No SSO cookie

Mazda 3 G120 Takumi MT6

voteaza
(0/ 0)
Ediția limitată TAKUMI, cea pe care am testat-o noi, beneficiază de anumite dotări sau elemente stilistice speciale, care îi conferă o prezență impresionantă pe șoselele României
Nota redactor
4.7
Nota cititor
0.0

Mazda 3 G120 Takumi MT6

Mazda 3, cunoscută și sub denumirea de Axela în Japonia, a fost introdusă pentru prima dată pe piață în anul 2003. Modelul compact fabricat în Japonia a inclus în cadrul generațiilor anterioare și un model sportiv denumit Mazdaspeed3 în America de Nord, Mazdaspeed Axela în Japonia și MPS Mazda 3 în Europa.

Cea de-a doua generație Mazda 3 a fost lansată în anul 2009 fiind prezentată inițial la sfârșitul anului 2008, versiunea sedan în cadrul Salonului Auto de la Los Angeles și versiunea hatchback în cadrul Salonului Auto de la Bologna. În anul 2012 a beneficiat de introducerea tehnologiei SKYACTIV nou dezvoltată la acea vreme de către producătorul japonez, lucru care a însemnat rigidizarea suplimentară a șasiului, un nou motor cu injecție directă și o nouă transmisie manuală cu 6 trepte.

Actuala generație, cea de-a treia, și-a făcut apariția la jumătatea anului 2013 ca și model 2014. Acum folosește un șasiu nou SKYACTIV și nu vechea platformă Ford C1, fiind totodată al treilea model Mazda care întruchipează filozofia design-ului „KODO: Soul of Motion” după CX-5 și Mazda 6.

Ediția limitată TAKUMI, cea pe care am testat-o noi, beneficiază de anumite dotări sau elemente stilistice speciale, care îi conferă o prezență impresionantă pe șoselele României. Vine echipată cu motorizarea G120 pe benzină și transmisia manuală în 6 trepte, o combinație reușită din toate punctele de vedere, după cum vom vedea mai departe în articolul nostru.

 

MOTOR

Mazda 3 poate fi echipată cu patru versiuni de motorizare. Prima este versiunea pe benzină G100 de 1,5 litri cu 100 CP disponibilă numai împreună cu transmisia manuală cu șase trepte. Pentru iubitorii motoarelor pe benzină modelul japonez mai poate fi echipat cu propulsorul SKYACTIV-G de 2 litri în varianta de putere de 120 CP sau 165 CP, prima dintre acestea fiind testată de către noi. Fanii motorizărilor diesel au la dispoziție o singură unitate, respectiv CD150 echipată cu transmisia manuală în 6 trepte sau automată în 6 trepte. Toate motorizările respectă normele Euro 6, iar transmisiile SKYACTIV-D și SKYACTIV-MT au fost adaptate noului model și contribuie la scăderea consumului de combustibil fără nici un compromis în ceea ce privește precizia și promptitudinea răspunsului oferit șoferului. Toate modelele sunt echipate standard cu sistemul i-STOP, iar în funcţie de versiune acestea pot fi dotate şi cu tehnologia i-ELOOP, cu scopul de a reduce consumul de combustibil. Primul opreşte şi reporneşte automat motorul în momentul în care autovehiculul staţionează, iar al doilea recuperează energia generată de autoturism în timpul frânării.

Am avut ocazia să vedem cum funcționează motorizarea de 2,0 litri G120, care se traduce într-o cilindree de 1.998 cmc și oferă 120 CP la 6.000 rpm şi un cuplu decent de 210 Nm disponibil la 4.000 rpm. Taxa de timbru achitată pentru înmatricularea unui astfel de model nou este de 100 euro. Norma de poluare în care se încadrează acesta este Euro 6, nivelul de emisii de CO2 fiind 119 g/km.

Deși am fost convinși că un motor de 2 litri aspirat ar putea părea ușor zgomotos și ar avea un consum mare, mai ales când turația trece pe prima jumătate plajei disponibile, am constatat cu plăcere faptul că insonorizarea peste media clasei reduce o bună parte a acestui inconvenient, iar consumul este menținut la un nivel scăzut.

