In ianuarie, compania japoneza a anuntat ca va investi, timp de cinci ani, 50 milioane dolari pentru dezvoltarea de noi tehnologii de siguranta, la Collaborative Research Safety Centre (CRSC).
Recent, Toyota Motor Sales USA a organizat un seminar in care a prezentat tehnologiile dezvoltate de CRSC si partenerii sai si a anuntat, de asemenea, lansarea a inca 10 noi initiative de cercetare cu institutii si universitati de frunte din SUA.
Una dintre initiative este o solutie la pericolul reprezentat de masinile electrice pentru pietonii care nu le aud, deoarece spre deosebire de masinile conventionale propulsate de motoare cu combustie interna, acestea sunt silentioase.
Propunerea Toyota este un sunet sintetic de motor care va creste la accelerare si va scadea la franare, acesta fiind util nu doar pietonilor ci si biciclistilor, care vor detecta prezenta masinii pe sosea.
Acest sistem va fi montat pe linia Prius si noul RAV4 EV care a fost dezvoltat impreuna cu Tesla Motors, precum si pe alti hibrizi sau EV Toyota.
Producatorul japonez a prezentat si un Lexus LS600h cu sistem autonom de conducere, care, datorita hardware-ului si software-ului avansat poate detecta pietonii.
In plus, compania a prezentat si un test de impact la 56 km/h pentru Noul Camry care are 10 airbaguri si spera sa fie in top la testele de siguranta atat la NHTSA cat si la IIHS (Institutul pentru asigurarea sigurantei rutiere)
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!