagerii în călătorii pline de aventură, cu o foarte mare ușurință. Numele comercial de Outlander evocă sentimentul de a călători în ținuturi îndepărtate și neexplorate în căutarea aventurii.

Cea de-a doua generație a fost lansată în anul 2005 și pe toate piețele, inclusiv Japonia, a fost adoptată denumirea de Outlander, deși producția vechii versiuni a continuat o perioadă în paralel. Această generație a fost construită pe platforma GS a companiei, utilizând diverse motorizări dezvoltate de către Mitsubishi, Volkswagen și PSA Peugeot Citroen. Au existat de asemenea și două versiuni similare în gama PSA, respectiv C-Crosser și 4007, care au fost bazate integral pe aceeași platformă și au împărțit extrem de multe elemente, fiind produse de către Mitsubishi în Japonia.

Experienţa mărcii în domeniul 4x4 se vede atât în designul exterior, cu unghiuri de atac şi degajare suficient de mari cât şi în capabilităţile off-road, mândria acestui model.

În 2015 a debutat la Salonul Auto Internațional din New York modelul Outlander MY16, care prezintă numeroase modificări și un nou limbaj de design numit „Dynamic Shield”, care va fi baza pentru automobilele Mitsubishi viitoare, în toate segmentele.

Am testat un Mitsubishi Outlander MY16 în echiparea Instyle cu motorizarea de 2.2 litri Diesel, tracțiune integrală și cutie de viteze automată în 6 trepte.

 

MOTOR

În prezent Outlander poate fi achiziționat cu una dintre cele doar două motorizări diferite, cu patru cilindri. Prima este una de 2,0 litri pe benzină și are o putere de 150 CP, în timp ce varianta Diesel vine cu o cilindree de 2,2 litri și aceiași 150 CP disponibili ca și putere maximă.

Modelul testat de noi beneficia de motorul Diesel în 4 cilindri de 2,2 litri cu 150 CP, disponibili la 3.500 rpm. Cuplul foarte generos de 360 Nm își face simțită prezența încă de la 1.500 rpm și se menține la valoarea maximă până la 2.750 rpm, fiind unul dintre punctele forte ale motorizării testate, caracterizată de altfel și prin emisii de CO2 scăzute și prin contribuția semnificativă la sentimentul de rulare lină și confortabilă.

Cuplat la transmisia automată cu 6 trepte, disponibilă standard pentru versiunea testată și având în vedere că are de pus în mișcare o masă de 1.610 kg, oferă resurse foarte bune de putere la orice turație și este economic, protejând în același timp mediul înconjurător datorită emisiilor de CO2 de doar 154 g/km și normei Euro 6 în care se încadrează cu succes. În cazul acestui model, taxa de timbru care se plătește la înmatricularea sa atunci când este nou, are valoarea de 398 Euro.

Considerăm că pentru Outlander motorizarea diesel este cea mai potrivită, benzinarul cu aceeași putere de 150 CP și un cuplu redus la jumătate, disponibil și la o turație mult mai înaltă, va avea ceva probleme în a propulsa într-un mod cel puțin decent SUV-ul japonez. Aceeași remarcă o avem și din punctul de vedere al consumului de carburant, motorizarea diesel reușind o performanță foarte bună la acest capitol, cea pe benzină probabil având un consum prea ridicat mai ales în regim urban unde masa autoturismului combinată cu nevoia de accelerații rapide și cuplul disponibil sus în plaja de turație ar genera un consum prea mare pentru performanțele obținute.

Tandemul dintre motorizarea diesel de 2,2 litri și transmisia automată în 6 trepte este pe măsura așteptărilor de la o mașină japoneză, respectiv schimbările de trepte se fac foarte lin și aproape imperceptibil, consumul de carburant este menținut în limite normale, performanțele motorului sunt exploatate într-un mod inteligent, iar în cazul depășirilor nevoia de putere maximă disponibilă imediat poate fi controlată cu ajutorul padelelor din spatele volanului.

 

COMPORTAMENT

Trecând nu foarte subtil mai departe şi ajungând direct la volanul Outlander-ului, trebuie remarcat că avem de-a face cu unul dintre SUV-urile despre care putem afirma că este uşor de manevrat prin oraş.

