No SSO cookie

Dacia este marca auto în care românii au cea mai mare încredere

voteaza
(0/ 0)
Dacia este marca auto în care românii au cea mai mare încredere
Noutati-auto · · 1 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Dacia a fost desemnată cea mai de încredere marcă auto din România în cadrul studiului „Trusted Brands” 2012, realizat de revista Reader’s Digest. Câştigătoare pentru al treilea an consecutiv, marca românească a înregistrat o creştere constantă în acest clasament încă din anul 2010, când a preluat conducerea în categoria „Auto”. Dacia  a reuşit să devanseze în 2012 mărci precum Volkswagen şi Mercedes.

 
 

Studiul „Trusted Brands” derulat de revista Reader’s Digest se află la a şaptea ediţie în România, scopul său fiind acela de a identifica mărcile pe care clienţii şi consumatorii le investesc cu cea mai mare încredere. Dacia şi-a menţinut pentru al treilea an poziţia de lider în preferinţele clienţilor români, marcând un punctaj în creştere de la 16,5% în 2010, la 21% în 2012. Diferenţa faţă de mărcile clasate pe poziţiile II şi III a fost de 6%, respectiv 8,2%.

„Acum 10 ani, această performanţă ni s-ar fi părut greu de conceput. Suntem mândri să vedem cât de mult a evoluat brandul Dacia, iar acest premiu este un angajament că ne vom ţine în continuare promisiunile faţă de clienţii noştri. Sperăm să le câştigăm şi mai mult încrederea cu ajutorul noului nostru model, Dacia Lodgy, pe care îl vor putea testa în România în mai puţin de o lună”, a declarat Mihai Bordeanu, Directorul de Marketing Dacia România, prezent la Gala Reader’s Digest.

Studiul „Trusted Brands” a fost realizat prin corespondenţă în perioada septembrie - octombrie 2011, la nivel european. El cuprinde douăzeci de categorii comune celor cincisprezece ţări europene (precum categoria „Auto”, la care a concurat Dacia), dar şi categorii locale. Întrebările chestionarelor transmise abonaţilor au permis răspunsuri spontane, pe baza a cinci criterii: „Calitate”, „Valoare excelentă”, „Imagine puternică”, „Înţelegerea nevoilor clienţilor” şi „Responsabilitate socială”.

Reader’s Digest este cea mai vândută revistă de interes general din România şi este prezentă pe piaţa locală începând cu anul 2005.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (1)

scris de alehandro70

Nici pomeneala! Vrajeala si barbi...Cea mai buna marca si cu numeroase masini la noi e VW...unlele au si 30 ani vechime...ma refer la GOLF II,pe motorina de 1.6,care consuma 4-5 litri real,si dovedit!!

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.4895 :: 17.88MB