Startul producției de serie a noului model Vitara a fost dat chiar de Prim-Ministrul Ungariei Viktor Orbán. La acest moment special a participat și Osamu Suzuki, Suzuki Motor Corporation Chairman şi CEO, care i-a prezentat calitățile noului model. Este pentru a patra oară în istoria uzinei Suzuki din Ungaria când Prim-Ministrul Orbán conduce un nou model Suzuki, imediat ce acesta a ieșit de pe linia de producție. Viktor Orbán a condus în premieră modelul Wagon R+ în 2000, a treia generație a modelului Swift în 2010 și modelul SX4 S-CROSS în 2013.
Numele “Vitara” își are originea în cuvântul “vital”, asociat cu viața activă a proprietarului acestui model. Noul Vitara a fost dezvoltat sub conceptul “Grab your field” și îi permite clientului să-și personalizeze modelul astfel încât să corespundă cu stilul său de viață. Există multiple posiblilităţi de a personaliza maşina, o paleta de culori extrem de generoasă şi numeroase echipamente opţionale propuse. Dezvoltarea modelului a durat peste patru ani, acesta beneficiind de o platformă complet nouă.
Modelul Suzuki Vitara dispune de reducerea greutății mașinii, reducerea pierderii energiei mecanice, design optimizat pentru a obține performanțe aerodinamice mai bune și sistemul Engine Auto Stop Start. Printre dotările disponibile pe noul Vitara, se numără sistemul radar pentru asistența la frânare (Radar Brake Support) și sistemul cruise control adaptiv cu limitator de viteză (Adaptive Cruise Control).
În primul an, Suzuki îşi propune să producă 70.000 de modele Vitara, destinate atât pieței europene, cât și unor piețe noi pentru Suzuki. Numărul total de piețe pe care va ajunge modelul produs în Ungaria depășește în prezent 70.
Noul Suzuki Vitara va fi disponibil în România începând cu sfârșitul lunii martie.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!