Ruliul este în parametrii normali pentru un SUV, atunci când nu se exagerează cu abordarea virajelor cu o viteză neadaptată acestora. Direcţia nu este foarte fermă la viteze mari, dar în schimb este foarte moale la viteze mici, ceea ce uşurează deplasările urbane. Există suficient feedback din partea acesteia, iar precizia este bună. La nevoie, Outlander poate fi băgat şi prin noroi, fără a avea nici cea mai mică problemă de a ieşi de acolo, însă trebuie ca şi anvelopele să fie corespunzătoare. În comparaţie cu alte SUV-uri, maşina dă impresia că este uşoară, deşi masa declarată în datele tehnice contrazice acest aspect observat în cadrul testului.

Cel mai important aspect în privinţa comportamentului dinamic al modelului este ţinuta de drum foarte confortabilă şi sigură, chiar și în off-road. Outlander nu este o maşină care se pretează unui stil de condus sportiv, însă pentru drumuri lungi în mediul extra-urban, suspensia moale care reuşeşte să atenueze orice denivelare se dovedeşte un aliat important, iar pentru mediul urban, direcţia moale şi manevrabilitatea uşoară reprezintă un mare plus.

Chiar dacă am ajuns și pe drumuri mai provocatoare, cu denivelări pronunțate așa cum se găsesc la tot pasul prin România, Outlander nu s-a lăsat mai prejos și a filtrat bine aceste probleme prezente pe drum, suspensia ușor zgomotoasă fiind perfect concepută pentru tot felul de obstacole de acest gen întâlnite în timpul șofatului.

Pentru cei care preferă să parcurgă zone off-road cu modelul japonez, putem să le spunem că nu au deloc de ce să își facă griji, acesta trecând cu brio orice probă de acest gen, unde alte SUV-uri ar avea probleme. Unghiul de atac se dovedește a fi foarte bun, la fel și unghiul de degajare. Suspensia prea moale ar putea crea probleme atunci când se creează balans datorită terenului prea denivelat și vitezei neadaptate situației, însă dacă se rulează cu o viteză decentă totul ar trebui să decurgă normal și să nu fie probleme, permițându-vă să rulați pe un sol denivelat în condiții de maximă siguranță și confort.

Masa de 1.610 kg este propulsată de la 0 la 100 km/h în 11,6 secunde iar viteza maximă a acestei motorizări, declarată de producător, este de 190 km/h.

Cei de la Mitsubishi declară un consum urban de 6,9 l/100 km, cel real situându-se în jurul valorii de 11 l/100 km, fiind valabilă în cazul unui București aglomerat, în cazul folosirii modului ECO și a aerului condiționat pe modul AUTO. În extraurban este prezentat un consum oficial de 5,2 l/100 km, această valoare putând fi atinsă foarte ușor la o rulare constantă cu 90-100 km/h în treapta a 6-a, anticipând foarte mult traficul, în modul ECO și cu aerul condiționat setat pe o temperatură rezonabilă. Noi am reușit să obținem în extraurban un consum de 7,5 l /100 km.

Consumul mixt declarat este de 5,8 l/100 km, cel real din timpul testului fiind de 8,9 l/100 km, obținut în cazul unei rulări în proporție de 30% în mediul urban și 70% în extraurban, pe tot parcursul călătoriei fiind activat modul ECO și aerul condiționat setat pe AUTO.

Este disponibil sistemul Start-Stop care opreşte motorul la semafor sau în alte condiţii de staţionare, foarte util în cazul deplasărilor urbane, unde se dovedește a fi foarte puțin intruziv în confortul șoferului.

Puntea din față beneficiază de o suspensie MacPherson în timp ce puntea spate utilizează o soluție multi-link, ambele pentru un confort sporit în timpul condusului și un ruliu diminuat.

Noua generație de transmisie CVT montată pe Outlander rezolvă multe dintre problemele acestui tip de transmisie pe care le cunoaște toată lumea. În primul rând vine cu un răspuns mai bun și mai lin în toate condițiile de rulare, precum și cu un răspuns mai rapid în cazul unei accelerări în timpul rulării. Reducerea fricțiunii contribuie la o pierdere mai mică de cuplu și induce o economie mai bună de combusibil. În timpul testului nostru nu am fost deloc tentați să trecem transmisia în regimul manual, semn că modul automat s-a descurcat foarte bine în cazul unui condus în regim normal și confortabil, probabil în cazul unui regim sportiv s-ar fi impus această schimbare în timpul rulării.

În concluzie putem afirma despre Outlanderul testat că este o mașină deloc anemică în ceea ce privește dinamica,nu este deloc zgomotoasă la rularea pe asfalt, are o ținută de drum precisă și care conferă celui de la volan senzația de siguranță.

