No SSO cookie

SUZUKI SPLASH 1.2 GS

voteaza
(0/ 0)
SUZUKI SPLASH 1.2 GS - drive test
Nota redactor
0.0
Nota cititor
0.0

SUZUKI SPLASH 1.2 GS

B&S Motors, reprezentant oficial Suzuki Motors Romania a pus la dispozitia masini.ro un mic dar interesant Suzuki Splash. Initial cand am vazut masina m-am intrebat: cum o sa stau eu in masinuta asta? Cum o sa intru si o sa ies din ea? Pentru ca pare mica, iar eu numai mic nu sunt! Raspuns: cu usurinta! Ba mai mult, in interior ai spatiu berechet. Deci a se retine: Suzuki Splash doar pare mica. Este propunerea Suzuki Motors pentru traficul urban aglomerat din marile capitale. Si este o propunere de-a dreptul indrazneata! La o trecere rapida peste designul Splash-ului, ochiul este frapat de indraznetele linii ale caroseriei. Chiar agresive, daca privesti farurile lungi si oblice care incadreaza o grila fata de mari dimensiuni. Spre deosebire de alte surate japoneze, Suzuki Splash este o masina care dupa ce te-a facut sa intorci capul s-o privesti si din spate si in plus vrand-nevrand o tii minte. Si cine nu isi doreste o masinuta cool care sa-i rezolve toate problemele din traficul aglomerat? Sa ai loc de parcare, sa fii destul de rapid, sa te strecori prin ingramadeala si in plus sa si arati bine? O ecuatie rezolvata cu brio de Suzuki! Motor Modelul Splash testat de mine este echipat cu un motor cu 4 cilindri in linie, 16 supape, racit cu apa, dotat cu injectie electronica multipunct si alimentat cu benzina fara plumb Capacitatea cilindrica de 1242 cmc il transforma -la nevoie- intr-un mic bolid care dezvolta 86 CP si un cuplu motor maxim deloc neglijabil, de 114 Nm. Chiar cu patru pasageri in habitaclu si cu niscai bagaje, Splash s-a comportat onorabil, atat pe bucatica de autostrada unde l-am testat, dar mai ales in Bucurestiul gatuit de trafic. Celor care se intreaba "cu ce pret" merge o astfel de minune mica pe roti le raspund: 6,9 l/100 km in trafic urban si 4,7 l/100 km in trafic extraurban. Si probabil vor fi voci care vor reclama ca nu e chiar iesit din comun de economic. Acestora le voi raspunde ca -personal- nu cred in mitul masinii care consuma sub 7 l/100 km in Capitala. Si le voi mai raspunde ca la cumulul tehnologic si dotarile pe care le are Splash, consumul e chiar mic! Feeling Am mai spus, Splash mi-a creat, la prima vedere, senzatia de mic, si prezumtia ca voi fi doborat de claustrofobie in interior. In realitate, odata asezat la volan, am remarcat ca nu numai ca pot sta cu ambele picioare intinse, comod, dar si in spatele soferului este loc suficient pentru pasageri. Scaunuele fata sunt reglabile inclusiv pe inaltime si -atentie!- sunt prevazute cu incalzire! Adica, ma scuzati, nu te astepti la o masina de mic litraj, destinata altui public decat cel fitos, sa ai scaunele fata incalzite si cu potentiometru de reglare a temperaturii! Un aspect care te face sa te simti diferit este inaltimea la care stau pasagerii fata. Pozitia este mult mai inalta si-ti da senzatia ca te alfi intr-un mic SUV, nu intr-o masina destinata traficului urban. Un alt amanunt care multora le scapa, este sistemul audio, dotat cu atat de necesarele comenzi pe volan, un alt must-have care lipseste de pe modelele din aceasta gama. Ei bine, Splash vine echipat cu radio-cd cu mp3 si wma player, dotare pe care nu o au multe sisteme audio din segmentul premium! Restul, e tipicarie japoneza: suporti de pahare, suporti de sticle, spatii de depozitare, exploatate la maxim de constructorul nipon. Niciun locusor sau lacas n-a fost exclus eficientizarii! Si toate devin extrem de utile si folosite. Senzatia pe care mi-a lasat-o Suzuki Splash a fost aceea ca japonezii n-au stiut ce sa ofere publicului tinta: o masina mica si economica, o masina a carei eficienta este cuvantul de ordine, sau o masina cu un design frumos si indraznet? Asa ca s-au decis sa le ofere pe toate. Si asa s-a nascut Suzuki SPlash! Design Exteriorul, am mai spus, este extrem de armonios si de indraznet totodata. Liniile exterioare sunt departe de cele ale unei masini cuminti, urbane. Caroseria Splash-ului emana modernism si impune respect, in ciuda dimensiunilor relativ reduse. Si da, Splash arata mult mai european decat multe alte masini japoneze. Curbele cu care incepe caroseria, de la botul masinii, se intalnesc, la spate, in linii intersectate in unghiuri ascutite, combinand fericit aerodinamica cu agresivitatea intr-un tot armonios si remarcabil. Farurile mari si alungite pana catre jumatatea capotei motorului, ii confera un look de masina agresiva si potenta, iar stopurile spate, alungite pana cand ocupa jumatate din haion, in afara designului de mare exceptie, confera vizibilitate si din avion. Bordul care este desenat dupa principiul all-in-one are pe un singur cadran tot ce ai nevoie: toate instrumentele de control si avertizare. Turometrul a fost amplasat, ostentativ sus pe bord. In rest se remarca calitatea finisajelor al caror punct culminant sunt ornamentele cu aspect cromat. Intreg interiorul degaja un aer tineresc si vesel, dar nu exuberant. Siguranta La capitolul siguranta, japonezii s-au intrecut pe ei insisi, deoarece micul Splash vine cu airbaguri fata si laterale de tip cortina. In plus, portierele sunt prevazute cu bare laterale de protectie, in interior. Suzuki Splash 1.2 GS mai are in lista lunga de echipamente, inca cateva "surprize" cum ar fi: sistemul de asistenta la franare, sistemul de decuplare a pedalierului in caz de accident, pe langa deja "clasicele" ABS, EBD si ESP. Pret Suzuki Splash 1.2 GS poate fi al dumneavoastra pentru un pret final de 10799 Euro cu TVA inclus, la acest nivel de echipare.
 

Comentarii (0)

Pentru a comenta vă rugăm să vă autentificaţi sau să vă înregistraţi.

Cauta drive test:

Cauta

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

  • Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Întregul comportament dinamic este bazat pe agilitate, stabilitate și precizie, oferind senzația plăcută de confort

  • Toyota RAV4 Hybrid Luxury

    Toyota RAV4 Hybrid Luxury

    Spiritul practic este cel care domnește în SUV-ul japonez, deoarece interiorul său versatil și spațios este cel mai important aspect pozitiv.

  • Mercedes-Benz E 200 W213 AT9

    Mercedes-Benz E 200 W213 AT9

    Exercițiul de echilibru între o rulare confortabilă dar totuși sigură și controlabilă a fost realizat într-un mod desăvârșit în Clasa E, comportamentul său fiind unul închegat, ce transmite șoferului un feedback foarte bun în ceea ce privește rularea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.5206 :: 17.09MB