Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.
Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.
Întregul comportament dinamic este bazat pe agilitate, stabilitate și precizie, oferind senzația plăcută de confort
scris de Anonim 9 February 2011 09:10
e cea mai tare masi, am condus-o si nu am cuvinte, pot zice nota 20+
scris de Anonim 7 February 2011 04:37
Asa-i Ovidiule, ce ar fi daca ne-am permite cu totii Infiniti, Mercedes, BMW si Audi? Probabil ne-am bate sa prindem un... Tata Nano? CA ASA E TRENDY: sa conduci ceea ce nu te reprezinta!
scris de Anonim 7 February 2011 04:34
E misto,dar costa..tata:).E masina pentru oameni cu bani(cei din categoria ciobanilor convertiti in moguli imobiliari:),nu pentru lectorasi universitari parlitzi ca si subsemnatul:)
scris de Anonim 25 January 2011 09:38
Formula 1 sauwrc nu sunt elemente de referinta in domeniul auto. Este vorba de cati bani sunt dispusi sa bage, piloti si altele. Daca ar fi sa luam in calcul ceva mai serios am lua cursele de anduranta si fiabilitate, curse in care sunt inclusiv persoane private. din punctul meude vedere Infinity tot un Nissan ramane, iar la capitolul manevrabilitate, experienta la volan, nemtii sunt de neegalat. Stiu ca este greupt unii sa accepte, dar oricat ar da- o de pamant tot nu va afi bmw sau mercedes.
scris de Anonim 24 January 2011 07:09
@Rebel: in Romania, QX nu este disponibil, deci ne raportam la ce e in tara asta. @kappa: motorizarile Renault le stau in gat nemtilor, cam de cand ii cam bat francezii pe unde ii prind prin diferite competitii, incepand cu F1 si terminand cu WRC. Da' "e grele" astea....
scris de Anonim 24 January 2011 06:14
....ai perfectă dreptate rebel. Și pe de altă parte, de când stă ''suplețea'' motorului 3.0 dci al celor de la Reanault în gât la TDI-ul de la Audi sau crdi-ul de la Mercedes...n-am prea înțeles. O comparație cam forțată.
scris de Anonim 21 January 2011 12:37
Infinity produce SUV-uri si mai mari ca acesta, deci nu este cel mai mare SUV produs de Infinity.
Pentru a comenta vă rugăm să vă autentificaţi sau să vă înregistraţi.