No SSO cookie

PREMIERĂ: Volvo S60 Cross Country MY16 D4 AT6 AWD

voteaza
(0/ 0)
Cei de la Volvo au decis la începutul anului 2015 că trebuie să creeze o nouă nișă în lumea automobilelor, aceea a sedanurilor crossover
Nota redactor
4.9
Nota cititor
0.0

PREMIERĂ: Volvo S60 Cross Country MY16 D4 AT6 AWD

Cei de la Volvo au decis la începutul anului 2015 că trebuie să creeze o nouă nișă în lumea automobilelor, aceea a sedanurilor crossover. Așa s-a născut modelul S60 Cross Country, o extindere a gamei modelelor Cross Country în segmentul sedanurilor premium, fiind prezentat oficial în cadrul Salonului Auto de la Detroit în ianuarie 2015.

Volvo S60 este un sedan premium care s-a lansat în anul 2000 și acum se află la cea de-a doua generație. Prima generație a fost produsă și vândută între 2000 și 2009, înlocuind modelul S70 și bazându-se pe platforma P2 care a fost folosită și de S80 (1998-2006), V70/XC70 (2000-2007) și XC90 (2002-2014). Această generație a avut parte și de o versiune estate denumită V70 și o versiune sport S60 R. Elementele ce țin de partea estetică au fost preluate de la conceptul ECC sau de la S80.

Cea de-a doua generație și actuala a fost lansată în 2010 și beneficiază de asemenea de o versiune estate, denumită de această dată V60. Modificările întâlnite la capitolul exterior nu sunt menite să atragă atenția asupra noului model, însă îi oferă acestuia o doză interesantă de stil și mai ales o alură sportivă. Cea mai importantă modificare observabilă imediat ce priviți S60-ul Cross Country este garda la sol mărită cu 6,5 cm față de versiunea standard a sedanului cu origini suedeze.

Am testat în premieră națională un Volvo S60 Cross Country echipat cu propulsorul Diesel D4, cutia de viteze automată cu 6 trepte și tracțiune integrală, în echiparea Summum, singura disponibilă pentru această versiune.

 

MOTOR

În prezent S60 Cross Country poate fi achiziționat cu unul dintre cele 3 motoare diferite. Clienții pot alege între motorizarea pe benzină T5 cu All-Wheel Drive care generează 254 CP, diesel-ul D4 cu tracțiune față și 190 CP, care alături de șasiul bazat pe arhitectura Drive-E oferă o combinație fără compromisuri între eficiență și performanță.

Cel de-al treilea este tot un motor diesel D4, dar de 2,4 litri cu All-Wheel Drive și 190 CP, disponibili la 4.000 rpm. Cuplul foarte generos de 420 Nm își face simțită prezența încă de la 1.500 rpm și se menține la valoarea maximă până la 3.000 rpm, fiind unul dintre punctele forte ale motorizării testate tocmai datorită plajei largi de turație în care se remarcă, această motorizare fiind caracterizată de altfel și prin emisii de CO2 scăzute și prin contribuția semnificativă la sentimentul undei dinamici fără cusur.

Cuplat la transmisia automată  cu 6 rapoarte și un singur ambreiaj, disponibilă standard și având în vedere că are de pus în mișcare o masă deloc de neglijat de 1.776 kg, oferă resurse foarte bune de putere la orice turație și se descurcă onorabil în ceea ce privește economia de combustibil, protejând în același timp mediul înconjurător datorită emisiilor de CO2 cu o valoare de 149 g/km și normei Euro 6 în care se încadrează cu succes. În cazul acestui model, taxa de timbru care se plătește la înmatricularea sa atunci când este nou, are valoarea de 315 Euro.

Motorul testat ne-a impresionat în mod plăcut în primul rând prin experiența aparte a condusului atât în mediul urban, datorită cuplului foarte bun disponibil încă de la turații joase, cât și în extraurban datorită flexibilității sale și silențiozității de care a dat dovadă pe parcursul celor câteva zile în care l-am testat, iar în al doilea rând prin consumul scăzut. Depășirile efectuate în mediul extraurban nu trebuie să creeze sentimente de teamă în rândul viitorilor cumpărători pentru că rezerva de putere disponibilă în orice moment este suficientă pentru a efectua o depășire în condiții foarte bune, totul realizându-se rapid și în condițiile unei siguranțe sporite.