Unitatea disponibilă pe motorizarea testată are atașată o cutie de viteze ce se potrivește foarte bine cu aceasta și practic ”stoarce” toate resursele disponibile în propuslorul japonez, ajuând în același timp la un condus lin și la o accelerație graduală foarte plăcută atunci când trebuie, respectiv în mediul urban.

 

COMPORTAMENT

Este foarte ușor de observat încă de când vă urcați în Mazda 3 că aceasta a fost gândită pentru confortul ocupanților săi, fapt care se traduce print-o posibilitate de utilizare pe orice tip de drumuri, fiind perfect construită pentru drumurile românești pline cu denivelări sau gropi. Acest lucru însă ar fi mai mult valabil pentru o versiune echipată cu jante de 16 inch, cea testată de către noi cu jante de 18 inch având o ușoară rigiditate în exploatare, tocmai datorită dimensiunii mari a roților sale, dar care nu generează un disconfort sesizabil. Din punctul de vedere al calității suspensiei, putem afirma că Mazda 3 poate fi poziționată undeva spre vârful segmentului, datorită unui feeling de calitate resimțit atât datorită zgomotului redus produs de aceasta cât mai ales datorită confortului interior superior pe drumurile românești.

Chiar dacă Mazda 3 poate fi privită de către unii ca un jucător neimportant în segmentu său, iată că acest test a vrut să ne demonstreze că nu este deloc așa, datorită combinației de manevrabilitate sporită, costuri reduse pentru exploatare și valori decente de revânzare. Ca rezultat am recomanda ca Mazda 3 să fie luată în calcul atunci când se dorește achiziționarea unui Ford Focus, Opel Astra sau Volkswagen Golf. O altă parte pozitivă este neimplicarea Mazda în trendul actual pentru motorizările turbo, în schimb optând pentru reducerea greutății și în final pentru îmbunătățirea economiei.

Filozofia de produs a celor de la Mazda este orientată spre plăcerea de a conduce, astfel că toate modelele sale hatchback, sedan sau SUV păstrează o doză remarcabilă de ADN a modelului MX-5. Ca dovadă, Mazda 3 este una dintre cele mai manevrabile modele din segment, cu un răspuns rapid al comenzilor și o senzație de agilitate în curbe. Ruliul care se face resimțit în modelul japonez este decent și se încadrează îl limitele normale ale clasei din care face parte, chiar nu pune probleme în manevrabilitatea acestui model nici chiar atunci când se ajunge aproape de limită, având totuși în vedere că direcția oferă o precizie foarte bună, în detrimentul unui feedback ușor diminuat și în pofida unei manevrabilități sporite în locurile strâmte din oraș.

Pe lângă performanțele dinamice foarte bune oferite de către motorul de 2,0 litri cu 120 CP trebuie să remarcăm și faptul că inginerii japonezi au montat o cutie de viteze bine adaptată acestui model, cu o cursă scurtă și extrem de precisă, fiind unul dintre punctele forte ale modelului condus, de asemenea fiind preluată de la Mazda 2 și Mazda CX-3 unde am observat același comportament.

Odată cu ultimul facelift au fost reduse şi nivelul zgomotului sau al vibraţiilor pentru a limita zgomotele în habitaclu, acest lucru fiind foarte perceptibil la viteze mari, de autostradă, acolo unde datorită insonorizării foarte bune avem de-a face cu o rulare silențioasă și care generează o senzație de autoturism premium, în parte datorită sunetului foarte redus al suspensiilor.

Media de consum mixt de 5,1 l/100 km, anunţată oficial, nu am reuşit să o obţinem, însă cu puţină grijă se poate realiza o valoare apropiată de aceasta, cea obținută de noi fiind de 7,1 l/100 km în condițiile rulării în proporție de 30% urban și 70% extraurban. Consumul urban declarat este de 6,5 l/100 km, în timp ce în extraurban ne este indicată valoarea de 4,3 l/100 km.

