Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.
Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.
Întregul comportament dinamic este bazat pe agilitate, stabilitate și precizie, oferind senzația plăcută de confort
scris de Anonim 12 April 2011 04:36
am i30 din aprilie 2008.insa am varianta diesel 1.6.115 cai putere si un cuplu ft bun de 255 nm. pot sa spun despre varianta diesel ca este foarte ok pt segmentul sau.i30 benzina am condus doar varianta de 1.6 masina unui prieten si pot sa spun ca desi este prima mea masina diesel dieselul de la i30 este peste benzinarul de la i30.cublul ft bun il ai cam de la 2000-2200 de turati nu de la 1800 cum scrie in cartea tehnica dar e ft ok.cat despre consum vreau sa va spun ca am facut 1040 de km cu un plin de motorina oradea-poiana brasov-oradea si inca 100 de km in oras(oradea).astea cu 4 persoane si portbagajul plin.
scris de Anonim 28 March 2011 11:51
SALUTARE, eu am i30 de cateva luni. Cu unele lucruri din review sunt de acord dar cu altele nu. De exemplu consum, stilul sportiv asa este, 7.5 mixt, dar daca mergi economic (urmand toate regulile de condus economic) am scos asa : 7.1 in oras, 4.9 in afara si mixt 6,2. Mi se par excelente pentru o masina de acest gen. Asa este dupa 120km parca ai mai simtii nevoia la o treapta pentru putere, dar sa fim seriosi, unde-i dai peste 120km ? In Romania cel putin... (LEGAL :) nu 300 pe bulevard)
scris de Anonim 28 March 2011 07:07
@luc, e putin greu sa faci foarte multe poze cand afara toarna bine de cateva zile. Ma bucur doar ca vine vara si pe masura ce timpul va fi mai frumos si pozele vor fi pe masura, nu deznadajdui :)
scris de Anonim 28 March 2011 05:11
e bun review-ul, am condus si eu unul si sint in mare parte de-acord. dar pozele sint cam slabute...
scris de Anonim 28 March 2011 02:08
@Ovi, consumul in afara recunosc ca nu l-am dorit foarte economic, avand masina pentru o zi intreaga am dorit sa surprind alte laturi. Consumul extra-urban declarat de tine cred ca e undeva pe la viteza maxima de 90 km/h, altfel nu-mi explic cum de e atat de mic. Iti doresc sa ai parte doar de bucurii cu masinuta ta, si pe mine m-a impresionat la cateva capitole.
Pentru a comenta vă rugăm să vă autentificaţi sau să vă înregistraţi.