 

DESIGN

Noul Outlander MY2016  a beneficiat de mai mult decât o modificare a designului tradițional de la mijlocul ciclului de viață, care de obicei presupune actualizări minore la nivel estetic. Cei de la Mitsubishi au reproiectat și reconstruit SUV-ul mediu de segment D pentru a se remarca cu ajutorul unei imagini expresive și dinamice a exteriorului.

Întotdeauna Outlander a reprezentat un model important în gama producătorului japonez, iar acest lucru a fost încă o dată confirmat și acum prin introducerea noii indentități vizuale denumită „Dynamic Shield”, care și-a făcut debutul odată cu „Outlander PHEV Concept-S” la Salonul Auto de la Paris din 2014.

După ce a fost introdusă pe acest model, noua identitate vizuală va ajunge în mod gardual pe toată gama Mitsubishi și va fi coordonată de viziunea „forma urmează funcția”. Design-ul elementelor de caroserie a fost preluat parțial de la Pajero sau Montero, oferind o senzație de siguranță și protecție reflectată în principal de către partea frontală. În acest fel este simbolizată în mod subliminal moștenirea și este creată ideea de evoluție, dorind să simbolizeze funcționalitatea și siguranța inerente pentru un SUV, zonele curbate având rolul de a genera ideea de protecție a logo-ului cu trei diamante și creând un efect prin care este simbolizată mișcarea.

Farurile au devenit acum mai subțiri și beneficiază de tehnologia full-LED, incluzând de asemenea și 12 lumini LED de zi, iar design-ul lor ușor alungit și extins către zona laterală generează ideea unui dinamism sporit. Pe lângă implementarea identității „Dynamic Shield”, designerii japonezi au reușit să modifice și proporțiile SUV-ului, acum privit în ansamblu oferă senzație de caroserie joasă, subțire și largă.

Noul model este mai lung cu 40 mm față de precedentul, beneficiază de o structură a caroseriei de formă subțire, solidă și este mai bine desenat. Aceste modificări majore ale designului vin pentru a satisface piața europeană aflată într-o continuă căutare a lucrurilor noi și moderne și a necesitat investiții majore pentru producătorul japonez, în ceea ce privește mulajele, auditul, noile tehnologii sau munca structurală.

Zona superioară se conturează într-un mod aparte datorită barelor longitudinale de culoare argintiu satinat, care oferă un efect vizual de alungire a mașinii, în timp ce pasajele proeminente ale tuturor roților precum și jantele de aliaj de 18" cu anvelope 225/55/R18 scot mai mult în evidență zona laterală cu un design masiv dar inteligent construit.

Cu o lungime de 4.695 mm, Mitsubishi Outlander este mai lung față de toți concurenții săi. Aici este vorba despre Toyota RAV4 (4.605 mm), Nissan X-Trail (4.643 mm), Hyundai Santa Fe (4.690 mm), Kia Sportage (4.480 mm), Mazda CX-5 (4.555 mm), Volkswagen Tiguan (4.486 mm), Ford Kuga (4.443 mm), Honda CR-V (4.605 mm) și Jeep Cherokee (4.624 mm). La capitolul lățime vine cu o valoare de 1.810 mm și în acest caz toți concurenții săi afișează valori superioare: Toyota RAV4 (1.845 mm), Nissan X-Trail (1.820 mm), Hyundai Santa Fe (1.880 mm), Kia Sportage (1.855 mm), Mazda CX-5 (1.840 mm), Volkswagen Tiguan (1.839 mm), Ford Kuga (1.842 mm), Honda CR-V (1.820 mm) și Jeep Cherokee (1.859 mm).

Înălțimea sa de 1.680 mm poziționează modelul japonez undeva în mijlocul clasamentului comparativ cu principalii săi rivali. Îl putem compara cu Nissan X-Trail (1.695 mm), Hyundai Santa Fe (1.685 mm), Mazda CX-5 (1.710 mm), Honda CR-V (1.685 mm), Jeep Cherokee (1.697 mm) și observăm că este puțin inferior acestora,  în timp ce restul rivalilor săi afișează valori inferioare: Toyota RAV4 (1.675 mm), Kia Sportage (1.635 mm), Volkswagen Tiguan (1.673 mm), Ford Kuga (1.677 mm),

La capitolul ampatament, cu ai săi 2.670 mm, modelul japonez se află tot undeva în mijlocul clasamentului, fiind superior față de Toyota RAV4 (2.660 mm), Honda CR-V (2.630 mm), la egalitate cu Kia Sportage (2.670 mm) dar inferior față de Nissan X-Trail (2.706 mm), Hyundai Santa Fe (2.700 mm), Mazda CX-5 (2.700 mm), Volkswagen Tiguan (2.677 mm), Ford Kuga (2.690 mm) și Jeep Cherokee (2.719 mm).

