S-a dovedit de-a lungul anilor, ca ceea ce speram noi sa se intample cu o masina, nu este acelasi lucru cu ceea ce istoria ii pregateste.
Luati, de exemplu, Ferrari 599. De-a lungul anilor, masina cu un motor V12, plasat in fata, a dat nastere multor derivate, dar in timp ce GTO si XX s-au remarcat, marea majoritate a celor construite au fost comune, ca GTB Fiorano. Si aici intervine Vorsteiner.
Firma germana face o serie de kituri si upgrade-uri pentru roti si caroserii, pentru o varietate de vehicule, in special Bentley, Mercedes, Porsche si BMW. Dar acum, pentru prima data, Vorsteiner si-a indreptat atentia catre un Ferrari.
Rezultatul se numeste 599-VX si imbunatateste un 599 GTB cu unele dintre elementele vizuale ale 599 GTO si 599XX. Pachetul include un kit cu opt parti noi, o parte frontala noua, capota, praguri laterale, capac punte spate, panou de admisie spate si spoiler spate cu difuzor integrat, toate realizate din fibra de carbon. Un set de jante usoare forjate din aluminiu de aeronave completeaza kitul, care se pregateste pentru a fi lansat in scurt timp.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!