În timpul testului, consumul urban s-a situat în jurul valorii de 8,9 l/100 km, acest lucru fiind valabil în condiţiile unui trafic extrem de aglomerat în Bucureşti, iar cel extraurban a fost de 6,2 l/100 km, toate valorile fiind obţinute în condiţiile în care aerul condiţionat a rămas tot timpul pornit pe modul AUTO şi am utilizat un stil de condus relaxat, dar fără a pune un accent special pe economie.

Acceleraţia de la 0 la 100 km/h se realizează în 8,9 secunde iar viteza maximă a acestei motorizări, declarată de producător, este de 195 km/h.

Per total Mazda 3 putem spune că oferă un sentiment plăcut de control și o senzație de bucurie în timpul condusului, fiind probabil cea mai bună alternativă din segment, având parte de puține compromisuri în ceea ce privește confortul călătoriei pentru a genera o agilitate remarcabilă, inginerii Mazda reușind să atingă un echilibru interesant în ceea ce privește dinamica și confortul.

 

DESIGN

Această generație actuală nu diferă în mod semnificativ din punctul de vedere al dimensiunilor exterioare față de cea anterioară, însă o surpriză plăcută este reflectată de către contrastul puternic între generații, care arată atenția celor de la Mazda pentru client încă din faza proiectării. Liniile fluide, suprafețele sculptate ingenios și volumele bine proporționate ale caroseriei redau o siluetă care inspiră dinamism și totodată generează privitorului o senzație de calitate și lucru bine făcut, tipic japonezilor.

În urma testului nostru suntem de părere că japonezii au acordat o atenție sporită îmbunătățirii semnificative la nivelul design-ului exterior, transformând Mazda 3 într-una dintre cele mai frumoase hatchback-uri disponibile în prezent. Mașina este cu doar 5 mm mai lungă decât generația anterioară, cu 40 mm mai lată, în timp ce linia acoperișului a fost coborâtă cu 20 mm, lucru care a contribuit și el la reducerea coeficientului aerodinamic până la valoarea de 0,275. În același timp, ampatamentul acesteia a fost mărit cu 60 mm, ajungându-se acum la 2.700 mm.

Platforma SKYACTIV a celor de la Mazda aduce o construcție monococă în întregime din oțel, din care 60% este de înaltă sau ultra-înaltă rezistență, lucru care îmbunătățește rigiditatea la torsiune cu 30 de procente.

Simplu și totodată modern, noul design adoptat de modelul produs la uzina din Hofu este inspirat de limbajul Kodo și prezintă, pe lângă grila frontală specifică mărcii care se prelungeşte armonios către zona blocurilor optice, prezentă pe toate modelele lansate de curând, un aspect atletic şi oferă o senzaţie dinamică indiferent de unghiul din care este privit, inclusiv atunci când staţionează. Modelul hatchback al celor de la Mazda beneficiază de farurile de zi cu sistem de iluminare LED, aspect ce îmbunătățește designul exterior prin forma specială a blocurilor optice. Clienţii pot personaliza exteriorul utilizând cele 9 nuanțe disponibile, dintre care Alb Arctic vine fără un cost suplimentar şi au la dispoziție doar jantele standard din aliaj de 18 inch.

Cu o lungime de 4.460 mm, Mazda 3 este mai lung față de toți concurenții săi, mai exact Honda Civic (4.300 mm), Ford Focus (4.358 mm), Volkswagen Golf (4.349 mm), Kia Cee’d (4.310 mm), Hyundai i30 (4.300 mm), Opel Astra (4.370 mm), Citroen C4 (4.329 mm), Opel Astra (1.871 mm) și Alfa Romeo Giulietta (4.351 mm). La capitolul lățime vine cu o valoare de 1.795 mm și în acest caz toți concurenții săi, mai puțin Ford Focus (1.823 mm), Volkswagen Golf (1.799 mm) și Alfa Romeo Giulietta (1.798 mm), afișează valori inferioare: Honda Civic (1.770 mm), Kia Cee’d (1.780 mm), Hyundai i30 (1.780 mm) și Citroen C4 (1.789 mm).