 

INTERIOR

Design-ul întregului interior și mai ales al bordului reprezintă unul dintre cele mai bune lucruri ce au necesitat modificare, ascunzând un efort semnificativ al japonezilor în termen de prezentare a produsului, calitatea resimțită fiind cu adevărat bună, în timp ce alte modele Mitsubishi au rămas la nivelul mediu în cazul aspectului interior. Cele mai multe materiale dintre cele prezente sunt moi la atingere și beneficiază de finisaje elegante, cele decorate cu negru lucios contribuind la acest aspect, chiar și în ciuda reticenței generale privind urmele de amprente, grăsime sau murdărie rămase în timpul utilizării zilnice. Impresia unei calități superioare a construcției interiorului este susținută și de către consola centrală, completată cu ajutorul display-ului de 7 inch care facilitează interacţiunea cu sistemul de infotainment. Grafica afişată de ecran este plăcută, actuală, iar ecranul tactil răspunde prompt la comenzi, fără întârzieri.

Scaunele oferă un suport lateral mai bun ca niciodată pentru SUV-ul japonez și sunt confortabile, producând impresia durabilității crescute în timp. Scaunele tapițate integral cu piele prezintă și avantajul unei curățări rapide și facile, lucru perfect adaptat modului de folosire cel mai comun al SUV-ului, cu familia sau în off-road.

Poziția de condus poate fi catalogată ca fiind ușor prea înaltă, dar având în vedere că așa se garantează o vizibilitate exemplară în jurul autombilului, putem trece ușor peste acest aspect și luăm în calcul chiar și senzația de siguranță oferită de aceasta. Ergonomia postului de condus și a întregului interior nu o putem critica în vreun fel, aceasta fiind exemplară, reglajul complex al coloanei de direcție și reglajul electric pe 8 direcții al scaunului șoferului contribuind la acest aspect.

Bancheta din spate a lui Outlander este fermă dar confortabilă la drum lung, beneficiază de un spațiu foarte bun pentru 3 adulți și cel mai important, oferă un spătar reglabil, cu toate că poziția cea mai confortabilă și preferată de mulți pasageri este cea verticală standard.

Nivelul de zgomot produs de anvelope sau suspensie este mai crescut pentru pasagerii care folosesc cel de-al treilea rând de scaune. Acestea oferă un spațiu extrem de restrâns pentru un adult, cel mai adesea putând fi folosite pentru copii și sunt foarte utile pentru o familie numeroasă.

Portbagajul lui Outlander este unul mare în condițiile lipsei celui de-al treilea rând de scaune, având parte de o deschidere largă. Cele două scaune suplimentare sunt divizate 50/50 și formează o podea plată atunci când nu sunt utilizate, în timp ce bancheta din spate este divizată 60/40 pentru a forma astfel un compartiment lung pentru depozitarea obiectelor atipice.

Volumul portbagajului este de 550 litri cu al treilea rând de scaune pliat și bancheta spate în poziție normală, putând ajunge până la 1.608 litri odată cu rabatarea completă a banchetei.

Chiar dacă nu deține supremația în segmentul său pentru spațiul portbgajului, valoarea de 550 litri este superioară față de modele precum Toyota RAV4 (501 litri), Hyundai Santa Fe (534 litri), Kia Sportage (503 litri), Mazda CX-5 (503 litri), Ford Kuga (360 litri), egală cu a lui Nissan X-Trail (550 litri), însă inferioară față de concurenți precum Volkswagen Tiguan (615 litri), Honda CR-V (589 litri) sau Jeep Cherokee (591 litri).

Per ansamblu putem afirma că Outlander beneficiază de un interior sobru și extrem de funcțional, cu o ergonomie exemplară și o așezare corectă a comenzilor, lucru tipic japonez, care fără îndoială contribuie la o stare de bine și la un confort sporit mai ales în călătoriile lungi.