Combinația dintre motorizarea diesel de 2,4 litri și cutia de viteze automată cu 6 trepte este una îndeajuns de reușită astfel încât călătoria să se desfășoare lin și cu un sentiment plăcut de confort în timp ce toate resursele de putere se transferă într-un mod eficient și rapid către trenul de rulare, care le distribuie mai departe către șosea cu ajutorul sistemului de tracțiune integrală All-Wheel Drive.

 

COMPORTAMENT

Unul dintre aspectele cele mai surprinzătoare descoperite la bordul sedanului crossover suedez a fost modul silențios și totodată plăcut al rulajului mai ales la viteze de autostradă, acolo unde habitaclul se remarcă printr-o izolație fonică superioară astfel încât zgomotele rutiere profunde precum cel al vântului, al propulsorului sau al anvelopelor sunt reduse semnificativ. Liniștea interioară este completată de unele dintre cele mai bune scaune din industria auto, cel puțin pentru locurile din față, care contribuie la o călătorie plăcută și relaxantă, suplinind totodată și lipsa unei dotări care pentru un model din acest segment credem că ar trebui bifată pe lista de opționale fără a sta prea mult pe gânduri, ne referim aici la sistemul de cruise control adaptiv ACC, care menține o distanță constantă față de celelalte mașini din trafic utilizând un senzor radar.

Față de versiunea clasică a lui S60 nu se pot observa diferențe majore în ccea ce privește comportamentul dinamic, la acest lucru contribuind faptul că suspensia a fost gândită să acționeze în același mod chiar dacă garda la sol a crescut considerabil, cu un plus de 6,5 cm. Întreg șasiul este orientat spre un mod de condus normal și în siguranță, în detrimentul unui condus sportiv și la limită.

S60 Cross Country echipat cu motorizarea diesel D4 de 2,4 litri și 190 CP, alături de tracțiunea integrală și cutia de viteze automată cu 6 trepte plusează la capitolul dinamică grație cuplului generos disponibil pe o plajă largă de turație și modului inteligent de schimbare a treptelor de viteză, având numai cuvinte de laudă asupra transmisiei automate, cu al său mod fin și elegant de schimbare a treptelor și cu rapiditatea caracteristică.

În ciuda unei gărzi la sol mărite cu 6,5 cm ruliul este ținut foarte bine sub control și nu pune probleme nici măcar în cazul virajelor abordate mai dinamic, transmițând în această situație un feedback de siguranță și control către șofer, care simte astfel un sentiment de manevrabilitate sporită în orice condiții de drum.

Transmisia automată poate beneficia pentru suma de 173 Euro de padele pentru schimbarea vitezelor poziționate în spatele volanului, utile în cazul unei dorințe de a conduce în modul manual și a nu fi nevoit să mențineți mâna pe schimbătorul poziționat pe consola centrală, lucru care ar putea fi ușor neplăcut în unele situații și care relevă efortul de a scoate din buzunar cei 173 Euro pentru achiziționarea acestei dotări ce ține de confort.

Direcția ajustabilă în funcție de viteză disponibilă opțional pentru 244 Euro garantează un condus relaxat atât în oraș unde contribuie la manevrabilitatea ce poate fi comparată ușor cu a unui model din segmentele inferioare în ceea ce privește ușurința efectuării unor manevre precum parcările, întoarcerile sau evitările unor obstacole. În afara orașului la viteze mari aceasta se comportă exemplar în ceea ce privește efortul redus necesar menținerii volanului în linie dreaptă, însă în acest caz se remarcă o ușoară lipsă de feedback, care poate fi catalogată ca o problemă doar pentru unii șoferi, restul bucurându-se de avantajele unei direcții ferme și bine setate.

Modelul testat putem afirma că este mai confortabil din punctul de vedere al suspensiei față de clasicul S60, acest lucru datorându-se în principal suspensiei care a beneficiat de un upgrade la această versiune și penurilor cu profil înalt prezente pe modelul  nostru de test. Diferența se poate observa foarte ușor atumci când se rulează pe drumuri cu denivelări pronunțate, în special pe cele acoperite cu piatră cubică sau pământ.

Sistemul de tracțiune integrală prezent standard pe această motorizare asigură o aderență considerabil crescută pe suprafețe moi, cum ar fi cele acoperite cu pietriș, nisip, zăpadă sau chiar pe cele ude. Pe lângă acest lucru, sentimentul de siguranță este sporit pe toate tipurile de drum, datorită distribuției active a puterii către cele patru roți.