Înălțimea sa de 1.465 mm este aproape cea mai mică, comparativ cu principalii săi rivali, lucru lesne de înțeles având în vedere că este una dintre cele mai sportive hatcback-uri disponibile pe piață. Îl putem compara cu Volkswagen Golf (1.452 mm) și observăm că este puțin superior, cu Alfa Romeo Giulietta (1.465 mm) și observăm aceeași valoare, în timp ce restul rivalilor săi afișsează valori superioare: Honda Civic (1.470 mm), Ford Focus (1.484 mm), Kia Cee’d (1.470 mm), Hyundai i30 (1.470 mm), Opel Astra (1.485 mm) și Citroen C4 (1.489 mm).

La capitolul ampatament, cu ai săi 2.700 mm, modelul japonez se află în fruntea clasamentului, fiind superior față de Honda Civic (2.605 mm), Ford Focus (2.648 mm), Volkswagen Golf (2.637 mm), Kia Cee’d (2.650 mm), Hyundai i30 (2.650 mm), Opel Astra (2.662 mm), Citroen C4 (2.608 mm) și Alfa Romeo Giulietta (2.634 mm).

 

INTERIOR

Șoferii nu ar trebui să își facă griji în ceea ce privește poziția confortabilă la volan, pentru că beneficiază de numeroase reglaje pentru a seta poziția corectă pentru condus, în timp ce cotiera centrală îmbrăcată în piele vine cu un plus de confort pe timpul deplasărilor lungi.

Toate comenzile importante pot fi accesate ușor, în timp ce display-ul sistemului de infotainment beneficiază de o tehnologie touchscreen ce poate fi folosită doar în momentul staționării, acesta putând fi acționat mai simplu cu ajutorul controller-ului rotativ poziționat pe tunelul median.

Vizibilitatea exterioară către partea din față este foarte bună, punând în balanță suprafața vitrată generoasă, montarea oglinzilor laterale pe panourile ușilor. În ceea ce privește zona din spate, acolo putem afirma că situația nu esta așa de fericită, pentru că dimensiunile reduse ale zonei de sticlă a haionului nu ajută la obținerea unei perspective clare asupra zonei respective, lucru care ar putea încurca șoferul în eventualitatea lipsei senzorilor de parcare și a camerei pentru marșarier, care însă au fost disponibile standard pe versiunea testată și au contribuit la obținerea unei viziuni clare în timpul parcărilor.

Un aspect important al habitaclului îl reprezintă display-ul de 7 inch montat central, care s-a dovedit ușor de utilizat în timpul testului  și suficient de rapid pentru a răspunde prompt comenzilor, totul culminând prin logica simplă a funcționării sale.

Display-ul tactil de 7 inch integrat foarte estetic în suprafața bordului vă oferă într-un mod intuitiv toate informațiile și comenzile sistemului audio, integrând de asemenea comenzile și informațiile sistemului de navigație, disponibil opțional și fiind extrem de ușor de integrat în autoturism, doar prin introducerea unui card SD achiziționat de la dealer.

Calitatea percepută la interior a devenit de ceva timp superioară pentru toată gama celor de la Mazda, iar 3-ul impresionează din acest punct de vedere. Sunt prezente la interior materiale plastice dense și moi la atingere pe majoritatea suprefeței bordului, în timp ce finisajele sunt alese cu simț de răspundere de către desingerii japonezi și cromul este prezent acolo unde este nevoie și exact cât este necesar. Singura zonă care se simte ușor neglijată din punctul de vedere al calității se pare că este partea inferioară a bordului și a consolei centrale, însă toate comenzile redau impresia de soliditate și contribuie la un feeling de interior concentrat către șofer, intuitiv și extrem de bine definit în privința postului de conducere.

Portbagajul modelului japonez are în standard un volum de 364 litri, până la linia centurilor de siguranță, iar acest lucru se traduce printr-un spațiu decent pentru segmentul său, mai ales datorită faptului că suprafața de acces este una foarte generoasă, marginea de jos foarte coborâtă și zonele laterale largi contribuind la acest aspect.

