No SSO cookie

Un roman la conducerea Uzinei Mecanica si sasiuri Dacia

voteaza
(5/ 1)
Un roman la conducerea Uzinei Mecanica si sasiuri Dacia
Noutati-auto · · 1 Comentarii
Nota utilizator
5.0

Cornel Olendraru il inlocuieste pe Jacques Eudeline, fiind al patrulea roman care devine manager de top in cadrul Grupului Renault Romania.

 
 

Incepand cu luna septembrie 2012, Uzina Mecanica si sasiuri Dacia are un nou director. Cornel Olendraru il va inlocui pe Jacques Eudeline, care a detinut aceasta functie din 2008 pana in prezent. Olendraru este al patrulea manager roman de top numit in cadrul Grupului Renault in Romania, in ultimii ani, dupa Sorin Buse la Renault Technologie Roumanie (2010), Aurelia Leoveanu la Renault Crédit International (2012) si Anica Muntean la Centrul Tehnic Titu (2012).

Cornel Olendraru, in varsta de 42 de ani, s-a alaturat Uzinei Mecanica si sasiuri Dacia in anul 2010 in functia de director fabricatie si preia responsabilitatile de management al intregii uzine de la Jacques Eudeline, care urmeaza sa iasa la pensie. Cornel Olendraru va coordona activitatea celor 3.800 de angajati ai Uzinei Mecanica si sasiuri Dacia, a doua mare uzina situata pe platforma industriala de la Mioveni.

„Este inceputul unei mari provocari profesionale. in primul rand, pentru ca acest nou post implica gestiunea celei mai complexe uzine mecanice din Grupul Renault in lume, care inglobeaza foarte multe tehnologii de fabricatie: turnatorie aluminiu sub presiune, uzinare, asamblare de cutii de viteze pentru gamele de masini Dacia, Renault si Nissan, asamblare de motoare benzina (tip K7 si H4), sudura si asamblare de osii si punti, in principal pentru Dacia (Logan si Duster). Apoi, mai important, deoarece presupune conducerea unei echipe mari si diverse, cu rezultate, exigenta in ceea ce priveste calitatea produselor care pleaca din uzina, o echipa pe care o respect, care m-a primit bine si cu care lucrez minunat de mai bine de doi ani. Cu ei impartasesc un atasament sufletesc special pentru marca Dacia si imi doresc sa ii ajut sa se autodepaseasca in permanenta”, a declarat Cornel Olendraru.  

Cornel Olendraru s-a nascut in anul 1969 la Piata Neamt si a absolvit Facultatea de Aeronave din cadrul Universitatii Politehnica din Bucuresti. Detine un master si un doctorat in mecanica, obtinute la scoala Politehnica Palaiseau din Franta. incepand cu anul 1999 isi incepe activitatea ca inginer la Honeywell, unde a lucrat in fabricile din Franta, Marea Britanie si Italia, iar intre 2001 si 2003 a fost responsabil de coordonarea capacitatii de productie si de performanta uzinelor din Europa. Din 2003 revine in Romania la  Honeywell Garret, unde este, pe rand, director de productie, director logistica si director al uzinei. in 2010 preia conducerea departamentului de fabricatie din cadrul Uzinei Mecanica si sasiuri Dacia. Din septembrie 2012, Cornel Olendraru este numit director al aceleiasi Uzine.


Despre Uzina Mecanica si Sasiuri Dacia:

Intinsa pe o suprafata de 16 hectare, Uzina Mecanica si sasiuri Dacia (UMCD) este cea de-a doua mare uzina situata pe platforma industriala de la Mioveni si prima uzina din cadrul Grupului Renault in lume din punct de vedere al diversitatii proceselor. Uzina are 3.800 de angajati, din care 27% femei. Sistemul de productie Renault (SPR), "motorul" de performanta Renault, este introdus inca din anul 2002. in cele sapte departamente de fabricatie ale Uzinei sunt produse piesele brute din aluminiu, se uzineaza si se asambleaza motoarele si cutiile de viteze, se monteaza puntile fata si spate, se preseaza si se sudeaza osiile si cadrele GMP (grup moto propulsor) pentru vehiculele din gama Dacia, Renault si Nissan asamblate la Mioveni si in alte uzine din lume.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (1)

scris de alehandro70

Nu aduce nimic bun statului roman,pt ca impozitul e platit in contrapartida,in masini pt politie..etc.. iar muncitorii lucreaza de le sar capacele in schimburi,pe mai nimic,ca sa duca o paine la copii,pt ca nu mai sunt alte locuri de munca si firmele concurente pt productia auto au fost eliminate de la noi..cu sarg de francezi!!De expl VW

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2247 :: 22.12MB