Cei de la Dacia au avut un prim trimestru profitabil in 2013. Inmatricularile producatorului au inregistrat o crestere de 14,9% pe piata auto europeana (63.507 unitati).
Asta in contextul in care piata auto europeana s-a aflat intr-un declin general de 10% (2.99 milioane de unitati).
Desigur, de cresteri s-au bucurat si alti producatori si ii putem aminti pe cei de la Jaguar si Honda. Inmatricularile Jaguar au crescut cu 21,5% (8.278 unitati), iar inmatricularile Honda au crescut cu 16,3% (40.499 unitati).
Cat despre grupul Renault, cel ce detina Dacia, acesta a inregistrat pierderi de 8.1% (253.606 unitati). Din cate se pare, cei de la Renault se bazeaza pe Dacia si ar trebui sa faca acest lucru avand in vedere toate aceste rezultate.
Dacia este o marca ce castiga tot mai mult teren in ultima vreme. Cota de piata a brandului a urcat de la 1,7% la 2,1%.
Apogeul cresterilor din primul trimestru a fost atins in luna martie, cand inmatricularile Dacia au crescut cu 20,2%.
Ramane sa vedem cum se va descurca Dacia in al doilea trimestru, insa numerele ar trebui sa fie in continuare pozitive.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!