Chiar dacă nu deține supremația în segmentul său pentru spațiul portbgajului, valoarea de 364 litri este superioară față de modele precum Ford Focus (363 litri) sau Alfa Romeo Giulietta (350 litri), însă inferioară față de concurenți precum Honda Civic (477 litri), Volkswagen Golf (380 litri), Kia Cee’d (380 litri), Hyundai i30 (378 litri), Opel Astra (370 litri) sau Citroen C4 (380 litri).

 

TEHNOLOGIE

Echiparea Takumi are la bază nivelul de echipare Atraction care bifează deja dotări cum ar fi farurile bi-xenon, luminile de poziție și stopurile LED, scaune încălzite pentru șofer și pasagerul din dreapta, ecran tactil de 7 inchi și unitate de comandă HMI, senzori de ploaie și de lumină, sistem de monitorizare a părții din spatele și lateralul autovehiculului (RVMS).

Tehnologia și mai ales conectivitatea sunt unele dintre principalele atribute ale Mazda 3, mulțumită sistemului MZD Connect, care permite conectarea prin Bluetooth a smatphone-ului și folosirea funcțiilor acestuia prin intermediul ecranului tactil de 7 inch poziționat central precum la Mazda 2, locația ce se regăsește în consola centrală fiind bine aleasă și contribuind la o lizibilitate corectă a informațiilor, pentru un plus de confort dar mai ales de siguranță. Funcțiile de infotainment afișate pe ecran pot fi controlate și prin intermediul centrului de comandă HMI amplasat pe tunelul median, la îndemână atât pentru șofer, cât și pentru pasagerul din dreapta, căruia îi lipsește totuși un sistem de tip touchpad, care ar contribui astfel la o introducere a textului sau a numerelor de telefon fără mutarea privirii de la drum. Unitatea HMI aduce posibilitatea modificării setărilor vehiculului, navigării printe multitudinea de informații disponibile în diversele submeniuri, controlarea aplicațiilor mobile sau chiar accesul la indicațiile oferite de sistemul de navigație MZD Connect, pentru vehiculele dotate cu așa ceva.

Ecranul tactil color de 7 inch oferă acces la diferite informații precum raportări de trafic sau chiar oferă funcții de redare a fluxurilor de pe rețelele de socializare, mai exact Facebook sau Twitter. Sistemul de radio prezent pe toate echipările include un serviciu de radio digital (DAB) și garantează astfel o calitate superioară a sunetului, iar conexiunea prin USB sau Bluetooth a telefonului garantează apeluri de calitate, realizate cu un minim de efort și de concentrare, având în vedere toate comenzile disponibile în mod ergonomic pe volan. Sistemul MZD Connect mai oferă și posibilitatea ascultării posturilor de radio online cu ajutorul aplicației Stitcher, accesul la cărți audio, raportări de trafic în timp real și chiar accesul la toate conturile de e-mail salvate în telefon.

 

SIGURANTA

Mazda 3 a obţinut 5 stele la testele EuroNCAP desfăşurate în 2013 cu punctaje remarcabile în toate cele patru categorii. Procentele pentru protecţia adulţilor şi cea a copiilor au fost de 93%, respectiv 86%. Pentru siguranţa pietonilor procentul a fost de 85%, iar pentru asistenţa sistemelor de siguranţă de 81%. În standard sunt disponibile 6 airbag-uri: pentru şofer şi pasagerul din dreapta faţă, airbag-uri cortină (windowbag) și airbag-uri laterale față.