 

TEHNOLOGIE

Aici trebuie să menționăm sistemul de navigaţie cu HDD care dispune de un ecran LCD de 7”, același care se regăsește montat și pe Outlander-ul vechi și pe ASX, care se află amplasat central pe bord, este perfect integrat și beneficiază de comenzi amplasate ergonomic ce permit  programarea uşoară a oricărei adrese sau acționarea tuturor funcțiilor disponibile. Sistemul de navigație multifuncțional afișează clar informațiile dorite, pe un display touch-screen cu o interfață ușor de utilizat. Fanii muzicii vor aprecia în mod deosebit sistemul audio premium Rockford Fosgate cu 9 difuzoare și cu o putere totală de 710 W. Difuzoarele, amplasate în diferite locuri din habitaclu, se integrează perfect în zone precum bordul sau panourile uşilor, care acţionează astfel ca nişte cutii de rezonanţă și sunt completate de către subwoofer-ul de dimensiuni generoase din portbagaj.

Funcțiile ECO sunt afișate sub diverse forme și pe display-ul multifuncțional, nu numai în panul central de instrumente. Sistemul dispune de o funcție interesantă denumită „2-screen”, un mod intuitiv de afișare a informațiilor de la două funcții în acleași timp, de exemplu puteți vedea pe ecranul împărțit în două funcțiile de navigație și cele audio, fără a fi nevoie să comutați pentru a le accesa pe fiecare și sporind astfel intuitivitatea la bordul lui Outlander.

Display-ul color multifuncțional de 4,2 inch prezent în mijlocul instrumentarului de bord este una dintre dotările importante care merită menționate la acest capitol.  Este extrem de ușor de citit și înțeles în timpul condusului și vă ține mereu la curent cu diferite informații utile despre statusul vehiculului, precum distanța parcursă, temperatura exterioară, informații de la sistemul de asistență ECO și multe altele.

Portul USB și cel AUX, ambele integrate în cotieră, permit conectarea unui media player portabil sau a unui stick USB, pentru a beneficia de muzica pe care o doriţi la o calitate premium a audiţiei, iar cele două prize de 12V vă permit încărcarea sau alimentarea diverselor gadget-uri atunci când sunteți în călătorie.

Sistemul de acces și pornire fără cheie este una dintre cele mai practice dotări tehnologice de pe Outlander, având în vedere că permite pornirea vehiculului sau descuierea și încuierea sa fără să utilizaţi cheia, doar păstrând-o în buzunar. Tot ceea ce trebuie să faceţi pentru a porni motorul este să apăsaţi butonul situat în apropierea centrului panoului de bord, cu pedala de ambreiaj apăsată.

Portbagajul acționat electric din cheie sau cu ajutorul butonului aflat pe bord este o altă dotare care s-a dovedit foarte funcțională în timpul testului, mai ales datorită faptului că vă ușurează accesul cu bagaje atunci când veniți de la cumpărături, spre exemplu.

Comenzile de care aveți nevoie mai tot timpul sunt la îndemână şi vă puteți obişnui cu ele foarte rapid: comenzile sistemului audio, comenzile pentru controlul telefonului şi comenzile cruise control-ului.

Sistemul de climatizare automat cu două zone se comandă foarte intuitiv cu ajutorul unor butoane amplasate pe consola centrală, nu cu ajutorul unor comutatoare rotative, precum majoritatea modelelor actuale.

Senzorii de ploaie şi lumină merită aprecierea pentru funcţionarea perfectă în toate situaţiile întâlnite de către noi pe parcursul testului, în timp ce sistemul de navigaţie are parte de hărţi actualizate chiar şi pentru România şi nu este deloc greu de utilizat, după ce vă obişnuiți cu funcționarea sa.

 

SIGURANTA

Capitolul siguranță este unul unde nu avem ce să-i reproșăm modelului japonez, aici fiind distins cu 5 stele de către EuroNCAP în anul 2012. Procentele pentru protecţia adulţilor şi cea a copiilor au fost de 94%, respectiv 83%. Pentru siguranţa pietonilor procentul acordat a fost de 64%, iar pentru asistenţa sistemelor de siguranţă de 100%. În standard sunt disponibile 7 airbag-uri: pentru şofer şi pasagerul din dreapta faţă, airbag-uri cortină (windowbag), airbag-uri laterale față și airbag pentru genunchi în cazul șoferului.