Pentru mulți dintre cei care îl vor conduce, acest model se va remarca prin ușurința în manevrare, deoarece oferă o privire de ansamblu a împrejurului său datorită poziției înalte de condus, nefiind nici pe departe atât de voluminos sau înalt precum un SUV clasic. Vizibilitatea în spate este ușor diminuată de luneta cu dimensiuni reduse, însă acest lucru se compensează prin senzorii de parcare dispuși pe toată bara spate și prin camera de marșarier.

Masa de 1.776 kg este propulsată de la 0 la 100 km/h în 8,8 secunde iar viteza maximă a acestei motorizări, declarată de producător, este de 210 km/h.

Cei de la Volvo declară un consum mediu de 5,7 l/100 km, o valoare reală situându-se în jurul valorii de 8,3 l/100 km, fiind valabilă în cazul unui București aglomerat, unor drumuri extraurbane de week-end ce au inclus în mare parte DN1 și a aerului condiționat pornit întotdeauna pe modul AUTO. Valoarea declarată oficial poate fi atinsă foarte ușor la o rulare constantă cu 90-100 km/h în treapta a 6-a, anticipând foarte mult traficul și cu aerul condiționat oprit. Consumul obținut a fost realizat în cazul unei rulări în proporție de 30% în mediul urban și 70% în extraurban, pe tot parcursul călătoriei utilizând un stil de condus relaxat dar fără a pune accent pe economia de combustibil.

Este disponibil sistemul Start-Stop care opreşte motorul la semafor sau în alte condiţii de staţionare, foarte util în cazul deplasărilor urbane, unde se dovedește a fi foarte puțin intruziv în confortul șoferului.

 

DESIGN

Cea de-a doua generație a lui S60 și actuala a beneficiat de un facelift în anul 2013 aplicat pentru modelul 2014, care a inclus la capitolul exterior o aripă față nouă, faruri noi cu Full Active Beam, spălător faruri cu jet, lămpi DRL (Day Running Lights), duze spălător parbriz ascunse, radar ACC (Adaptive Cruise Control) ascuns, capotă nouă, bară față nouă, grilă frontală nouă, țevi de eșapament integrate și o inserție nouă în bara din spate.

Prima berlină crossover premium din istoria automobilelor sau versiunea sedan a cunoscutului break V60 Cross Country, așa cum o denumesc mulți, vine cu un aspect foarte important care schimbă radical percepția privitorilor asupra exteriorului său și anume garda la sol mărită, a cărei diferență de 6,5 cm este foarte vizibilă și se pare că nu modifică ținuta de drum, așa cum am observat pe parcursul testului nostru.

Contribuind la o experiență de condus aparte, designului dinamic al lui S60 i s-au adăugat câteva elemente stilistice în plus care se îmbină armonios și aduc un suflu sportiv, neconvențional și aventuros la conceptul de sedan.

Exteriorul său prezintă față de versiunea standard o grilă frontală nouă în formă de fagure, capace pentru oglinzi vopsite în negru lucios, elemente din plastic cu rol de protecție dedicate modelelor crossover prezente în zona inferioară pe bara din față, pe pasajele roților, pe praguri și pe bara din spate.

Reflectând filozofia celor de la Volvo referitoare la natură și patrimoniul suedez, S60 Cross Country poate fi echipat cu roți de 18 sau  19 inch și anvelope cu profil înalt care adaugă atât un confort superior la rulare cât și estetică care se răsfrânge asupra întregului exterior, reducând totodată zgomotul din timpul rulării și protejând jantele în situațiile care ar putea să le pună în pericol integritatea.

S60 Cross Country poate fi comandat în 5 culori exterioare: Onyx Black, Crystal White, Bright Silver, Rich Java și Osmium Grey, cea din urmă fiind aleasă pentru mașina testată de către noi.

Cu o lungime de 4.638 mm, S60 Cross Country este mai lung față de doi dintre concurenții săi, mai exact BMW Seria 3 (4.633 mm) și Lexus IS (4.585 mm), ceilalți surclasând modelul testat la acest capitol și aici vorbim despre Mercedes-Benz Clasa C (4.686 mm), Jaguar XE (4.672 mm) și Audi A4 (4.726 mm). La capitolul lățime vine cu o valoare de 1.899 mm și în acest caz toți concurenții săi afișează valori inferioare: BMW Seria 3 (1.811 mm), Lexus IS (1.800 mm), Mercedes-Benz Clasa C (1.810 mm), Jaguar XE (1.850 mm) și Audi A4 (1.842 mm).

