Toyota continua lansarea de versiuni specifice tarii, a noii generatii de Camry.
Toyota lanseaza pe piata interna japoneza varianta sedan de dimensiuni medii, care urmeaza introducerii recente a modelelor din America de Nord si din Ucraina.
In Japonia, Camry este oferit la lansare exclusiv ca un model hibrid , cu puterea provenind dintr-un nou motor de 2.5 litri Atkinson, cu patru cilindri, cu 160 CP si un motor electric cu 143 CP, pentru o putere maxima combinata de 205 CP.
Toyota spune ca varianta japoneza a Camry Hybrid ofera o eficienta de carburant de 3.8 l/100 km, testata de Japanese Ministry of Land, Infrastructure, Transport and Tourism si 4.3 l/100 km, in ciclu de testare JC08.
Cand vine vorba de designul exterior, Camry, varianta japoneza, seamana mai mult cu modelul ucrainean, dar are o grila fata si bara de protectie diferite, special optimizate pentru a imbunatati aerodinamica hibridului si eficienta de combustibil.
Noile caracteristici de siguranta activa pentru Camry JDM (Japanese domestic market) includ un Hill-start Assist Control (HAC), functie ce impiedica vehiculului sa ruleze inapoi la urcarea pe un deal, o directie asistata de control al stabilitatii vehiculului (VSC S-) , servodirectie electrica si servofrana.
In plus, sistemul de navigatie HDD a fost actualizat si ofera avertismente audio si vizuale pentru conducatorul auto in cazul in care masina merge in mod gresit printr-un tollpost, pe o autostrada sau intr-un service.
Preturile in Japonia incep de la 3040000 yeni (28.000 euro) pentru modelul de baza si ajung pana la 3800000 yeni (35.000 euro) pentru G-Package combinat cu un interior din piele.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!