Versiunea Instyle pe care noi am testat-o este echipată cu  FCM (Sistemul de atenuare sau chiar evitare a impactului frontal), acest sistem obținând în iunie 2013 și premiul "Advanced Rewards" al celor de la EuroNCAP. Sistemul FCM utilizează același radar ca și sistemul ACC, cum este denumit cruise control-ul activ al celor de la Mitsubishi. Radarul are rolul de a detecta autovehiculele din față și, dacă este cazul, activează frânarea de urgență pentru evitarea sau atenuarea unui posibil impact. Sistemul poate evita o coliziune doar dacă viteza de deplasare este mai mică de 30 km/h și este detectat un obiect staționar. De asemenea, FCM poate evita o coliziune și dacă viteza relativă între vehiculul în cauză și cel detectat este mai mica de 30 km/h. Dacă viteza relativă este mai mare de 30 km/h, FCM poate ajuta doar în atenuarea impactului.

Împreună cu sistemele ACC (Adaptive Cruise Control)  și LDW (Sistem de avertizare la părăsirea benzii de rulare), reprezintă doar o parte din inovațiile și strategia de dezvoltare RISE (Reinforced Impact Safety Evolution), ce include atât elemente de siguranță activă cât și elemente de siguranță pasivă.

Pentru a asigura un câmp de vizibilitate mai larg şi mai clar, forma montantului A, care obstrucţiona vizibilitatea şoferului şi cobora poziţia oglinzii uşii, a fost modificată. Această schimbare a dus la o vizibilitate frontală clară, mai ales în cazul curbelor, unde pietonii sau obstacolele pot fi mai ușor observate.

La capitolul siguranță pasivă putem menționa caroseria ranforsată împreună cu un cadru suplimentar pentru baterie, ce întăresc întreaga structură și sporesc protecția la impact, în timp ce noua baterie foarte bine etanșată îndeplinește toate standardele de siguranță. Carcasa acumulatorului este fabricată din tablă rigidă, care împreună cu un cadru solid destinat creșterii durabilității acumulatorului, blochează și undele electromagnetice. Capacul inferior ajută la protejarea acumulatorului de pietriș și alte asemenea materiale întâlnite pe drumurile off-road, în special.

 

CALITATE-PRET

Outlander vine cu un preț decent în segmentul său, astfel cea mai ieftină versiune, respectiv Invite+ de 2,2 litri diesel cu 4x4 și transmisie manuală, are un preţ de pornire de 27.348 Euro inclusiv TVA. Versiunea testată costă în standard 37.656 Euro inclusiv TVA, iar în configuraţia prezentată ajunge la 38.124 Euro inclusiv TVA, singura adăugire fiind vopseaua metalizată în valoare de 468 Euro. În această perioadă cei de la Mitsubishi acordă o reducere care variază în funcție de echiparea aleasă, cea testată de către noi având un discount de 2.040 Euro din prețul final. La această sumă cei de la Mitsubishi vă garantează un raport calitate-preț extrem de corect pentru un crossover compact foarte spațios și cu un comportament dinamic bun.

Modelul actual Outlander MY16 este mult mai bun în comparație cu generația anterioară. Calitatea interiorului și dinamica la rulare sunt acum competitive în segmentul foarte aglomerat și mult-disputat al crossoverelor compacte, în timp ce motorizările deja clasice pentru acest model sunt încă actuale din punctul de vedere al puterii, consumului de combustibil sau emisiilor poluante. Combinate cu prețuri rezonabile, putem vedea un motiv pentru care ar trebui să luați în considerare modelul japonez atunci când vă doriți achiziționarea unui model din acest segment.

Am început acest test cu Outlander cu așteptări mari și pozitive în ceea ce privește transformarea modelului japonez în urma schimbării de generație, păstrând acest sentiment și după terminarea testului, modelul dovedindu-se unul plăcut și consistent în rulare, fiind un pas onest și important în evoluția celor de la Mitsubishi mai ales pe plan european. Pentru publicul român, Outlander reușește să combine tot ce e mai important în momentul achiziției și acest lucru îi poate genera vânzări semnificative: gardă mare la sol specifică unui SUV, spațiu interior foarte generos, tracțiune integrală cu moduri selectabile și eficientă, suspensie confortabilă, portbagaj mare și accesibil, dinamism corect pentru un SUV și cel mai important o fiabilitate crescută și costuri decente pentru întreținere.

Text şi foto: Andrei Marin

 

Comentarii (0)

Pentru a comenta vă rugăm să vă autentificaţi sau să vă înregistraţi.

Cauta drive test:

Cauta

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

  • Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Întregul comportament dinamic este bazat pe agilitate, stabilitate și precizie, oferind senzația plăcută de confort

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.4537 :: 17.08MB