Înălțimea sa de 1.539 mm este de asemenea cea mai mare comparativ cu principalii săi rivali, lucru lesne de înțeles având în vedere că am comparat o versiune Cross Country cu versiuni  normale ale sedanurilor premium disponibile pe piață, respectiv BMW Seria 3 (1.429 mm), Lexus IS (1.440 mm), Mercedes-Benz Clasa C (1.442 mm), Jaguar XE (1.416 mm) și Audi A4 (1.427 mm).

La capitolul ampatament, cu ai săi 2.776 mm, modelul suedez se află în coada clasamentului, depășind doar Lexus IS (2.730 mm), în timp ce toți ceilalți concurenți au valori superioare, respectiv BMW Seria 3 (2.810 mm), Mercedes-Benz Clasa C (2.840 mm), Jaguar XE (2.835 mm) și Audi A4 (2.820 mm).

 

INTERIOR

Tehnologizat și rafinat, interiorul modelului suedez poate fi caracterizat pe scurt ca unul orientat spre șofer, cu un design aerisit, simplu şi simetric. Habitaclul lui S60 Cross Country nu face excepție de la deja clasica linie de design a suedezilor și totodată nu ascunde vreun rabat în ceea ce privește calitatea materialelor.

Designul tipic scandinav se regăsește în tot habitaclul modelului testat de către noi, unde se remarcă formele frumoase, simple și unde lipsesc suprafețele aglomerate pe care le întâlnit la tot pasul în industria auto modernă. Acest lucru este evident atât în exterior cât și în interior, dar în cel din urmă se remarcă cu ușurință pentru că acolo veți petrece tot timpul cât veți sta alături de sedanul suedez.

Consola centrală a celor de la Volvo este asemănată de mulți cu o cascadă, tocmai datorită spațiului generos pe care îl lasă în spatele său și care poate adăposti obiecte mai voluminoase care nu și-ar regăsi locul în altă parte. Aceasta este cea mai apreciată din industria auto pentru aspectul său practic și totodată elegant dar și pentru funcționalitatea sa, fiind orientată spre conducătorul auto și optimizând astfel procesul de accesare al comenzilor dispuse pe întreaga suprafață a sa.

În interior avem parte de o atenție sporită la detalii, de materiale autentice precum pielea sau lemnul pentru anumite configurații, însă și de comenzi intuitive în utilizare și poziționate în stilul clasic al interioarelor scandinavilor, lucru pentru care pasionații mărcii se vor bucura. Toate acestea contribuie la o experiență de condus aparte, având întotodeauna o senzație de control și o experiență pozitivă atunci când vă urcați la bordul lui S60.

Versiunea Cross Country este de asemenea mai confortabilă față de un S60 clasic, a cărui ținută de drum poate fi catalogată mai degrabă ca fiind fermă. Elementele care contribuie la acest aspect sunt modificarea suspensiei și pneurile cu profil înalt. Diferența se observă în special atunci când se rulează pe suprafețe nu tocmai bune, cum ar fi cele acoperite cu piatră cubică, zonele cu pământ sau cele foarte denivelate întâlnite extrem de mult pe șoselele românești.

Unul dintre aspectele cele mai surprinzătoare întâlnite în habitaclu este modul silențios și plăcut în care se realizează rularea mai ales la viteze de autostradă, acolo unde atât zgomotul produs de anvelope, cel al motorului cât și cel generat de curenții de aer sunt extrem de bine estompate cu ajutorul unei insonorizări de calitate.

S60 Cross Country dispune de scaune sport care completează perfect sentimentul de control disponibil în interiorul său și care vă fac să vă simțiți că autoturismul condus practic vă completează în timpul drumurilor scurte sau lungi. Acestea beneficiază și de un suport lateral bine profilat, întâlnit pe toată zona de la coapse la umeri și care vă va menține în poziția corectă în timpul virajelor abordate cu viteză.

Așa cum toate modelele producătorului suedez au beneficiat întotdeauna de interioare de o calitate demnă, generaţie după generaţie și model după model, S60 Cross Country continuă să fie unul dintre continuatorii acestei tradiții prin materialele de calitate, poziționarea inteligentă a elementelor și confortul general resimțit mai ales pe timpul drumurilor lungi. În tipicul stil scandinav, materialele alese şi calitatea asamblării pot oricând să denote meticulozitate şi atenţie deosebită la detalii, ceea ce vă face să vă mulțumiți întotdeauna pentru alegerea făcută.