Echipamentele de siguranță activă includ o gamă largă de tehnologii, toate  regăsindu-se sub forma unui întreg și aderând la denumirea i-ACTIVSENSE, având un puternic impact asupra oferirii unui nivel de siguranţă crescut, a unei protecţii sporite în cazul unui accident şi chiar contribuind la calmul și liniștea șoferului sau pasagerilor, pentru a conduce cu încredere modelul japonez. Pilotul automat adaptiv Mazda (MRCC) este disponibil doar pe versiunile de top și monitorizează viteza și distanța față de autovehiculele din față, acționând accelerația sau frâna pentru a păstra o distanță sigură la viteze între 30-200 de km/h, sistemul Distance Recognition Support System (DRSS) monitorizează distanța până la vehiculele din față și atenționează șoferul cu privire la o apropiere prea rapidă printr-un martor luminos plasat în tabloul de bord, Face Obstruction Warning (FOW) produce un sunet de avertizare pentru șofer dacă DRSS detectează un risc crescut de coliziune, Asistentul inteligent la frânarea în oraş (SCBS) analizează spaţiul până la autovehiculul din faţă, la viteze între 4 și 30 de km/h, şi poate încetini automat dacă şoferul nu reacţionează în cazul unei apropieri excesive de acesta, fiind totodată completat de către sistemul Smart Brake Support (SBS) care preia aceleași funcții la viteze între 15 și 145 de km/h, iar Blind Spot Monitoring (BSM) monitorizează spatele şi lateralele maşinii și poate fi folosit şi la deplasarea în marşarier grație sistemului RCTA, acesta din urmă fiind foarte util atunci când se părăsește un loc de parcare-spic, având la dispoziție întotdeauna informația privind eventualele vehicule care ar circulă pe drumul în care se pătrunde. În funcţie de nivelul de echipare ales, Mazda 3 va putea fi dotată cu Sistemul de atenţionare la depăşirea benzii de rulare (LDWS) care avertizează şoferul dacă depăşeşte linia dintre benzile de mers fără să semnalizeze acest lucru şi Sistemul de control automat fază lungă (HBCS) care comută între faza scurtă şi faza lungă automat fără a orbi ceilalți participanți la trafic și fără a fi nevoie ca șoferul să acționeze maneta dedicată luminilor ori de câte ori este întâlnit un vehicul în trafic.

 

CALITATE-PRET

Preţul de pornire al Mazda 3 în România este de 15.090 euro inclusiv TVA pentru versiunea Emotion echipată cu motorul pe benzină G100 cu 100 CP și cutie de viteze manuală cu 6 trepte. Versiunea testată costă în standard 19.790 euro inclusiv TVA, la care se adaugă 390 Euro pentru vopseaua Gri Aluminiu, ajungându-se la un total de 20.180 Euro inclusiv TVA.

Mazda 3, deși este rivalul principal al Volkswagen Golf, Ford Focus și Opel Astra, vine cu o abordare diferită cel puțin din punctul de vedere al motorizărilor. Deși toate modelele concurente urmează tendința downsizing-ului prin introducerea unor motorizări turbo cu o cilindree redusă, Mazda încă vine cu unități aspirate și neagă radical aceste principii din lumea auto modernă. Atunci când sunt combinate cu o construcție ușoară a caroseriei, afișează cifre îmbucurătoare pentru consum și emisii poluante, apropiate de ale unor motorizări diesel. În România, în 2015, Mazda3 a fost cel mai bine vândut model Mazda, cu 414 unităţi comercializate şi o pondere de 38% din totalul vânzărilor producătorului japonez.

Pentru a reuși să genereze volume impresionante de vânzări și în Europa, cei de la Mazda au mizat pe mai mult decât eficiența în utilizare, reproiectând interiorul pentru a se potrivi cu rivalii săi europeni în ceea ce privește calitatea percepută, cu un aspect elegant al tabloului de bord și un ecran generos pentru sistemul de infotainment, disponibil standard pentru toată gama compactei japoneze.

Mulți constructori de automobile sunt mândri de adăugarea unor caracteristici „ADN” pentru modelele lor pe termen lung, dar puțini au și o justificare pentru a face acest lucru ca și Mazda. De-a lungul timpului multă lume a auzit des expresia „Zoom-Zoom” asociată cu modelele Mazda și mulți se întrebau dacă ea are vreo relevanță sau este doar un slogan de marketing, însă ea chiar pare justificată având în vedere că toate modelele constructorului japonez poartă o trăsătură cheie de ADN: oferă celui de la volan o experiență de condus captivantă.

Text şi foto: Andrei Marin

 

Comentarii (0)

Pentru a comenta vă rugăm să vă autentificaţi sau să vă înregistraţi.

Cauta drive test:

Cauta

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

  • Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Întregul comportament dinamic este bazat pe agilitate, stabilitate și precizie, oferind senzația plăcută de confort

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.4427 :: 21.13MB