In ciuda cutremurului si tsunami-ului care au devastat Japonia in luna martie si care au afectat profund capacitatea de productie de automobile, Toyota ramane increzatoare ca vanzarile din SUA ale modelului Prius vor fi mai performante decât cele din 2010.
Lipsa pieselor va duce la o scadere a vanzarilor cu 61% in luna iulie, cea mai mica vanzare din 2004 pana in prezent. Pe piata SUA se inregistreaza jumatate din vanzarile la nivel mondial, ceea ce pentru Toyota este foarte important, piata SUA devenind cea mai importanta pentru pentru Toyota hibrid.
Chiar şi in aceste conditii, Toyota Prius ramane al treilea cel mai bine vandut autoturism, in spatele Corolla şi Camry.
Înainte de cutremur, obiectivul Toyota pentru Prius a fost ca în 2011 să depăşească recordul din 2007, de 181.221 unităţi, dar întreruperea producţiei a facut acest lucru imposibil.
Cu toate acestea, dupa cum spera Vicepresedintele Toyota USA, Prius poate depăşi vanzarile din 2010, de 140.928 automobile. Şi asta pentru că producţia de Prius şi Lexus reincepe mai repede decât s-a crezut iniţial.
Mai mult, familia Prius se va extinde în curând si va avea trei noi modele: Prius plug-in, Prius Estate V şi, mai târziu, Prius C.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!