 

TEHNOLOGIE

Farurile adaptive bi-xenon cu funcţia Active Bending Lights sunt foarte utile atât în oraş cât mai ales pe drumurile naţionale româneşti slab iluminate, mişcarea fasciculului de lumină făcându-se foarte rapid.

Instrumentele de bord care constau dintr-un afişaj digital de 8 inch şi care dispun de meniu în limba română sunt foarte confortabile în utilizare, deoarece se pot alege diferite teme pentru vizualizarea informaţiilor.

Camera pentru asistare la parcarea cu spatele costă 498 Euro şi este caracterizată de un unghi larg de vizualizare, de un mod zoom şi de funcţionarea împreună cu senzorii de parcare, dar nu oferă un feedback vizual comparativ ca și calitate cu alți concurenți precum Seria 3 sau Clasa C, aici suedezii având puțin de lucru pentru a se ridica la nivelul segmentului premium din care fac parte.

În pachetul Business Connect Pro, în valoare de 1.464 Euro sunt incluse sistemul de infotainment Sensus Connect cu High Performance, care include 8 difuzoare, Radio CD, MP3, intrări AUX şi USB, conexiune Bluetooth, HDD și ecran de 7 inch şi aplicaţie web pentru navigarea pe orice site doriţi, utilizând pentru accesul la internet sistemul de pe maşină conectat la telefonul mobil prin Wi-Fi hotspot sau Bluetooth tethering. Interesant este faptul că deși display-ul din consola centrală nu epatează prin dimensiuni mari, în utilizarea cotidiană nu se simte nevoia de a avea mai multe informaţii afişate în acelaşi timp.

Conexiunea USB se află în cotieră alături de intrarea AUX, iar cele 3 prize de 12V se află în cotieră, lângă suportul de pahare şi în portbagaj. Sistemul audio cu 8 difuzoare, chiar dacă nu este produs de o firmă importantă în domeniu, se comportă onorabil pentru suma investită, sunetul produs fiind foarte bun chiar şi la un volum mare, neapărând distorsiuni sau alte probleme de acest gen.

Întreg sistemul infotainment poate fi catalogat ca fiind prietenos și intuitiv în utilizare, iar asta înseamnă că vă veţi descurca în manevrarea lui chiar dacă nu sunteţi un împătimit al tehnologiei de ultimă oră, pentru că majoritatea meniurilor şi butoanelor sunt foarte bine poziționate, beneficiază de pictograme clare şi sunt simplu de comandat. Conectarea telefonului mobil prin Bluetooth se face cu uşurinţă, iar sistemul de navigaţie cu hărţi ce conţin elemente 3D are pe HDD-ul integrat majoritatea străzilor din România, la nivel de număr.

 

SIGURANTA

Modelul S60 nu a mai fost testat de către cei de la EuroNCAP din anul 2001, însă putem fi convinși că în cadrul unui test desfășurat acum ar obține fără probleme un calificativ de 5 stele datorită numeroaselor dotări de siguranță existente atât în lista standard a dotărilor cât și în cea a opționalelor.

IntelliSafe, numele purtat de întreaga suită a dotărilor de siguranță activă Volvo reprezintă o parte importantă a abordării concentrate pe șofer în cadrul lui S60 Cross Country.

În standard există disponibile airbag-uri frontale pentru şofer şi pasagerul din dreapta faţă, airbag-uri cortină în față și în spate și airbag-uri laterale pentru ocupanții locurilor din față, alături de sistemul WHIPS (protecţie în cazul unui impact din spate, doar în scaunele din faţă).

Sunt disponibile aceleaşi sisteme din gama clasică de siguranță a celor de la Volvo, precum sistemul City Safety, care frânează automat maşina dacă detectează că urmează să se producă o coliziune la viteze mai mici de 50 km/h. City Safety este sistemul ce înglobează o serie de tehnologii inovative, menite să ofere un plus de siguranță. Utilizând camere radar foarte avansate, montate în partea superioară a parbrizului, City Safety oferă un pachet superior de evitare a coliziunilor dintre două autoturisme și protejează în același timp alți participanți la trafic, cum ar fi pietonii sau bicicliștii.  În capitolul siguranţă preventivă mai intră şi IDIS (sistem inteligent de gestionare informaţii şofer), ABS, DSTC (sistem dinamic de control al tracţiunii şi stabilităţii) cu funcţie de control avansat al stabilităţii şi de control al tracţiunii în viraje şi controlul vectorial al cuplului, EBL (activarea stopurilor de frână şi a luminilor de panică la frânarea de urgenţă), EBA (asistarea la frânarea de urgenţă) şi EBD (distribuţia electronică a forţei de frânare).

