Prezentat oficial la Salonul Auto de la Geneva, Suzuki Celerio este disponibil din luna octombrie și în România. Cu o lungime totală de doar 3,6 metri, Suzuki Celerio oferă suficient spațiu în interior pentru cinci persoane și un portbagaj de 254 litri, cel mai mare din acest segment. Beneficiind de experiența în dezvoltarea modelor compacte, Suzuki a reușit să maximizeze spațiul din interior, oferind șoferului și pasagerilor mai mult confort.
Versiunea disponibilă în România este echipată cu un motor pe benzină, în 3 cilindri, de 998 cmc, care dezvoltă 68 CP la 3.500 rpm. Suzuki Celerio dispune de o cutie de viteze în 5 trepte, manuală, optimizată pentru a asigura un consum redus și un confort sporit. Noul motor Euro 6 dezvoltat de Suzuki înregistrează un consum combinat de 4,3 litri/100 km, un consum urban de 5,1 l/100 km și unul extra urban de 3,7 l/100 km și emisii de CO2 de 99 g/km.
Suzuki Celerio se remarcă printr-un design dinamic la exterior, un interior spațios și finisaje de calitate. În România, Celerio este disponibil în șase culori de caroseriei și dispune de un pachet de dotări care pun accentul pe confortul șoferului și al pasagerilor. Versiunea GL, disponibilă în România, este echipată în standard, printre altele, cu port USB în consola centrala inferioară, airbag-uri frontale, laterale și cortină, ABS, ESP, asistență la frânare și sistem de monitorizare a presiunii în pneuri.
Suzuki va comercializa în România o singură versiune, nivel de echipare GL, la prețul de 8.950 Euro inclusiv TVA.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!