 

CALITATE-PRET

Preţul de pornire al Volvo S60 Cross Country în România este de 42.423 Euro cu TVA pentru D4 cu cilindreea de 2,0 litri. Versiunea testată costă în standard 44.873 Euro inclusiv TVA, la care se adaugă 874 Euro pentru vopseaua metalizată Osmium Grey și încă 6.097 Euro pentru diverse opționale sau pachete de dotări, ajungându-se în configuraţia prezentată să coste nu mai puţin de 54.844 Euro inclusiv TVA.

Un avantaj major al acestui model deschizător al unei nișe noi, primul sedan crossover de pe piață, este faptul că poate fi comandat atât cu tracțiune față, cât și cu tracțiune integrală permanentă. Cei de la Volvo au mizat atunci când au exploatat această zonă de piață prin faptul că există unii potențiali clienți cu nevoi aparte pe care în trecut nu îi satisfăcea vreun alt model din gama sa și au mizat totodată pe succesul variantelor Cross Country încă de atunci când a fost lansat acest trend, în anul 1997 pe modelul V70 Cross Country, care de asemnea a dus la apariția unui segment complet nou în lumea auto. Acum suedezii au decis să îndrăznească din nou, oferind toate calitățile unul model Cross Country într-un sedan confortabil și practic ce combină capacitățile off-road cu stilul elegant, având totuși un preț pe masură.

Suma de 42.000 Euro nu este una mică pentru un sedan echipat standard, însă alocarea unui asemenea buget are sens atunci când viitorii clienți vor circula des pe drumuri neasfaltate sau își doresc să planifice multe drumuri de week-end pe șosele mai puțin bune, dar care își doresc cu ardoare un sedan care să îi poată ajuta în aceste situații mai delicate și nu un SUV pur. Cei de la Volvo s-au adresat acelor clienți foarte pretențioși, care își doresc la volan din ce în ce mai multă libertate și posibilitatea de a părăsi cu ușurință aglomerația urbană explorând drumuri mai puțin umblate.

Având în vedere că S60 Cross Country a fost lansat concomitent cu deschiderea unei nișe noi în domeniul auto, acesta are și rolul de a completa un loc segmentul premium care a fost pentru moment lăsat descoperit de către rivalii germani și care sperăm că va genera volume importante de vânzări și astfel va deveni una dintre cele mai importante nișe auto produse de către Volvo pe care mulți oameni se pare că o așteptau cu brațele și conturile deschise.

Text şi foto: Andrei Marin

 

Comentarii (0)

Pentru a comenta vă rugăm să vă autentificaţi sau să vă înregistraţi.

Cauta drive test:

Cauta

Drive Test

  • Dacia Sandero Stepway

    Dacia Sandero Stepway

    În puține cuvinte Sandero Stepway poate fi caracterizat ca o mașină perfectă pentru cei nepretențioși, relativ robustă și fiabilă, care beneficiază de un aspect veritabil de crossover, această transformare a modelului supermini Sandero fiind realizată cu succes.

  • Mazda MX-5 Revolution MT6

    Mazda MX-5 Revolution MT6

    MX-5 vă captivează încă din primele secunde de condus și vă face să treceți peste orice considerent logic sau practic legat de ce anume v-ați dori de la un automobil

  • Hyundai i40 1.7 CRDi 7-DCT

    Hyundai i40 1.7 CRDi 7-DCT

    Cu un aspect îndrăzneț, un interior spațios și o listă lungă și completă de dotări, i40 s-a făcut remarcat mai mult ca oricând, imediat după lansarea acestei generații.

  • Mitsubishi Outlander MY2016 2.2 DI-D 4WD AT

    Mitsubishi Outlander MY2016 2.2 DI-D 4WD AT

    Outlander MY2016 este mult mai bun în comparație cu generația anterioară, iar calitatea interiorului și dinamica la rulare sunt acum competitive în segmentul foarte aglomerat și mult-disputat al crossoverelor compacte

  • BMW X1 xDrive20d AT8

    BMW X1 xDrive20d AT8

    BMW X1 vrea să ne demonstreze cu tot dinadinsul că a trecut vremea în care un SUV era privit ca un model mare, greoi, fantastic în off-road dar foarte slab pe drumurile asfaltate

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3050 :: 17.95MB